En wat zou die prijs dan moeten zijn?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:32 schreef Bierbadje het volgende:
Dan kan ik er nog een mooie pakketprijs van maken.
Voor 70 euro mogen alle spellen samen weg.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En wat zou die prijs dan moeten zijn?
Voor 70 euro mag de gehele serie weg. Opgehaald kan het in omgeving Edequote:Op zondag 13 februari 2011 23:18 schreef twentemeisje het volgende:
Wat is je richtprijs voor de hele Lost-serie samen? En inderdaad graag een fotootje(denk dat het handig is om die gewoon in je topic te zetten overigens).
Waar evt. af te halen?
Bij elkaar 50 euro. In de winkel zijn ze nog 20-25 euro per box, dus lijkt me een redelijke prijs.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:01 schreef M_M het volgende:
Wat is de vraagprijs van alle Two and a Half Men boxen?
Voor 70 euro incl. verzenden hebben we een deal! Ik woon niet in de buurt, dus ophalen in Ede wordt lastig.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:39 schreef Bierbadje het volgende:
[..]
Voor 70 euro mag de gehele serie weg. Opgehaald kan het in omgeving Ede
Foto : http://img145.imageshack.us/i/snapshot201101265.jpg/
Let niet op de andere boxen op de foto, die zijn niet te koop.
Wat mij betreft een deal. Als je je adresgegevens even stuurt via de PM, handelen we het daar verder afquote:Op maandag 14 februari 2011 12:39 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Voor 70 euro incl. verzenden hebben we een deal! Ik woon niet in de buurt, dus ophalen in Ede wordt lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop