Wat wil je er voor hebben?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:54 schreef Opperkwal het volgende:
Ik heb nog een 2g 16gb met perfect scherm. Achterkant is wel flink bekrast.
Daar komen we qua prijs denk ik niet uit. 8gb is voor mij al goed genoeg.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:21 schreef TweakersOnly het volgende:
Als het goed is heb ik nog een 2g touch 32gb, heeft altijd hoedje omheen gezeten. Nauwelijks gebruikt, ivm overstap naar iPhone destijds.
Foto's kan ik vanavond maken. Geef maar aan wat je ervoor over hebt.
Wat wil je er voor hebben?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:27 schreef gohan16 het volgende:
Ik heb ook een 2g liggen 16gb. Alleen geen lader. Er zit wel een mooi lederen hoesje bij. (ik kan m wel laden met m'n iPhone lader).
Incl verzenden. Dan wil ik hem wel van je overnemen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:55 schreef gohan16 het volgende:
Als ik zo op mp kijk zijn de geboden prijzen voor deze 80-90. Laten we zeggen 75.
Ik wil wel heel graag een T&T nummer. In Utrecht kom ik eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:27 schreef gohan16 het volgende:
Wordt dan wel bubbeltjesenvelop. Ophalen kan in utrecht, als je toevallig hier vandaan komt of werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |