Volgens mij zat dat idd in die TomTom pakket.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:08 schreef qltel het volgende:
Zit er een GPS in/bij die Ipaq?
Zo ja, dan wil ik 'm!
Een main coon van 10 kiloquote:Op woensdag 22 december 2010 17:57 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wat een geniale kat! Een Noorse Boskat?
Volgens mij is die doos al half verhuist naar Noordwijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:08 schreef qltel het volgende:
Zit er een GPS in/bij die Ipaq?
Zo ja, dan wil ik 'm!
Is inderdaad een Dell laptop tas.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:44 schreef manga het volgende:
Kitty!!!!! Mooie beesten die Main Coons. Maarre, ontopic: Ik wil die leren tas wel hebben. Is toch een originele Dell laptop tas? 10 Euro inclusief doen?
Ik wacht rustig af..quote:Op woensdag 22 december 2010 19:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij is die doos al half verhuist naar Noordwijk.
Ik kan je er van het weekend wat meer over melden.
Eh, ja dan moeten we even kijken hoe het loopt. Den Haag vind ik net ff te ver weg. Kom je ooit in Utrecht?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Is inderdaad een Dell laptop tas.
Om eerlijk te zijn zit ik er niet echt op te wachten om hem te gaan verzenden
Niet echt nee, Rotteram nog welquote:Op woensdag 22 december 2010 22:37 schreef manga het volgende:
[..]
Eh, ja dan moeten we even kijken hoe het loopt. Den Haag vind ik net ff te ver weg. Kom je ooit in Utrecht?
Die staat eigenlijk al voor qltel, uitgaande dat zijn interesse voor de vraagprijs is.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:58 schreef Kyrano het volgende:
24,- voor Ipaq, dan kom ik hem ophalen (woon zelf ook in Den Haag)
Intresse, maar heb wel de afmetingen nodig van de afmetingen op de vloer weet niet of het gaat passen waar ik het wil zettenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:45 schreef ursel het volgende:
Ruimte maken om weer nieuwe troep te kunnen verzamelen.![]()
Daarom een aantal zaken in de verkoop.
Op te halen in Den Haag. Kan eventueel ook naar Noordwijk of 's Gravendeel gebracht worden om opgehaald te worden.
Ik moet er vooral vanaf, dus bieden staat vrij. Vraagprijs is alleen verplicht dus staat het erbij.![]()
Stelling
[ afbeelding ]
Om al deze spullen netjes in op te kunnen slaan![]()
2 delen, per deel :
Vraagprijs ¤15.-
[edit] Blijkbaar delen ze de standaars, 1 stuk dus maar, de platen voor de 2e krijg je er gratis bij.
[/edit]
Maten zijn 198 hoogquote:Op donderdag 23 december 2010 00:34 schreef BYM het volgende:
[..]
Intresse, maar heb wel de afmetingen nodig van de afmetingen op de vloer weet niet of het gaat passen waar ik het wil zetten
Geheugen reepjes van 1 of 8 mb wel ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:11 schreef fonsoy het volgende:
Waar kan ik eventueel die server ophalen? Ik neem aan dat je hem niet getest hebt, maar zit alles er in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Geheugen reepjes van 1 of 8 mb wel ja.
De rest moet ik ff kijken, Staat al 4 jaar zo geloof ik.
Op te halen, zie OP.Ik had 'm genomen voor de voeding + kast, helaas voor mij woon je op zo'n 100km van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |