Eerste (en laatste) keer dat ik mesjes kocht, was de groene stip gewoon van hard plastic i.p.v. zo'n balzakhaarzachtmakend aloë vera stripje. In plaats van dat je haren dan voorbereid worden op het scheren, zullen ze eerder statisch geladen worden waardoor je jezelf onder de douche staat te elektrocuteren tijdens het scheren van je zak.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hier ook, zijn gewoon incl. merk labelZien er dubieus uit, de glijstrip zit er lekker scheef op
![]()
Vanavond even mijn ballen scheren om te testen...
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Eerste (en laatste) keer dat ik mesjes kocht, was de groene stip gewoon van hard plastic i.p.v. zo'n balzakhaarzachtmakend aloë vera stripje. In plaats van dat je haren dan voorbereid worden op het scheren, zullen ze eerder statisch geladen worden waardoor je jezelf onder de douche staat te elektrocuteren tijdens het scheren van je zak.
Meest logische vervolg:
Kom je op de eerste hulp met een scheermesje half uit je zak stekend, onder het bloed, terwijl een mannelijke homo-zuster vies lief glimlachend op een Gordon toon aan je vraagt of je toevallig Chinese scheermesjes gebruikt hebt. Om je vervolgens mede te delen dat hij je wel onder narcose brengt om je "op te lappen en onder handen te nemen.."
Voor je het weet wordt je wakker in een ziekenhuis met pijn in je zak én in je reet waarna je weer een klaagbaak topic moet openen.
Ik heb een keer een helicopter (MJX T23) uit China gehaald. Eén rotorblad begaf het onder de lift tijdens een testrun, waarbij ik dat ding gewoon in m'n hand had en gas gaf.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:33 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag dat helicopertje van 5 euro van Ebay ontvangen. Grappig ding, maar wel lastig te besturen!
Helicopter van 1 meter lang? Is dat een professionele ofzo?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb een keer een helicopter (MJX T23) uit China gehaald. Eén rotorblad begaf het onder de lift tijdens een testrun, waarbij ik dat ding gewoon in m'n hand had en gas gaf.Ik wacht nog altijd op de reserve onderdelen die ze zouden sturen.
Verder wel leuk hoor, vooral de transmitter met LCD, de helikopter zelf was niet echt windvast. Ik heb wel bij perlikst ( ebay ) uit Duitsland een Q8005 1.05m helicopter die wel erg leuk is, ze hebben nu ook de Volitation aan hun assortiment toegevoegd en hebben ook de wat veel voorkomendere X-Power heli. Handig zijn de helikopters met ingebouwde gyro(scoop) voor stabiliteit.
Deze zijn trouwens alleen geschikt voor buiten en in grote hallen. Ik heb weleens in m'n woonkamer gevlogen, maar dat is om logische redenen niet aan te raden.Let er op, als je zoiets buiten wilt gebruiken, dat de controller niet infrarood is, dat gaat bij dag-/zonlicht niet echt werken. Ook leuk zijn trouwens de Silverlit-dinkies. De laatste die ik heb gehaald is de V-jet Full Tilt.
Nee. Rond de vijftig euro heb je hem in huis.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:00 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Helicopter van 1 meter lang? Is dat een professionele ofzo?
zullen ze eerder statisch geladen worden
Eerste hulp medewerkers: "Aaaah.. China zeker?"quote:Op woensdag 8 december 2010 20:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Vorige week met een aangekoekt ei aan mijn scrotum bij de eerste hulp, deze week met een kapotgesneden balzak![]()
[..]
Eerste (en laatste) keer dat ik mesjes kocht, was de groene stip gewoon van hard plastic i.p.v. zo'n balzakhaarzachtmakend aloë vera stripje. In plaats van dat je haren dan voorbereid worden op het scheren, zullen ze eerder statisch geladen worden waardoor je jezelf onder de douche staat te elektrocuteren tijdens het scheren van je zak.
Meest logische vervolg:
Kom je op de eerste hulp met een scheermesje half uit je zak stekend, onder het bloed, terwijl een mannelijke homo-zuster vies lief glimlachend op een Gordon toon aan je vraagt of je toevallig Chinese scheermesjes gebruikt hebt. Om je vervolgens mede te delen dat hij je wel onder narcose brengt om je "op te lappen en onder handen te nemen.."
Voor je het weet wordt je wakker in een ziekenhuis met pijn in je zak én in je reet waarna je weer een klaagbaak topic moet openen.
Bevalt je wii remote een beetje. Ik hoor veel verhalen dat de "goedkope" wii remotes vaak disconecten.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:02 schreef bularax het volgende:
Dit maar even bij BiC besteld, met als State ingevuld: Bedankt Postbode.
http://www.buyincoins.com(...)le-product-1402.html
http://www.buyincoins.com(...)le-product-2237.html
Dat is wel tof!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee. Rond de vijftig euro heb je hem in huis.Ik wil er een camera onder hangen en dan in het parkje hier in de buurt rondvliegen. Gewoon omdat het kan.
Geïnspireerd door o.a. () en
Ik heb een hele tijd een remote besteld bij DX en ik kan je vertellen: je merkt dat het een neppert is. Hij maakt een schel, beschete geluid. Het trillen hoor je 3 straten verder nog (niet leuk als je wii party zit te spelen, wie is de molquote:Op woensdag 8 december 2010 21:31 schreef Loll het volgende:
[..]
Bevalt je wii remote een beetje. Ik hoor veel verhalen dat de "goedkope" wii remotes vaak disconecten.
jack kwam weer een centdeal spammenquote:Op donderdag 9 december 2010 01:46 schreef qxbsb het volgende:
Ik zojuist heb gevonden een 1 cent USB Converter Connector online door het toeval. maar het maakt me twijfel, omdat hij zei dat het is gratis verzending. Is het possibe? Dat is het.
[ link | afbeelding ]
Met kerst enzo wii party doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:57 schreef forsho het volgende:
wat moeten jullie met een wii dan?
ik zou het alleen kunnen begrijpen als je zoiets samen met familie/vrienden doet maar verder..
... Sinds wanneer is Everbuying van Jack?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
jack kwam weer een centdeal spammen
Kijk uit, want die dingen stinken echt HEEL erg... de concierge heeft bij mij op school een hele dag lang de ramen open mogen laten staan om de stank weg te krijgen...quote:Op donderdag 9 december 2010 12:08 schreef Susteren het volgende:
Heb voor 5 euro 20 stinkbommen op dx gekocht, op school kan je die dingen dan voor 1,50 per stuk verkopen...![]()
En ook een shock your friend pen voor 1,50
quote:Op donderdag 9 december 2010 12:18 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Kijk uit, want die dingen stinken echt HEEL erg... de concierge heeft bij mij op school een hele dag lang de ramen open mogen laten staan om de stank weg te krijgen...
Toiletten doen het ook erg goed. Kleine ruimtes enzo.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:19 schreef Susteren het volgende:
[..]
![]()
![]()
In iedere prullebak op school zon ding proppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |