helaas!quote:Op maandag 3 januari 2011 10:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die F10 (US size 8) is een kindermaat zeker?
Edit: maat 41 - 41 zie ik net, stuk te klein helaas
nee geen snorkel meer! het is een Mares duikbril en de kwalitiet is nog goedquote:Op maandag 3 januari 2011 10:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe hoog is de lamp?
En zit er een snorkel bij de duikbril? Wat voor soort bril is het? Hoe is de kwaliteit ervan? Sluit hij nog goed?
edit: En ja, we kunnen bij de foto's komen.
nu moet foto goed zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 10:30 schreef aeindje het volgende:
Bij communiejurk staat een foto van de fietshelm
De foto's doen het wel, je kan ze echter ook direct laten zien zonder op de hoeven klikken, ze komen dan in je Openings Post te staan (OP).quote:Op maandag 3 januari 2011 10:28 schreef candygirl het volgende:
[..]
helaas!
een vraagje ,kun jij op de link klikken en op de foto komen?
Ik heb schijnbaar weer iets verkeerd gedaan met plaatsen
quote:Op maandag 3 januari 2011 11:27 schreef Shefkee het volgende:
Welke games bij die advance? En werkt naar behoren?
Verkochtquote:Op maandag 3 januari 2011 10:23 schreef candygirl het volgende:
Loodgordel, duikbril, en flippers maat 41, 7,50
gameboy advance met lampje en 6 spellen ,12,50
http://i208.photobucket.c(...)irl1973/P1010074.jpg
Anders lees je eerst ff....quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:05 schreef zuigmarmot het volgende:
Doe mij die gameboy advance en 6 spellen maar voor de vraagprijs.
Pm je gegevens maar
enne?terugbetaling?ik weet wel dat ze op dit moment met 39,5 koorts in bed ligt maar weet dus niet hoe lang je al op antwoord zit te wachten...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:51 schreef BYM het volgende:
Twee weken verder.
Nog geen gedeeltelijke terugbetaling.
Ook nog geen spullen, en antwoord krijgen gaat langzaam.
Hmmm
Ik heb regelmatig contact met je gehad,vertel dat ook even erbij! En volgens mij krijg jij ook sommige pm's niet! Heb helaas het briefje niet meer van track and trace,dan stond ook in die pm. want ik ga echt niet iemand voor PRECIES 24,95 oplichten!!!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:51 schreef BYM het volgende:
Twee weken verder.
Nog geen gedeeltelijke terugbetaling.
Ook nog geen spullen, en antwoord krijgen gaat langzaam.
Hmmm
128, het staat er niet in, Maar iemand die ook jurken naait op maat zei me dat.quote:
ik zou 2 euro terug storten voor de duikbril,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:04 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
enne?terugbetaling?ik weet wel dat ze op dit moment met 39,5 koorts in bed ligt maar weet dus niet hoe lang je al op antwoord zit te wachten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |