zo mooi is die toch niet, wat heb je nou aan een USA aansluiting in NL( en europa?)quote:Op maandag 13 december 2010 16:37 schreef Loll het volgende:
Ja die 1 cent deal bedoelde ik. Sorry voor ontbrekende link.
Hoe is de kwaliteit? Hoor je nog wat als je op de fiets zit met die dingen in?quote:Op maandag 13 december 2010 17:13 schreef forsho het volgende:
vorige week de MD 92 van Kanen besteld
http://www.focalprice.com/detail_EP268X.html
Vanmiddag binnen.
Supersnel en goede kwaliteit. Wel raar dat mijn andere bestelling, geplaatst op 2 november, nog niet binnen is. Beetje raar van focalprice.
Welke had je?quote:Op maandag 13 december 2010 17:27 schreef larry_flynt het volgende:
Mijn oortjes van DX zuigen, hoe kan ik een klacht indienen bij DX?
Ik had deze (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18500) besteld. Maar ze passen niet in mijn oren en geluid valt steeds weg....quote:Op maandag 13 december 2010 17:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Welke had je?
En iemand nog ervaringen met de Bose oortjes van Focalprice?
Hopelijk komen ze bij mij snel binnen
ik heb ze, mooi doosje eromheen. De kwaliteit valt een beetje tegen, het geluid is best goed, maar als je kwaliteitsoortjes wil koop dan andere.quote:Op maandag 13 december 2010 17:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Welke had je?
En iemand nog ervaringen met de Bose oortjes van Focalprice?
Hopelijk komen ze bij mij snel binnen
Oei, naja ik ben benieuwdquote:Op maandag 13 december 2010 18:35 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik heb ze, mooi doosje eromheen. De kwaliteit valt een beetje tegen, het geluid is best goed, maar als je kwaliteitsoortjes wil koop dan andere.
Met deze prijs denk ik dat ze moesten kiezeb tussen goede namaak en kwaliteit, ze hebben gekozen voor namaak....
Blijkbaar zijn ze de order dus kwijtgeraakt daar bij Bicquote:2010-12-13: foster.ma Dear friend,
Thank you for your message and sorry for the delay in responding you.
First please accept our sincere apologize for the issue.
I'm sorry to tell you that your order lost.But please don't worry about it.We will resend it to you asap.Now the order label has been transferred to the warehouse.
I'm looking forward to serving you more.
Apologize again for all the trouble and inconvenience it caused to you.
Foster
Kwaliteit is te doen hoor, maar ik heb betere voor een paar dollar meer, 1 oortje werkt al neit meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |