Oh wacht, ik dacht dat er aan dat ledsnoer ook een autoaanstekerstekker zat. Aangezien die dingen nogal eens in de auto gebruikt worden.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:53 schreef Loll het volgende:
[..]
waar moet het draad in dan?
dank u voor het speurwerk
Is je processor daar wel op voorbereid dan? Want 1080p60 capturen is een dikke bak hebben.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:09 schreef Athlon64x het volgende:
Ik zoek een capture card voor in me pc een goeie liefst 1080P 60F
deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41934 met antenne sku.37185quote:Op donderdag 9 december 2010 16:20 schreef W00fer het volgende:
Wie heeft er ervaring met wifi adapters? Ik heb op zolder slecht wifi signaal.
Om nou een nieuwe router of repeater / booster te kopen vind ik ook weer zo wat (of die moeten goedkoop zijn).
Ik zoek een goede wifi adapter die ook buiten goed signaal op kan pikken.
nee ik wil hem aan de plint achter mijn bed en buarau vas maken. Had ik maar en autoquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht dat er aan dat ledsnoer ook een autoaanstekerstekker zat. Aangezien die dingen nogal eens in de auto gebruikt worden.
... ja, ze stinken echt. En niet zo'n beetje ookquote:Op donderdag 9 december 2010 20:45 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Stinken die dingen echt? Had ik nooit verwacht. Want dan bestel ik ze want ik weet nog wel een paar locaties.:)
Hiermee kan je een band met moeilijk bereikbaar ventiel gemakkelijker opblazen.quote:
ja i7 860 maar is meer harde schijf die het moet verwerken hequote:Op vrijdag 10 december 2010 01:20 schreef W00fer het volgende:
[..]
Is je processor daar wel op voorbereid dan? Want 1080p60 capturen is een dikke bak hebben.
Oké. Je zou, als je het aandurft en geen goede plug kunt vinden, de kabel van een 12v autoplug strippen en aan de binnenkant de + en - polen aansluiten. Ik heb zo wel eens een ledlamp gemaakt met een 5v USB aansluiting op het stopcontact.quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:30 schreef Loll het volgende:
[..]
nee ik wil hem aan de plint achter mijn bed en buarau vas maken. Had ik maar en auto
Van lightake?quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:37 schreef bergdani het volgende:
Zojuist 30 varkens per post ontvangen
Politie bellen. Als mensen er niet verantwoordelijk mee om kunnen gaan dan moeten ze die dingen niet hebben imho.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:22 schreef bularax het volgende:
Kanker kinderen met lasers![]()
Zat ik dus net zo op de fiets, zie ik eerst een groene stip heen en weer gaan over de weg. Uiteindelijk in mijn oog. Ik zag dat het uit een raam kwam met kinderen.
Ze zaten ook op auto's te richten...
Lasers
Dan heb je geluk dat het geen felle was zeg. Geen last van je ogen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:22 schreef bularax het volgende:
Zat ik dus net zo op de fiets, zie ik eerst een groene stip heen en weer gaan over de weg. Uiteindelijk in mijn oog. Ik zag dat het uit een raam kwam met kinderen.
Lasers
bedanktquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:17 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Oké. Je zou, als je het aandurft en geen goede plug kunt vinden, de kabel van een 12v autoplug strippen en aan de binnenkant de + en - polen aansluiten. Ik heb zo wel eens een ledlamp gemaakt met een 5v USB aansluiting op het stopcontact.
Of je bestelt gewoon een snoer wat al een 220v stekker heeft, ik heb een snoer blauwe kerstlampjes op m'n kamer hangen![]()
[..]
Van lightake?
http://www.focalprice.com/detail_IP084W.htmlquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:24 schreef UnitedJunk het volgende:
Zoek nog steeds goede dopjes voor me iPhone 2G! Met van die microfoon/skip functie eraan.
Maar wel met goede bass enzo
Achteraan gefietst en zulks..? Mij zouden ze niet hebben, parkeer gewoon m'n fiets voor de auto. Voor je 't weet heb je permanente oogschade.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:22 schreef bularax het volgende:
Lasers
Die koters verpesten het dus voor mensen die wél verantwoordelijkheid kennen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:22 schreef bularax het volgende:
Lasers
Mijn originele waren best goed. Zat veel bass in vond ik zelf. Dus als het goed begrijp zijn deze nog beter?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:02 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com/detail_IP084W.html
Dit zijn goede, beter dan de standaard oortjes.
Voelde heel even kut aan, maar dat zal wel tussen mijn oren zitten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:35 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dan heb je geluk dat het geen felle was zeg. Geen last van je ogen?
Mensen die denken dat lasers speelgoed zijn![]()
Mijn varkentjes zijn ook binnen2 van de 5 hadden roze licht
Ik heb er net verschillende kleuren ledjes ingedaan, waaronder een blauw/groene en een rood/oranje voor een vriendin.
Ik heb ze vergeleken emt mijn normale ipod oortjes, maar hier zat idd goede bass in.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:38 schreef UnitedJunk het volgende:
[..]
Mijn originele waren best goed. Zat veel bass in vond ik zelf. Dus als het goed begrijp zijn deze nog beter?
Je hebt het recht ze aan te sprekenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:45 schreef bularax het volgende:
[..]
Voelde heel even kut aan, maar dat zal wel tussen mijn oren zitten.
Laatst zag ik ook dat mensen in huizen zaten te schijnen vanaf buiten.
In mijn ogen eigenlijk recht om ze dood te schieten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:50 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je hebt het recht ze aan te spreken
Ik at binnen, als ik naar buiten ga, zijn die kut ventjes allang weg...quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:50 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je hebt het recht ze aan te spreken
Zullen wij ook vriendinnen worden in ruil voor varkensquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:35 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Mijn varkentjes zijn ook binnen2 van de 5 hadden roze licht
Ik heb er net verschillende kleuren ledjes ingedaan, waaronder een blauw/groene en een rood/oranje voor een vriendin.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:26 schreef monkeybrain het volgende:
Het waren 5 varkens maar ik heb vanmiddag al 1 varken geruild met een mooie dame. Ik even aan haar borsten friemelen in het kleedhokje van de C&A en zij een varkentje voor de geleverde dienst![]()
Die wens ballonnen liggen goedkoper bij de action, als dat jij ze waar dan ook in china krijgtquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:46 schreef Loll het volgende:
[..]
bedanktga maargeuw bestellen.
ik wil ook nog van die wensbalonnen op laten sturen.
zou dat aankomen voor kerst?
je hebt gelijk, bijna zijn die MD-52 nergens meer te verkrijgen ( allemaal out of stock..)quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:00 schreef groggy het volgende:
Ik kan geen shop vinden die de kanen MD-52 nog levert... weet iemand er een of anders een goed alternatief voor deze oordopjes?
Ik. Zijn prima dopjes én zien er leuk uit. Als je dopjes nodig hebt, gewoon proberen/doen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
Focalprice heeft nu de Kanen KM-92 in de aanbieding van 10$ naar 3,5$..
http://focalprice.com/EP2(...)near_Headphones.html
verder geen idee of die ook goed zijn, iemand ervaring met deze ?
Zie ik daar een laser liggen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
je hebt gelijk, bijna zijn die MD-52 nergens meer te verkrijgen ( allemaal out of stock..)
wel vond ik nog deze site: http://www.vsamsun.com/product_view.asp?productviewid=3071
die is hier volgens mij ook wel eens langs gekomen..
ik heb nu 2 paar MD-52 setjes; de oude en de nieuwe versie.
maar bij beide zijn nu de oordopjes van de houder af zeg maar.. laten gewoon op ten duur los.
verder vond ik dat wel fijne oordopjes..
[ afbeelding ]
Links is versie 2 ; rechts de oude versie 1 nog..
beide lijken het zelfde probleem dus te hebben, met los laten van het hoofddeel.. ( bestaat uit 2 delen) bij versie 1 is die er helemaal af en kreeg ik replacement van jack.
bij versie 2 is hij gelukkig nu alleen los en zit de bedrading aan de binnenkant nog vast, even proberen te lijmen dus!
Focalprice heeft nu de Kanen KM-92 in de aanbieding van 10$ naar 3,5$..
http://focalprice.com/EP2(...)near_Headphones.html
verder geen idee of die ook goed zijn, iemand ervaring met deze ?
Tevens vandaag ook mijn gratis flashlight van budhetgadgets ontvangen..
nu nog de 1 cent deals( koptelefoon/schroevendraaier/usb converter/splitter) van everybuying
( wat een bagger shop is dat eigenlijk zeg, slechste klantenservice ooit)
Hoezo? Heb vandaag anders wel mijn 1 cent schroevendraaier binnen gekregen.quote:
als nog je krijgt allemaal rare betaal schemeren slechte klantenservice en spam,.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:45 schreef bularax het volgende:
[..]
Hoezo? Heb vandaag anders wel mijn 1 cent schroevendraaier binnen gekregen.
Kloptquote:
Klopt, raar betalen.. geld niet zichtbaar in paypal af handelscherm.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:52 schreef Loll het volgende:
[..]
als nog je krijgt allemaal rare betaal schemeren slechte klantenservice en spam,.
maar jij mag natuurlijk wel vinden dat ze niet zuigen
lightinthebox.com is niet van jack..quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:00 schreef Loll het volgende:
nu wel jack lihgtinthebox(ofzo)
direct betaald worden
verek dat bedoel ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
lightinthebox.com is niet van jack..
Lightake.com wel; tijdje terug( 2 weekjes) nog geen problemen gehad met direct betalen..
Ik ben dan ook een voorstander van het apartheid systeem. Alleen niet qua huidskleur maar onnozel gedrag. Stop het gajes maar in een aparte buurt want ik heb nog nooit salaris ontvangen om kleuterjuf te spelen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
In mijn ogen eigenlijk recht om ze dood te schieten.![]()
Kampervolk, geef ze iets wat licht geeft en ze gaan er de hele dag mee zitten pielen en andere mensen schade berokkenen omdat ze zelf te dom zijn adem te halen.
Ik neem aan dat je 5MM wilt? Anders even de zoekopdracht aanpassen en filter op wereldwijd zetten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:52 schreef Loll het volgende:
iemand trouwens een shop waar je goedkope losse ledjes kan kopen?
Trouwens monkey,quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zullen wij ook vriendinnen worden in ruil voor varkens![]()
Best wel ernstig dat de goedkope varkens 1 keer op het forum verschijnen en vervolgens krijgt iedereen ze vandaag binnen![]()
De 1 cent koptelefoon + flyer van brandsdragonen wat carabiner haken van Ebay.
Het waren 5 varkens maar ik heb vanmiddag al 1 varken geruild met een mooie dame. Ik even aan haar borsten friemelen in het kleedhokje van de C&A en zij een varkentje voor de geleverde dienst![]()
[ afbeelding ]
besteld super bedankt nou ga ik ff straks als het er is lekker even prutsen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:18 schreef bularax het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 5MM wilt? Anders even de zoekopdracht aanpassen en filter op wereldwijd zetten.
http://shop.ebay.nl/i.htm(...)_trksid=p3286.c0.m14
Ohnoes, woordgrapjes.quote:
Erschiessen zou ook wel een undlosung kunnen sein. Oh wait, what..?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een voorstander van het apartheid systeem. Alleen niet qua huidskleur maar onnozel gedrag. Stop het gajes maar in een aparte buurt want ik heb nog nooit salaris ontvangen om kleuterjuf te spelen.
Dankzij sociale woningbouw kun je die lui niet ontlopen in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |