Gefeliciteerd! schiet je wel op met je kerstkaart?quote:
Ik vind leuk jij hiel ook post! Lekkele spammel! Velkopen jullie bij Never Clying ook witte lijst? Sambal bij? Is glapje he, bestaat helemaal niet, sambal bij. Welke wel bestaat is Slulfbij, is wel glappig!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:29 schreef Haimi_2010 het volgende:
[..]
1 cent van de hoofdtelefoon echt?Als er andere kosten die u koopt?
Ik ben dus niet de enigequote:Op donderdag 23 december 2010 21:51 schreef Sdm007 het volgende:
Één van mijn pakketjes staat sinds 1 December nog steeds op 'departure from outward office of exchange'...![]()
Alsof die chinezen het bedrag ooit naar waarheid invullenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:16 schreef monkeybrain het volgende:
Douane (TNT) brief ontvangen, blinde jankers. Ze kunnen niet bepalen wat de waarde is, of ik even een formulier wil invullen. Sturen ze de vrachtbrief mee waar duidelijk op staat $21 en wat de inhoud isDe rekening zit ook in het pakket
![]()
Tja, zal wel weer een flink circus worden omdat vadertje overheid btw wilt gaan heffen over maximaal 35 euro. Het invullen, printen en gekut kost al meerDoor de blubbersneeuw moeten gaan om de boel op de post te gooien anders gaat het pas na Nieuwjaar binnenkomen
![]()
Allemaal voor maximaal 6 euro en 65 centjes, Holland op zijn bestWoeker winsten TNT kennende zal ik ook wel een flinke rekening krijgen wegens "administratiekosten", dan trap ik het pakket dwars door midden om het vervolgens niet te accepteren. Dan kan de verzekering het vergoeden
Bij mij kloppen de bedragen vaak wel, soms zelfs te hoog. Als je de lokale prijs wilt weten dan moet je op dat label kijkenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:20 schreef bularax het volgende:
[..]
Alsof die chinezen het bedrag ooit naar waarheid invullen
De waarde wordt bepaald a.d.h.v. de 'overzeese waarde' (waarbij 'overzeese waarde' de waarde wordt bepaald van een item in het land waar het naartoe verzonden wordt, niet vandaan komt) hè. Dan heeft het weinig zin om aan te komen met je paypal-transactie en winkelwagenprintje aan te komen ben ik bang.quote:Maar in het pakket zit gewoon een printje van de winkelwagen + paypal transactie.
Het gaat om het aankoopbedrag als je de douane website leest. Als je geen bonnetje kan leveren gaan ze zelf een Nederlands bedrag verzinnenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De waarde wordt bepaald a.d.h.v. de 'overzeese waarde' (waarbij 'overzeese waarde' de waarde wordt bepaald van een item in het land waar het naartoe verzonden wordt, niet vandaan komt) hè. Dan heeft het weinig zin om aan te komen met je paypal-transactie en winkelwagenprintje aan te komen ben ik bang.
Correct me if I'm wrong.
Maar ze controleren 99,99% totaal niet. Het is meer symboolpolitiek en vooral een makkelijke manier om geld te verdienen.quote:# Er geldt een "nul" tolerantie.
# Indien verschillende pakketjes naar hetzelfde adres worden gestuurd, worden de hoeveelheden van de afzonderlijke pakketjes opgeteld en wordt het totaal als één hoeveelheid gezien.
Ja meerdere keren, in de meeste gevallen had ik een verkeerde code gehad.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:25 schreef Jeffrey_San het volgende:
WTF!?
Ik track mijn pakketje vandaag, zie ik dat er bij destination country Chili staat.
Rare chinezen, heeft iemand dit ook al een keer meegemaakt?
quote:Dear Customers,
It is the greatest joy of this season to say Merry Christmas and Happy New Year to all of you. Without your support, FocalPrice couldn't grow so fast in 2010.
On behalf of all the staff at FocalPrice, we would like to take this opportunity to thank you for all cooperation and specially send you coupon as a Christmas Gift.
Coupon Code: Xmas (3% Off Any Order)
Expires on 2010-12-26
We wish the merriest of Christmas to you and your loved ones, and we wish you happiness, health and prosperity in the year ahead.
We will work hard to improve our products & service in the future.
Sincerely,
FocalPrice.com
bic?*quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:49 schreef mariov123 het volgende:
4 x Translucent 2 x AA to D Battery Converter Box Holder Cases (2 x AA to D) $6.04
2 x Nunchuk Nunchuck Controller for Nintendo Wii Console (Wii Nunchuck)
Color White $7.98
1 x BTY Home Ni-MH AA 2500mAh 1.2V Rechargeable Battery 12pcs (BTY AA Battery12pcs)
$6.97
By big besteld
China failquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:25 schreef Jeffrey_San het volgende:
WTF!?
Ik track mijn pakketje vandaag, zie ik dat er bij destination country Chili staat.
Rare chinezen, heeft iemand dit ook al een keer meegemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |