12*¤25 of totaal ¤25?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:08 schreef Xu het volgende:
Is het slim om 12 producten in een keer te bestellen met een waarde rond de 25 euro? ivm de douane
Pff nee, ik zou ze per stuk laten verzenden en als het kan MINIMAAL 2 weken er tussen.quote:
Het is duidelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Pff nee, ik zou ze per stuk laten verzenden en als het kan MINIMAAL 2 weken er tussen.
Want stel je voor als je gepakt zou worden met een aankoop van in totaal 25 euro, de gevolgen ook voor het handelstekort van de EU tegenover China.
quote:
quote:Voorwaarden op Paypal site
- Claims kunnen alleen worden ingediend voor materiële, verzendbare goederen die niet verboden zijn.
- Kopers moeten binnen 45 dagen na een PayPal-betaling een geschil openen voor het volledige bedrag van het object. Als de verkoper geen bevredigend antwoord geeft, moet de koper het geschil binnen 20 dagen na het openen van het geschil opwaarderen tot een claim.
- De betaling moet gedaan zijn met de knoppen Nu betalen op de eBay-website, in een e-mail van eBay of door de betaling op de website van PayPal te koppelen met het eBay-objectnummer.
- Kopers kunnen voor een en dezelfde betaling slechts één claim indienen. Klik hier voor alle voorwaarden.
Ziet eruit als een gaaf planquote:Op woensdag 15 december 2010 18:27 schreef forsho het volgende:
[..]
ik was van plan om 2 lagen te gebruiken met een tussenruimte van ongeveer 5 cm
het wordt 50cm breed en 20 cm hoog en gaat rood worden
het witte is het licht
[ afbeelding ]
48Watt?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:58 schreef Loll het volgende:
net de priceangels laser van 48 watt die mij is aangeraden wat een top ding zeg.
zit netjes in een cadeau verpakking batterij er bij super!
verder ook nog 6 breek staafjes van jack z'n shop geel heb ik gekregen.
Volgens mij is er een vliegtuig geland
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:19 schreef tokko1 het volgende:
[..]
48Watt?Leip, hoeduur was die, vast onbetaalbaar
![]()
Maar ik heb ook een pakketje uit china binnen.. moeten dr nog een paar maar één is alvast binnen
Dat kon je verwachten hè, voor 5 euri heb je geen horloges waarbij dat werkt. (Correct me if i'm wrong...)quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:46 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb een keer zo'n horloge gekocht waar ook de datum en dag op zou staan, maar die deden het niet5 euro verspild
hahah denk ik ook nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat kon je verwachten hè, voor 5 euri heb je geen horloges waarbij dat werkt. (Correct me if i'm wrong...)
er moet wel een duidelijke diepte komen maar idd niet te felquote:Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ziet eruit als een gaaf planAls ik je plaatje goed interpreteer moet het niet te fel worden dus? En moet het licht verspreid worden zonder dat er iets mats voorzit?
Ga je m trouwens op 220V aansluiten?
Ik heb er een die werkt. Was 6 euro en je hoeft 'm niet op te draaien en er zit geen batterij in. Hij windt zichzelf op door beweging ofzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat kon je verwachten hè, voor 5 euri heb je geen horloges waarbij dat werkt. (Correct me if i'm wrong...)
Waarbij dag en datum werken? Waar vandaan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb er een die werkt. Was 6 euro en je hoeft 'm niet op te draaien en er zit geen batterij in. Hij windt zichzelf op door beweging ofzo
TF is volgens mij hetzelfde als Micro-SDquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:06 schreef Skonk het volgende:
Wat is een "TF slot" precies? Ik zie dit bij heel veel MP3speler staan bij DealExtreme
Bijvoorbeeld deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.50064
Ik heb namelijk nog zo'n kaartje over als deze:
[ afbeelding ]
Kan ik dat in die MP3spelers doen? Dat zou dan wel een hele goed(kope) oplossing zijn voor mij
Als iemand dit weet: baas
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:06 schreef Skonk het volgende:
Wat is een "TF slot" precies? Ik zie dit bij heel veel MP3speler staan bij DealExtreme
Bijvoorbeeld deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.50064
Ik heb namelijk nog zo'n kaartje over als deze:
[ afbeelding ]
Kan ik dat in die MP3spelers doen? Dat zou dan wel een hele goed(kope) oplossing zijn voor mij
Als iemand dit weet: baas
TransFlash. Dat is iets anders dan een Memory Stick Micro (M2).quote:The microSD format was created by SanDisk. It was originally called T-Flash, and then TransFlash, before being renamed microSD when adopted by the SD Card Association (SDA).
Ah jammerquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
TransFlash. Dat is iets anders dan een Memory Stick Micro (M2).
'Wiki is your friend' natuurlijk.
Waar heb je die gekocht dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:35 schreef shiznuts het volgende:
Idd, laatst een echte officiële SanDisk 8GB MicroSD voor iets van 10 $ gekocht (incl ship.).
Die weer i.c.m. een Memory Card Pro Duo HG adapter voor PSP-gebruik.
Veel goedkoper (en veelzijdiger) dan een Memory Card Pro Duo HG van Sony zelf.
Dat zou moeten passen, maar ik zou eht gewoon in de winkel kopenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:37 schreef Skonk het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht dan?
Ben nu een beetje aan het zoeken, maar dit moet er dus wel inpassen?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44515
Nou ja dan maar binnenkort even kijken waar ik dat goedkoop kan fixenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:38 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat zou moeten passen, maar ik zou eht gewoon in de winkel kopen
Dealextreme zekerquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:07 schreef Sdm007 het volgende:
Omg. Nog 6 dagen en dan is het precies 2 maanden dat ik al wacht op de gele pakketjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |