abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 december 2010 @ 20:41:12 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_89603002

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
[spoiler=" Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?] Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaalt dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij Taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. "[/spoiler]
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 6 december 2010 @ 20:45:09 #2
128384 mcwops
gat in je glas
pi_89603301
nu al een nieuwe? :o

iemand ervaringen met die onaangekondigde BIC-refund status.
lekker zo. bestellen, weken wachten, et hopla ff refunden klaar :N
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_89603479
Halloooo :W
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_89603705
:9 Gadgets enzo... _O_
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 6 december 2010 @ 20:51:12 #5
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_89603739
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 20:50 schreef shiznuts het volgende:
:9 Gadgets enzo... _O_
Gadgets en... meer })
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_89603819
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 20:51 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Gadgets en... meer })
Ja! Bruidorder Chineesjes, dat ik daar niet eerder aan heb gedacht.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_89604232
wat is dat voor inspiratieloze TT
  maandag 6 december 2010 @ 21:03:53 #8
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_89604626
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2010 20:52 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja! Bruidorder Chineesjes, dat ik daar niet eerder aan heb gedacht. [ afbeelding ]
Been there, done that.

And returned the little chinese boy wearing a wig to sender. _O-
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 6 december 2010 @ 21:05:40 #9
128384 mcwops
gat in je glas
pi_89604803
ben paar weken geleden bij één van de vele shops die hierboven vermeld staan van die leren polsbandjes tegengekomen.maar kan ze nu niet meer vinden verdeurie :(
ze waren in kleur en per 10 stuks of zo iemand die zo ff kan noemen welke chinese shop t was?
in ieder geval niet DX
Thx my friends
  maandag 6 december 2010 @ 21:13:58 #10
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_89605515
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:05 schreef mcwops het volgende:
ben paar weken geleden bij één van de vele shops die hierboven vermeld staan van die leren polsbandjes tegengekomen.maar kan ze nu niet meer vinden verdeurie :(
ze waren in kleur en per 10 stuks of zo iemand die zo ff kan noemen welke chinese shop t was?
in ieder geval niet DX
Thx my friends
Bedoel je niet die siliconen armbandjes zoals toen een hype was met die gele Lance Armstrong dingen?
  maandag 6 december 2010 @ 21:28:40 #11
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_89606790
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:05 schreef mcwops het volgende:
in ieder geval niet DX
Thx my friends

Zoiets? (Security?)
DinoDirect heeft wel veel leren armbanden.. ik weet niet of je dat bedoelde?
  maandag 6 december 2010 @ 21:30:40 #12
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_89606960
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:28 schreef tokko1 het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
Zoiets? (Security?)
Wat is de diameter van die bandjes? En kun je die ook aantrekken? :')
Ik heb ook altijd de nare gewoontje om elk topic in me heen in een slechte SC te veranderen _O-

Maar die link, daar hebben ze wel kleur en leer idd... :) http://www.dinodirect.com(...)de-currency-EUR.html
  maandag 6 december 2010 @ 21:51:49 #13
128384 mcwops
gat in je glas
pi_89608687
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Bedoel je niet die siliconen armbandjes zoals toen een hype was met die gele Lance Armstrong dingen?
[ afbeelding ]
thx maar ik bedoel echt van die dunne leren bandjes die je met een knoopje vastzet. waren er 10 bijelkaar dacht ik. zoe me de pleuris op al die sites. string, bracelet, leather, :?
pi_89609253
Waarom zie ik dit bij mijn orders...
pi_89610458
tvp :D Nog steeds op mijn pakje aan het wachten...
  maandag 6 december 2010 @ 22:25:09 #16
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_89611173
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef mcwops het volgende:

[..]

thx maar ik bedoel echt van die dunne leren bandjes die je met een knoopje vastzet. waren er 10 bijelkaar dacht ik. zoe me de pleuris op al die sites. string, bracelet, leather, :?
leather wristband?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  maandag 6 december 2010 @ 22:48:07 #17
48067 neo2000
pi_89612880
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:59 schreef Skiet het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf, je ziet gewoon orders van andere klanten staan? :')

Misschien toch voortaan handiger jezelf te registreren met account gegevens Mr: Bull Shit of zo. Chinezen geven toch wel aan van privacy geen kaas te hebben gegeten op deze manier. Zal ook wel lekker beveiligd zijn, de gemiddelde Chinese CMS schat ik zo. :')
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 6 december 2010 @ 22:50:01 #18
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_89613002
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 22:48 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Wtf, je ziet gewoon orders van andere klanten staan? :')

Misschien toch voortaan handiger jezelf te registreren met account gegevens Mr: Bull Shit of zo. Chinezen geven toch wel aan van privacy geen kaas te hebben gegeten op deze manier. Zal ook wel lekker beveiligd zijn, de gemiddelde Chinese CMS schat ik zo. :')
Hehe, net als die fototjes van je orders.. als je wat nummertjes veranderde kon je ook pakketjes van anderen zien :')
pi_89613408
quote:
Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Hehe, net als die fototjes van je orders.. als je wat nummertjes veranderde kon je ook pakketjes van anderen zien :')
lol:')
pi_89615810
Tvp
  dinsdag 7 december 2010 @ 02:21:51 #22
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_89620484
t is een zaag, meer om iemand zn hoofd er kompleet mee af te halen ipv wurgen.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  dinsdag 7 december 2010 @ 02:47:57 #23
131319 mickeyD
pi_89620700
heey, android 2.3 is uit, en nu kijken welke tablet dr als eerste "new and improved" uitkomt met gingerbread "on-board"
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_89620719
Welke Tablet onder de 100 euro is het beste? :P
  dinsdag 7 december 2010 @ 04:48:54 #25
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_89621012
geen
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_89621406
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 02:51 schreef Alpha1Carlo het volgende:
Welke Tablet onder de 100 euro is het beste? :P
Je mag mijn ePad wel overkopen :7
pi_89621896
quote:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk had je de site al een tijd open staan en ging je toen naar je orders kijken?
Je sessie-informatie ging verloren waardoor je andere orders ziet staan. Dit is bij de messages ook zo. Er zijn al gebruikers die dit hebben gemeld op het forum maar er wordt niets aan gedaan.
Ik zou bic de screenshot doormailen.
jaja, en azo...
pi_89622683
quote:
[ afbeelding ]
idd wel slecht dat je ozmaar andere hun orders kan zien..

tevens; Luis Soarez hmpff vast Luis Suarez maar dan undercover

wat zal die hebben besteld? ook de tandenborstel aanbieding om zijn tandjes stevig te houden:)?
of toch een bijtring ? O~)

SPOILER
pi_89624187
Ik kon overigens gewoon doorklikken naar order informatie, adresgegevens, account settings en alle andere opties.
pi_89625784
Kon je ook zien wat ze hebben besteld? Wat heeft die persoon van 80$ besteld dan?
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:17:53 #31
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_89627265
tvp
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_89629723
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 11:32 schreef UncleSam het volgende:
Kon je ook zien wat ze hebben besteld? Wat heeft die persoon van 80$ besteld dan?
Epad tablet
  dinsdag 7 december 2010 @ 13:30:41 #33
131319 mickeyD
pi_89629854
wens em veel ergernis _O-
pi_89630633
Eh... Wat betekend dit?

RR983472549CN 2010 departure from outward office of exchange NETHERLANDS 2010-12-04
pi_89630665
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 13:50 schreef larry_flynt het volgende:
Eh... Wat betekend dit?

RR983472549CN 2010 departure from outward office of exchange NETHERLANDS 2010-12-04
Dat die onderweg is naar hier lijkt me :P
pi_89630701
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 13:51 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat die onderweg is naar hier lijkt me :P
Nu pas? :')
pi_89630812
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 13:52 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Nu pas? :')
Wat zou het anders moeten zijn ;)
En wat heb je besteld eigenlijk?
  dinsdag 7 december 2010 @ 13:58:24 #38
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_89630910
Mn 200mw green laser is binnen, op youtube zie je dat die lucifers in de fik zet maar ik krijg geen enkele aan?
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
pi_89630955
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 13:58 schreef Susteren het volgende:
Mn 200mw green laser is binnen, op youtube zie je dat die lucifers in de fik zet maar ik krijg geen enkele aan?
Afzetterij... en je moet ook hele tijd op hetzelfde punt mikken he.
Dus niet als een spastische gast dat ding bewegen :D
pi_89630967
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 13:58 schreef Susteren het volgende:
Heb je wel zo'n zichtbare straal?

Heb je een linkje van welke je besteld hebt?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  dinsdag 7 december 2010 @ 14:02:13 #41
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_89631063
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 december 2010 13:59 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Heb je wel zo'n zichtbare straal?

Heb je een linkje van welke je besteld hebt?
Mn straal is zichtbaar, dx: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.47214
pi_89631168
Car Charger Adapter with USB Cable for All iPod/iPhone 2G/3G/3GS (Black) x1 Shipped $3.21
Replacement Stereo Earphones for iPhone (3.5mm Jack) x1 Shipped $2.75
Santa Pet Clothing - White + Red x1 Shipped $7.00
Skinny Card Style Butane Lighter x1 Shipped $2.87
Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x1 Shipped $0.01
Textured Protective TPU Case for iPhone 3G/3GS (Translucent White) x1 Shipped $1.86
Replacement White Stereo Earphones for iPhone 3G (3.5mm Jack/112cm Cable) x1 Shipped $2.65

Dit heb ik 16 november besteld :P
  dinsdag 7 december 2010 @ 14:05:32 #43
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_89631184
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 13:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Afzetterij... en je moet ook hele tijd op hetzelfde punt mikken he.
Dus niet als een spastische gast dat ding bewegen :D
Ja, heb hem nu al 1 minuut op de tafel liggen met plakband op de knop en lucifer vast en is nog niet aan.
pi_89631194
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:02 schreef Susteren het volgende:

[..]

Mn straal is zichtbaar, dx: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.47214
Ah oke. Ik zoek er zelf ook een met zichtbare straal maar hoef niet zo persé lucifers aan te kunnen steken.

Zou bijvoorbeeld 50mw dan ook voldoende zijn?
pi_89631232
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:05 schreef larry_flynt het volgende:
Car Charger Adapter with USB Cable for All iPod/iPhone 2G/3G/3GS (Black) x1 Shipped $3.21
Replacement Stereo Earphones for iPhone (3.5mm Jack) x1 Shipped $2.75
Santa Pet Clothing - White + Red x1 Shipped $7.00
Skinny Card Style Butane Lighter x1 Shipped $2.87
Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x1 Shipped $0.01
Textured Protective TPU Case for iPhone 3G/3GS (Translucent White) x1 Shipped $1.86
Replacement White Stereo Earphones for iPhone 3G (3.5mm Jack/112cm Cable) x1 Shipped $2.65

Dit heb ik 16 november besteld :P
Als één product daarvan uit of stock is wordt heel die zending waarschijnlijk al delayed ;(
pi_89631282
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Als één product daarvan uit of stock is wordt heel die zending waarschijnlijk al delayed ;(
Voortaan alles maar los bestellen dan :(
Hopelijk nu wel snel binnen... Wil me hond als de kerstman verkleden
  dinsdag 7 december 2010 @ 14:07:51 #47
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_89631286
Maar hoe komt het dat mijn 200mw laser van dx niet zo krachtig is al vele andere op yt :P ? Is gewoon de zelfde.
pi_89631327
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:07 schreef Susteren het volgende:
Maar hoe komt het dat mijn 200mw laser van dx niet zo krachtig is al vele andere op yt :P ? Is gewoon de zelfde.
Las wel ergens in die reviews dat die 200 mw heel erg verschillen.
  dinsdag 7 december 2010 @ 14:13:44 #49
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_89631552
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 december 2010 14:08 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Las wel ergens in die reviews dat die 200 mw heel erg verschillen.
Mijne is niet de real 200mw, maar de goedkopere versie, er staat max output: 200 mw, verschillend van omstandigheden.

Maar zelfs die kan dat doen :P ???
  dinsdag 7 december 2010 @ 15:08:17 #50
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_89633538
? :P
pi_89634287
Wat is een recommender bij BIC?

Ga weer WEER wat bestellen :P

Thin Bluetooth Headset Earpiece for iPhone 4G 4TH 3GS
Leather Skin Case Cover Pouch for Apple iPhone 3G 3Gs
  dinsdag 7 december 2010 @ 16:21:39 #52
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_89636487
Dan krijg je 5% korting en de naam van de recommender krijgt coins.

Ik had joepie91 ingevoerd toen ik registreerde, maar sinds nog niks besteld :')
pi_89637505
Bij Dinodirect hebben ze nu 50% korting op alles.
http://www.dinodirect.com(...)ting-goods-sale.html

Alleen hebben ze eerst alles 2x zo duur gemaakt dus je betaald gewoon de nornale prijzen 8)7
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_89637649
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 16:47 schreef jeroendh het volgende:
Bij Dinodirect hebben ze nu 50% korting op alles.
http://www.dinodirect.com(...)ting-goods-sale.html

Alleen hebben ze eerst alles 2x zo duur gemaakt dus je betaald gewoon de nornale prijzen 8)7
Lol :')

Net twee van deze besteld:
pi_89638698
Nou wat vinden jullie hier van? Doen of zeuren? Deze oortjes waren de knopjes kapot: http://www.focalprice.com/detail_IPA37W.html

En nu krijg ik dit: Sorry for any inconvenience cause.
How about a coupon of USD5(for order over USD6) as compensation? Please confirm. Thanks.

wat denken jullie?

tevens tvp
  dinsdag 7 december 2010 @ 17:17:33 #56
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_89638810
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 07:30 schreef NextTVH het volgende:

[..]

Je mag mijn ePad wel overkopen :7
wat moet je er voor hebben en waarom wil je hem kwijt?
BAM dit is 3KB
pi_89639071
Wat is het verschil tussen zo een pen laser 30mw en zo een dikke laser van 30 mw? Geeft die ook een dikkere punt en beter zichtbare straal of maakt het niet uit? Mijn 50MW laser van BIC deed het erg goed gisteravond in de mist lol
pi_89639880
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 16:50 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Lol :')

Net twee van deze besteld:
[ afbeelding ]
Heel dun hoesje. Beschermt enkel tegen krassen ;)
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
pi_89641450
Een order van mij van DX staat al sinds 27-11 op: departure from outward office of exchange.
haha duurt echt lang de laatste tijd. Heb het btw al op 8-11 besteld...
toch?
pi_89646743
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 december 2010 17:14 schreef ElmoFan het volgende:
Nou wat vinden jullie hier van? Doen of zeuren? Deze oortjes waren de knopjes kapot: http://www.focalprice.com/detail_IPA37W.html

En nu krijg ik dit: Sorry for any inconvenience cause.
How about a coupon of USD5(for order over USD6) as compensation? Please confirm. Thanks.

wat denken jullie?
[..]
Ik zou aanvaarden.

Vandaag deze ontvangen. Net geen maand onderweg geweest:

Ik schrok ervan hoe scherp het is.
jaja, en azo...
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:24:25 #61
304381 Loll
pi_89647180
ziet er wel vet uit :P
BAM dit is 3KB
pi_89647435
is er ook een shop met carnavalskleding ?
aanbod op DX is vrij mager :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:36:54 #63
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_89647895
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:28 schreef gers het volgende:
is er ook een shop met carnavalskleding ?
aanbod op DX is vrij mager :')
Gewoon zoeken op 'halloween' of zo.
pi_89649696
Heb BiC een bericht gestuurd dat mijn batterij zuigt (na 20minuten leeg)
Ze reageren met het volgende

quote:
Dear forsho,
Thanks for your message and sorry for the issue.
First please accept our sincere apology for the imperfect item. Even we have tested it carefully before sending out the parcel, the electronic products are easily got damaged on its way.
Since you've tried many times and still no luck, it must be imperfect.
We can totally understand your feeling that after a long term waiting but an imperfect item.
Please don't worry; we will take the responsibility for every item we sold out.
We can refund 8 USD for you to mend it in the local repaire shop or we'd like to refund or send replacement if it proves a defect. Please kindly send it back by flat mail to the following address:
Bo Huang
West, 4th Floor, B Building, CuiShan industrial areas
2063 Jindaotian Road
Luohu District
Shenzhen
Guangdong 518019
P.R. China
13312977181
Please attach your registered email address and the problem of the item so that we can solve the problem for you ASAP after we get your parcel.
What is your idea?
Have a nice day.
Jane
tl;dr
ze willen of 8$ refunden voor een repair (niemand gaat zo een goedkoop ding aannemen natuurlijk)
of volledig refunden/nieuwe sturen als ik bewijs dat het ding kut is.
lekkere service

ik heb ze een bericht gestuurd dat ik wel een video kan maken met mijn horloge ernaast.
maarja, net of dat niet te faken is.

PS. Het gaat om mijn nieuwe 7" ePad

edit: ik had beter kunnen zeggen dat het scherm kapot is en dat ff faken met photoshop en sony vegas, is iets makkelijk
pi_89649786
Batterij van wat?
pi_89649810
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:07 schreef UncleSam het volgende:
Batterij van wat?
van mijn ePad 7" MID

sorry xD
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:08:56 #67
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_89649865
8 dollar :')
pi_89649951
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:08 schreef 08gnoT. het volgende:
8 dollar :')
ja, en net of een bedrijf zoiets gaat repareren, en zeker nei tvoor 8$
pi_89650330
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:36 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Gewoon zoeken op 'halloween' of zo.
kan niks vinden :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_89650654
Iemand ervaring met/advies over een goedkope muis voor mijn notebook? :) Zal er 1 op DX, die mij wel leuk leek.. Toen ik foto's zag was hij echt wel enorm klein.. Gewoon el chepo als het kan :D
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:23:07 #71
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_89650696
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:22 schreef elby1988 het volgende:
Iemand ervaring met/advies over een goedkope muis voor mijn notebook? :) Zal er 1 op DX, die mij wel leuk leek.. Toen ik foto's zag was hij echt wel enorm klein.. Gewoon el chepo als het kan :D
Een kleintje of full-size?
pi_89650826
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 december 2010 17:48 schreef bularax het volgende:

[..]

Heel dun hoesje. Beschermt enkel tegen krassen ;)
Och voor 1 dollar....
pi_89650877
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:23 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Een kleintje of full-size?
Geen fullsize, maar dit: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6576 bijv vind ik dan weer stuk te klein.. :P
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:31:24 #74
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_89651219
http://cgi.ebay.com/New-U(...)a66e2#ht_2747wt_1139

http://cgi.ebay.com/New-U(...)&hash=item5d2c755899

Da's 9cm. Vorig jaar eens een gewonnen voor 37 cent, maar ik heb hem weggegeven dus ik weet niet hoe goed hij is :)
pi_89659217
gewoon eentje kopen en kijken maar
je gaat er toch niet keihard mee gamen
pi_89663267
-spam-

[ Bericht 98% gewijzigd door Mirjam op 08-12-2010 14:04:56 ]
twert
pi_89663789
Ik zou niet bij Everybuying kopen. Ik vind het maar een rare webshop, en ik heb het idee dat ze emails doorverkopen.
  woensdag 8 december 2010 @ 07:45:48 #78
304381 Loll
pi_89663910
Hoe kom je daar bij dan?
BAM dit is 3KB
pi_89663923
quote:
Op woensdag 8 december 2010 07:24 schreef Berend. het volgende:
Ik zou niet bij Everybuying kopen. Ik vind het maar een rare webshop, en ik heb het idee dat ze emails doorverkopen.
op tweakers zijn ze wel goed in spammen :')
  woensdag 8 december 2010 @ 07:59:28 #80
304381 Loll
pi_89664006
Zucht
BAM dit is 3KB
  woensdag 8 december 2010 @ 08:45:03 #81
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_89664501
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 03:18 schreef faeori het volgende:
-spam-
Neuh, we hebben niks in de gaten hoor Chineesje _O-

Laat ze maar adressen doorverkopen, een beetje Chineseshopper heeft toch een aparte mail voor zijn koopzucht :Y
Ik heb nog geen spam ontvangen ondanks alle enge verhalen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Mirjam op 08-12-2010 14:05:15 ]
pi_89666561
quote:
-spam-
Zo, Everbuying kan nu ook uit de OP gehaald worden :W

[ Bericht 30% gewijzigd door Mirjam op 08-12-2010 14:05:28 ]
  woensdag 8 december 2010 @ 10:20:52 #83
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_89666904
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 10:06 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Why's that? :p Het is nogsteeds gewoon een webshop hoor die ook nog verzend etc... :9
  woensdag 8 december 2010 @ 12:25:21 #84
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_89671645
Vandaag (na maar 9 dagen!) mijn gratis zaklampje van BudgetGadgets binnengekregen... dat ding is fel :o

Verder is mijn BuyInCoins-pakketje na volgens mij al meer dan een maand nog steeds niet binnen. Wel 2 keer als referer aangewezen op BIC, dat dan weer wel.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  woensdag 8 december 2010 @ 12:26:02 #85
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_89671669
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 10:06 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Dat roep ik ook al 2 deeltjes...
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  woensdag 8 december 2010 @ 12:46:23 #86
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_89672417
Iemand toevallig ervaring met GSM network range extenders (mooie term hè? Net bedacht!) uit China? :P Ik leef in een staalbetonnen bunker lijkt het wel en kan alleen bellen als ik in m'n vensterbank zit. _O- Nu zag ik Philip DeFranco (Youtuber) eens een AT&T kastje gebruiken om ook binnen een beter netwerk te hebben. Verizon heeft dat ook. Zou natuurlijk vetjes zijn, maar dan mag het best wel iets cheaper en crappier zijn.
pi_89672609
quote:
-spam-
Lol lekker spammen!

[ Bericht 37% gewijzigd door Mirjam op 08-12-2010 14:05:43 ]
  woensdag 8 december 2010 @ 13:36:30 #88
131319 mickeyD
pi_89674175
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:46 schreef shiznuts het volgende:
Iemand toevallig ervaring met GSM network range extenders (mooie term hè? Net bedacht!) uit China? :P Ik leef in een staalbetonnen bunker lijkt het wel en kan alleen bellen als ik in m'n vensterbank zit. _O- Nu zag ik Philip DeFranco (Youtuber) eens een AT&T kastje gebruiken om ook binnen een beter netwerk te hebben. Verizon heeft dat ook. Zou natuurlijk vetjes zijn, maar dan mag het best wel iets cheaper en crappier zijn.
ja die bestaan, dat heet een GSM repeater en die verkopen ze OA bij DX
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26146~r.27163198

of een dikke set met antenne bij LITB
http://www.lightinthebox.(...)CES010-_p102262.html
(nog goedkoper ook)

voor andere frequenties zie: http://www.lightinthebox.(...)fW3KUCFYGCDgodeneq0g

[ Bericht 7% gewijzigd door mickeyD op 08-12-2010 13:42:25 ]
  woensdag 8 december 2010 @ 13:42:43 #89
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_89674414
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:36 schreef mickeyD het volgende:

[..]

ja die bestaan, dat heet een GSM repeater en die verkopen ze OA bij DX
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26146~r.27163198

of een dikke set met antenne bij LITB
http://www.lightinthebox.(...)CES010-_p102262.html
(nog goedkoper ook)
Ah. Checko. _O_
pi_89675072
En de fusion scheermesjes van BIC zijn binnen, vanavond maar eens kijken of ze ook een beetje bruikbaar zijn.
  woensdag 8 december 2010 @ 14:03:19 #91
131319 mickeyD
pi_89675227
heb je pleisters in huis?
  woensdag 8 december 2010 @ 15:19:22 #92
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_89678424
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:59 schreef Grav1ty het volgende:
En de fusion scheermesjes van BIC zijn binnen, vanavond maar eens kijken of ze ook een beetje bruikbaar zijn.
Hier ook, zijn gewoon incl. merk label :') Zien er dubieus uit, de glijstrip zit er lekker scheef op :N

Vanavond even mijn ballen scheren om te testen...
pi_89678729
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Hier ook, zijn gewoon incl. merk label :') Zien er dubieus uit, de glijstrip zit er lekker scheef op :N

Dan kun je daarna weer met je ei spelen? :D
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
pi_89678937
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 21:22 schreef elby1988 het volgende:

( foto ziet er zo een beetje raar uit; maar kijk maar even de foto's/filmpje bij onderstaande link)

Die heb ik 2 weekjes terug ontvangen..en kan ik je zeker aanraden

werkt perfect en voelt goed aan, en zoals je zelf al aangaf niet te klein!
ziet er verder ook nog wel netjes uit vind ik

Met 10% kortinscode tjoos komt hij op ¤6

http://www.lightake.com/detail.do/sku.2.4GHz_Wireless_Ergonomic_3D_Optical_Mouse_108-30884
  woensdag 8 december 2010 @ 16:17:43 #95
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_89681185
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:30 schreef Downstar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

( foto ziet er zo een beetje raar uit; maar kijk maar even de foto's/filmpje bij onderstaande link)

Die heb ik 2 weekjes terug ontvangen..en kan ik je zeker aanraden

werkt perfect en voelt goed aan, en zoals je zelf al aangaf niet te klein!
ziet er verder ook nog wel netjes uit vind ik

Met 10% kortinscode tjoos komt hij op ¤6

http://www.lightake.com/detail.do/sku.2.4GHz_Wireless_Ergonomic_3D_Optical_Mouse_108-30884
Ziet er naar mijn mening wel héél plastic-fantastic uit, je zou bijna zeggen dat het een paupermuis van trust is :') . Ik besteed liever 15 euro meer voor een degelijke, mooie en goede (logitech) muis ;) .
  woensdag 8 december 2010 @ 16:23:07 #96
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_89681430
Ik heb m'n budgetgadgetsledlampje ook binnen. Echt snel zeg, had hem nog lang niet verwacht!

Alleen hebben ze m'n 'custom printed' een beetje vernueckt, maar daar mag ik niet over klagen als het gratis is :7 ik pulk het er wel af of zo.
  woensdag 8 december 2010 @ 16:24:52 #97
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_89681523
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:17 schreef Susteren het volgende:

[..]

Ziet er naar mijn mening wel héél plastic-fantastic uit, je zou bijna zeggen dat het een paupermuis van trust is :') . Ik besteed liever 15 euro meer voor een degelijke, mooie en goede (logitech) muis ;) .
Mijn logitech was 35 euro. De M705. _O_

Ik heb tientallen muizen gehad, altijd weer goedkope plastic troep dat niet reageerde zoals het hoorde of erg snel stuk ging (voor die met (retractable) kabel). Voor zulke intensief en fysiek gebruikte hardware, moet je eigenlijk gewoon iets kwalitatief goeds kopen inderdaad. :Y
  woensdag 8 december 2010 @ 16:40:45 #98
304381 Loll
pi_89682296
ik krijg trouwens ook chinese spam
BAM dit is 3KB
  woensdag 8 december 2010 @ 16:46:03 #99
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_89682543
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:23 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb m'n budgetgadgetsledlampje ook binnen. Echt snel zeg, had hem nog lang niet verwacht!

Alleen hebben ze m'n 'custom printed' een beetje vernueckt, maar daar mag ik niet over klagen als het gratis is :7 ik pulk het er wel af of zo.
Maak eens een foto :Y
Zo'n Chinees een uur met zijn printer zitten klooien en dan ga jij het eraf pulken :'(
  woensdag 8 december 2010 @ 17:33:57 #100
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_89684758
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:46 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Maak eens een foto :Y
Zo'n Chinees een uur met zijn printer zitten klooien en dan ga jij het eraf pulken :'(
Hij is er al af, maar was zoiets:

Klein in het hoekje gepriegeld, met magenta en cyan inktpuntjes :') en hij zat half ernaast geplakt
  woensdag 8 december 2010 @ 18:21:53 #101
48067 neo2000
pi_89686471
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Eerste (en laatste) keer dat ik mesjes kocht, was de groene stip gewoon van hard plastic i.p.v. zo'n balzakhaarzachtmakend aloë vera stripje. In plaats van dat je haren dan voorbereid worden op het scheren, zullen ze eerder statisch geladen worden waardoor je jezelf onder de douche staat te elektrocuteren tijdens het scheren van je zak.

Meest logische vervolg:
Kom je op de eerste hulp met een scheermesje half uit je zak stekend, onder het bloed, terwijl een mannelijke homo-zuster vies lief glimlachend op een Gordon toon aan je vraagt of je toevallig Chinese scheermesjes gebruikt hebt. Om je vervolgens mede te delen dat hij je wel onder narcose brengt om je "op te lappen en onder handen te nemen.."

Voor je het weet wordt je wakker in een ziekenhuis met pijn in je zak én in je reet waarna je weer een klaagbaak topic moet openen. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')