abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 oktober 2008 @ 10:07:28 #176
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_62166378
Na mijn vorige negatieve ervaring hier op het forum, heb ik deze keer een negatieve ervaring met flappiewappie in het topic [TK] Xbox360 pro met games, en Compaq laptop.

Op vrijdag krijg ik een PM dat de deal voor 3 spellen rond is. Wanneer ik op zondag terugmail om het af te handelen, krijg ik te horen "Miss beetje ongeduldig van mijn kant maar ik heb GTA4 al verkocht".

Blijkbaar is het zo dat als je niet 24/7 je mailbox in de gaten zit te houden, dat je dan ineens achter het net vist. Sorry hoor, ik heb ook nog een baan, gezin en huishouden om mijn tijd aan te spenderen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_62200392
Goede ervaringen met Han-Pekel in [TK] PS2 slimline met accesoires en spellen -losse verkoop-

Had het geld snel ontvangen, dus zeer netjes.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:12:34 #178
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_62202893
Prima ervaring met Duffet1, het kaartje uit [TK] 8 GB SDHC was snel binnen en de communicatie verliep prima.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_62215634
goede ervaringen met Evil_cloud!
hij woont in BE en ik in NL dus gaf hij het pakketje aan zijn vader mee die in NL werkt,
kon het ophalen op werk van zijn vader, in 1 woord: TOP
pi_62220546
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 20:06 schreef bierzuipert het volgende:
goede ervaring met Wouzer
had een grafische kaart van hem gekocht en meteen het geld overgemaakt.
2 dagen later mocht ik een pakketje in ontvangst nemen met de kaart in een bubbeltjeszak met coating.

In het pakket zat ook nog eens noppenschuim dus de kaart is onbeschadigd bij mij aangekomen, en werkt na een week intensief gebruik nog steeds uitstekend

Wilde jou al pm-en om te kijken of je er blij mee was. Mooi dat het inbouwen ed gelukt is.

Heel veel plezier met de kaart en tnx voor je positieve reactie.
Carpe Diem
  woensdag 8 oktober 2008 @ 01:15:42 #181
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_62220804
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 16:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
Eventjes voor de mensen die hier misschien ooit van Patrick iets hebben gekocht (usernames weet ik niet meer). Deze kutvent heeft op internet talloze mensen beduveld en heel veel in zijn eigen zak gestoken. Mij heeft ie toevallig terugbetaald, maar onze mede-fokker Diemux bijvoorbeeld niet. Hier quote van Diemux op Internetoplichting.nl:
[..]

Reactie van de boosdoener zelf:
[..]

De straf die Patrick kreeg was dus 120 uur werken in een bejaardenhuis. Hoera voor de rechtspraak hier in Nederland
Owja, lekker portret was dat... Ik heb er nog flink mee gecommuniceerd :D

(Had ik al verteld dat ie toen geen enkele afspraak is nagekomen? Ook toen zei hij al dat hij zijn leven drastisch had gebeterd. Niet dus. Had ik vast nog niet verteld. Bij dezen dan maar :D )

[ Bericht 2% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 22-10-2015 19:07:05 ]
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 08:07:15 #182
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_62223058
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 01:15 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Owja, lekker portret was dat... Ik heb er nog flink mee gecommuniceerd

(Had ik al verteld dat ie toen geen enkele afspraak is nagekomen? Ook toen zei hij al dat hij zijn leven drastisch had gebeterd. Niet dus. Had ik vast nog niet verteld. Bij dezen dan maar )
Nou, mij heeft ie dus echt terugbetaald!

Ik ben dan ook een beetje 'formeel dwingend' geweest, gedreigd met juridische stappen etc. En ik heb ook echt aangifte gedaan, wat iedereen hoort te doen in zo'n zaak.

Nog bedankt voor je hulp, by the way
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_62230350
Zeer slechte ervaring tot nu toe met B_BOY, had vorige week afgesproken een boek van hem te kopen, die ik met spoed nu nodig heb. Geld vorige week Donderdag overgemaakt, en de persoon zou de boeken opsturen. Echter nadat het geld overgemaakt is niks meer van deze persoon vernomen, zowel via mail, pm als reageren in ze topic.

Mischien dat een van de mods contact op kan nemen met deze persoon?

[TK] Studieboeken, marketing, communicatie, management
pi_62230504
Ik zal even kijken.
ijs_beer fan!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:44:29 #185
131603 Afwazig
Serious business
pi_62234268
Goede deal gehad met DJO. Snelle verzending en ziet er tip top uit. Bedankt
pi_62239280
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:44 schreef Afwazig het volgende:
Goede deal gehad met DJO. Snelle verzending en ziet er tip top uit. Bedankt
Ben blij dat hij juist is ontvangen, hoop dat hij lekker zal zitten.
Mocht je nog een broek nodig hebben, special price voor jou .

Jij ook bedankt.
pi_62261926
Goede ervaring met Friemel,

Had uit [TK] Zeer complete Wii Set (o.a. Guitar hero, games..) Guitar Hero Aerosmith en de gitaar gekocht.

Rechtstreeks copy paste uit het topic:
quote:
Heb mijn pakketje ontvangen
Erg netjes ingepakt en snel afgewerkt.

Maandag geld overgemaakt, donderdag in huis, ik wist niet eens dat ie al op de post gedaan was
Ben er dus blij mee
pi_62286719
Prima gegaan met Maaike_20.
[Tk] Verjo theorieboeken personenauto; Theorie + Oefenvragen

2 boeken gekocht en hoewel bij het inpakken de kaft van 1 van de boeken dubbel is gegaan, netjes een briefje erbij met exuses
Uiteraard word dit dus geen probleem!!
Top dus
pi_62354274
Ik ben opgelicht door Seriefreaker Ik had een topic gemaakt over dat ik een Nintendo DS zocht voor m'n oom. http://forum.fok.nl/rde/post_reply/1203494/1/25/62021473 Op een of andere manier werkt die link niet meer.
Zaterdag 4 october heb ik het geld overgemaakt (¤76,20 inc). Hij zei dat het het maandag pas kon checken, omdat hij geen internetbankieren had. Dinsdag PM ik die gast, omdat ik hem die dag had moeten ontvangen. Hij PM'de dit terug:
quote:
Hoi,

Ja, het stond erop
Ik stuur hem dan ook vanmiddag na school jou kant op.

Groetjes
Woensdag had ik hem nog niet toen PM'de hij dit:
quote:
Hoi,

Ja, is gisteren opgestuurd, iets voor 5 uur.
Zal deze week dus wel binnenkomen.

Laat het me weten.

Groetjes
Zegt die sukkel ''deze week''. Ja hoor.

Vrijdag PM'de ik dat ik het nog niet binnen had, en dat ik het pakje niet meer wou en m'n geld terug als ik het zaterdag nog niet had.

Dit PM'de hij terug:
quote:
Je had hem inderdaad al binnen moeten hebben. Als het er morgen niet is, mail me dan en dan krijg je je geld terug.

Groetjes
Dit zegt die knul zaterdag:
quote:
Oke, bedankt voor de informatie. Zal het zsm overmaken.

Groet
Waarom zou hij het geld overmaken als hij niet eens weet waar het pakje is, en of ik hem wel echt niet heb.
Die pauper heeft hem nooit opgestuurd. Ik heb hem proberen te traceren op hyves, maar die heeft hij natuurlijk niet. M'n oom is hiervan op de hoogte. Hij heeft inmiddels ook uitgezocht dat het inderdaad een oplichter is. Dit heeft m'n oom me gemaild wat hij over hem gevonden had:
quote:
Ik was er ook al achter dat het Ingmar Bocker was. Aangezien het berichtje op dit forum over het bankbezoek op het hotmail adres ingmar_bocker@hotmail staat. Deze Ingmar is dit jaar geslaagd op het vmbo, dus dan zou hij 16 zijn!
Op internet doet hij zich ook voor als een 15 jarig meisje dat in 4 vwo zit, google het e-mail adres maar, dan kom je zijn contactadvertentie tegen via scholieren.com
Naast dvd's op marktplaats, bied dit figuur ook spellen en spelcomputers aan.


Ik zeg: BAN DEZE MOTHERFUCKER !!
pi_62354573
We hebben het opgenomen onder de mods, je hoort van ons.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_62355042
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 16:38 schreef rene90 het volgende:
We hebben het opgenomen onder de mods, je hoort van ons.
Thnx. Ik heb net weer een reactie terug gehad.
Ik vroeg of hij het geld vandaag overgemaakt had.
quote:
Ja, vandaag. Ik heb geen internetbankieren dus bij de bank gedaan. Zal je deze week dus wel hebben weer.

Excuses voor alles. Gr
Ik weet niet of ik dit moet geloven, maar ik wacht gewoon af. Ik check nu elke dag m'n internetbankieren.
Ik ga vragen of hij een bewijs heeft dat hij het daadwerkelijk overgemaakt heeft.
pi_62355598
Zucht, Ingmar Bocker. Ik ben er mee bezig, maar hou er rekening mee dat het niet goed gaat komen. Niet om je hoop de grond in te boren, maar we hebben helaas ervaring met dit figuur.
Powered by JanetjeŽ
pi_62358381
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 16:55 schreef Glennz het volgende:

[..]

Thnx. Ik heb net weer een reactie terug gehad.
Ik vroeg of hij het geld vandaag overgemaakt had.
[..]

Ik weet niet of ik dit moet geloven, maar ik wacht gewoon af. Ik check nu elke dag m'n internetbankieren.
Ik ga vragen of hij een bewijs heeft dat hij het daadwerkelijk overgemaakt heeft.
Je het als koper ook het onderzoekplicht, als je ff in zijn profiel had gekeken kon je zien dat hij het al een keer in april had verkocht.......
pi_62361695
Zoals een paar reacties hierboven beschreven is het ook nog steeds niet opgelost met mij en B_BOY, kan een mod hier nog eens naar kijken?
pi_62363621
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zucht, Ingmar Bocker. Ik ben er mee bezig, maar hou er rekening mee dat het niet goed gaat komen. Niet om je hoop de grond in te boren, maar we hebben helaas ervaring met dit figuur.
Is het dan niet verstandig om z'n verkooptopics dicht te gooien voordat meer mensen de dupe worden?
pi_62363881
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 22:14 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Is het dan niet verstandig om z'n verkooptopics dicht te gooien voordat meer mensen de dupe worden?


Volgens mij zitten er meer mensen op hun spullen te wachten
[TK] DVD ( Serie + Film boxen ), PSP ea
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:00:35 #197
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_62366395
Ik zat idd te wachten op de DVD serie van Friends. Deze week zou ik het geld terugkrijgen. Contact ging zonder argwaan van mijn kant eigenlijk. Enfin, ik zie wel.

Al de 2e keer in korte tijd dat er het e.e.a. mis gaat hier in V&A na zoveel jaren van goede ervaringen.
pi_62375282
Goede ervaring met Opperkwal, na wat PM-verkeer heb ik zojuist RRR voor de Wii ontvangen via de post
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:09:11 #199
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_62378267
Prima ervaring met Catch_me. Door een foutje van mijn kant duurde de betaling wat langer dan gepland maar toen het geld eenmaal binnen was, werd het spel snel en in goede staat verstuurd.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:12:19 #200
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62378349
Idem dus
Op elke fokker past een bril.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')