Heb BiC een bericht gestuurd dat mijn batterij zuigt (na 20minuten leeg)
Ze reageren met het volgende
quote:
Dear forsho,
Thanks for your message and sorry for the issue.
First please accept our sincere apology for the imperfect item. Even we have tested it carefully before sending out the parcel, the electronic products are easily got damaged on its way.
Since you've tried many times and still no luck, it must be imperfect.
We can totally understand your feeling that after a long term waiting but an imperfect item.
Please don't worry; we will take the responsibility for every item we sold out.
We can refund 8 USD for you to mend it in the local repaire shop or we'd like to refund or send replacement if it proves a defect. Please kindly send it back by flat mail to the following address:
Bo Huang
West, 4th Floor, B Building, CuiShan industrial areas
2063 Jindaotian Road
Luohu District
Shenzhen
Guangdong 518019
P.R. China
13312977181
Please attach your registered email address and the problem of the item so that we can solve the problem for you ASAP after we get your parcel.
What is your idea?
Have a nice day.
Jane
tl;dr
ze willen of 8$ refunden voor een repair (niemand gaat zo een goedkoop ding aannemen natuurlijk)
of volledig refunden/nieuwe sturen als ik bewijs dat het ding kut is.
lekkere service
ik heb ze een bericht gestuurd dat ik wel een video kan maken met mijn horloge ernaast.
maarja, net of dat niet te faken is.
PS. Het gaat om mijn nieuwe 7" ePad
edit: ik had beter kunnen zeggen dat het scherm kapot is en dat ff faken met photoshop en sony vegas, is iets makkelijk