abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89781626
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:52 schreef Loll het volgende:

[..]

besteld super bedankt nou ga ik ff straks als het er is lekker even prutsen.
Straks heb je ze nog niet hoor :P
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
  vrijdag 10 december 2010 @ 21:57:54 #202
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_89782729
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 21:37 schreef bularax het volgende:

[..]

Straks heb je ze nog niet hoor :P
nou ja stond eerst zo dus... Naja als ik ze heb dan
BAM dit is 3KB
pi_89783738
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 09:14 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Hiermee kan je een band met moeilijk bereikbaar ventiel gemakkelijker opblazen.
Maar kun je die dingen er wel makkelijk op het ventiel draaien tussen de spaken?
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:36:51 #204
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_89784709
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:44 schreef Downstar het volgende:

[..]

Trouwens monkey,

heb je wel die goedkope varkentjes besteld?
Ik heb blanco besteld en varkens met reclame ontvangen.
Daarom mocht ik ook alleen maar aan haar tieten zitten, klote Jack :(

Wel grappig dat hij nu een bericht heeft geplaatst dat alleen bij 1000 stuks je korting kunt krijgen :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:06 schreef neo2000 het volgende:

[..]
dus recht in eigen handen nemen lijkt mij in zo'n geval wel gewoon gerechtvaardigd.

Een bewapende maatschappij is een beleefde maatschappij :Y
Nu heeft alleen het tuig de wapens en heeft de rest knikkende knieën :')

Dit heb je nodig voor autoinbraken.

quote:
Apparently this "Flame Blaster' anti-hijacking system (legal in South Africa) can be set up to your own needs. 'The intensity of the blast can be set to individual' motorists' preference and the flames have been shown to cause no paint or other damage to the car.'
pi_89785286
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:16 schreef Nicap_tm het volgende:

[..]

Maar kun je die dingen er wel makkelijk op het ventiel draaien tussen de spaken?
Het gaat om banden die niet met een fietspomp kunnen opgeblazen worden, ik moet ermee naar een benzinestation. Hier in België hebben de bandenblazers in 99% van de gevallen geen flexibel eind. Zoals dit bijvoorbeeld:

Door bovenstaande word je beperkt in de hoek langs waar het ventiel bereikbaar moet zijn. Zo'n verlengstukje in 90° zou veel helpen.
Iets duidelijker zo?
jaja, en azo...
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:06:48 #206
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_89789109
Gevonden....thnx 08gnoT!

[ Bericht 84% gewijzigd door Noax op 11-12-2010 00:12:43 ]
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_89789354
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:06 schreef Noax het volgende:
Is er eigenlijk nog een shop die flashkaartjes voor de NDS verkoopt?
Mijn 'vaste' webshop is ermee gestopt helaas.
Je weet dat ze in Nederland er nu streng op controleren?

Maar doe wat je niet laten kunt.
http://www.buyincoins.com/Video-Games/NDS/
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:13:11 #208
111172 Noax
pi_89789458
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef bularax het volgende:

[..]

Je weet dat ze in Nederland er nu streng op controleren?

Maar doe wat je niet laten kunt.
http://www.buyincoins.com/Video-Games/NDS/
Zelfs bij het invoeren van een enkele daarvan?
Ben al even aan het googelen geslagen, als 'gift' laten verzenden zou een optie zijn....

Maar ik zie er vanaf, gezien een mogelijke boete die dan op je mat kan vallen.
Bedankt in elk geval!

Edit:

lightake.com verkoopt ook nog van die mooie kaartjes. ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Noax op 11-12-2010 02:04:45 ]
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:36:54 #209
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_89790476
met een andere naam dropshippen op je eigen adres, en als je een boete krijgt, ontkennen dat je t besteld hebt?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_89790956
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee. Rond de vijftig euro heb je hem in huis. :P Ik wil er een camera onder hangen en dan in het parkje hier in de buurt rondvliegen. Gewoon omdat het kan. :+
Geïnspireerd door o.a.

PB's Backyard door Trent Palmer
( _O_ ) en
Dat is echt ZO vet! _O_ _O_

Maar kunnen die ebay dingen wel een DSLR dragen? Of bedoel je met 'camera' gewoon een of ander goedkoop ding?
  zaterdag 11 december 2010 @ 01:20:15 #211
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_89791764
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:51 schreef rcco het volgende:

[..]

Dat is echt ZO vet! _O_ _O_

Maar kunnen die ebay dingen wel een DSLR dragen? Of bedoel je met 'camera' gewoon een of ander goedkoop ding?
1. Ik moet eerst het vliegen van een 3CH heli 'masteren', met een relatief goedkoop eBayding inderdaad. Ondertussen wil ik natuurlijk wel een beetje experimenteren met filmpjes en had al een MD80 camera besteld, niks chiques, bij BIC (eBay, die dus nooit aankwam en geld retour kreeg). Daar moet ik nu dus nog ff een vervanger voor hebben. Is deze trouwens die ik heb:

2. Blijkt het leuk te zijn en wil ik het progehalte wat opvoeren misschien een flycamone of een sony bloggie ofzo en een 4CH/6CH helicopter (van Conrad o.i.d.).

3. Een Canon 7D kost al gauw zo'n 1300,- EUR. Dat is zonder specifieke lenzen voor zulke doeleinden. Dan heb je naast een dure heli die veel lift en stabiliteit kan genereren en waarvan de accu ook nog eens behoorlijk lang mee kan gaan een onwijs dure mount nodig om het platform en het beeldmateriaal vloeiend en schokvrij te houden en mogelijkerwijs controle over de kijkrichting van de lens t.o.v. het vliegpad van de heli uit te oefenen. Dit natuurlijk samengaand met een livefeed zodat je weet wat je aan het filmen bent, draadloze dataoverdracht, maar ook zender, ontvanger, gyro's en servo's etc zorgen er wel voor dat je een paar duizend euro kwijt bent wil je het echt goed aanpakken. _O- Maar uh, laten we zo ver maar niet gaan en laten we het leuk houden. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 11 december 2010 @ 02:06:45 #212
111172 Noax
pi_89792602
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:36 schreef mickeyD het volgende:
met een andere naam dropshippen op je eigen adres, en als je een boete krijgt, ontkennen dat je t besteld hebt?
Dan zul je toch uiteindelijk moeten kunnen aantonen dat je niets hebt gekocht...
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  zaterdag 11 december 2010 @ 02:23:41 #213
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_89792886
aantonen dat je NIETS hebt gekocht? omgekeerde wereld is t niet?
dr staat toch een vreemde naam op?
meer hoef je niet aan te wijzen
ik heb ook wel eens wat besteld met mn nickname..
alleen lullig als je niet thuis bent, bij t postkantoor kun jeje dan niet legitimeren ;-)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_89792922
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 december 2010 01:20 schreef shiznuts het volgende:

[..]

3. Een Canon 7D kost al gauw zo'n 1300,- EUR. Dat is zonder specifieke lenzen voor zulke doeleinden. Dan heb je naast een dure heli die veel lift en stabiliteit kan genereren en waarvan de accu ook nog eens behoorlijk lang mee kan gaan een onwijs dure mount nodig om het platform en het beeldmateriaal vloeiend en schokvrij te houden en mogelijkerwijs controle over de kijkrichting van de lens t.o.v. het vliegpad van de heli uit te oefenen. Dit natuurlijk samengaand met een livefeed zodat je weet wat je aan het filmen bent, draadloze dataoverdracht, maar ook zender, ontvanger, gyro's en servo's etc zorgen er wel voor dat je een paar duizend euro kwijt bent wil je het echt goed aanpakken. _O- Maar uh, laten we zo ver maar niet gaan en laten we het leuk houden. :P
Mijn dromen wat doe je.. :'(
pi_89793552
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:55 schreef neo2000 het volgende:

[..]

In mijn ogen eigenlijk recht om ze dood te schieten. ^O^
Kampervolk, geef ze iets wat licht geeft en ze gaan er de hele dag mee zitten pielen en andere mensen schade berokkenen omdat ze zelf te dom zijn adem te halen.
Jeuh, weer een kneus die denkt dat alleen maar kampers dat doen -.-
Dude, open je ogen, het enigste wat je ziet met een lampje is bruin en komt uit marokko.
pi_89793915
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:18 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik. Zijn prima dopjes én zien er leuk uit. Als je dopjes nodig hebt, gewoon proberen/doen! ^O^
Heb ze nu in de laptop zitten...
Ehm, ik denk dat ik wat minder standvastig/positief ben:
Een tijdje geleden viel een van die 'zilveren' kapjes eraf, het kon er wel weer zo ingeklikt worden.
Net kwam ik er echter achter dat het rechterdopje kapot was: de speaker/rubber oording liggen los van het houten omhulsel en zitten nog vast door een dun draadje van de speaker.
niet fijn...
pi_89794684
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 03:04 schreef Alpha1Carlo het volgende:

[..]

Dude, open je ogen, het enigste wat je ziet met een lampje is bruin en komt uit marokko.
Open jij je ogen dan eens
  zaterdag 11 december 2010 @ 09:25:50 #218
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_89794997
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 03:04 schreef Alpha1Carlo het volgende:

[..]

Maakt ook weinig verschil eh. Als zo'n gozer in je ogen zit te schijnen krijgt ie ook een enkeltje richting paradijs.
Ik zie overigens weinig marokkanen in dit topic terwijl wel heel veel mensen lasers kopen voor de doorverkoop. Is nml meermaals gevraagd, dus vraag mij af of je boute stelling wel helemaal opgaat.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_89795490
Gisterenavond ook al. Waren we 's avonds klaar met werken, zitten we boven in de bedrijfskantine, wordt er met zo'n dikke groene laser bij ons naar binnen geschenen. Ik kreeg hem op mijn hoofd, gelukkig hebben mijn ogen er niet veel van gemerkt.
pi_89796834
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:25 schreef Iemand91 het volgende:
Die van mij is trouwens nog niet binnnen (besteld op zaterdag 27 november)
Net binnengekomen! ^O^ :

Enne...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervroegd kerstcadeau :P
Nu hopen dat het wat is...
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:10:06 #221
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_89797719
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:35 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Net binnengekomen! ^O^ :
Zilveren eikels! :9
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_89797852
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:10 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Zilveren eikels! :9
_O- , nee m'n groene laser. Leuk ding. Je krijgt niet veel trouwens, een stuk vuilniszak, bubbeltjesplastic (lekker knappen!) en de laser erin gerold.
Maar goed, hij doet het, was een beetje 'bang'; iemand hier had minder goede ervaringen met dit ding.
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 03:36 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ehm, ik denk dat ik wat minder standvastig/positief ben:
Een tijdje geleden viel een van die 'zilveren' kapjes eraf, het kon er wel weer zo ingeklikt worden.
Net kwam ik er echter achter dat het rechterdopje kapot was: de speaker/rubber oording liggen los van het houten omhulsel en zitten nog vast door een dun draadje van de speaker.
niet fijn...
Dit dus:

[ Bericht 17% gewijzigd door Iemand91 op 11-12-2010 13:17:59 ]
pi_89803687
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:14 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

_O- , nee m'n groene laser. Leuk ding. Je krijgt niet veel trouwens, een stuk vuilniszak, bubbeltjesplastic (lekker knappen!) en de laser erin gerold.
Maar goed, hij doet het, was een beetje 'bang'; iemand hier had minder goede ervaringen met dit ding.

[..]

Dit dus:
[ afbeelding ]
precies zoals ik heb met beide MD-52 oordopjes dus; laten gewoon los van me kaar en blijven vervolgens mocht je geluk hebben nog met het draadje aan elkaar hangen..

links dus los met elkaar aan draadje; rechts dus helemaal eraf haha
Oftwel kanen dat uit 2 delen bestaat niet kopen!!

en kreeg mijn 1 cent oordopjes net binnen, snap ook wel waarom ze 1 cent zijn:

dacht al wat een platte enveloppe zeg.
haha, wat slecht verpakt gewoon in plastic zakje.. en dan te bedenken dat ik nog 5 pakjes in 1 enveloppe krijg van deze oordopjes.. ( die ik per ongeluk nog in mijn winkel karretje had staan ..)

zal vast wel 1 heel aan komen mag ik hopen.. :') :')
pi_89805125
Tering zeg, das ook lekker ^^. :N
Ik denk dat ik het nog probeer met een dotje lijm o.i.d.
Jammer, want ze zijn verder opzich wel prima.
pi_89805156
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:06 schreef Iemand91 het volgende:
Tering zeg, das ook lekker ^^. :N
Ik denk dat ik het nog probeer met een dotje lijm o.i.d.
Jammer, want ze zijn verder opzich wel prima.
heb mijn MD-52 hier ook nu aan het drogen van de lijm, toch twijfel ik er over om niet z'n setje MK-92 ofzo te halen die jij hebt ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')