Straks heb je ze nog niet hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:52 schreef Loll het volgende:
[..]
besteld super bedankt nou ga ik ff straks als het er is lekker even prutsen.
Maar kun je die dingen er wel makkelijk op het ventiel draaien tussen de spaken?quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:14 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Hiermee kan je een band met moeilijk bereikbaar ventiel gemakkelijker opblazen.
Ik heb blanco besteld en varkens met reclame ontvangen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
Trouwens monkey,
heb je wel die goedkope varkentjes besteld?
Een bewapende maatschappij is een beleefde maatschappijquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
dus recht in eigen handen nemen lijkt mij in zo'n geval wel gewoon gerechtvaardigd.
quote:Apparently this "Flame Blaster' anti-hijacking system (legal in South Africa) can be set up to your own needs. 'The intensity of the blast can be set to individual' motorists' preference and the flames have been shown to cause no paint or other damage to the car.'
Het gaat om banden die niet met een fietspomp kunnen opgeblazen worden, ik moet ermee naar een benzinestation. Hier in België hebben de bandenblazers in 99% van de gevallen geen flexibel eind. Zoals dit bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:16 schreef Nicap_tm het volgende:
[..]
Maar kun je die dingen er wel makkelijk op het ventiel draaien tussen de spaken?
Je weet dat ze in Nederland er nu streng op controleren?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:06 schreef Noax het volgende:
Is er eigenlijk nog een shop die flashkaartjes voor de NDS verkoopt?
Mijn 'vaste' webshop is ermee gestopt helaas.
Zelfs bij het invoeren van een enkele daarvan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef bularax het volgende:
[..]
Je weet dat ze in Nederland er nu streng op controleren?
Maar doe wat je niet laten kunt.
http://www.buyincoins.com/Video-Games/NDS/
Dat is echt ZO vet!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee. Rond de vijftig euro heb je hem in huis.Ik wil er een camera onder hangen en dan in het parkje hier in de buurt rondvliegen. Gewoon omdat het kan.
Geïnspireerd door o.a. () en
1. Ik moet eerst het vliegen van een 3CH heli 'masteren', met een relatief goedkoop eBayding inderdaad. Ondertussen wil ik natuurlijk wel een beetje experimenteren met filmpjes en had al een MD80 camera besteld, niks chiques, bij BIC (eBay, die dus nooit aankwam en geld retour kreeg). Daar moet ik nu dus nog ff een vervanger voor hebben. Is deze trouwens die ik heb:quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:51 schreef rcco het volgende:
[..]
Dat is echt ZO vet!![]()
![]()
Maar kunnen die ebay dingen wel een DSLR dragen? Of bedoel je met 'camera' gewoon een of ander goedkoop ding?
Dan zul je toch uiteindelijk moeten kunnen aantonen dat je niets hebt gekocht...quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:36 schreef mickeyD het volgende:
met een andere naam dropshippen op je eigen adres, en als je een boete krijgt, ontkennen dat je t besteld hebt?
Mijn dromen wat doe je..quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
3. Een Canon 7D kost al gauw zo'n 1300,- EUR. Dat is zonder specifieke lenzen voor zulke doeleinden. Dan heb je naast een dure heli die veel lift en stabiliteit kan genereren en waarvan de accu ook nog eens behoorlijk lang mee kan gaan een onwijs dure mount nodig om het platform en het beeldmateriaal vloeiend en schokvrij te houden en mogelijkerwijs controle over de kijkrichting van de lens t.o.v. het vliegpad van de heli uit te oefenen. Dit natuurlijk samengaand met een livefeed zodat je weet wat je aan het filmen bent, draadloze dataoverdracht, maar ook zender, ontvanger, gyro's en servo's etc zorgen er wel voor dat je een paar duizend euro kwijt bent wil je het echt goed aanpakken.Maar uh, laten we zo ver maar niet gaan en laten we het leuk houden.
Jeuh, weer een kneus die denkt dat alleen maar kampers dat doen -.-quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
In mijn ogen eigenlijk recht om ze dood te schieten.![]()
Kampervolk, geef ze iets wat licht geeft en ze gaan er de hele dag mee zitten pielen en andere mensen schade berokkenen omdat ze zelf te dom zijn adem te halen.
Ehm, ik denk dat ik wat minder standvastig/positief ben:quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik. Zijn prima dopjes én zien er leuk uit. Als je dopjes nodig hebt, gewoon proberen/doen!
Heb ze nu in de laptop zitten...
Open jij je ogen dan eensquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:04 schreef Alpha1Carlo het volgende:
[..]
Jeuh, weer een kneus die denkt dat alleen maar kampers dat doen -.-
Dude, open je ogen, het enigste wat je ziet met een lampje is bruin en komt uit marokko.
Maakt ook weinig verschil eh. Als zo'n gozer in je ogen zit te schijnen krijgt ie ook een enkeltje richting paradijs.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:04 schreef Alpha1Carlo het volgende:
[..]
Jeuh, weer een kneus die denkt dat alleen maar kampers dat doen -.-
Dude, open je ogen, het enigste wat je ziet met een lampje is bruin en komt uit marokko.
Net binnengekomen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:25 schreef Iemand91 het volgende:
Die van mij is trouwens nog niet binnnen (besteld op zaterdag 27 november)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervroegd kerstcadeau![]()
Nu hopen dat het wat is...
Zilveren eikels!quote:
quote:
Dit dus:quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ehm, ik denk dat ik wat minder standvastig/positief ben:
Een tijdje geleden viel een van die 'zilveren' kapjes eraf, het kon er wel weer zo ingeklikt worden.
Net kwam ik er echter achter dat het rechterdopje kapot was: de speaker/rubber oording liggen los van het houten omhulsel en zitten nog vast door een dun draadje van de speaker.
niet fijn...
precies zoals ik heb met beide MD-52 oordopjes dus; laten gewoon los van me kaar en blijven vervolgens mocht je geluk hebben nog met het draadje aan elkaar hangen..quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
, nee m'n groene laser. Leuk ding. Je krijgt niet veel trouwens, een stuk vuilniszak, bubbeltjesplastic (lekker knappen!) en de laser erin gerold.
Maar goed, hij doet het, was een beetje 'bang'; iemand hier had minder goede ervaringen met dit ding.
[..]
Dit dus:
[ afbeelding ]
heb mijn MD-52 hier ook nu aan het drogen van de lijm, toch twijfel ik er over om niet z'n setje MK-92 ofzo te halen die jij hebt ..quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:06 schreef Iemand91 het volgende:
Tering zeg, das ook lekker ^^.![]()
Ik denk dat ik het nog probeer met een dotje lijm o.i.d.
Jammer, want ze zijn verder opzich wel prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |