Sorry, te laag.quote:
Ff overlegd, voor 275 mag je hem komen halen.quote:
Die 175 euro was al het maximale budget van m'n neefje (hij is niet voor mezelf, heb al een iPhone), dus dan haak ik af.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:32 schreef Daeron het volgende:
[..]
Ff overlegd, voor 275 mag je hem komen halen.
Je bent serieus héquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:32 schreef Daeron het volgende:
[..]
Ff overlegd, voor 275 mag je hem komen halen.
De sim unlock is wel aangevraagd, maar dan moet ik alsnog een simkaart van een andere provider een half uur kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 08:41 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom haal je zelf de simlock er niet af via t mobile? Een ander kan dat niet namelijk
ik zou beter deze kopenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:27 schreef vossen6 het volgende:
€240 geboden, kan afgehaald worden in eindhoven
-edit: zeer grootte interesse hier
Dat ding stikt van de gebruikssporenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:49 schreef jacobussss het volgende:
[..]
ik zou beter deze kopen[TK] iPhone 3G 16GB
en dan goedkope opladertje aanschaffen
topickaper..quote:Op maandag 31 januari 2011 15:49 schreef jacobussss het volgende:
[..]
ik zou beter deze kopen[TK] iPhone 3G 16GB
en dan goedkope opladertje aanschaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop