Bron??quote:Op zondag 12 december 2010 02:17 schreef mickeyD het volgende:
arme postbodes/pakketbezorgers, gaat het vandeweek weer heel erg sneeuwen lees ik net op t forum.
misschien dinsdag al, maar opzeker donderdag op vrijdag, tussen de 10cm aan de kust, en 25cm in het oosten!
en die blijft lang liggen, want ze vermoeden een nogal witte kerst! (mag ook wel weer een keer he)
ik zou ze kopen bij shoptemp, weet je tenminste zeker dat ze genuine zijnquote:Op zondag 12 december 2010 01:46 schreef Noax het volgende:
Bedankt voor alle reacties!
Ik wilde er eigenlijk maar eentje bestellen, dus niet voor de handel.
Bij mij in de buurt zit een winkel die er nog steeds in handelt....
Ik vertelde de eigenaar dat dit inmiddels illegaal was, maar aangezien hij er nog een paar honderd heeft liggen gaat hij vrolijk door met de verkoop.
Helaas betreft het hier om de R4 kaartjes, die boeien mij niet.
@bularax;
Dus we moeten massaal onze DS kaartjes bij de popo inleveren?
Shoptemp.com heeft hele mooie kaartjes. Zelf heb ik er 5 besteld, allemaal binnengekomenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:13 schreef Noax het volgende:
[..]
Zelfs bij het invoeren van een enkele daarvan?
Ben al even aan het googelen geslagen, als 'gift' laten verzenden zou een optie zijn....
Maar ik zie er vanaf, gezien een mogelijke boete die dan op je mat kan vallen.
Bedankt in elk geval!
Edit:
lightake.com verkoopt ook nog van die mooie kaartjes.
Jij woont in groningenquote:Op zondag 12 december 2010 11:15 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
ik zou ze kopen bij shoptemp, weet je tenminste zeker dat ze genuine zijn
En hier in Groningen zit er een boekhandel naast het politiebureau, die verkoopt ze ook gewoonLijkt me dus dat je neit echt bang hoeft te zijn dat de politie je kaartjes afpakt :p
ShopTemp Orders Now Closedquote:Op zondag 12 december 2010 11:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Shoptemp.com heeft hele mooie kaartjes. Zelf heb ik er 5 besteld, allemaal binnengekomen
Damm wat kan ik me daar boos om makenquote:Op zondag 12 december 2010 11:32 schreef Noax het volgende:
[..]
ShopTemp Orders Now Closed
Posted on 8th Dec 2010 @ 4:08 PM
Dear visitors,
we are sad to let you know that ShopTemp is no longer accepting orders.
For more information, please visit www.Gbatemp.net
Please be aware of the following information:
* -If you paid for your order, it will be shipped ! So please don't worry about it. Do not ask for refunds!
* -The customer support service will be extremely slowed down because we had to ask all our staff to leave.
* -Our PayPal account has been suspended, our funds are blocked, we currently cannot issue any refunds at all! We have requested that PayPal authorizes us to send refunds but without success at the moment. If you are unhappy about it and must get a refund, please contact PayPal, maybe it will help to unlock our account.
We are sorry about this. The site will remain open for informational purposes until it is transformed completely, which should happen in the next few weeks or months.
Goodbye, this was the latest news ever from ShopTemp!
Gaat niet meer lukken, gelukkig zijn er nog wat alternatieven...
Illegale zooi verkopen is een strafbaar feit, simpel.quote:Op zondag 12 december 2010 12:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Damm wat kan ik me daar boos om maken.
Paypal heeft het account van de KKK nooit stopgezet. Stelletje overheidsslaafjes.
Jawel, in combinatie met deze moet dat lukkenquote:Op zondag 12 december 2010 21:15 schreef portabel het volgende:
Welke LED lampen kun je dimmen die verkrijgbaar zijn uit chinese shops? Is deze bv dimbaar?
Zo nee, wat dan wel?
Coupons zijn niet bekend zeker?quote:Op zondag 12 december 2010 15:20 schreef Iemand91 het volgende:
Dezelfde laser gevonden op dx voor iets van de helft. Iemand nog een coupon daarvoor?
Wat ze zeggen dat 150mw is, is vaak een heel stuk minder. Ik zou je daar niet al te veel aan vastpinnen, wat de chinese shops zelf zeggen. De enige die ze meet is priceangels.quote:
Na ja, in ieder geval bedankt. 'k heb 'm al besteld, is toch voor iemand anders...quote:Op zondag 12 december 2010 23:23 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Wat ze zeggen dat 150mw is, is vaak een heel stuk minder. Ik zou je daar niet al te veel aan vastpinnen, wat de chinese shops zelf zeggen. De enige die ze meet is priceangels.
En ik weet ook geen coupons voor DX, nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |