Zoals jullie misschien weten, heeft budgetgadgets 1 van het grootste aanbod in horloges op de Chinese webshop markt.
ik was nog op zoek naar een goedkoop groter horloge, aangezien van die smalle mij gewoon niet staan en ik ze niet mooi vind.
mijn oog viel op de: New Elegant Men Band Wrist Watch V2, dit is een replica van een Diesel horloge lijkt mij.
Was verder mijn eerste echte order bij Budgetgadgets, maar vond de manier waarop er gecomminuceerd werd wel prettig
werd duidelijk nog vermeld wanneer het pakket verzonden was etc.
En naar mijn verbazing was mijn pakket er vanaf het bestellen al naar
9 dagen, en dat nog wel tijdens de kerst periode!
( mijn gratis flash light was er ook binnen 11 dagen, BG verzend via Signapore post die erg snel verzend)
nouja de review:
Over het product:Een replica van een Diesel horloge, groot van formaat (onder aan de review een vergelijking met mijn normale horloge) wat ik persoonlijk erg op prijs stel.
Tijd in bezit:Nu 4 dagen, en hij loopt nog prima op tijd, dus dat valt me reuze mee haha:)
Kwaliteit van het product:(0/5)
Kwaliteit geef ik zeker een 4/5 ;
- Voelt erg stevig aan!
- bandje is soepel en irriteert verder niet
- Netjes afgewerkt zowel het bandje als klok zelf
Prijs/ kwaliteit -verhouding:(0/5)
5/5, voor een klokje van welgeteld nog geen 4 euro, voelt hij perfect aan, ziet er na mijn mening mooi uit
en lijkt veel meer waar dan 4 euro.
Gebruiksgemak:(5/5)
wat moet ik hierover zeggen, het is een horloge dus..
maargoed hij zit lekker en is niet extreem zwaar aan je pols ondanks het een wat grotere horloge is
Voordelen:Groot horloge
Ziet er duurder uit dan 4 euro
Mooi afgewerkt
zit lekker en is niet zwaar aan de pols
Nadelen:Eigenlijk heb ik geen nadelen over dit horloge, voor 4 euro mag je ook niet klagen!
maar het enigste puntje van kritiek is dat ik PERSOONLIJK een matte afwerking van het staal mooier vind.
Dit horloge glimt iets meer dan de horloges die ik normaal draag ( voor een indicatie kun je het wel op de foto's vergelijken)
Verder is dit voor mij zeker geen storend iets, vind mat alleen wat mooier
Dingen die beter kondenMatte afwerking van het staal :lol:
Bottomline: Mooie grote horloge, ziet er mooi uit en is goed afgewerk en voor z'n prijs kan je niet de mist in gaan!
Wat foto's ( lijken misschien beetje flets maar komt door de flits) en een details filmpje:
Horloge zelf:
Klokje:
Glimmende gedeelte:
Vergelijking met mijn andere xxl horloges:![vowqxt.jpg]()
HD video( even 720p HD voor beste resultaat)
Het horloge is tevens in Zwart/wit te verkrijgen. ik heb zoals je kunt zien gekozen voor de bruine versie.
Budgetgadgets heeft speciaal voor deze review een actie gemaakt voor het horloge, deze is in prijs verlaagd tot eind December
dus voor 3.70 ( met de actuele koers) is hij voor jou

!
http://www.budgetgadgets.com/-p-5480.htmlhad hem op WSF geplaatst, maar voor de liefhebbers hier dan ook maar even
[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 17-12-2010 15:36:10 ]