Nu kan ik vredig heengaan!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeej nu is je leven weer helemaal compleet dan?!
Varkentjes met kerst![]()
(wacht nogsteeds op m'n pakketies, zal ook nog wel éven duren)
Rollade!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeej nu is je leven weer helemaal compleet dan?!
Varkentjes met kerst![]()
2,5quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:08 schreef RacerDKB het volgende:
Stomme paypal, beetje ¤1,10 wegsnoepen van m'n ¤50
2,2% transactiekosten?
RacerDKB is anders altijd vrij origineel met zijn UI's..quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:13 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
2,5
offtopic: Zielig hoor, iemand anders zijn UI jatten
Weet ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:46 schreef neo2000 het volgende:
[..]
RacerDKB is anders altijd vrij origineel met zijn UI's..
Is eik de eerste keer dat ik er eentje zie die nie oriigineel is nie!
http://www.bigfrank.nl/quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:57 schreef Loll het volgende:
Weet iemand iemand wat pp doet met een uitgestelde betaling. Als je geen saldo hebt?
Vroeg me al af waar je oude heen was. Gewoon vechten voor die al bundy avatar jonge!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:07 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb Biogardes UI genomen uit protest dat zij die usericon bij TheThirdMark niet weghalen, ondanks dat ik in januari al 3 jaar die Al Bundy zou hebben en hij dus van mij is
als je te lang wacht dan bellen ze je op met de vraag wanneer je t stortquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:57 schreef Loll het volgende:
Weet iemand iemand wat pp doet met een uitgestelde betaling. Als je geen saldo hebt?
Heb jij misschien verstand van leds?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:25 schreef 08gnoT. het volgende:
Geen bijzondere prijs, op ebay zijn er genoeg 100 voor 2 euro. En dat zijn nog 5mm leds, 3mm is meer een indicatorlampje van modems en tv's. 5mm zijn de ledjes die in sleutelhangers en zaklampen zitten.
Ik heb wel wat dingen gemaakt met LED's ja, maar ik zou mezelf geen expert noemenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef forsho het volgende:
[..]
Heb jij misschien verstand van leds?
Ik wil een project beginnen. Mijn naam in hout maken en de binnenkant verlichten met leds
het wordt ongeveer 20 bij 50 cm
hoeveel leds zal ik dan ongeveer nodig hebben en welke felheid moeten die hebben.
Idd HTC Touch Diamond 2.. mooie kopiequote:Op woensdag 15 december 2010 00:04 schreef DeHeer het volgende:
Net een gave dual-boot (Android 2.0, Windows Mobile 6.5) gespot:
[ afbeelding ]
http://www.lightake.com/detail.do/sku.Google_Android_2.0_Windows_Mobile_6.5_Dual_System_Quad_Band_SmartPhone-34718
Volgens het filmpje een HTC, en ziet er origineel uit. Kent iemand het typenummer van deze telefoon, of heeft zelfs ervaring ermee?
HTC Touch Diamond2, maar het is geen echte HTC uiteraard. Gewoon een kloon.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:04 schreef DeHeer het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.lightake.com/detail.do/sku.Google_Android_2.0_Windows_Mobile_6.5_Dual_System_Quad_Band_SmartPhone-34718
Volgens het filmpje een HTC, en ziet er origineel uit. Kent iemand het typenummer van deze telefoon, of heeft zelfs ervaring ermee?
Ik zie nu het touch zoom-in-zoom-out strookje onder het scherm, waarom hebben al die chinese toestellen dat toch altijd?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
HTC Touch Diamond2, maar het is geen echte HTC uiteraard. Gewoon een kloon.
quote:Op woensdag 15 december 2010 00:04 schreef DeHeer het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb de originele td2, als deze kloon er ook maar een beetje op lijkt wegblijven...quote:Op woensdag 15 december 2010 00:05 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Idd HTC Touch Diamond 2.. mooie kopie
Kanen MD-52 of Kanen KM-92quote:Op woensdag 15 december 2010 10:00 schreef blijdatikglij het volgende:
weet iemand nog redelijke in-ear dopjes voor max 5 dollar?
ik gebruik ze voor sporten en ze sneuvelen erg vaak en steeds sony halen is me te duur
is inderdaad wel snelquote:Op woensdag 15 december 2010 14:07 schreef UncleSam het volgende:
6 december iets besteld bij BIC, gisteren ontvangen. En dat in kerstperiode. Snelste verzending ooit!
tjeemp ...hmmm ik wacht nog op 2 BIC pakketjes van 30 nov en 4 dec....en op nog een paar andere van november (andere Asia shops)quote:Op woensdag 15 december 2010 14:07 schreef UncleSam het volgende:
6 december iets besteld bij BIC, gisteren ontvangen. En dat in kerstperiode. Snelste verzending ooit!
quote:
Geen engelse website's en met google vertaler is het zo k*t.quote:
23 Dagen? in deze kerstperiode is het normaal dat het zo lang duurt..quote:Op woensdag 15 december 2010 17:05 schreef Dhaha het volgende:
Ik wacht nou al 23 dagen op mijn Dealextreme pakketje
eigenlijk langer maar op 22 november stond er ''shipped''
Ticket ingediend
Ja in totaal 30 dagen vanaf het moment dat ik betaalde. Als ik mijn geld nou op de bank had staan dan had ik nu meer geld gehad. DX zou dus gewoon korting moeten geven voor potentiele inflatiekosten.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:09 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
23 Dagen? in deze kerstperiode is het normaal dat het zo lang duurt..
Ik wacht nog op pakketjes van meer dan 23 dagen.
Gewoon wachten op je pakketje, als de paypal limiet van dagen dat je een claim kan indienen er bijna is, dán kan je is gaan claimen maar eerder moet je gewoon wachten. China duurt nou eenmaal langer, en hélemaal met kerst.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:12 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Ja in totaal 30 dagen vanaf het moment dat ik betaalde. Als ik mijn geld nou op de bank had staan dan had ik nu meer geld gehad. DX zou dus gewoon korting moeten geven voor potentiele inflatiekosten.
ik was van plan om 2 lagen te gebruiken met een tussenruimte van ongeveer 5 cmquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb wel wat dingen gemaakt met LED's ja, maar ik zou mezelf geen expert noemenHoeveel lampjes je nodig hebt, hangt voor een groot deel af van de hoek waaronder ze schijnen. De meeste goedkope ledjes hebben een vrij kleine schijningshoek waardoor ze feller lijken, maar ook meer scherpe punten vormen met minder egaal licht.
[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]
De felheid hangt af van de kleur en het voltage wat je erop zet, ik zet er zelf meestal wat meer op dan mag. Dan gaan ze wel minder lang mee, maar ik heb maar 1 kapotte gehad ooit (9 volt op een 3,2v lampje). Ik zou wel sowieso 5mm leds nemen. Groen en wit zijn het felst, dan geel. Blauw is feller dan rood, maar omdat rood minder volt nodig heeft ziet die laatste er op dezelfde batterij feller uit.
Hoe fel wil je het? Een sfeerlamp of een neon-achtig bord? En wil je één rij lampjes op het hout in de letters of in een uitgesneden groef?
In dat laatste geval zou ik er mat plexiglas of een siliconenvel (latex kan ook, in ieder geval wat het licht verspreidt) overheen leggen zodat het er egaler uitziet.
Ik wacht eerst wel even je reactie af wat je precies wil maken, voor ik een compleet boekwerk maak waar je niks aan hebt
van hoeveel dagen?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:07 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Gewoon wachten op je pakketje, als de paypal limiet van dagen dat je een claim kan indienen er bijna is, dán kan je is gaan claimen maar eerder moet je gewoon wachten. China duurt nou eenmaal langer, en hélemaal met kerst.
Bij Vancl is toch alles Engels?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:04 schreef zlatan9. het volgende:
[..]
[..]
Geen engelse website's en met google vertaler is het zo k*t.
Ken je missschien andere site's ( Engels)?
Lekker snel.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:49 schreef Poepoog het volgende:
Vandaag een pakketje van 9 december binnengekregen
wow, waar besteld?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:49 schreef Poepoog het volgende:
Vandaag een pakketje van 9 december binnengekregen
Al gedacht aan ledstrips?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:27 schreef forsho het volgende:
[..]
ik was van plan om 2 lagen te gebruiken met een tussenruimte van ongeveer 5 cm
het wordt 50cm breed en 20 cm hoog en gaat rood worden
het witte is het licht
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |