SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler=" Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?] Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaalt dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij Taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. "[/spoiler]SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).
[ Bericht 0% gewijzigd door UncleSam op 13-12-2010 23:35:43 ]![]()
DX stuurt gewoon nog kerst promoties. Alsof dat nog op tijd binnen komt. Ik snap dat echt niet. Stuur het dan gewoon ruim van tevoren. New Arrivals ook allemaal in kerstsfeer. Ja... kerst volgend jaar dan.![]()
Laatste post nog ff:
Ik zoek iets om de muziek op mobiel (audiojack 3.5 mm) te koppelen aan een stereo met tulpstekkers.
Dus tulp stekker male naar audio jack. Wie weet wat de Engelse benaming hiervoor is, ik kan ze niet vinden bij BIC, LITB..![]()
Inderdaad, beetje jammer altijd. Net als die Paul-de-octupusknuffels na het WKquote:Op maandag 13 december 2010 22:08 schreef Skiet het volgende:
DX stuurt gewoon nog kerst promoties. Alsof dat nog op tijd binnen komt. Ik snap dat echt niet. Stuur het dan gewoon ruim van tevoren. New Arrivals ook allemaal in kerstsfeer. Ja... kerst volgend jaar dan.![]()
![]()
Tja, je hoeft je niet af te vragen waarom ze dat doen. Het werkt gewoon.quote:Op maandag 13 december 2010 22:08 schreef Skiet het volgende:
DX stuurt gewoon nog kerst promoties. Alsof dat nog op tijd binnen komt. Ik snap dat echt niet. Stuur het dan gewoon ruim van tevoren. New Arrivals ook allemaal in kerstsfeer. Ja... kerst volgend jaar dan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dealextreme heeft ze, ik ben nu even mobiel dus ik kan het even niet opzoeken. Ik denk dat je het wel vind als je 3.5mm rca zoekt.quote:Op maandag 13 december 2010 22:08 schreef UncleSam het volgende:
Laatste post nog ff:
Ik zoek iets om de muziek op mobiel (audiojack 3.5 mm) te koppelen aan een stereo met tulpstekkers.
Dus tulp stekker male naar audio jack. Wie weet wat de Engelse benaming hiervoor is, ik kan ze niet vinden bij BIC, LITB..![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42206quote:Op maandag 13 december 2010 22:11 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dealextreme heeft ze, ik ben nu even mobiel dus ik kan het even niet opzoeken. Ik denk dat je het wel vind als je 3.5mm rca zoekt.
Top bedankt, ik hou alleen niet zo van DX![]()
Hier maar uitverkocht.quote:Op maandag 13 december 2010 22:11 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dealextreme heeft ze, ik ben nu even mobiel dus ik kan het even niet opzoeken. Ik denk dat je het wel vind als je 3.5mm rca zoekt.
Dus dan maar deze.
Graag gedaan.![]()
Hij wil het toch op de stereo aansluiten? Dat kan prima wanneer je 3,5 mm -> RCA (3 tulpstekkers dus) maar het lijkt me niet handig/netjes. Kies liever een met 2 tulpstekkers.![]()
![]()
Merci!
Ja met twee stekkers lukt het toch al? Die derde die er aan zit maakt voor die 99 cent ook niet uit![]()
![]()
Juist op stereo aansluiten doe je met 2 stekkers (linker- en rechterkanaal) De derde stekker is voor (crappy) videobeeld en gebruik je dus (nu) niet.quote:Op maandag 13 december 2010 22:27 schreef UncleSam het volgende:
Merci!
Ja met twee stekkers lukt het toch al? Die derde die er aan zit maakt voor die 99 cent ook niet uit![]()
Kan soms wel. Bijvoorbeeld mijn oude Nokia N82 kon videobeeld via de 3.5 mm poort sturen.quote:Op maandag 13 december 2010 22:31 schreef UncleSam het volgende:
Je kan video toch niet over een jack sturen? Het is toch een audio jack?![]()
Geel is video. Volgens mij hebben sommige camera's bijvoorbeeld de optie om zo slideshows naar de televisie door te spelen.quote:Op maandag 13 december 2010 22:31 schreef UncleSam het volgende:
Je kan video toch niet over een jack sturen? Het is toch een audio jack?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
iemand postte een tijdje geleden zo'n ding waar je een hardeschijf in kunt doen voor iets van 3,50. heeft iemand die link nog?![]()
Soms is het shoppen op zo'n webshop gewoon té gemakkelijk. Duik ik hier even in een doos met "rommelkabels" vind ik gewoon 3 setjes van tulp>jack.
![]()
Problem solved.quote:Op maandag 13 december 2010 22:46 schreef UncleSam het volgende:
Soms is het shoppen op zo'n webshop gewoon té gemakkelijk. Duik ik hier even in een doos met "rommelkabels" vind ik gewoon 3 setjes van tulp>jack.
Samurai watch is al een hele tijd binnen (voor een derde wat er in Nederland voor gevraagd word), laser is binnen (welke vreemde trekken heeft).
*Iemand91 bedenkt wat ie nu maar 'ns gaat kopen...*![]()
vervangers voor je KM-92quote:Op maandag 13 december 2010 22:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Problem solved.
Samurai watch is al een hele tijd binnen (voor een derde wat er in Nederland voor gevraagd word), laser is binnen (welke vreemde trekken heeft).
*Iemand91 bedenkt wat ie nu maar 'ns gaat kopen...*!
![]()
Paar drupjes lijm erin en ze doen het weer prima.quote:
(Ik zet nog maar 'ns wat Clapton/Knopfler op)
Ergens denk ik aan een horloge o.i.d.
Zoiets als deze.
(Ik verslind horloges...).
Maar misschien ook wel iets heel anders of gewoon niets, ga misschien volgende week ook naar Londen en een student heeft ook geen bodemloze geldput/bankrekening.![]()
Uncle, waaorm heb je de OP nou gesloopt?![]()
Prima dat je die bepaalde site niet leuk vind omdat ze je mailtjes sturen, maar unsuscribe je dan gewoon? En als je dan persee die url wegwilt vraag je ff met een PM aan een van de OP makers hoe dat moet.. kan er gewoon een andere webshop neer zetten/leeg blokje?
(nog webshops die niet in de OP staan die daar moeten?)
Mijn Rii is shipped Overseas vandaag
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Hee doe is even rustig?quote:Op maandag 13 december 2010 23:27 schreef tokko1 het volgende:
Uncle, waaorm heb je de OP nou gesloopt?![]()
Prima dat je die bepaalde site niet leuk vind omdat ze je mailtjes sturen, maar unsuscribe je dan gewoon? En als je dan persee die url wegwilt vraag je ff met een PM aan een van de OP makers hoe dat moet.. kan er gewoon een andere webshop neer zetten/leeg blokje?
(nog webshops die niet in de OP staan die daar moeten?)
Mijn Rii is shipped Overseas vandaag
Ik heb gewoon de OP van hier gekopieerd: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/ChineseWebshopstopic
Maar FOK! blokkeert bepaalde SPAM urls automatisch..![]()
Blabla.. ik fix 't wel ffquote:Op maandag 13 december 2010 23:28 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Hee doe is even rustig?
Ik heb gewoon de OP van hier gekopieerd: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/ChineseWebshopstopic
Maar FOK! blokkeert bepaalde SPAM urls automatisch..Vervang de img url de sterretjes is met LEEG dus "http://didid.nl/rar/op-LEEG.jpg" dan istie weer prima, zonder spamsite. (alhoewel 't gewoon prima webshop is op dat na).
quote:Op maandag 13 december 2010 23:36 schreef UncleSam het volgende:
Kijk eens, opgelost. Link is veranderd in een bit.ly link en het plaatje met de naam EVB in de bestandsnaam veranderd naar een plaatje met andere bestandsnaam.![]()
Ohja, m'n Sata drivebay is ook vezondenNog aantal pakketies in aantocht
[ Bericht 20% gewijzigd door tokko1 op 13-12-2010 23:38:29 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Kijk eens, opgelost. Link is veranderd in een bit.ly link en het plaatje met de naam EVB in de bestandsnaam veranderd naar een plaatje met andere bestandsnaam.
Code:
1 [url=http://bit.ly/hQlgau][img]http://i54.tinypic.com/282j9jq.jpg[/img] ![]()
Slimquote:Op maandag 13 december 2010 23:36 schreef UncleSam het volgende:
Kijk eens, opgelost. Link is veranderd in een bit.ly link en het plaatje met de naam EVB in de bestandsnaam veranderd naar een plaatje met andere bestandsnaam.
Code:
[ code verwijderd ]
Laat het jack maar niet horenBegint hij weer te spammen met bit.ly linkjes
![]()
heel goedkoop @ actionquote:Op maandag 13 december 2010 22:06 schreef UncleSam het volgende:
Dus tulp stekker male naar audio jack. Wie weet wat de Engelse benaming hiervoor is, ik kan ze niet vinden bij BIC, LITB..
Edit: oeps, volgende topic: Chinese Webshop topic #108 - Kerstdrukte!![]()
Ik kreeg gisteren spam in mijn mailbox. De spam was voor deze site: http://www.brandsdragon.com/
E verbuying heeft dus een nieuwe site gemaakt en het is nu wachten op de volgende spamaanval.
Ook zij hebben een 1 cent deal:
http://www.brandsdragon.com/products/product_11458.htm![]()
klopt die site is van e verbuying, bij de 1 cent deals die ik van ze heb ontvangen ( gister nog het schroevendraaitje, zat een groene sticker op met swiss er op en dan ABGABEFREIquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:36 schreef bergdani het volgende:
Ik kreeg gisteren spam in mijn mailbox. De spam was voor deze site: http://www.brandsdragon.com/
E verbuying heeft dus een nieuwe site gemaakt en het is nu wachten op de volgende spamaanval.
Ook zij hebben een 1 cent deal:
http://www.brandsdragon.com/products/product_11458.htm)
zat ook een foldertje in van brandsdragon.com..
Dacht al raar, maken ze reclame voor een andere site.. maar is gewoon van hun zelf![]()
![]()
Hehe had eerder al eens zo'n micro SD reader van 1 cent gekocht bij E verbuying, kreeg ik er een met reclame naar davismicro.com (zoals brandsdragon.com eerst heette) erop.![]()
3,5 mm naar tulip bij de action voor 65 cent of zo, het is wle geen chineese webshop maar het komt wel uit china
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.![]()
Hoe maak ik nou gebruik dan van die korting op BIC? Heb mezelf ook daar geregistreerd en dan recommender fok ingevoerd maar dat helpt ook niet echt.![]()
10%eBay110 Als code ( kun je volgens mij maar 1 keer gebruiken, alleen als nieuwe klant)quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:20 schreef Wisheh het volgende:
Hoe maak ik nou gebruik dan van die korting op BIC? Heb mezelf ook daar geregistreerd en dan recommender fok ingevoerd maar dat helpt ook niet echt.
en anders: XMAS2010 voor 9% eraf; als je dan bij de recommender een naam invult zoals bijv;
E-GATE of Joepie91( geloof ik, dat is een fok user) dan krijg je nogmaals 5 % korting![]()
Hmm als het echt die prijs is ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:03 schreef UnitedJunk het volgende:
50 rode leds.
http://www.buyincoins.com(...)mp-product-2754.html
Erg goedkoop?!.
![]()
Geen bijzondere prijs, op ebay zijn er genoeg 100 voor 2 euro. En dat zijn nog 5mm leds, 3mm is meer een indicatorlampje van modems en tv's. 5mm zijn de ledjes die in sleutelhangers en zaklampen zitten.![]()
Die lui op focalprice kunnen echt niets goed inpakken. Krijg ik alle spullen die ik besteld heb binnen, zie ik dat er nog een of andere gare zonnebril in de envelop zit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja en gebruik dan ook recomender goedkoop ! Xd. Ik heb ze ook besteldquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:03 schreef UnitedJunk het volgende:
50 rode leds.
http://www.buyincoins.com(...)mp-product-2754.html
Erg goedkoop?!BAM dit is 3KB![]()
Jeeeeeeeeeej nu is je leven weer helemaal compleet dan?!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:21 schreef larry_flynt het volgende:
Lol heb me pakket met vijf varkentjes binnen!
Varkentjes met kerst![]()
(wacht nogsteeds op m'n pakketies, zal ook nog wel éven duren)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Nu kan ik vredig heengaan!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeej nu is je leven weer helemaal compleet dan?!
(wacht nogsteeds op m'n pakketies, zal ook nog wel éven duren)![]()
Rollade!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeej nu is je leven weer helemaal compleet dan?!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
2,5quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:08 schreef RacerDKB het volgende:
Stomme paypal, beetje ¤1,10 wegsnoepen van m'n ¤50
2,2% transactiekosten?
offtopic: Zielig hoor, iemand anders zijn UI jatten![]()
RacerDKB is anders altijd vrij origineel met zijn UI's..quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:13 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
2,5
offtopic: Zielig hoor, iemand anders zijn UI jatten
Is eik de eerste keer dat ik er eentje zie die nie origineel is nie!
Ontopic: Kut Payscam met hun woekerrentes. Gewoon een beetje mensen afzetten omdat ze weten dat er heul geen alternatief is.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Weet ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:46 schreef neo2000 het volgende:
[..]
RacerDKB is anders altijd vrij origineel met zijn UI's..
Is eik de eerste keer dat ik er eentje zie die nie oriigineel is nie!
Maar deze is van Biogarde als ik het goed heb!![]()
http://www.bigfrank.nl/quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:57 schreef Loll het volgende:
Weet iemand iemand wat pp doet met een uitgestelde betaling. Als je geen saldo hebt?Common sense is my super power. What's yours?
Ik heb Biogardes UI genomen uit protest dat zij die usericon bij TheThirdMark niet weghalen, ondanks dat ik in januari al 3 jaar die Al Bundy zou hebben en hij dus van mij is![]()
![]()
Vroeg me al af waar je oude heen was. Gewoon vechten voor die al bundy avatar jonge!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:07 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb Biogardes UI genomen uit protest dat zij die usericon bij TheThirdMark niet weghalen, ondanks dat ik in januari al 3 jaar die Al Bundy zou hebben en hij dus van mij is![]()
![]()
als je te lang wacht dan bellen ze je op met de vraag wanneer je t stortquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:57 schreef Loll het volgende:
Weet iemand iemand wat pp doet met een uitgestelde betaling. Als je geen saldo hebt?![]()
Heb jij misschien verstand van leds?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:25 schreef 08gnoT. het volgende:
Geen bijzondere prijs, op ebay zijn er genoeg 100 voor 2 euro. En dat zijn nog 5mm leds, 3mm is meer een indicatorlampje van modems en tv's. 5mm zijn de ledjes die in sleutelhangers en zaklampen zitten.
Ik wil een project beginnen. Mijn naam in hout maken en de binnenkant verlichten met leds
het wordt ongeveer 20 bij 50 cm
hoeveel leds zal ik dan ongeveer nodig hebben en welke felheid moeten die hebben.![]()
Ik heb wel wat dingen gemaakt met LED's ja, maar ik zou mezelf geen expert noemenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef forsho het volgende:
[..]
Heb jij misschien verstand van leds?
Ik wil een project beginnen. Mijn naam in hout maken en de binnenkant verlichten met leds
het wordt ongeveer 20 bij 50 cm
hoeveel leds zal ik dan ongeveer nodig hebben en welke felheid moeten die hebben.Hoeveel lampjes je nodig hebt, hangt voor een groot deel af van de hoek waaronder ze schijnen. De meeste goedkope ledjes hebben een vrij kleine schijningshoek waardoor ze feller lijken, maar ook meer scherpe punten vormen met minder egaal licht.
vs
De felheid hangt af van de kleur en het voltage wat je erop zet, ik zet er zelf meestal wat meer op dan mag. Dan gaan ze wel minder lang mee, maar ik heb maar 1 kapotte gehad ooit (9 volt op een 3,2v lampje). Ik zou wel sowieso 5mm leds nemen. Groen en wit zijn het felst, dan geel. Blauw is feller dan rood, maar omdat rood minder volt nodig heeft ziet die laatste er op dezelfde batterij feller uit.
Hoe fel wil je het? Een sfeerlamp of een neon-achtig bord? En wil je één rij lampjes op het hout in de letters of in een uitgesneden groef?
In dat laatste geval zou ik er mat plexiglas of een siliconenvel (latex kan ook, in ieder geval wat het licht verspreidt) overheen leggen zodat het er egaler uitziet.
Ik wacht eerst wel even je reactie af wat je precies wil maken, voor ik een compleet boekwerk maak waar je niks aan hebt![]()
![]()
Net een gave dual-boot (Android 2.0, Windows Mobile 6.5) gespot:
http://www.lightake.com/detail.do/sku.Google_Android_2.0_Windows_Mobile_6.5_Dual_System_Quad_Band_SmartPhone-34718
Volgens het filmpje een HTC, en ziet er origineel uit. Kent iemand het typenummer van deze telefoon, of heeft zelfs ervaring ermee?![]()
Idd HTC Touch Diamond 2.. mooie kopiequote:Op woensdag 15 december 2010 00:04 schreef DeHeer het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.lightake.com/detail.do/sku.Google_Android_2.0_Windows_Mobile_6.5_Dual_System_Quad_Band_SmartPhone-34718
Volgens het filmpje een HTC, en ziet er origineel uit. Kent iemand het typenummer van deze telefoon, of heeft zelfs ervaring ermee?![]()
![]()
HTC Touch Diamond2, maar het is geen echte HTC uiteraard. Gewoon een kloon.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:04 schreef DeHeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie nu het touch zoom-in-zoom-out strookje onder het scherm, waarom hebben al die chinese toestellen dat toch altijd?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
HTC Touch Diamond2, maar het is geen echte HTC uiteraard. Gewoon een kloon.
Ben toch wel benieuwd naar de specs van het toestel, 150$ is natuurlijk geen geld![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 00:04 schreef DeHeer het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Naar 12 dagen is mijn tablet bij Bic eindelijk verzonden.nu maar wachten op China post en de Nederlandse postbodes
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
ik heb de originele td2, als deze kloon er ook maar een beetje op lijkt wegblijven...quote:Op woensdag 15 december 2010 00:05 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Idd HTC Touch Diamond 2.. mooie kopie
td2 is de meest grote baggertelefoon ever![]()
weet iemand nog redelijke in-ear dopjes voor max 5 dollar?
ik gebruik ze voor sporten en ze sneuvelen erg vaak en steeds sony halen is me te duur![]()
![]()
Kanen MD-52 of Kanen KM-92quote:Op woensdag 15 december 2010 10:00 schreef blijdatikglij het volgende:
weet iemand nog redelijke in-ear dopjes voor max 5 dollar?
ik gebruik ze voor sporten en ze sneuvelen erg vaak en steeds sony halen is me te duur
MD-52 is wel wat moeilijker verkrijgbaar nu, is gewoon extreem veel besteld bij chinese webshops dus is bijna allemaal out of stock.Wel is het soms mogelijk dat de oordopjes onderdelen los gaan zitten,Verder heb ik prima ervaringen met de MD-52 qua geluid
KM-92 heb ik besteld en krijg ik nog binnen, op dit moment is er een actie bij focalprice
( http://www.focalprice.com(...)near_Headphones.html )
van 10$ naar $3,5![]()
6 december iets besteld bij BIC, gisteren ontvangen. En dat in kerstperiode. Snelste verzending ooit!
![]()
is inderdaad wel snelquote:Op woensdag 15 december 2010 14:07 schreef UncleSam het volgende:
6 december iets besteld bij BIC, gisteren ontvangen. En dat in kerstperiode. Snelste verzending ooit!
, mijn laaste pakketje deed er 10 daagjes over( gratis lampje van Budgetgadgets) vond ik al redelijk snel.
vroeg waarmee ze verzonden, Budgetgadgets verzond het met Signapore post,
volgens de medewerker van BG hebben die amper last van de kerstdrukte![]()
![]()
tjeemp ...hmmm ik wacht nog op 2 BIC pakketjes van 30 nov en 4 dec....en op nog een paar andere van november (andere Asia shops)quote:Op woensdag 15 december 2010 14:07 schreef UncleSam het volgende:
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Weet iemand op welke site je kleding kunt kopen ?
Vroeger kon je dit op dealperfect maar bestaat helaas niet meer
dsa![]()
quote:Geen engelse website's en met google vertaler is het zo k*t.quote:
Ken je missschien andere site's ( Engels)?dsa![]()
Ik wacht nou al 23 dagen op mijn Dealextreme pakketje
eigenlijk langer maar op 22 november stond er ''shipped''
Ticket ingediendwat is dit![]()
23 Dagen? in deze kerstperiode is het normaal dat het zo lang duurt..quote:Op woensdag 15 december 2010 17:05 schreef Dhaha het volgende:
Ik wacht nou al 23 dagen op mijn Dealextreme pakketje
eigenlijk langer maar op 22 november stond er ''shipped''
Ticket ingediend
Ik wacht nog op pakketjes van meer dan 23 dagen.![]()
Ja in totaal 30 dagen vanaf het moment dat ik betaalde. Als ik mijn geld nou op de bank had staan dan had ik nu meer geld gehad. DX zou dus gewoon korting moeten geven voor potentiele inflatiekosten.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:09 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
23 Dagen? in deze kerstperiode is het normaal dat het zo lang duurt..
Ik wacht nog op pakketjes van meer dan 23 dagen.wat is dit![]()
Gewoon wachten op je pakketje, als de paypal limiet van dagen dat je een claim kan indienen er bijna is, dán kan je is gaan claimen maar eerder moet je gewoon wachten. China duurt nou eenmaal langer, en hélemaal met kerst.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:12 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Ja in totaal 30 dagen vanaf het moment dat ik betaalde. Als ik mijn geld nou op de bank had staan dan had ik nu meer geld gehad. DX zou dus gewoon korting moeten geven voor potentiele inflatiekosten.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
ik was van plan om 2 lagen te gebruiken met een tussenruimte van ongeveer 5 cmquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb wel wat dingen gemaakt met LED's ja, maar ik zou mezelf geen expert noemenHoeveel lampjes je nodig hebt, hangt voor een groot deel af van de hoek waaronder ze schijnen. De meeste goedkope ledjes hebben een vrij kleine schijningshoek waardoor ze feller lijken, maar ook meer scherpe punten vormen met minder egaal licht.
[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]
De felheid hangt af van de kleur en het voltage wat je erop zet, ik zet er zelf meestal wat meer op dan mag. Dan gaan ze wel minder lang mee, maar ik heb maar 1 kapotte gehad ooit (9 volt op een 3,2v lampje). Ik zou wel sowieso 5mm leds nemen. Groen en wit zijn het felst, dan geel. Blauw is feller dan rood, maar omdat rood minder volt nodig heeft ziet die laatste er op dezelfde batterij feller uit.
Hoe fel wil je het? Een sfeerlamp of een neon-achtig bord? En wil je één rij lampjes op het hout in de letters of in een uitgesneden groef?
In dat laatste geval zou ik er mat plexiglas of een siliconenvel (latex kan ook, in ieder geval wat het licht verspreidt) overheen leggen zodat het er egaler uitziet.
Ik wacht eerst wel even je reactie af wat je precies wil maken, voor ik een compleet boekwerk maak waar je niks aan hebt
het wordt 50cm breed en 20 cm hoog en gaat rood worden
het witte is het licht![]()
![]()
van hoeveel dagen?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:07 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Gewoon wachten op je pakketje, als de paypal limiet van dagen dat je een claim kan indienen er bijna is, dán kan je is gaan claimen maar eerder moet je gewoon wachten. China duurt nou eenmaal langer, en hélemaal met kerst.
wat is dit![]()
Bij Vancl is toch alles Engels?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:04 schreef zlatan9. het volgende:
[..]
[..]
Geen engelse website's en met google vertaler is het zo k*t.
Ken je missschien andere site's ( Engels)?![]()
Lekker snel.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:49 schreef Poepoog het volgende:
Vandaag een pakketje van 9 december binnengekregen![]()
wow, waar besteld?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:49 schreef Poepoog het volgende:
Vandaag een pakketje van 9 december binnengekregenwat is dit![]()
Al gedacht aan ledstrips?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:27 schreef forsho het volgende:
[..]
ik was van plan om 2 lagen te gebruiken met een tussenruimte van ongeveer 5 cm
het witte is het licht
[ afbeelding ]Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.![]()
Is het slim om 12 producten in een keer te bestellen met een waarde rond de 25 euro? ivm de douaneJa.![]()
12*¤25 of totaal ¤25?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:08 schreef Xu het volgende:
Is het slim om 12 producten in een keer te bestellen met een waarde rond de 25 euro? ivm de douane![]()
Pff nee, ik zou ze per stuk laten verzenden en als het kan MINIMAAL 2 weken er tussen.quote:
Want stel je voor als je gepakt zou worden met een aankoop van in totaal 25 euro, de gevolgen ook voor het handelstekort van de EU tegenover China.![]()
Het is duidelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Pff nee, ik zou ze per stuk laten verzenden en als het kan MINIMAAL 2 weken er tussen.
Want stel je voor als je gepakt zou worden met een aankoop van in totaal 25 euro, de gevolgen ook voor het handelstekort van de EU tegenover China.
Ja.![]()
quote:quote:Voorwaarden op Paypal site
- Claims kunnen alleen worden ingediend voor materiële, verzendbare goederen die niet verboden zijn.
- Kopers moeten binnen 45 dagen na een PayPal-betaling een geschil openen voor het volledige bedrag van het object. Als de verkoper geen bevredigend antwoord geeft, moet de koper het geschil binnen 20 dagen na het openen van het geschil opwaarderen tot een claim.
- De betaling moet gedaan zijn met de knoppen Nu betalen op de eBay-website, in een e-mail van eBay of door de betaling op de website van PayPal te koppelen met het eBay-objectnummer.
- Kopers kunnen voor een en dezelfde betaling slechts één claim indienen. Klik hier voor alle voorwaarden.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ziet eruit als een gaaf planquote:Op woensdag 15 december 2010 18:27 schreef forsho het volgende:
[..]
ik was van plan om 2 lagen te gebruiken met een tussenruimte van ongeveer 5 cm
het witte is het licht
[ afbeelding ]Als ik je plaatje goed interpreteer moet het niet te fel worden dus? En moet het licht verspreid worden zonder dat er iets mats voorzit?
Ga je m trouwens op 220V aansluiten?![]()
net de priceangels laser van 48 watt die mij is aangeraden wat een top ding zeg.
zit netjes in een cadeau verpakking batterij er bij super!
verder ook nog 6 breek staafjes van jack z'n shop geel heb ik gekregen.
Volgens mij is er een vliegtuig geland
BAM dit is 3KB![]()
48Watt?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:58 schreef Loll het volgende:
net de priceangels laser van 48 watt die mij is aangeraden wat een top ding zeg.
zit netjes in een cadeau verpakking batterij er bij super!
verder ook nog 6 breek staafjes van jack z'n shop geel heb ik gekregen.
Volgens mij is er een vliegtuig gelandLeip, hoeduur was die, vast onbetaalbaar
![]()
Maar ik heb ook een pakketje uit china binnen.. moeten dr nog een paar maar één is alvast binnen
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:19 schreef tokko1 het volgende:
[..]
48Watt?Leip, hoeduur was die, vast onbetaalbaar
![]()
Maar ik heb ook een pakketje uit china binnen.. moeten dr nog een paar maar één is alvast binnen![]()
![]()
dom 48 mw natuurlijk
BAM dit is 3KB![]()
Hiermee zou ik me dus echt veel veiliger voelen op de weg: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.46095![]()
Beetje naar, ik wist niet dat ik op een bepaald PP account die Ebay code van BIC al had gebruikt maar nu is zonder toestemming wel het bedrag zonder korting afgeschreven...
Heb bij PP alleen akkoord gegeven voor het bedrag met korting en na de melding van BIC dat de coupon niet gebruikt kon worden de order ook niet 'geconfirmed'.
Leuke praktijken zo, nu ga ik niet moeilijk doen om een tientje maar toch...![]()
![]()
Zoals jullie misschien weten, heeft budgetgadgets 1 van het grootste aanbod in horloges op de Chinese webshop markt.
ik was nog op zoek naar een goedkoop groter horloge, aangezien van die smalle mij gewoon niet staan en ik ze niet mooi vind.
mijn oog viel op de: New Elegant Men Band Wrist Watch V2, dit is een replica van een Diesel horloge lijkt mij.
Was verder mijn eerste echte order bij Budgetgadgets, maar vond de manier waarop er gecomminuceerd werd wel prettig
werd duidelijk nog vermeld wanneer het pakket verzonden was etc.
En naar mijn verbazing was mijn pakket er vanaf het bestellen al naar 9 dagen, en dat nog wel tijdens de kerst periode!
( mijn gratis flash light was er ook binnen 11 dagen, BG verzend via Signapore post die erg snel verzend)
nouja de review:
Over het product:
Een replica van een Diesel horloge, groot van formaat (onder aan de review een vergelijking met mijn normale horloge) wat ik persoonlijk erg op prijs stel.
Tijd in bezit:
Nu 4 dagen, en hij loopt nog prima op tijd, dus dat valt me reuze mee haha:)
Kwaliteit van het product:(0/5)
Kwaliteit geef ik zeker een 4/5 ;
- Voelt erg stevig aan!
- bandje is soepel en irriteert verder niet
- Netjes afgewerkt zowel het bandje als klok zelf
Prijs/ kwaliteit -verhouding:(0/5)
5/5, voor een klokje van welgeteld nog geen 4 euro, voelt hij perfect aan, ziet er na mijn mening mooi uit
en lijkt veel meer waar dan 4 euro.
Gebruiksgemak:(5/5)
wat moet ik hierover zeggen, het is een horloge dus..
maargoed hij zit lekker en is niet extreem zwaar aan je pols ondanks het een wat grotere horloge is
Voordelen:
Groot horloge
Ziet er duurder uit dan 4 euro
Mooi afgewerkt
zit lekker en is niet zwaar aan de pols
Nadelen:
Eigenlijk heb ik geen nadelen over dit horloge, voor 4 euro mag je ook niet klagen!
maar het enigste puntje van kritiek is dat ik PERSOONLIJK een matte afwerking van het staal mooier vind.
Dit horloge glimt iets meer dan de horloges die ik normaal draag ( voor een indicatie kun je het wel op de foto's vergelijken)
Verder is dit voor mij zeker geen storend iets, vind mat alleen wat mooier
Dingen die beter konden
Matte afwerking van het staal :lol:
Bottomline: Mooie grote horloge, ziet er mooi uit en is goed afgewerk en voor z'n prijs kan je niet de mist in gaan!
Wat foto's ( lijken misschien beetje flets maar komt door de flits) en een details filmpje:
Horloge zelf:
Klokje:
Glimmende gedeelte:
Vergelijking met mijn andere xxl horloges:
HD video( even 720p HD voor beste resultaat)
Het horloge is tevens in Zwart/wit te verkrijgen. ik heb zoals je kunt zien gekozen voor de bruine versie.
Budgetgadgets heeft speciaal voor deze review een actie gemaakt voor het horloge, deze is in prijs verlaagd tot eind December
dus voor 3.70 ( met de actuele koers) is hij voor jou!
http://www.budgetgadgets.com/-p-5480.html
had hem op WSF geplaatst, maar voor de liefhebbers hier dan ook maar even
[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 17-12-2010 15:36:10 ]![]()
had hem van de week nog besteld! in het bruin, ach dan maar 25 cent meer ofzo betaald...
maargoed wordt dus een mooi dingetje!toch?![]()
Ik heb een keer zo'n horloge gekocht waar ook de datum en dag op zou staan, maar die deden het niet5 euro verspild
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Dat kon je verwachten hè, voor 5 euri heb je geen horloges waarbij dat werkt. (Correct me if i'm wrong...)quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:46 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb een keer zo'n horloge gekocht waar ook de datum en dag op zou staan, maar die deden het niet5 euro verspild
![]()
hahah denk ik ook nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat kon je verwachten hè, voor 5 euri heb je geen horloges waarbij dat werkt. (Correct me if i'm wrong...), heeft deze ook niet..maar goed voor die 3,70 prima ding!
![]()
er moet wel een duidelijke diepte komen maar idd niet te felquote:Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ziet eruit als een gaaf planAls ik je plaatje goed interpreteer moet het niet te fel worden dus? En moet het licht verspreid worden zonder dat er iets mats voorzit?
Ga je m trouwens op 220V aansluiten?
en ja, 220v![]()
Ik heb er een die werkt. Was 6 euro en je hoeft 'm niet op te draaien en er zit geen batterij in. Hij windt zichzelf op door beweging ofzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat kon je verwachten hè, voor 5 euri heb je geen horloges waarbij dat werkt. (Correct me if i'm wrong...)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Waarbij dag en datum werken? Waar vandaan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb er een die werkt. Was 6 euro en je hoeft 'm niet op te draaien en er zit geen batterij in. Hij windt zichzelf op door beweging ofzo![]()
Wat is een "TF slot" precies? Ik zie dit bij heel veel MP3speler staan bij DealExtreme
Bijvoorbeeld deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.50064
Ik heb namelijk nog zo'n kaartje over als deze:
Kan ik dat in die MP3spelers doen? Dat zou dan wel een hele goed(kope) oplossing zijn voor mij
Als iemand dit weet: baas![]()
![]()
TF is volgens mij hetzelfde als Micro-SDquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:06 schreef Skonk het volgende:
Wat is een "TF slot" precies? Ik zie dit bij heel veel MP3speler staan bij DealExtreme
[ afbeelding ]
Kan ik dat in die MP3spelers doen? Dat zou dan wel een hele goed(kope) oplossing zijn voor mij
Als iemand dit weet: baas![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:06 schreef Skonk het volgende:
[ afbeelding ]
Als iemand dit weet: baasTransFlash. Dat is iets anders dan een Memory Stick Micro (M2).quote:The microSD format was created by SanDisk. It was originally called T-Flash, and then TransFlash, before being renamed microSD when adopted by the SD Card Association (SDA).
'Wiki is your friend' natuurlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ah jammerquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
TransFlash. Dat is iets anders dan een Memory Stick Micro (M2).
'Wiki is your friend' natuurlijk.Zie er geen bij DealExtreme die dit kan gebruiken
Weet je toevallig een merk oid welke wel mp3spelers heeft die dit gebruiken?![]()
M2 is alleen van Sony en vereist dus een Sony apparaat.
Beter koop je dus een SD kaartje. Die past namelijk wel in een goedkope mp3 speler.![]()
![]()
Idd, laatst een echte officiële SanDisk 8GB MicroSD voor iets van 10 $ gekocht (incl ship.).
Die weer i.c.m. een Memory Card Pro Duo HG adapter voor PSP-gebruik.
Veel goedkoper (en veelzijdiger) dan een Memory Card Pro Duo HG van Sony zelf.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Waar heb je die gekocht dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:35 schreef shiznuts het volgende:
Idd, laatst een echte officiële SanDisk 8GB MicroSD voor iets van 10 $ gekocht (incl ship.).
Die weer i.c.m. een Memory Card Pro Duo HG adapter voor PSP-gebruik.
Veel goedkoper (en veelzijdiger) dan een Memory Card Pro Duo HG van Sony zelf.
Ben nu een beetje aan het zoeken, maar dit moet er dus wel inpassen?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44515![]()
Dat zou moeten passen, maar ik zou eht gewoon in de winkel kopenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:37 schreef Skonk het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht dan?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44515![]()
Nou ja dan maar binnenkort even kijken waar ik dat goedkoop kan fixenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:38 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat zou moeten passen, maar ik zou eht gewoon in de winkel kopen
Bedankt![]()
![]()
Dealextreme zekerquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:07 schreef Sdm007 het volgende:
Omg. Nog 6 dagen en dan is het precies 2 maanden dat ik al wacht op de gele pakketjes...![]()
![]()
TS, de laser voor een vriend staat ook al meerdere dagen dat ie nog binnen moet komen van de leverancier. Dat gaat nog wel 'n tijdje duren voordat die binnen is.![]()
![]()
eBay. Buyincoins en Sinceritytrading zitten daar, maar ook vele anderen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:37 schreef Skonk het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht dan?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44515
Had trouwens mijn Transcend SDHC Class 10 4GB en de 8GB SDHC MicroSD door de war gehaald. Die Transcend was namelijk zo'n $ 10,- en die microSD van SanDisk was zo'n 15,- (liever echt merk en wat duurder, dan prut merkloos spul) .
Ik heb trouwens ook erg veel plezier van mijn Samya LCD Rapid (Dis-)charger (batterijen). Erg mooie uitvinding vind ik dat. Weet je altijd hoe je er batterijmatig voor staat.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik zie op het forum van DX dat er problemen zijn met het versturen van HK. Weet iemand hier meer van?Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.![]()
Ze zijn overgestapt naar china post vanwege die lange achterstanden die hk post had/heeft. Er zijn nog steeds pakjes die nog w8ten op een vliegtuig van hk post.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:01 schreef poepeneesje het volgende:
Ik zie op het forum van DX dat er problemen zijn met het versturen van HK. Weet iemand hier meer van?BAM dit is 3KB![]()
HK post is een synoniem voor traagheid en vertraging. Dus problemen, ja, voornamelijk voor de ontvangers.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:01 schreef poepeneesje het volgende:
Ik zie op het forum van DX dat er problemen zijn met het versturen van HK. Weet iemand hier meer van?
Ik zie toevallig bij new arrivals weer rc autootjes staan, heeft iemand bij een van de shops al weleens een Smart Roadster rc gespot? Vind het ook wel leuk om er eentje in het klein te hebben maar ben ze nog niet tegengekomen.![]()
![]()
welke shop?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:18 schreef g0dz0r het volgende:
Ik zie toevallig bij new arrivals weer rc autootjes staan, heeft iemand bij een van de shops al weleens een Smart Roadster rc gespot? Vind het ook wel leuk om er eentje in het klein te hebben maar ben ze nog niet tegengekomen.BAM dit is 3KB![]()
Welke chinees emt een chromosoom teveel is mijn pakketje aan het inpakken? Hij is al 4 dagen bezig
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2010 18:46:41 ]![]()
Bij DX zitten ze al een week (zondag besteld) te wachten op de leverancier van m'n laser.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:46 schreef ElmoFan het volgende:
Welke chinees emt een chromosoom teveel is mijn pakketje aan het inpakken? Hij is al 4 dagen bezig
Tja, geduld hebben hè![]()
![]()
iemand nog goedkope oortjes voor deze mp3?
http://www.buyincoins.com(...)er-product-1320.htmlBAM dit is 3KB![]()
3.5mm stereo headphone jackquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:03 schreef Loll het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)er-product-1320.html
Niet heul erg moeilijk iets compatibles te vinden hoor.
zeker moeilijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
3.5mm stereo headphone jack
Niet heul erg moeilijk iets compatibles te vinden hoor.maar ik koop altijd zooi
BAM dit is 3KB![]()
Wat is je budget? Vanaf $15 heb je al hele goede (Brainwavz Alpha bijvoorbeeld). Als je voor heel goedkoop wil gaan, dan al zeker deze niet. Heb die gekocht als vervangers voor mijn vrouw haar iPod dopjes. Ze klaagt dat de klank niet goed is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:03 schreef Loll het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)er-product-1320.htmljaja, en azo...![]()
Mja, koop liever in 1 keer goed materiaal bij zulk soort dingen. Kijk, een audiodrager is meer een opslag, daar beleef je verder weinig aan, je moet niet verwachten dat ze van magnesium zijn en en high definition capacitive touchscreen, SRS WOW HD en Dolby Surround bieden, maar zolang je dat niet doet heb je veel plezier en lol zonder al te veel te besteden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:07 schreef Loll het volgende:
[..]
zeker moeilijkmaar ik koop altijd zooi
Het (re)produceren van geluid echter, daar moet gewoon goed over nagedacht zijn. Dingen die je intensief en dagelijks gebruikt, moeten gewoon goed zijn, daarom zei ik laatst bijvoorbeeld ook dat ik ook gewoon een computermuis van Logitech gebruik. Oordopjes van Logitech zijn ook wel prima, nog liever van Sennheiser, hoeft niet veel meer dan eenmalig 20,- euro te kosten. Zelf houd ik niet zo van gepor in mijn oordus gebruik liever een headphone. Ik heb vorig jaar of zo over eBay uit Duitsland, met wat tientjes korting op de retailprijs, een Beats Solo by Dr Dre gekocht.
![]()
Zulke kwaliteit haal je dus nevernooitniet met die één-keer-blazen-en-ze-zijn-stuk-dinkies uit China en omdat ik dat weet, kies ik daar dus ook bewust niet voor, want het gebruikersgemak en de beleving gaat bij mij voor het zo cheap mogelijk zijn. Die formule kan ik prima toepassen op andere gadgets.
http://focalprice.com/EP5(...)20M_Cable_Black.htmlquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:03 schreef Loll het volgende:
Deze lijkt mij wel goed. Als 't echt zou zijn
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2010 20:34:12 ]![]()
Hehe...quote:sure! genuine chinese pioneer style headphones. like genuine chinese iphone called sciphone. buy it!
12/12/2010 10:41:21 AMThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iemand die weet waar je fatsoenlijke portemonnees kan kopen?
Het liefst geen cosplay-zooi wat dealextreme etc. verkopen![]()
![]()
Heeft iemand die site nog met die tiffany app voor de prijs?Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, op de lokale zaterdagmiddagmarkt?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:19 schreef robin007bond het volgende:
Iemand die weet waar je fatsoenlijke portemonnees kan kopen?
Het liefst geen cosplay-zooi wat dealextreme etc. verkopen
Mijn huidige portemonnee heb ik op de kop getikt als weekaanbieding bij een supermarkt.
Ik heb trouwens besloten dat mijn volgende nieuwe gadget maar een eReader/eBook/tablet moet gaan worden. E-ink staat gegarandeerd voor goede leescondities, waar de tft-schermen kwalitatief vaak moeten inboeten en ook geen multitouch capacitive screen hebben, maar resistive of überhaupt niet met touch. Dan vraag ik me ook af of ik sowieso niet beter een tablet kan nemen en vol gebruik kan maken van multifunctionaliteit, zeker i.c.m. het Android OS. Maar ik heb eens rondgekeken, veel goedkoper en geavanceerder is het niet als ik dat helemaal aan de andere kant van de wereld wil halen. Ik stuitte deze week op: http://www.top5markt.nl/shop/ en via het zoeken op één van die modellen, de Moovybook 7, zag ik dat ze die zelfs bij Neckermann hadden: http://tinyurl.com/neckebook . Die dingen zijn best scherp geprijsd en zien er niet al te slecht uit. Bij de lokale ToysRus las ik in de folder dat ze ook een tablet aanbieden, eentje voor 179,- , een Odys Genesis met ARM9 dual core processor (volgens de aankondigende berichten zou 'ie deze maand zijn uitgekomen en 280,- euro moeten doen).
Heeft iemand ervaring met/verstand van dit soort dingen en advies? Beter een verre vriend dan een goede buur of toch andersom?
0,69 cent bij de action. Zelfs gold plated staat erop :-)quote:Op maandag 13 december 2010 22:08 schreef UncleSam het volgende:
Laatste post nog ff:
ja, das leuk die "dual core" bij toys R us, maar die is ook maar 660Mhzverder is de prijs wel okay, want echte garantie (en geen chinese: stuur maar op enz enz)quote:Es läuft auf einer ARM9-CPU mit zwei Kernen und 660 MHz Taktfrequenz.
maar t is wel de duitse Toys-R-us, dus ik weet niet of die in nederland leveren voor die prijs.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Oostenrijks eigenlijk. Daar woon ik, dus dat komt mooi uit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef mickeyD het volgende:
ja, das leuk die "dual core" bij toys R us, maar die is ook maar 660Mhz
[..]
verder is de prijs wel okay, want echte garantie (en geen chinese: stuur maar op enz enz)
maar t is wel de duitse Toys-R-us, dus ik weet niet of die in nederland leveren voor die prijs.De fabrikant Odys is dan wel weer Duits. Onder de garantie valt een 24 maanden afhaalservice als er iets mis mee is. Maar ja, ik weet dus niet of het wat is en of dat ik voor dat geld iets beters kan krijgen, stiekem denk ik ook dat een tablet pas zin heeft bij multitouch. Ik heb nu een HTC Desire Z en dat werkt goed. Hiervoor had ik een resistive scherm (Samsung Omnia SGH-i900), maar dat is echt niet leuk werken meer (na een tijdje).
Uit de poll van http://www.mytablet.nl/2010/12/16/kies-de-tablet-van-het-jaar/ blijkt trouwens dat veel mensen de Archos 101 tablet erg waarderen. Da's mogelijk ook een optie natuurlijk.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heb zelf deze leds een paar maanden geleden besteld:
http://cgi.ebay.com/100-p(...)&hash=item1c16f54e4d
Doen het goed. Zijn weliswaar dubbel zo duur als de roden van hierboven, maar zijn wel wit![]()
![]()
Net wat spul bij Budgetgadgets besteld. Een van de weinige Chinastores waar ik nog niet eerder besteld heb. Ben benieuwd!
http://www.budgetgadgets.com/-p-6866.html - Laser Ballpen
http://www.budgetgadgets.com/-p-5480.html - Horloge
http://www.budgetgadgets.com/-p-8234.html - Horloge
http://www.budgetgadgets.com/-p-2509.html - Horloge
Trouwens! Ik zou heel graag een Bell and Ross aviation-series horloge willen. Ik ga natuurlijk geen $4K uitgeven aan een echte dus wil graag een replica. Iemand een idee waar ik in een goede replica kan vinden? Ik heb op Taobao gekeken maar daar staan er zo veel dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Er zijn ook enorme prijsverschillen. Ik wil het liefste een GOEDE replica. Mag ook wel iets kosten. Max. 100 euro. Suggesties? En wie is nu de Taobao man/vrouw? Jack nog steeds?
[ Bericht 30% gewijzigd door Negakinu op 19-12-2010 01:14:33 ]![]()
dank voor uitgebreide antwoordquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, koop liever in 1 keer goed materiaal bij zulk soort dingen. Kijk, een audiodrager is meer een opslag, daar beleef je verder weinig aan, je moet niet verwachten dat ze van magnesium zijn en en high definition capacitive touchscreen, SRS WOW HD en Dolby Surround bieden, maar zolang je dat niet doet heb je veel plezier en lol zonder al te veel te besteden.
Het (re)produceren van geluid echter, daar moet gewoon goed over nagedacht zijn. Dingen die je intensief en dagelijks gebruikt, moeten gewoon goed zijn, daarom zei ik laatst bijvoorbeeld ook dat ik ook gewoon een computermuis van Logitech gebruik. Oordopjes van Logitech zijn ook wel prima, nog liever van Sennheiser, hoeft niet veel meer dan eenmalig 20,- euro te kosten. Zelf houd ik niet zo van gepor in mijn oordus gebruik liever een headphone. Ik heb vorig jaar of zo over eBay uit Duitsland, met wat tientjes korting op de retailprijs, een Beats Solo by Dr Dre gekocht.
![]()
Zulke kwaliteit haal je dus nevernooitniet met die één-keer-blazen-en-ze-zijn-stuk-dinkies uit China en omdat ik dat weet, kies ik daar dus ook bewust niet voor, want het gebruikersgemak en de beleving gaat bij mij voor het zo cheap mogelijk zijn. Die formule kan ik prima toepassen op andere gadgets.
![]()
ik denk dat ik toch een paar goedkope ga bestellen want als ik met dure dingen op school ga rondlopen zijn binnen een dag of 2 kapot(stelletje barbaarse BB'ers)
BAM dit is 3KB![]()
ik heb 2 B&R (blauw en geel) vorig jaar via Jack op Taobao gekocht. was voor 40 euro klaar. let erg goed op dat je vantevoren vastlegd dat wat je ziet op de afbeelding ook krijgt. is bij mij 1x mis gegaan, maar goed 5USD refund. Horloges zijn niet automatic, maar iedere dag (!) opdraaien is een must. bandje en gebruiksgemak zijn perfect.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:37 schreef Negakinu het volgende:
Net wat spul bij Budgetgadgets besteld. Een van de weinige Chinastores waar ik nog niet eerder besteld heb. Ben benieuwd!
Trouwens! Ik zou heel graag een Bell and Ross aviation-series horloge willen. Ik ga natuurlijk geen $4K uitgeven aan een echte dus wil graag een replica. Iemand een idee waar ik in een goede replica kan vinden? Ik heb op Taobao gekeken maar daar staan er zo veel dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Er zijn ook enorme prijsverschillen. Ik wil het liefste een GOEDE replica. Mag ook wel iets kosten. Max. 100 euro. Suggesties? En wie is nu de Taobao man/vrouw? Jack nog steeds?
heb je hier wat aan?Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
hai als je een tablet wenst, ga voor de archos of de ipad (ligt hier onder de boom). wil je een echte ereader, ik raad je de kindle 3 (amazon) aan die ik zelf heb (en meest gebruikt door de kids). check bijv is dit topic. Wat is een goede eReader?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oostenrijks eigenlijk. Daar woon ik, dus dat komt mooi uit.De fabrikant Odys is dan wel weer Duits. Onder de garantie valt een 24 maanden afhaalservice als er iets mis mee is. Maar ja, ik weet dus niet of het wat is en of dat ik voor dat geld iets beters kan krijgen, stiekem denk ik ook dat een tablet pas zin heeft bij multitouch. Ik heb nu een HTC Desire Z en dat werkt goed. Hiervoor had ik een resistive scherm (Samsung Omnia SGH-i900), maar dat is echt niet leuk werken meer (na een tijdje).
Uit de poll van http://www.mytablet.nl/2010/12/16/kies-de-tablet-van-het-jaar/ blijkt trouwens dat veel mensen de Archos 101 tablet erg waarderen. Da's mogelijk ook een optie natuurlijk.Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Is voor manuals en kaartmateriaal, dan zou e-ink fijn zijn, maar bwuh, gelimiteerde mogelijkheden en die Archos 101 is wel erg chique en heb je meteen veel lol van...Ik ga eens in dat topic kijken, thanks voor de tip! Gracias!
Iemand al hierover gehad/gehoord?
Op mijn android-tablet (oke, HTC Desire...) las ik op NU.nl:Bronquote:E Fun kondigt Android-tablet aan
E Fun heeft zojuist laten weten dat het de steeds drukker wordende markt voor Android-tablets zal betreden met de eigen Next3. De Next3 pas perfect in de Nextbook-lijn van E Fun.
De Next3 heeft een touchscreen van 8,4 inch. Gek genoeg heeft deze tablet Android 2.1 als besturingssysteem. Het is onduidelijk waarom E Fun niet gekozen heeft voor het inmiddels gebruikelijke Android 2.2 of direct voor het nieuwe Android 2.3 Gingerbread.
Evengoed is de Next3 in staat om toegang te hebben tot het web, dankzij zijn ingebouwde wifi-verbinding. Het interne geheugen is 2GB en een SD-geheugenkaartslot kan dat geheugen een stuk verder uitbreiden.
Verder heeft deze tablet ingebouwde speakers en reeds 25 voorgeladen e-books. De Next3 van E Fun kost omgerekend 173 euro. Als het goed is zullen deze tablets vanaf volgende week verscheept gaan worden.![]()
173 euro klinkt leuk, maar wat voor processor en scherm?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
a resistive, 800 x 600-resolution 8.4-inch display, a 600MHz Rockchip processorIn dezelfde bron staat dat ie echter geen Market toegang heeft. Da's wel minder.quote:Op zondag 19 december 2010 15:47 schreef RobertNL het volgende:
173 euro klinkt leuk, maar wat voor processor en scherm?![]()
Da's bij alle non-3G-capable tablets namelijk zo.quote:Op zondag 19 december 2010 16:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
a resistive, 800 x 600-resolution 8.4-inch display, a 600MHz Rockchip processorIn dezelfde bron staat dat ie echter geen Market toegang heeft. Da's wel minder.
Klinkt trouwens alsof je dan nog meer hebt aan die Odys Genesis.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Waarom dan? (misschien klink ik nu wel heel dom maar goed)quote:Op zondag 19 december 2010 16:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Da's bij alle non-3G-capable tablets namelijk zo.![]()
Lees dit sterke artikel eens.quote:Op zondag 19 december 2010 16:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Waarom dan? (misschien klink ik nu wel heel dom maar goed)http://liliputing.com/201(...)for-tablets-yet.html
Nu 2.3 uit is zal hier wel verandering in komen hoop ik, meer tablets met market al pre installed zou wel leuk zijn.
Heeft verder iemand een idee hoelang het duurt voordat je je pakketje kan tracken bij China post, mijn voorgaande pakketjes gingen nl. altijd met HKP. dit pakketje is daar nu 4 dagen en de tracking code doet het nog niet.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik had bij 1 pakketje zelfs dat tracking het helemaal niet deed, maar hij is gewoon aangekomenquote:Op zondag 19 december 2010 16:32 schreef RobertNL het volgende:
Nu 2.3 uit is zal hier wel verandering in komen hoop ik, meer tablets met market al pre installed zou wel leuk zijn.
Heeft verder iemand een idee hoelang het duurt voordat je je pakketje kan tracken bij China post, mijn voorgaande pakketjes gingen nl. altijd met HKP. dit pakketje is daar nu 4 dagen en de tracking code doet het nog niet.![]()
Ah, duidelijk. Thanks.quote:Op zondag 19 december 2010 16:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lees dit sterke artikel eens.http://liliputing.com/201(...)for-tablets-yet.html
![]()
Maar ik heb geduld. Ik hoef er nog geen een.![]()
''In the end'' zal Google toch moeten toegeven aan de wensen van de gebruiker (klant). tel daarbij op dat ''China'' booming is en zo een tablet heeft ontwikkeld waarop alles sneller en beter werkt dan de iPad van Apple.quote:Op zondag 19 december 2010 16:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lees dit sterke artikel eens.http://liliputing.com/201(...)for-tablets-yet.html
Het is een kwestie van tijd![]()
![]()
Altijd leuk als er pakketjes binnen komen druppelen![]()
Nu m'n Heineken USB sticky en Drive bay Caddy binnen.
Wacht alleen nog op m'n Rii mini keyboard met tochpad!Zou toch wel binnekort een keer aan moeten komenquote:Status Date Origin Destination/Transit Status
9-12-2010 Registered Mail Section INFORMATION RECEIVED
13-12-2010 Registered Mail Section Amsterdam ITEM DESPATCHED TO OVERSEAS
Die horloges koop ik nooit meer. Echt bagger.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:37 schreef Negakinu het volgende:
Trouwens! Ik zou heel graag een Bell and Ross aviation-series horloge willen. Ik ga natuurlijk geen $4K uitgeven aan een echte dus wil graag een replica. Iemand een idee waar ik in een goede replica kan vinden? Ik heb op Taobao gekeken maar daar staan er zo veel dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Er zijn ook enorme prijsverschillen. Ik wil het liefste een GOEDE replica. Mag ook wel iets kosten. Max. 100 euro. Suggesties? En wie is nu de Taobao man/vrouw? Jack nog steeds?![]()
Rachel/Tiffany of Jack voor TaoBao aankopen? Waar gaat bij jullie de voorkeur naar uit op het moment? Leuke zonnebrillen gezien.
Hallo,
Paar maanden terug was er iemand die een site had gemaakt waar je kon chatten net als hier over de producten van taobao dp enz... De site is gemaakt om wel over nappe dingen te praten.
Welke site was dat ook al weer...
En hoe meld ik me daar aan want daar had ik de vorige keer wat problemen mee kon niks vinden over aanmelden en een email naar de beheerder kreeg ik ook niet voor elkaar...
Iemand ?
Reactie mag uiteraard via pm.
Mvgr,
Robin![]()
Linkje zoek ook nog een mooie zonnebrilquote:
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
http://item.taobao.com/it(...)79fe1d1af805cd79b238quote:Op zondag 19 december 2010 20:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Linkje zoek ook nog een mooie zonnebril
Pricereq. richting Jack is de deur uit overigens.Common sense is my super power. What's yours?
Ben ook wel benieuwd..quote:Op zondag 19 december 2010 19:50 schreef Robin-e30 het volgende:
Hallo,
Paar maanden terug was er iemand die een site had gemaakt waar je kon chatten net als hier over de producten van taobao dp enz... De site is gemaakt om wel over nappe dingen te praten.
En hoe meld ik me daar aan want daar had ik de vorige keer wat problemen mee kon niks vinden over aanmelden en een email naar de beheerder kreeg ik ook niet voor elkaar...
Iemand ?
Mvgr,
Robin![]()
Pm graag als je die site weet.quote:Op zondag 19 december 2010 19:50 schreef Robin-e30 het volgende:
Hallo,
Iemand ?
Mvgr,
Robin![]()
care to elaborate?quote:Op zondag 19 december 2010 18:59 schreef Skiet het volgende:
[..]
Die horloges koop ik nooit meer. Echt bagger.![]()
Ik stel voor om de regels wat te versoepelen voor dit topic. Ik bedoel vooral namaakproducten. Waar ligt de grens?
Tevens zijn er plaatsen zoals "Space" waar ook over illegale activiteiten wordt gepraat.![]()
Nee, het maakt niet uit tot hoever de admins het gepraat over imitatie spullen tolereren. De wet verbied het gewoon, en ze willen er geen gezeik mee... De site is webshopsforum[punt]nl en veel plezier daar!![]()
Aha oké, duidelijk.quote:Op zondag 19 december 2010 23:43 schreef jopiede het volgende:
Nee, het maakt niet uit tot hoever de admins het gepraat over imitatie spullen tolereren. De wet verbied het gewoon, en ze willen er geen gezeik mee... De site is webshopsforum[punt]nl en veel plezier daar!
Bedankt voor de link
![]()
Ik wil die bril kopen... hoe navigeer ik op die site? :/quote:Op zondag 19 december 2010 20:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
http://item.taobao.com/it(...)79fe1d1af805cd79b238
Pricereq. richting Jack is de deur uit overigens.![]()
in t chinees!Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
En dat werkt?
"De gewenste pagina kan niet worden geopend:
http://buy.taobao.com/auction/cart/my_cart.htm"
En hoeveel is die bril? 55, 55 wat?![]()
Staat allemaal uitgelegd in de openingspost.quote:Op maandag 20 december 2010 03:10 schreef portabel het volgende:
En dat werkt?
"De gewenste pagina kan niet worden geopend:
http://buy.taobao.com/auction/cart/my_cart.htm"
En hoeveel is die bril? 55, 55 wat?jaja, en azo...![]()
Dit zijn tegenwoordig zeer goed concurerende handelaren... allebei prima kwaliteitquote:Op zondag 19 december 2010 19:40 schreef neo2000 het volgende:
Rachel/Tiffany of Jack voor TaoBao aankopen? Waar gaat bij jullie de voorkeur naar uit op het moment? Leuke zonnebrillen gezien.![]()
Afhankelijk wat je wilt moet je kiezen voor tiff/jack, Bij jack heb je gewoon een prijs en ben je klaar. Bij Tiffany moet je verzendkosten later betalen maar daar heb je wel redelijke kans dat het iets goedkoper uitvalt
koop een goedkope versterker of mengpaneel voor 10 euro :pquote:Op maandag 20 december 2010 10:19 schreef ElmoFan het volgende:
Weet iemand waar ik een audio switch kan vinden voor 3.5mm aansluitingen?![]()
Het is gewoon voor de pc om makkelijk te kunnen switchen tussen speakers en koptelefoonquote:Op maandag 20 december 2010 10:35 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
koop een goedkope versterker of mengpaneel voor 10 euro :p![]()
Alsof ze er gezeik mee gaan krijgen. De politie heeft al laten weten niet eens verkoop van namaakartikelen op Marktplaats aan te pakken. Waarom zouden ze dan actie ondernemen tegen wat 16 jarige (want dat is het meerendeel hier volgens mij) jongens die wat truien kopen van wat voor merk dan ook.quote:Op zondag 19 december 2010 23:43 schreef jopiede het volgende:
Nee, het maakt niet uit tot hoever de admins het gepraat over imitatie spullen tolereren. De wet verbied het gewoon, en ze willen er geen gezeik mee... De site is webshopsforum[punt]nl en veel plezier daar!
Daar gaan ze echt niet wakker van liggen.
In welk wetsartikel staat overigens dat het verboden is om te praten over namaakartikelen op een forum?![]()
Zeker, jammer dat het niet op een engelstalig site isquote:Op maandag 20 december 2010 12:13 schreef mtchel112 het volgende:
http://item.taobao.com/item.htm?id=7785398605 dit vind ik dus n mooieJa.![]()
bij kyle kostie 72 dollar incl trackingquote:Op maandag 20 december 2010 12:33 schreef Xu het volgende:
[..]
Zeker, jammer dat het niet op een engelstalig site is
bij tiffany vast iets minder![]()
En voor linkshandigen.quote:Op maandag 20 december 2010 12:33 schreef Xu het volgende:
[..]
Zeker, jammer dat het niet op een engelstalig site isIk wil zelf nog wel zoiets als een Breitling hebben.
http://item.taobao.com/item.htm?id=7785398605
maar is zon dingetje niet erg groot voor om je pols of valt dat wel mee![]()
Nieuwe coupon code voor Buyincoins![]()
Voor 9% korting gebruik deze code:
XMAS2010Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
is niet nieuw:quote:Op maandag 20 december 2010 12:58 schreef tokko1 het volgende:
Nieuwe coupon code voor Buyincoins![]()
Voor 9% korting gebruik deze code:
XMAS2010quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:38 schreef Downstar het volgende:
[..]
10%eBay110 Als code ( kun je volgens mij maar 1 keer gebruiken, alleen als nieuwe klant)
en anders: XMAS2010 voor 9% eraf; als je dan bij de recommender een naam invult zoals bijv;
E-GATE of Joepie91( geloof ik, dat is een fok user) dan krijg je nogmaals 5 % kortingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 13:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
is niet nieuw:
[..]Kreeg 'm vandaag pas in me mailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft iemand nog spannende dingen besteld?
Ik denk dat het er niet omgaat of ze er gezeik mee krijgen, maar of ze er gezeik mee KUNNEN krijgen. Wat heeft het Fok! forum er nou aan als er in een topic mensen over nep artikelen praten? Het kan hun alleen maar gezeik opleveren, de reeks is hiervoor gesneuveld aan vaak gebruiken van merk namen, toen wilde ze nog met het volgende systeem werken: Nike = N1ke, maar dat hebben ze ook afgekapt. Het lijkt me dus vrij duidelijk dat het niet soepeler wordt...quote:Op maandag 20 december 2010 10:50 schreef Skiet het volgende:
[..]
Alsof ze er gezeik mee gaan krijgen. De politie heeft al laten weten niet eens verkoop van namaakartikelen op Marktplaats aan te pakken. Waarom zouden ze dan actie ondernemen tegen wat 16 jarige (want dat is het meerendeel hier volgens mij) jongens die wat truien kopen van wat voor merk dan ook.
Daar gaan ze echt niet wakker van liggen.
In welk wetsartikel staat overigens dat het verboden is om te praten over namaakartikelen op een forum?![]()
Hierboven voor de BIC code..quote:Op maandag 20 december 2010 14:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Heeft iemand nog kortingscodes van Lightake, Budgetgadgets of Focalprice?
Lightake: Tjoos = 10 % eraf
Budgetgadgets= WEBSHOPSFORUM5OFF 5 % eraf.
Focalprice heeft geen coupons voor zo ver ik weet, die komen alleenmet aanbiedingen![]()
Bij BIC (met zoveel mogelijk couponcodesquote:Op maandag 20 december 2010 13:11 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Kreeg 'm vandaag pas in me mail![]()
Heeft iemand nog spannende dingen besteld?
Black Flip Stand Leather Pouch Case Cover 4 Apple iPad
Star Stereo Mix Color Earphone Headphone 4 iPod MP4 PC
Fix It Pro Clear Car Coat Scratch Repair Pen
4 x OEM Toothbush Heads for Oral B FlexiSoft EB 17-4
2 x 3600mAh 3600 mAh Rechargeable Battery Nintendo Wii
New Fashion Charm Golden Ladies Wrist Watch BW0041
Universal Battery Tester AA AAA C D 9V Button Checker 01
110V-220V AC to 12V DC EU Car Power Adapter ConverterNiets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
http://www.lightake.com/d(...)_Quartz_Watch_Black_(Gift_Box_Included)-30924
heb deze bestelt kijken of het wat is![]()
Iemand ervaring met 'iDonor'?
Bij DinoDirect kun je nu een of ander membership aangaan voor $6,99 per maand en dan krijg je bij de eerste bestelling 65% korting![]()
Zal ik als oldbie in deze reeks dan maar eens advocaat van de duivel spelen?in de algemene voorwaarden van fok staat e.e.a. Verder heeft Danny ooit gezegd dat Fok! geen democratie is, dus dat je de regels maar na hebt te leven. Gebanned ben je zo nml.quote:Op maandag 20 december 2010 10:50 schreef Skiet het volgende:
[..]
In welk wetsartikel staat overigens dat het verboden is om te praten over namaakartikelen op een forum?
Overigens is die discussie een beetje hetzelfde als een dode ezel; blijven maar mensen tegenaan schoppen in de hoop dat ie spontaan tot leven komt. Not gonna happen.Dat werkte op zich goed en werd geaccepteerd door de crew/mods als regel, totdat allerhande eigenwijze flikkers maar continue gewoon merknamen gebruikten i.p.v. de aparte benamingen. "Want dat moet toch gewoon kunnen einz!" Voornamelijk omdat zij vonden dat de regels niet voor heen opgingen. Vervolgens topic op slot tot 2 keer toe, eigenwijze flikkers zijn toen lekker een eigen forumpje gestart en basta.quote:Op maandag 20 december 2010 13:38 schreef jopiede het volgende:
[..]
Het kan hun alleen maar gezeik opleveren, de reeks is hiervoor gesneuveld aan vaak gebruiken van merk namen, toen wilde ze nog met het volgende systeem werken: Nike = N1ke, maar dat hebben ze ook afgekapt. Het lijkt me dus vrij duidelijk dat het niet soepeler wordt...
Als er gewoon allerlei merknamen gebruikt blijven worden, dan wordt op een gegeven moment je site geïndexeerd door Google en ben jij de eerste hit als het aankomt op imitatie artikelen. Daar wil Fok! niet mee geassocieerd worden als grootste forum van Nederland. Dat sommige mensen dat niet snappen en hun eigen belang voorop zetten dan dat van Fok!, tsjah.. Da's natuurlijk niet het probleem van Fok! en van de crew. En ban is dan vrij snel geregeld, of het topic op slot.
Heb er eigenlijk alweer veel te veel over gezegd.Common sense is my super power. What's yours?
Deze aktie is pas sinds relatief korte tijd, nadat ze bij Dinodirect voor iedereen 50% korting hadden.quote:Op maandag 20 december 2010 17:07 schreef Schild het volgende:
Iemand ervaring met 'iDonor'?
Bij DinoDirect kun je nu een of ander membership aangaan voor $6,99 per maand en dan krijg je bij de eerste bestelling 65% korting
Maar het zal wel nuttig zijn als je veel koopt, maar als je af en toe iets koopt wordt 't niet snel heel voordelig. Óf je moet met een order 10 dollar of meer besparen door die korting
En over het bespreken van "illigale" troep, gewoon niet doen. Daar heeft iemand een ander forumpje voor aangemaakt ergens, als je dat zó graag wilt moet je maar daar heen gaan![]()
Hier op Fok gaan we gezellig legaal verder
In de algemene voorwaarden staat hier niks over aangegeven. Ik kan ook geen regelgeving op FOK! vinden in een FAQ danwel specifieke FAQ. Ik ben gewoon benieuwd naar de omschrijving en de achterliggende gedachte om dit te verbieden.quote:Op maandag 20 december 2010 18:11 schreef neo2000 het volgende:
Zal ik als oldbie in deze reeks dan maar eens advocaat van de duivel spelen?
[..]
in de algemene voorwaarden van fok staat e.e.a. Verder heeft Danny ooit gezegd dat Fok! geen democratie is, dus dat je de regels maar na hebt te leven. Gebanned ben je zo nml.
Overigens is die discussie een beetje hetzelfde als een dode ezel; blijven maar mensen tegenaan schoppen in de hoop dat ie spontaan tot leven komt. Not gonna happen.
[..]
Dat werkte op zich goed en werd geaccepteerd door de crew/mods als regel, totdat allerhande eigenwijze flikkers maar continue gewoon merknamen gebruikten i.p.v. de aparte benamingen. "Want dat moet toch gewoon kunnen einz!" Voornamelijk omdat zij vonden dat de regels niet voor heen opgingen. Vervolgens topic op slot tot 2 keer toe, eigenwijze flikkers zijn toen lekker een eigen forumpje gestart en basta.
Als er gewoon allerlei merknamen gebruikt blijven worden, dan wordt op een gegeven moment je site geïndexeerd door Google en ben jij de eerste hit als het aankomt op imitatie artikelen. Daar wil Fok! niet mee geassocieerd worden als grootste forum van Nederland. Dat sommige mensen dat niet snappen en hun eigen belang voorop zetten dan dat van Fok!, tsjah.. Da's natuurlijk niet het probleem van Fok! en van de crew. En ban is dan vrij snel geregeld, of het topic op slot.
Heb er eigenlijk alweer veel te veel over gezegd.
Maar goed, ik loop hier al een hele lange tijd mee en ik heb het van het begin meegemaakt en ik weet dat er altijd gezeur over is. Maar de laatste tijd wordt er weer veel namaak geplaatst op FOK! in dit topic. Dus je kon er op wachten dat het weer onderwerp van discussie zou worden.
Ik moet je eerlijk zeggen, het boeit mij echt geen fuck of we het er over mogen hebben of niet. Er is nu een andere site waar het allemaal besproken kan worden voor de mensen die daar behoefte aan hebben. Ik zou zeggen, zet het in de OP.
www.webshopsforum.nl, de site waar je wel over nepartikelen kan en mag praten.![]()
Voor iemand die het geen fuck interesseert ben je anders aardig een LP aan het imiteren.quote:Op maandag 20 december 2010 19:20 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen, het boeit mij echt geen fuck of we het er over mogen hebben of niet. Er is nu een andere site waar het allemaal besproken kan worden voor de mensen die daar behoefte aan hebben. Ik zou zeggen, zet het in de OP.Daarom zullen ze ook het medium wat het mogelijk maakt aanpakken slimpie.quote:Op maandag 20 december 2010 10:50 schreef Skiet het volgende:
[..]
Alsof ze er gezeik mee gaan krijgen. De politie heeft al laten weten niet eens verkoop van namaakartikelen op Marktplaats aan te pakken. Waarom zouden ze dan actie ondernemen tegen wat 16 jarige (want dat is het meerendeel hier volgens mij) jongens die wat truien kopen van wat voor merk dan ook.
op het webshopsforum heb ik gelezen dat de douane strenger gaat controleren door/i.v.m. reorganisatiequote:Op maandag 20 december 2010 19:20 schreef Skiet het volgende:
[..]
In de algemene voorwaarden staat hier niks over aangegeven. Ik kan ook geen regelgeving op FOK! vinden in een FAQ danwel specifieke FAQ. Ik ben gewoon benieuwd naar de omschrijving en de achterliggende gedachte om dit te verbieden.
Maar goed, ik loop hier al een hele lange tijd mee en ik heb het van het begin meegemaakt en ik weet dat er altijd gezeur over is. Maar de laatste tijd wordt er weer veel namaak geplaatst op FOK! in dit topic. Dus je kon er op wachten dat het weer onderwerp van discussie zou worden.
Ik moet je eerlijk zeggen, het boeit mij echt geen fuck of we het er over mogen hebben of niet. Er is nu een andere site waar het allemaal besproken kan worden voor de mensen die daar behoefte aan hebben. Ik zou zeggen, zet het in de OP.
www.webshopsforum.nl, de site waar je wel over nepartikelen kan en mag praten.weet iemand hiet meer van?
BAM dit is 3KB![]()
Maar weer eens wat besteld bij DX, ik had een kruimeldief nodig en die hebben ze ook zowaar, benieuwd of het wat is![]()
![]()
als het goed is windt het zichzelf opquote:Op maandag 20 december 2010 21:41 schreef mtchel112 het volgende:
zon opwindhorloge, iedere dag opwinden toch?[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Net als ik met dit avontuur begin.quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef Loll het volgende:
[..]
op het webshopsforum heb ik gelezen dat de douane strenger gaat controleren door/i.v.m. reorganisatieweet iemand hiet meer van?
![]()
![]()
Wat voor een ringen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:54 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Weet er iemand van jullie waar er goedkope heren ringen aangeschaft kunnen worden?
Zoiets? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.46308![]()
Of zoiets? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22120jaja, en azo...![]()
Vast gewoon Manringen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:54 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Wat voor een ringen?
Of zoiets? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22120
Hier een aantal
En hier nóg een aantal!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:54 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Wat voor een ringen?
Of zoiets? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22120
Staat toch op gewoon heren ringen maar een voorbeeld :![]()
![]()
http://s.taobao.com/searc(...)compass-8-c-50015926quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:31 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Staat toch op gewoon heren ringen maar een voorbeeld :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En je kan zelf ook gewoon op "ring" zoeken bij de verschillende sites uit de OP hé![]()
Heb ik ook gedaan maar misschien had er iemand een tipquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:39 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://s.taobao.com/searc(...)compass-8-c-50015926
En je kan zelf ook gewoon op "ring" zoeken bij de verschillende sites uit de OP hé![]()
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Weer een 1 cent koptelefoon. Zal wel hetzelfde bedrijf zijn als never-buying![]()
http://www.brandsdragon.com/products/product_28136.htm![]()
Moet je de Currencies eens op euro zetten, is die gratisquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef monkeybrain het volgende:
Weer een 1 cent koptelefoon. Zal wel hetzelfde bedrijf zijn als never-buying![]()
Vraag me af wat er zal gebeuren als je dan met paypal betaald.Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.![]()
Weet iemand of dit iets is: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.35938 ?
Of kan iemand me een andere media speler aanraden?
![]()
Wacht gewoon tot ze weer eens iets leuks hebben bij iBood zou ik zeggen (recent voorbeeld).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Bedankt voor het delen met ons zo'n goede sitequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef monkeybrain het volgende:
http://www.brandsdragon.com/products/product_28136.htm
![]()
![]()
Inderdaad! Moesjemarremarremarre!quote:Op woensdag 22 december 2010 03:57 schreef Haimi_2010 het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen met ons zo'n goede site
jaja, en azo...![]()
is inderdaad hetzelfde als NEVER buying, bij het bestellen van 1 cent deals op never buying krijg je standaard een kaartje van die brandsdragon erbij, vind het toch echt de minste webshop die ik ken..quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef monkeybrain het volgende:
http://www.brandsdragon.com/products/product_28136.htmdan krijg je ze zo binnen:quote:Op woensdag 22 december 2010 00:07 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Moet je de Currencies eens op euro zetten, is die gratis![]()
Vraag me af wat er zal gebeuren als je dan met paypal betaald.
wat een bagger oordopjesIk hoop voor je dat je verder niks in die order had staan? Want ze sturen ze namelijk helemaal niks op... en ben je dus verplicht om bij paypal te refunden..quote:
dat heb ik dus een keer gehad, toen was er nog niet gemeld dat er maar 1 per 2 weken mocht worden besteld.. en had dus wat 1 cent deals ( toen usb reader) in mijn andere order erbij geflikkerd. mooi dat die Chinezen niks opstuurde!
Bijvoorbeeld die onderste order, die is dus nooit verzonden om die reden..
die andere 2 daarboven niet omdat beide niet stock meer waren volgens de staffmembers,
[ Bericht 19% gewijzigd door Downstar op 22-12-2010 09:29:29 ]![]()
Die foto van die oordopjesquote:Op woensdag 22 december 2010 09:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
is inderdaad hetzelfde als NEVER buying, bij het bestellen van 1 cent deals op never buying krijg je standaard een kaartje van die brandsdragon erbij, vind het toch echt de minste webshop die ik ken..
[..]
dan krijg je ze zo binnen:
[ afbeelding ]
wat een bagger oordopjes
[..]
Ik hoop voor je dat je verder niks in die order had staan? Want ze sturen ze namelijk helemaal niks op... en ben je dus verplicht om bij paypal te refunden..
dat heb ik dus een keer gehad, toen was er nog niet gemeld dat er maar 1 per 2 weken mocht worden besteld.. en had dus wat 1 cent deals ( toen usb reader) in mijn andere order erbij geflikkerd. mooi dat die Chinezen niks opstuurde!
[ afbeelding ]
die andere 2 daarboven niet omdat beide niet stock meer waren volgens de staffmembers,Zo kreeg i kze ook een keer
Wat zou ik graag een filmpje willen zien van zo'n Chinees die de gehele dag met Google vertaler zit te klooien op buitenlandse foraquote:Op woensdag 22 december 2010 03:57 schreef Haimi_2010 het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen met ons zo'n goede site
![]()
Aan de andere kant, zo'n Chinees is blij als ik de website deel in tegenstelling tot de paupers op FOK.
Nergens een bedankje
Ik ben nu leuk aan het escaleren met DX via Paypal, wat een klootzakken![]()
Nog nooit gedaan dus ik ben erg nieuwsgierig![]()
![]()
Maar als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb wil ik het zo snel en goedkoop mogelijk hebbenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:02 schreef shiznuts het volgende:
Wacht gewoon tot ze weer eens iets leuks hebben bij iBood zou ik zeggen (recent voorbeeld).![]()
![]()
En dan wil je het uit het buitenland halen?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:56 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Maar als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb wil ik het zo snel en goedkoop mogelijk hebben
Zoiets is natuurlijk een optie. Een goeie is bijvoorbeeld een WD TV Live HD.
Laten we zeggen dat goedkoop dan toch de prioriteit heeftquote:Op woensdag 22 december 2010 15:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En dan wil je het uit het buitenland halen?
Zoiets is natuurlijk een optie. Een goeie is bijvoorbeeld een WD TV Live HD.![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:35 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat goedkoop dan toch de prioriteit heeftNou ja, je kunt altijd tweakers ff langsgaan.
Er zijn er zat goedkoper dan $ 99,99 (die je liet zien) zonder ze uit Hong Kong te hoeven halen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
koop een AC Ryan Mini ( 81 euro)quote:Op woensdag 22 december 2010 15:35 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat goedkoop dan toch de prioriteit heeft
en speelt alle bestandsformaten vloeiend af ( KUN JE VAN VEEL GOEDKOPE MEDIASPELERS NIET ZEGGEN), er is een grote community die tweaks etc uitbrengen voor het bekijken van bijvoorbeeld youtube of uitzending gemist.
Veel firmware updates en in januari komt er zelfs een nieuwe GUI( layout)
Full HD ( vaak zijn die goedkope dingen maar HD-ready )
Ondersteuning van DTS(HD) zoals die Iomega(ofzo) mediaspeler van 50 euro heeft dat niet etc..
stil en klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor meer specs verwijs en ervaringen verwijs ik je door naar: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1362068/0
heb hem zelf ook en ben meer dan tevreden!!
[ Bericht 17% gewijzigd door Downstar op 22-12-2010 16:38:01 ]![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
koop een AC Ryan Mini ( 81 euro)
en speelt alle bestandsformaten vloeiend af ( KUN JE VAN VEEL GOEDKOPE MEDIASPELERS NIET ZEGGEN), er is een grote community die tweaks etc uitbrengen voor het bekijken van bijvoorbeeld youtube of uitzending gemist.
Veel firmware updates en in januari komt er zelfs een nieuwe GUI( layout)
Full HD ( vaak zijn die goedkope dingen maar HD-ready )
Ondersteuning van DTS(HD) zoals die Iomega(ofzo) mediaspeler van 50 euro heeft dat niet etc..
stil en klein.Dat lijkt me wel een goeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor meer specs verwijs en ervaringen verwijs ik je door naar: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1362068/0
heb hem zelf ook en ben meer dan tevreden!!, waar heb je hem gekocht?
![]()
Hallo weet iemand de doseringen van kool aid? Ik wil het graag nu maken
[ Bericht 1% gewijzigd door Loll op 22-12-2010 17:36:45 (spel fout) ]BAM dit is 3KB![]()
Staat op het zakje.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:59 schreef Loll het volgende:
Hallo weet iemand de doseringen van kool aid? Ik wil het graag nu makenOp zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
die fotoquote:Op woensdag 22 december 2010 09:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
is inderdaad hetzelfde als NEVER buying, bij het bestellen van 1 cent deals op never buying krijg je standaard een kaartje van die brandsdragon erbij, vind het toch echt de minste webshop die ik ken..
[..]
dan krijg je ze zo binnen:
[ afbeelding ]
wat een bagger oordopjes
[..]
Ik hoop voor je dat je verder niks in die order had staan? Want ze sturen ze namelijk helemaal niks op... en ben je dus verplicht om bij paypal te refunden..
[ afbeelding ]
die andere 2 daarboven niet omdat beide niet stock meer waren volgens de staffmembers,
wat is dit![]()
Mijne was het goedkoopst toen op de wehkamp site..quote:Op woensdag 22 december 2010 16:48 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een goeie, waar heb je hem gekocht?
maar hier kun je bij houden waar die het goedkoopst nu is:
http://tweakers.net/price(...)playon!-hd-mini.html![]()
niet lachen, dat is wel het nieuwste model ja!quote:![]()
kun je de oordopjes gewoon los in je oren doen, en word de muziek zo via de draadjes die je in je broekzak stopt doorgestreamed, zit er nu van te genieten, prima geluidje...![]()
ok ik moet toegeven dat dit wel high-tech is hoor. Geluid door een draadje, dat dit kan in Nederland!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
niet lachen, dat is wel het nieuwste model ja!![]()
kun je de oordopjes gewoon los in je oren doen, en word de muziek zo via de draadjes die je in je broekzak stopt doorgestreamed, zit er nu van te genieten, prima geluidje...
Tevens mijn pakketje dat ik op 15 november besteld heb nog niet binnen van DX
wat is dit![]()
ik kreeg mijn 1cent oordopjes ook zo binnenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die foto van die oordopjesZo kreeg i kze ook een keer
nu weten we dus waarom ze 1 cent zijn![]()
![]()
![]()
Zwarte model bestelt
Blegh, vandaag briefje van TNT in de brievenbus dat ik het pakketje mag ophalen van het postkantoor![]()
Ik ben godverdomme de hele dag thuis geweest, die lul heeft niet eens de moeite gedaan om aan te bellen, klootzak.I are Baboon![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:28 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Zwarte model bestelt
Blegh, vandaag briefje van TNT in de brievenbus dat ik het pakketje mag ophalen van het postkantoor![]()
Ik ben godverdomme de hele dag thuis geweest, die lul heeft niet eens de moeite gedaan om aan te bellen, klootzak.![]()
Link?Ja.![]()
1 cent van de hoofdtelefoon echt?Als er andere kosten die u koopt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef monkeybrain het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:29 schreef Haimi_2010 het volgende:
[..]
1 cent van de hoofdtelefoon echt?Als er andere kosten die u koopt?![]()
![]()
hoofdtelefoon echt goed. is dubbele waard van wat hij kostquote:Op donderdag 23 december 2010 09:29 schreef Haimi_2010 het volgende:
[..]
1 cent van de hoofdtelefoon echt?Als er andere kosten die u koopt?Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Wat flauw, kunnen we geen Chinese tekst meer plaatsen op FOK?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:29 schreef Haimi_2010 het volgende:
[..]
1 cent van de hoofdtelefoon echt?Als er andere kosten die u koopt?
Het verdwijnt gewoon![]()
![]()
Korting bij BICquote:Dear Whiskers ,
Welcome to our last newsletter of 2010. At first thank you for purchased from our website in 2010. Now Christmas is a time for giving, so we offer a coupon code to you what will help you save 9% of all listings.
Merry Christmas! The coupon code is: XMAS2010.
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all![]()
Net ff kool aid geprobeerd. Gvd wat was dat vies met mijn dosering zeg. Ik deed 1 zakje kool aid op 1 liter water. Het rook heerlijk maar smaakte ontzettend wrang wat deed ik fout?BAM dit is 3KB![]()
Rond 28 november heeft Tiffany iets verzonden voor mij. Alleen staat de status sinds 9 dec. nog steeds op: "departure from outward office of exchange NETHERLANDS GUANGZHOU"
Ik snap dat het door de kerst allemaal wat langer duurt, maar hij zou nu toch wel eens aan mogen komen of niet?![]()
![]()
Ik zie overal klachten hierover, maar mijn pakketje is na 2 dagen daar liggen verzonden.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:22 schreef Timovich het volgende:
Rond 28 november heeft Tiffany iets verzonden voor mij. Alleen staat de status sinds 9 dec. nog steeds op: "departure from outward office of exchange NETHERLANDS GUANGZHOU"
Ik snap dat het door de kerst allemaal wat langer duurt, maar hij zou nu toch wel eens aan mogen komen of niet?![]()
Dat is er al?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
3e keer, ik stem in om een coupon kopje in de OP te maken bij het volgende topic
![]()
![]()
Ah, ik had alleen de laatste pagina doorgelezen of het al gemeld was... Sorry...quote:Op donderdag 23 december 2010 13:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
3e keer, ik stem in om een coupon kopje in de OP te maken bij het volgende topic
Mijn pakketje van DealExtreme staat sinds 7/12 op departure from outward office of exchangeCat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all![]()
Betekent toch juist dat hij al wel onderweg is naar Nederland? Volgende stap is toch dat hij aankomt op Schiphol? Of ligt hij daar nog in Chinaquote:Op donderdag 23 december 2010 15:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik zie overal klachten hierover, maar mijn pakketje is na 2 dagen daar liggen verzonden.![]()
![]()
dr moet 2x netherlands komen te staan, dan is tie in nederland aangekomen.
邮件号码 年份 当前状态 邮件寄达国 当前位置 邮件当前状态日期
RR980282435CN 2010 final delivery NETHERLANDS NETHERLANDS 2010-12-15
zo dus.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
nou ja, mijn text staat er nog, alleen editen gaat niet meer ;-)quote:Op donderdag 23 december 2010 11:04 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wat flauw, kunnen we geen Chinese tekst meer plaatsen op FOK?
Het verdwijnt gewoon
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
china post tracking: http://intmail.183.com.cn/item/trace/itemTraceAction.do
hong-kong post tracking: http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jspLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Jaa het kopje staat er idd al, maar ik bedoel in de zin van; de coupons die nu van toepassing zijn erin plaatsen..quote:
zo is bij Lightake ipv 5 % die inmiddels verlopen is ; 10 % beschikbaar met de code tjoos
etc![]()
Als iemand een volledig en actueel lijstje maakt kan ik die eventueel best in de OP mikken.
Al kunnen we in dit geval wel wachten op het nieuwe topic dat op handen is neem ik aan.
Ik heb nu je adresquote:Op donderdag 23 december 2010 15:40 schreef mickeyD het volgende:
dr moet 2x netherlands komen te staan, dan is tie in nederland aangekomen.
邮件号码 年份 当前状态 邮件寄达国 当前位置 邮件当前状态日期
RR980282435CN 2010 final delivery NETHERLANDS NETHERLANDS 2010-12-15
zo dus.wat is dit![]()
Als je rap bent, komt dat kerstkaartje nog op tijd aan.
Net 3 grotere beeldjes van Naruto besteld. Was nog aan het twijfelen over Mario in een witte F1 auto, maar toch maar niet gedaan
Gefeliciteerd! schiet je wel op met je kerstkaart?quote:
en als je zelf komt, dan staat er wat te wachten met tanden achter de voordeurLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
deze link is ook erg uitgebreid voor china post!
http://www.track-trace.com/postLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ik vind leuk jij hiel ook post! Lekkele spammel! Velkopen jullie bij Never Clying ook witte lijst? Sambal bij? Is glapje he, bestaat helemaal niet, sambal bij. Welke wel bestaat is Slulfbij, is wel glappig!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:29 schreef Haimi_2010 het volgende:
[..]
1 cent van de hoofdtelefoon echt?Als er andere kosten die u koopt?
Één van mijn pakketjes staat sinds 1 December nog steeds op 'departure from outward office of exchange'...![]()
![]()
![]()
Ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 23 december 2010 21:51 schreef Sdm007 het volgende:
Één van mijn pakketjes staat sinds 1 December nog steeds op 'departure from outward office of exchange'...![]()
![]()
Ik hoop dat ik het in ieder geval vóór 2011 nog krijg![]()
![]()
Douane (TNT) brief ontvangen, blinde jankers. Ze kunnen niet bepalen wat de waarde is, of ik even een formulier wil invullen. Sturen ze de vrachtbrief mee waar duidelijk op staat $21 en wat de inhoud isDe rekening zit ook in het pakket
![]()
Tja, zal wel weer een flink circus worden omdat vadertje overheid btw wilt gaan heffen over maximaal 35 euro. Het invullen, printen en gekut kost al meerDoor de blubbersneeuw moeten gaan om de boel op de post te gooien anders gaat het pas na Nieuwjaar binnenkomen
![]()
Allemaal voor maximaal 6 euro en 65 centjes, Holland op zijn bestWoeker winsten TNT kennende zal ik ook wel een flinke rekening krijgen wegens "administratiekosten", dan trap ik het pakket dwars door midden om het vervolgens niet te accepteren. Dan kan de verzekering het vergoeden
![]()
![]()
Alsof die chinezen het bedrag ooit naar waarheid invullenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:16 schreef monkeybrain het volgende:
Douane (TNT) brief ontvangen, blinde jankers. Ze kunnen niet bepalen wat de waarde is, of ik even een formulier wil invullen. Sturen ze de vrachtbrief mee waar duidelijk op staat $21 en wat de inhoud isDe rekening zit ook in het pakket
![]()
Tja, zal wel weer een flink circus worden omdat vadertje overheid btw wilt gaan heffen over maximaal 35 euro. Het invullen, printen en gekut kost al meerDoor de blubbersneeuw moeten gaan om de boel op de post te gooien anders gaat het pas na Nieuwjaar binnenkomen
![]()
Allemaal voor maximaal 6 euro en 65 centjes, Holland op zijn bestWoeker winsten TNT kennende zal ik ook wel een flinke rekening krijgen wegens "administratiekosten", dan trap ik het pakket dwars door midden om het vervolgens niet te accepteren. Dan kan de verzekering het vergoeden
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Bij mij kloppen de bedragen vaak wel, soms zelfs te hoog. Als je de lokale prijs wilt weten dan moet je op dat label kijkenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:20 schreef bularax het volgende:
[..]
Alsof die chinezen het bedrag ooit naar waarheid invullen![]()
Maar in het pakket zit gewoon een printje van de winkelwagen + paypal transactie. Ik heb dezelfde bon nu op de bus gedaan voor TNT, stelletje oplichters. Ik neem aan dat ze het pakket helemaal niet nakijken en dat is wel positief, zo'n idioot dat met een mes je pakket gaat openmaken![]()
Maar zo'n bosmongool kijkt alleen naar het pakket om vervolgens mij lastig te gaan vallen en alles te vertragen. Daarna mag ik zeker zijn salaris gaan subsidiëren terwijl IK al het werk doe.
MONGOLEN ZIJN HET!!!![]()
De waarde wordt bepaald a.d.h.v. de 'overzeese waarde' (waarbij 'overzeese waarde' de waarde wordt bepaald van een item in het land waar het naartoe verzonden wordt, niet vandaan komt) hè. Dan heeft het weinig zin om aan te komen met je paypal-transactie en winkelwagenprintje aan te komen ben ik bang.quote:Maar in het pakket zit gewoon een printje van de winkelwagen + paypal transactie.
Correct me if I'm wrong.
Het gaat om het aankoopbedrag als je de douane website leest. Als je geen bonnetje kan leveren gaan ze zelf een Nederlands bedrag verzinnenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De waarde wordt bepaald a.d.h.v. de 'overzeese waarde' (waarbij 'overzeese waarde' de waarde wordt bepaald van een item in het land waar het naartoe verzonden wordt, niet vandaan komt) hè. Dan heeft het weinig zin om aan te komen met je paypal-transactie en winkelwagenprintje aan te komen ben ik bang.
Correct me if I'm wrong.![]()
Maar je weet maar nooit met ambtenaren. Ik ben wel nieuwsgierig hoe ze dit gaan afhandelen, zo'n lullig bedrag. Een flinke piepschuim doos en de bosmongool denkt een flinke vis te hebben gevangen![]()
![]()
Mja. Ga eens echte criminelen opsporen en bendes oprollen denk ik dan.
Wel interessant om je eens in te lezen. Ze handhaven trouwens voor nepartikelen een zerotolerancebeleid wanneer het gaat om per post of koeriersbedrijf spullen te importeren. Wat ik niet wist, dat je voor 'eigen gebruik' wel 'enkele' van deze artikelen mag importeren ('op je' als je zelf reizende bent dus hè) zonder dat het strafbaar is (zie de grenshoeveelhedentabel) en zo staat er nog wel meer nice-to-know gebeuren op de subsite van de overheid omtrent invoer en belasting.
[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 24-12-2010 00:09:55 (tussenhaakjes voor duidelijkheid) ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik kan me herinneren dat het per post inderdaad legaal was om enkele nep artikelen te importeren. Toch wel een grappig regeltje dat meerdere pakjes als 1 worden gezien zodat alles in beslag kan worden genomenIn het onderste kolom staan de aantallen waarvoor je strafrechtelijk vervolgd kunt worden, daar helpen aparte verzendingen dus niet tegen
Maar ze controleren 99,99% totaal niet. Het is meer symboolpolitiek en vooral een makkelijke manier om geld te verdienen.quote:# Er geldt een "nul" tolerantie.
# Indien verschillende pakketjes naar hetzelfde adres worden gestuurd, worden de hoeveelheden van de afzonderlijke pakketjes opgeteld en wordt het totaal als één hoeveelheid gezien.![]()
en daarom bestel ik ook maar 10 e-sigaretten tegelijk.. als ze op zijn ga ik wel weer es kijken of ik ga bestellen..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
jeej pakketje is aangekomen ( bij me oudersin NL )
komt zaterdag per vliegtuig met me vrouw hier heen! ( Aruba)
zijn van die goedkope raambeveiliging dingen..
mijn pakketje hier is nog niet aangekomen, ben toch wel benieuwd hoelang het hier heen duurt..
( ja ben china verslaafd)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
WTF!?
Ik track mijn pakketje vandaag, zie ik dat er bij destination country Chili staat.
Rare chinezen, heeft iemand dit ook al een keer meegemaakt?![]()
Ja meerdere keren, in de meeste gevallen had ik een verkeerde code gehad.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:25 schreef Jeffrey_San het volgende:
WTF!?
Ik track mijn pakketje vandaag, zie ik dat er bij destination country Chili staat.
Een kleine discount en misschien al bekend, maar toch...quote:Dear Customers,
It is the greatest joy of this season to say Merry Christmas and Happy New Year to all of you. Without your support, FocalPrice couldn't grow so fast in 2010.
On behalf of all the staff at FocalPrice, we would like to take this opportunity to thank you for all cooperation and specially send you coupon as a Christmas Gift.
Coupon Code: Xmas (3% Off Any Order)
Expires on 2010-12-26
We wish the merriest of Christmas to you and your loved ones, and we wish you happiness, health and prosperity in the year ahead.
We will work hard to improve our products & service in the future.
Sincerely,
FocalPrice.com![]()
Net voor het eerst besteld op DealExtreme.
Case voor mijn iPad, voor maar 8 euro. Terwijl ze bij de Dixons ruim 40 euro vragen.
Het bestellen en het betalen ging veel makkelijker dan ik had durven hopen. De reviews over de case waren ook lovend. DealExtreme en al zijn concurrenten zijn voor mij een blijvertje.![]()
![]()
4 x Translucent 2 x AA to D Battery Converter Box Holder Cases (2 x AA to D) $6.04
2 x Nunchuk Nunchuck Controller for Nintendo Wii Console (Wii Nunchuck)
Color White $7.98
1 x BTY Home Ni-MH AA 2500mAh 1.2V Rechargeable Battery 12pcs (BTY AA Battery12pcs)
$6.97
By big besteld![]()
bic?*quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:49 schreef mariov123 het volgende:
4 x Translucent 2 x AA to D Battery Converter Box Holder Cases (2 x AA to D) $6.04
2 x Nunchuk Nunchuck Controller for Nintendo Wii Console (Wii Nunchuck)
Color White $7.98
1 x BTY Home Ni-MH AA 2500mAh 1.2V Rechargeable Battery 12pcs (BTY AA Battery12pcs)
$6.97
By big besteld![]()
2x Choeët banger
4x La Bomba
12x Zink 901
6x Cobra 6
2x Grondbloem knal
Van Dealextreme,
Alles bij elkaar 17.-!![]()
![]()
China failquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:25 schreef Jeffrey_San het volgende:
WTF!?
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: