Lolquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:47 schreef jeroendh het volgende:
Bij Dinodirect hebben ze nu 50% korting op alles.
http://www.dinodirect.com(...)ting-goods-sale.html
Alleen hebben ze eerst alles 2x zo duur gemaakt dus je betaald gewoon de nornale prijzen
Heel dun hoesje. Beschermt enkel tegen krassenquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:50 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Lol
Net twee van deze besteld:
[ afbeelding ]
Ik zou aanvaarden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:14 schreef ElmoFan het volgende:
Nou wat vinden jullie hier van? Doen of zeuren? Deze oortjes waren de knopjes kapot: http://www.focalprice.com/detail_IPA37W.html
En nu krijg ik dit: Sorry for any inconvenience cause.
How about a coupon of USD5(for order over USD6) as compensation? Please confirm. Thanks.
wat denken jullie?
[..]
Gewoon zoeken op 'halloween' of zo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef gers het volgende:
is er ook een shop met carnavalskleding ?
aanbod op DX is vrij mager
tl;drquote:Dear forsho,
Thanks for your message and sorry for the issue.
First please accept our sincere apology for the imperfect item. Even we have tested it carefully before sending out the parcel, the electronic products are easily got damaged on its way.
Since you've tried many times and still no luck, it must be imperfect.
We can totally understand your feeling that after a long term waiting but an imperfect item.
Please don't worry; we will take the responsibility for every item we sold out.
We can refund 8 USD for you to mend it in the local repaire shop or we'd like to refund or send replacement if it proves a defect. Please kindly send it back by flat mail to the following address:
Bo Huang
West, 4th Floor, B Building, CuiShan industrial areas
2063 Jindaotian Road
Luohu District
Shenzhen
Guangdong 518019
P.R. China
13312977181
Please attach your registered email address and the problem of the item so that we can solve the problem for you ASAP after we get your parcel.
What is your idea?
Have a nice day.
Jane
kan niks vindenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gewoon zoeken op 'halloween' of zo.
Een kleintje of full-size?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:22 schreef elby1988 het volgende:
Iemand ervaring met/advies over een goedkope muis voor mijn notebook?Zal er 1 op DX, die mij wel leuk leek.. Toen ik foto's zag was hij echt wel enorm klein.. Gewoon el chepo als het kan
Och voor 1 dollar....quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:48 schreef bularax het volgende:
[..]
Heel dun hoesje. Beschermt enkel tegen krassen
Geen fullsize, maar dit: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6576 bijv vind ik dan weer stuk te klein..quote:
op tweakers zijn ze wel goed in spammenquote:Op woensdag 8 december 2010 07:24 schreef Berend. het volgende:
Ik zou niet bij Everybuying kopen. Ik vind het maar een rare webshop, en ik heb het idee dat ze emails doorverkopen.
Neuh, we hebben niks in de gaten hoor Chineesjequote:
Zo, Everbuying kan nu ook uit de OP gehaald wordenquote:
Why's that? :p Het is nogsteeds gewoon een webshop hoor die ook nog verzend etc...quote:Op woensdag 8 december 2010 10:06 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Zo, Everbuying kan nu ook uit de OP gehaald worden
Dat roep ik ook al 2 deeltjes...quote:Op woensdag 8 december 2010 10:06 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Zo, Everbuying kan nu ook uit de OP gehaald worden
ja die bestaan, dat heet een GSM repeater en die verkopen ze OA bij DXquote:Op woensdag 8 december 2010 12:46 schreef shiznuts het volgende:
Iemand toevallig ervaring met GSM network range extenders (mooie term hè? Net bedacht!) uit China?Ik leef in een staalbetonnen bunker lijkt het wel en kan alleen bellen als ik in m'n vensterbank zit.
Nu zag ik Philip DeFranco (Youtuber) eens een AT&T kastje gebruiken om ook binnen een beter netwerk te hebben. Verizon heeft dat ook. Zou natuurlijk vetjes zijn, maar dan mag het best wel iets cheaper en crappier zijn.
Ah. Checko.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:36 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ja die bestaan, dat heet een GSM repeater en die verkopen ze OA bij DX
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26146~r.27163198
of een dikke set met antenne bij LITB
http://www.lightinthebox.(...)CES010-_p102262.html
(nog goedkoper ook)
Hier ook, zijn gewoon incl. merk labelquote:Op woensdag 8 december 2010 13:59 schreef Grav1ty het volgende:
En de fusion scheermesjes van BIC zijn binnen, vanavond maar eens kijken of ze ook een beetje bruikbaar zijn.
Dan kun je daarna weer met je ei spelen?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hier ook, zijn gewoon incl. merk labelZien er dubieus uit, de glijstrip zit er lekker scheef op
![]()
Vanavond even mijn ballen scheren om te testen...
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:22 schreef elby1988 het volgende:
Iemand ervaring met/advies over een goedkope muis voor mijn notebook?Zal er 1 op DX, die mij wel leuk leek.. Toen ik foto's zag was hij echt wel enorm klein.. Gewoon el chepo als het kan
Ziet er naar mijn mening wel héél plastic-fantastic uit, je zou bijna zeggen dat het een paupermuis van trust isquote:Op woensdag 8 december 2010 15:30 schreef Downstar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
( foto ziet er zo een beetje raar uit; maar kijk maar even de foto's/filmpje bij onderstaande link)
Die heb ik 2 weekjes terug ontvangen..en kan ik je zeker aanraden
werkt perfect en voelt goed aan, en zoals je zelf al aangaf niet te klein!
ziet er verder ook nog wel netjes uit vind ik
Met 10% kortinscode tjoos komt hij op ¤6
http://www.lightake.com/detail.do/sku.2.4GHz_Wireless_Ergonomic_3D_Optical_Mouse_108-30884
Mijn logitech was 35 euro. De M705.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:17 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ziet er naar mijn mening wel héél plastic-fantastic uit, je zou bijna zeggen dat het een paupermuis van trust is. Ik besteed liever 15 euro meer voor een degelijke, mooie en goede (logitech) muis
.
Maak eens een fotoquote:Op woensdag 8 december 2010 16:23 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb m'n budgetgadgetsledlampje ook binnen. Echt snel zeg, had hem nog lang niet verwacht!
Alleen hebben ze m'n 'custom printed' een beetje vernueckt, maar daar mag ik niet over klagen als het gratis isik pulk het er wel af of zo.
Hij is er al af, maar was zoiets:quote:Op woensdag 8 december 2010 16:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Maak eens een foto
Zo'n Chinees een uur met zijn printer zitten klooien en dan ga jij het eraf pulken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |