1 cent van de hoofdtelefoon echt?Als er andere kosten die u koopt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef monkeybrain het volgende:
Weer een 1 cent koptelefoon. Zal wel hetzelfde bedrijf zijn als never-buying![]()
http://www.brandsdragon.com/products/product_28136.htm
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:29 schreef Haimi_2010 het volgende:
[..]
1 cent van de hoofdtelefoon echt?Als er andere kosten die u koopt?
hoofdtelefoon echt goed. is dubbele waard van wat hij kostquote:Op donderdag 23 december 2010 09:29 schreef Haimi_2010 het volgende:
[..]
Wat flauw, kunnen we geen Chinese tekst meer plaatsen op FOK?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:29 schreef Haimi_2010 het volgende:
[..]
Korting bij BICquote:Dear Whiskers ,
Welcome to our last newsletter of 2010. At first thank you for purchased from our website in 2010. Now Christmas is a time for giving, so we offer a coupon code to you what will help you save 9% of all listings.
Merry Christmas! The coupon code is: XMAS2010.
Ik zie overal klachten hierover, maar mijn pakketje is na 2 dagen daar liggen verzonden.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:22 schreef Timovich het volgende:
Rond 28 november heeft Tiffany iets verzonden voor mij. Alleen staat de status sinds 9 dec. nog steeds op: "departure from outward office of exchange NETHERLANDS GUANGZHOU"
Ik snap dat het door de kerst allemaal wat langer duurt, maar hij zou nu toch wel eens aan mogen komen of niet?
Dat is er al?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
3e keer, ik stem in om een coupon kopje in de OP te maken bij het volgende topic
Ah, ik had alleen de laatste pagina doorgelezen of het al gemeld was... Sorry...quote:Op donderdag 23 december 2010 13:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
3e keer, ik stem in om een coupon kopje in de OP te maken bij het volgende topic
Betekent toch juist dat hij al wel onderweg is naar Nederland? Volgende stap is toch dat hij aankomt op Schiphol? Of ligt hij daar nog in Chinaquote:Op donderdag 23 december 2010 15:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik zie overal klachten hierover, maar mijn pakketje is na 2 dagen daar liggen verzonden.
nou ja, mijn text staat er nog, alleen editen gaat niet meer ;-)quote:Op donderdag 23 december 2010 11:04 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wat flauw, kunnen we geen Chinese tekst meer plaatsen op FOK?
Het verdwijnt gewoon![]()
Jaa het kopje staat er idd al, maar ik bedoel in de zin van; de coupons die nu van toepassing zijn erin plaatsen..quote:
Ik heb nu je adresquote:Op donderdag 23 december 2010 15:40 schreef mickeyD het volgende:
dr moet 2x netherlands komen te staan, dan is tie in nederland aangekomen.
邮件号码 年份 当前状态 邮件寄达国 当前位置 邮件当前状态日期
RR980282435CN 2010 final delivery NETHERLANDS NETHERLANDS 2010-12-15
zo dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |