SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een supertoffe plaat. en het doet ook een beetje pijn om te verkopen, maar ik heb echt centjes nodig...
Plaatjes!
zo ziet de plaat er dus uit. (niet mijn foto)
En zo ziet het pakket eruit dat je erbij kreeg in DaCapo:
Aangevuld met Rietveld spulletjes en boekjes, want "de stijl". (wel mijn foto)
Ik heb ze op eBay zien staan voor behoorlijk hoge bedragen (tot 300/400 dollar soms) maar ik gooi het hier wel op een richtprijs van 100 euro. Lijkt me redelijk.
Plaat is nog in een puntgave conditie, en ik hoop er dan ook een fan heul blij mee te maken.
Ophalen kan in Utrecht, of anders ben ik dagelijks in Amsterdam met de trein, en een stukje de andere kant op reizen met het OV (niet te gek) moet ook geen probleem zijn.
En anders kunnen we de boel altijd opsturen
Roept u maar.
Het is een beginquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:52 schreef Fogel het volgende:
Is 80¤ een acceptabel bod?
Mijn vrouw is fan en ze is volgende maand jarig
Jaquote:
Mensen weten niet wat ze missenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:51 schreef Fogel het volgende:
Blijkbaar weinig animo... Wanneer verwacht je een besluit te nemen?
We hebben het via PM afgehandeld. Geld is verstuurd en de plaat komt binnenkort als het goed is bij mij in de postquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:54 schreef timbob het volgende:
[..]
Mensen weten niet wat ze missen
ik stuur wel even een PM...
Met zo'n kado denk ik dat je zelf ook nog wel een kadootje gaat krijgenquote:
Ohja, sorry, de plaat is gebroken... Maar dat is niet erg, je had toch de verkeerde gestuurdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |