Bij BIC (met zoveel mogelijk couponcodesquote:Op maandag 20 december 2010 13:11 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Kreeg 'm vandaag pas in me mail![]()
Heeft iemand nog spannende dingen besteld?
in de algemene voorwaarden van fok staat e.e.a. Verder heeft Danny ooit gezegd dat Fok! geen democratie is, dus dat je de regels maar na hebt te leven. Gebanned ben je zo nml.quote:Op maandag 20 december 2010 10:50 schreef Skiet het volgende:
[..]
In welk wetsartikel staat overigens dat het verboden is om te praten over namaakartikelen op een forum?
Dat werkte op zich goed en werd geaccepteerd door de crew/mods als regel, totdat allerhande eigenwijze flikkers maar continue gewoon merknamen gebruikten i.p.v. de aparte benamingen. "Want dat moet toch gewoon kunnen einz!" Voornamelijk omdat zij vonden dat de regels niet voor heen opgingen. Vervolgens topic op slot tot 2 keer toe, eigenwijze flikkers zijn toen lekker een eigen forumpje gestart en basta.quote:Op maandag 20 december 2010 13:38 schreef jopiede het volgende:
[..]
Het kan hun alleen maar gezeik opleveren, de reeks is hiervoor gesneuveld aan vaak gebruiken van merk namen, toen wilde ze nog met het volgende systeem werken: Nike = N1ke, maar dat hebben ze ook afgekapt. Het lijkt me dus vrij duidelijk dat het niet soepeler wordt...
Deze aktie is pas sinds relatief korte tijd, nadat ze bij Dinodirect voor iedereen 50% korting hadden.quote:Op maandag 20 december 2010 17:07 schreef Schild het volgende:
Iemand ervaring met 'iDonor'?
Bij DinoDirect kun je nu een of ander membership aangaan voor $6,99 per maand en dan krijg je bij de eerste bestelling 65% korting
In de algemene voorwaarden staat hier niks over aangegeven. Ik kan ook geen regelgeving op FOK! vinden in een FAQ danwel specifieke FAQ. Ik ben gewoon benieuwd naar de omschrijving en de achterliggende gedachte om dit te verbieden.quote:Op maandag 20 december 2010 18:11 schreef neo2000 het volgende:
Zal ik als oldbie in deze reeks dan maar eens advocaat van de duivel spelen?
[..]
in de algemene voorwaarden van fok staat e.e.a. Verder heeft Danny ooit gezegd dat Fok! geen democratie is, dus dat je de regels maar na hebt te leven. Gebanned ben je zo nml.
Overigens is die discussie een beetje hetzelfde als een dode ezel; blijven maar mensen tegenaan schoppen in de hoop dat ie spontaan tot leven komt. Not gonna happen.
[..]
Dat werkte op zich goed en werd geaccepteerd door de crew/mods als regel, totdat allerhande eigenwijze flikkers maar continue gewoon merknamen gebruikten i.p.v. de aparte benamingen. "Want dat moet toch gewoon kunnen einz!" Voornamelijk omdat zij vonden dat de regels niet voor heen opgingen. Vervolgens topic op slot tot 2 keer toe, eigenwijze flikkers zijn toen lekker een eigen forumpje gestart en basta.
Als er gewoon allerlei merknamen gebruikt blijven worden, dan wordt op een gegeven moment je site geïndexeerd door Google en ben jij de eerste hit als het aankomt op imitatie artikelen. Daar wil Fok! niet mee geassocieerd worden als grootste forum van Nederland. Dat sommige mensen dat niet snappen en hun eigen belang voorop zetten dan dat van Fok!, tsjah.. Da's natuurlijk niet het probleem van Fok! en van de crew. En ban is dan vrij snel geregeld, of het topic op slot.
Heb er eigenlijk alweer veel te veel over gezegd.
Voor iemand die het geen fuck interesseert ben je anders aardig een LP aan het imiteren.quote:Op maandag 20 december 2010 19:20 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen, het boeit mij echt geen fuck of we het er over mogen hebben of niet. Er is nu een andere site waar het allemaal besproken kan worden voor de mensen die daar behoefte aan hebben. Ik zou zeggen, zet het in de OP.
Daarom zullen ze ook het medium wat het mogelijk maakt aanpakken slimpie.quote:Op maandag 20 december 2010 10:50 schreef Skiet het volgende:
[..]
Alsof ze er gezeik mee gaan krijgen. De politie heeft al laten weten niet eens verkoop van namaakartikelen op Marktplaats aan te pakken. Waarom zouden ze dan actie ondernemen tegen wat 16 jarige (want dat is het meerendeel hier volgens mij) jongens die wat truien kopen van wat voor merk dan ook.
op het webshopsforum heb ik gelezen dat de douane strenger gaat controleren door/i.v.m. reorganisatiequote:Op maandag 20 december 2010 19:20 schreef Skiet het volgende:
[..]
In de algemene voorwaarden staat hier niks over aangegeven. Ik kan ook geen regelgeving op FOK! vinden in een FAQ danwel specifieke FAQ. Ik ben gewoon benieuwd naar de omschrijving en de achterliggende gedachte om dit te verbieden.
Maar goed, ik loop hier al een hele lange tijd mee en ik heb het van het begin meegemaakt en ik weet dat er altijd gezeur over is. Maar de laatste tijd wordt er weer veel namaak geplaatst op FOK! in dit topic. Dus je kon er op wachten dat het weer onderwerp van discussie zou worden.
Ik moet je eerlijk zeggen, het boeit mij echt geen fuck of we het er over mogen hebben of niet. Er is nu een andere site waar het allemaal besproken kan worden voor de mensen die daar behoefte aan hebben. Ik zou zeggen, zet het in de OP.
www.webshopsforum.nl, de site waar je wel over nepartikelen kan en mag praten.
als het goed is windt het zichzelf opquote:Op maandag 20 december 2010 21:41 schreef mtchel112 het volgende:
zon opwindhorloge, iedere dag opwinden toch?
Net als ik met dit avontuur begin.quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef Loll het volgende:
[..]
op het webshopsforum heb ik gelezen dat de douane strenger gaat controleren door/i.v.m. reorganisatieweet iemand hiet meer van?
Wat voor een ringen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:54 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Weet er iemand van jullie waar er goedkope heren ringen aangeschaft kunnen worden?
Vast gewoon Manringen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:54 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Wat voor een ringen?
Zoiets? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.46308![]()
Of zoiets? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22120
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:54 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Wat voor een ringen?
Zoiets? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.46308![]()
Of zoiets? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22120
http://s.taobao.com/searc(...)compass-8-c-50015926quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:31 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Staat toch op gewoon heren ringen maar een voorbeeld :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik ook gedaan maar misschien had er iemand een tipquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:39 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://s.taobao.com/searc(...)compass-8-c-50015926
En je kan zelf ook gewoon op "ring" zoeken bij de verschillende sites uit de OP hé![]()
[ link | afbeelding ]
Moet je de Currencies eens op euro zetten, is die gratisquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef monkeybrain het volgende:
Weer een 1 cent koptelefoon. Zal wel hetzelfde bedrijf zijn als never-buying![]()
http://www.brandsdragon.com/products/product_28136.htm
Bedankt voor het delen met ons zo'n goede sitequote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef monkeybrain het volgende:
Weer een 1 cent koptelefoon. Zal wel hetzelfde bedrijf zijn als never-buying![]()
Inderdaad! Moesjemarremarremarre!quote:Op woensdag 22 december 2010 03:57 schreef Haimi_2010 het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen met ons zo'n goede site
is inderdaad hetzelfde als NEVER buying, bij het bestellen van 1 cent deals op never buying krijg je standaard een kaartje van die brandsdragon erbij, vind het toch echt de minste webshop die ik ken..quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef monkeybrain het volgende:
dan krijg je ze zo binnen:quote:Op woensdag 22 december 2010 00:07 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Moet je de Currencies eens op euro zetten, is die gratis![]()
Vraag me af wat er zal gebeuren als je dan met paypal betaald.
Ik hoop voor je dat je verder niks in die order had staan? Want ze sturen ze namelijk helemaal niks op... en ben je dus verplicht om bij paypal te refunden..quote:
Die foto van die oordopjesquote:Op woensdag 22 december 2010 09:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
is inderdaad hetzelfde als NEVER buying, bij het bestellen van 1 cent deals op never buying krijg je standaard een kaartje van die brandsdragon erbij, vind het toch echt de minste webshop die ik ken..
[..]
dan krijg je ze zo binnen:
[ afbeelding ]
wat een bagger oordopjes
[..]
Ik hoop voor je dat je verder niks in die order had staan? Want ze sturen ze namelijk helemaal niks op... en ben je dus verplicht om bij paypal te refunden..
dat heb ik dus een keer gehad, toen was er nog niet gemeld dat er maar 1 per 2 weken mocht worden besteld.. en had dus wat 1 cent deals ( toen usb reader) in mijn andere order erbij geflikkerd. mooi dat die Chinezen niks opstuurde!
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld die onderste order, die is dus nooit verzonden om die reden..
die andere 2 daarboven niet omdat beide niet stock meer waren volgens de staffmembers,
Wat zou ik graag een filmpje willen zien van zo'n Chinees die de gehele dag met Google vertaler zit te klooien op buitenlandse foraquote:Op woensdag 22 december 2010 03:57 schreef Haimi_2010 het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen met ons zo'n goede site
Maar als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb wil ik het zo snel en goedkoop mogelijk hebbenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:02 schreef shiznuts het volgende:
Wacht gewoon tot ze weer eens iets leuks hebben bij iBood zou ik zeggen (recent voorbeeld).
En dan wil je het uit het buitenland halen?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:56 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Maar als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb wil ik het zo snel en goedkoop mogelijk hebben
Laten we zeggen dat goedkoop dan toch de prioriteit heeftquote:Op woensdag 22 december 2010 15:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En dan wil je het uit het buitenland halen?
Zoiets is natuurlijk een optie. Een goeie is bijvoorbeeld een WD TV Live HD.
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:35 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat goedkoop dan toch de prioriteit heeft
koop een AC Ryan Mini ( 81 euro)quote:Op woensdag 22 december 2010 15:35 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat goedkoop dan toch de prioriteit heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor meer specs verwijs en ervaringen verwijs ik je door naar: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1362068/0
heb hem zelf ook en ben meer dan tevreden!!
[ Bericht 17% gewijzigd door Downstar op 22-12-2010 16:38:01 ]
quote:Op woensdag 22 december 2010 16:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
koop een AC Ryan Mini ( 81 euro)
en speelt alle bestandsformaten vloeiend af ( KUN JE VAN VEEL GOEDKOPE MEDIASPELERS NIET ZEGGEN), er is een grote community die tweaks etc uitbrengen voor het bekijken van bijvoorbeeld youtube of uitzending gemist.
Veel firmware updates en in januari komt er zelfs een nieuwe GUI( layout)
Full HD ( vaak zijn die goedkope dingen maar HD-ready )
Ondersteuning van DTS(HD) zoals die Iomega(ofzo) mediaspeler van 50 euro heeft dat niet etc..
stil en klein.Dat lijkt me wel een goeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor meer specs verwijs en ervaringen verwijs ik je door naar: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1362068/0
heb hem zelf ook en ben meer dan tevreden!!, waar heb je hem gekocht?
Staat op het zakje.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:59 schreef Loll het volgende:
Hallo weet iemand de doseringen van kool aid? Ik wil het graag nu maken
die fotoquote:Op woensdag 22 december 2010 09:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
is inderdaad hetzelfde als NEVER buying, bij het bestellen van 1 cent deals op never buying krijg je standaard een kaartje van die brandsdragon erbij, vind het toch echt de minste webshop die ik ken..
[..]
dan krijg je ze zo binnen:
[ afbeelding ]
wat een bagger oordopjes
[..]
Ik hoop voor je dat je verder niks in die order had staan? Want ze sturen ze namelijk helemaal niks op... en ben je dus verplicht om bij paypal te refunden..
dat heb ik dus een keer gehad, toen was er nog niet gemeld dat er maar 1 per 2 weken mocht worden besteld.. en had dus wat 1 cent deals ( toen usb reader) in mijn andere order erbij geflikkerd. mooi dat die Chinezen niks opstuurde!
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld die onderste order, die is dus nooit verzonden om die reden..
die andere 2 daarboven niet omdat beide niet stock meer waren volgens de staffmembers,
Mijne was het goedkoopst toen op de wehkamp site..quote:Op woensdag 22 december 2010 16:48 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een goeie, waar heb je hem gekocht?
niet lachen, dat is wel het nieuwste model ja!quote:
ok ik moet toegeven dat dit wel high-tech is hoor. Geluid door een draadje, dat dit kan in Nederland!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
niet lachen, dat is wel het nieuwste model ja!![]()
kun je de oordopjes gewoon los in je oren doen, en word de muziek zo via de draadjes die je in je broekzak stopt doorgestreamed, zit er nu van te genieten, prima geluidje...
ik kreeg mijn 1cent oordopjes ook zo binnenquote:Op woensdag 22 december 2010 10:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die foto van die oordopjesZo kreeg i kze ook een keer
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:28 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Zwarte model bestelt
Blegh, vandaag briefje van TNT in de brievenbus dat ik het pakketje mag ophalen van het postkantoor![]()
Ik ben godverdomme de hele dag thuis geweest, die lul heeft niet eens de moeite gedaan om aan te bellen, klootzak.
1 cent van de hoofdtelefoon echt?Als er andere kosten die u koopt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef monkeybrain het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2010 09:29 schreef Haimi_2010 het volgende:
[..]
1 cent van de hoofdtelefoon echt?Als er andere kosten die u koopt?
hoofdtelefoon echt goed. is dubbele waard van wat hij kostquote:Op donderdag 23 december 2010 09:29 schreef Haimi_2010 het volgende:
[..]
Wat flauw, kunnen we geen Chinese tekst meer plaatsen op FOK?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:29 schreef Haimi_2010 het volgende:
[..]
Korting bij BICquote:Dear Whiskers ,
Welcome to our last newsletter of 2010. At first thank you for purchased from our website in 2010. Now Christmas is a time for giving, so we offer a coupon code to you what will help you save 9% of all listings.
Merry Christmas! The coupon code is: XMAS2010.
Ik zie overal klachten hierover, maar mijn pakketje is na 2 dagen daar liggen verzonden.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:22 schreef Timovich het volgende:
Rond 28 november heeft Tiffany iets verzonden voor mij. Alleen staat de status sinds 9 dec. nog steeds op: "departure from outward office of exchange NETHERLANDS GUANGZHOU"
Ik snap dat het door de kerst allemaal wat langer duurt, maar hij zou nu toch wel eens aan mogen komen of niet?
Dat is er al?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
3e keer, ik stem in om een coupon kopje in de OP te maken bij het volgende topic
Ah, ik had alleen de laatste pagina doorgelezen of het al gemeld was... Sorry...quote:Op donderdag 23 december 2010 13:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
3e keer, ik stem in om een coupon kopje in de OP te maken bij het volgende topic
Betekent toch juist dat hij al wel onderweg is naar Nederland? Volgende stap is toch dat hij aankomt op Schiphol? Of ligt hij daar nog in Chinaquote:Op donderdag 23 december 2010 15:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik zie overal klachten hierover, maar mijn pakketje is na 2 dagen daar liggen verzonden.
nou ja, mijn text staat er nog, alleen editen gaat niet meer ;-)quote:Op donderdag 23 december 2010 11:04 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wat flauw, kunnen we geen Chinese tekst meer plaatsen op FOK?
Het verdwijnt gewoon![]()
Jaa het kopje staat er idd al, maar ik bedoel in de zin van; de coupons die nu van toepassing zijn erin plaatsen..quote:
Ik heb nu je adresquote:Op donderdag 23 december 2010 15:40 schreef mickeyD het volgende:
dr moet 2x netherlands komen te staan, dan is tie in nederland aangekomen.
邮件号码 年份 当前状态 邮件寄达国 当前位置 邮件当前状态日期
RR980282435CN 2010 final delivery NETHERLANDS NETHERLANDS 2010-12-15
zo dus.
Gefeliciteerd! schiet je wel op met je kerstkaart?quote:
Ik vind leuk jij hiel ook post! Lekkele spammel! Velkopen jullie bij Never Clying ook witte lijst? Sambal bij? Is glapje he, bestaat helemaal niet, sambal bij. Welke wel bestaat is Slulfbij, is wel glappig!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:29 schreef Haimi_2010 het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 23 december 2010 21:51 schreef Sdm007 het volgende:
Één van mijn pakketjes staat sinds 1 December nog steeds op 'departure from outward office of exchange'...![]()
Alsof die chinezen het bedrag ooit naar waarheid invullenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:16 schreef monkeybrain het volgende:
Douane (TNT) brief ontvangen, blinde jankers. Ze kunnen niet bepalen wat de waarde is, of ik even een formulier wil invullen. Sturen ze de vrachtbrief mee waar duidelijk op staat $21 en wat de inhoud isDe rekening zit ook in het pakket
![]()
Tja, zal wel weer een flink circus worden omdat vadertje overheid btw wilt gaan heffen over maximaal 35 euro. Het invullen, printen en gekut kost al meerDoor de blubbersneeuw moeten gaan om de boel op de post te gooien anders gaat het pas na Nieuwjaar binnenkomen
![]()
Allemaal voor maximaal 6 euro en 65 centjes, Holland op zijn bestWoeker winsten TNT kennende zal ik ook wel een flinke rekening krijgen wegens "administratiekosten", dan trap ik het pakket dwars door midden om het vervolgens niet te accepteren. Dan kan de verzekering het vergoeden
Bij mij kloppen de bedragen vaak wel, soms zelfs te hoog. Als je de lokale prijs wilt weten dan moet je op dat label kijkenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:20 schreef bularax het volgende:
[..]
Alsof die chinezen het bedrag ooit naar waarheid invullen
De waarde wordt bepaald a.d.h.v. de 'overzeese waarde' (waarbij 'overzeese waarde' de waarde wordt bepaald van een item in het land waar het naartoe verzonden wordt, niet vandaan komt) hè. Dan heeft het weinig zin om aan te komen met je paypal-transactie en winkelwagenprintje aan te komen ben ik bang.quote:Maar in het pakket zit gewoon een printje van de winkelwagen + paypal transactie.
Het gaat om het aankoopbedrag als je de douane website leest. Als je geen bonnetje kan leveren gaan ze zelf een Nederlands bedrag verzinnenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De waarde wordt bepaald a.d.h.v. de 'overzeese waarde' (waarbij 'overzeese waarde' de waarde wordt bepaald van een item in het land waar het naartoe verzonden wordt, niet vandaan komt) hè. Dan heeft het weinig zin om aan te komen met je paypal-transactie en winkelwagenprintje aan te komen ben ik bang.
Correct me if I'm wrong.
Maar ze controleren 99,99% totaal niet. Het is meer symboolpolitiek en vooral een makkelijke manier om geld te verdienen.quote:# Er geldt een "nul" tolerantie.
# Indien verschillende pakketjes naar hetzelfde adres worden gestuurd, worden de hoeveelheden van de afzonderlijke pakketjes opgeteld en wordt het totaal als één hoeveelheid gezien.
Ja meerdere keren, in de meeste gevallen had ik een verkeerde code gehad.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:25 schreef Jeffrey_San het volgende:
WTF!?
Ik track mijn pakketje vandaag, zie ik dat er bij destination country Chili staat.
Rare chinezen, heeft iemand dit ook al een keer meegemaakt?
quote:Dear Customers,
It is the greatest joy of this season to say Merry Christmas and Happy New Year to all of you. Without your support, FocalPrice couldn't grow so fast in 2010.
On behalf of all the staff at FocalPrice, we would like to take this opportunity to thank you for all cooperation and specially send you coupon as a Christmas Gift.
Coupon Code: Xmas (3% Off Any Order)
Expires on 2010-12-26
We wish the merriest of Christmas to you and your loved ones, and we wish you happiness, health and prosperity in the year ahead.
We will work hard to improve our products & service in the future.
Sincerely,
FocalPrice.com
bic?*quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:49 schreef mariov123 het volgende:
4 x Translucent 2 x AA to D Battery Converter Box Holder Cases (2 x AA to D) $6.04
2 x Nunchuk Nunchuck Controller for Nintendo Wii Console (Wii Nunchuck)
Color White $7.98
1 x BTY Home Ni-MH AA 2500mAh 1.2V Rechargeable Battery 12pcs (BTY AA Battery12pcs)
$6.97
By big besteld
China failquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:25 schreef Jeffrey_San het volgende:
WTF!?
Ik track mijn pakketje vandaag, zie ik dat er bij destination country Chili staat.
Rare chinezen, heeft iemand dit ook al een keer meegemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |