Bod genoteerd. Ik denk dat 30 euro ook moet kunnen, dus ik laat 'm nog even staan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:32 schreef Juicyhil het volgende:
Ligt Amersfoort dicht bij Apeldoorn?
In dat geval bied ik 20 euro en kom ik hem vrijdag ophalen
Dat snapte ik.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:07 schreef Juicyhil het volgende:
Mijn bod geldt natuurlijk niet meer, tis al vrijdag geweest
Geef je geen ongelijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:04 schreef t0sti het volgende:
helaas, dan zoek ik verder naar een 1 TB schijf
Nee, valt mee. Al is het wel 'n gebruikte schijf natuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:12 schreef strontboer het volgende:
Maakt de harde schijf veel lawaai (plaatsing op slaapkamer) en heeft het duidelijk zichtbare gebruikerssporen?
Nee, was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:18 schreef Tompsen het volgende:
Is het hiermee ook mogelijk om iets te downloaden, op de schijf te zetten, aan te sluiten op de tv en het dan op de tv te bekijken?
Prima. Heb je PM gestuurd.quote:
Die je wellicht niet hebt gelezen... :-)quote:
Mijn bod blijft staan....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:07 schreef JeOma het volgende:
[..]
Die je wellicht niet hebt gelezen... :-)
(kick)
Ik wacht tot morgen (zondag) avond. Als ik dan niets meer gehoord heb mag jij 'm hebben, strontboer. Ok?quote:
Ik vind je prijs heel mooiquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:26 schreef JeOma het volgende:
Te koop, 500 gigabyte LaCie Quadra harddisk. Vergeleken met wat je tegenwoordig aan portable schijfjes in de winkel ziet is het een groot lomp ding (ik zeg 't maar gewoon eerlijk, dat is ook de reden dat ik 'm kwijt wil). Deze dingen zijn wel bekend om hun zekerheid/robuustheid. Ook qua koeling is zo'n groot blok ijzer natuurlijk prima. Laagste vraagprijs op de pricewatch is 113 euro.
Uiteraard inclusief voeding en USB-kabel.
Mijn vraagprijs: 3 tientjes. Verzendkosten zijn voor de koper. Liever nog: ophalen in Apeldoorn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |