Tja, ze kosten ook niets eigenlijk, dus je kan ze altijd bijkopen. Wat doe je eigenlijk met zoveel oortjes?quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
heb mijn MD-52 hier ook nu aan het drogen van de lijm, toch twijfel ik er over om niet z'n setje MK-92 ofzo te halen die jij hebt ..
veel oordopjes? Ik heb 3 paar MD-52 ; 1 kapotte waarvoor ik dus replacement heb gekregenquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:33 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, ze kosten ook niets eigenlijk, dus je kan ze altijd bijkopen. Wat doe je eigenlijk met zoveel oortjes?
En de laser is prima, leuk ding!
Een DSkaartje past nog wel door de brievenbus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:23 schreef mickeyD het volgende:
aantonen dat je NIETS hebt gekocht? omgekeerde wereld is t niet?
dr staat toch een vreemde naam op?
meer hoef je niet aan te wijzen
ik heb ook wel eens wat besteld met mn nickname..
alleen lullig als je niet thuis bent, bij t postkantoor kun jeje dan niet legitimeren ;-)
Ja. Dat ligt aan de kleur. Het zit tegen het UV aan, dus je ogen weten niet wat ze ermee aanmoeten. Een bloemvorm is normaal. (Edit: als je er een foto van maakt, kun je ook zien of het aan de laser of aan je kleurperceptie ligt. Camera's kunnen die kleur meestal wel oppikken)quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:16 schreef g0dz0r het volgende:
Ik heb een blauw/violet laserpointertje besteld en vandaag gekregen maar hij geeft nog behoorlijk wat strooilicht (een euromunt op 2,5 meter) rondom de punt af, heb het lensje al schoongemaakt maar is er nog iets anders wat ik eraan kan doen?
Ik weet dat laserpointers niet erg positief besproken worden hier maar dit is gewoon een <1mw dingetje en wordt alleen binnen gebruikt.
Of ligt het eraan dat ik mijn ogen ook heb laten laseren?quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja. Dat ligt aan de kleur. Het zit tegen het UV aan, dus je ogen weten niet wat ze ermee aanmoeten. Een bloemvorm is normaal. (Edit: als je er een foto van maakt, kun je ook zien of het aan de laser of aan je kleurperceptie ligt. Camera's kunnen die kleur meestal wel oppikken)
Mocht deze persoon zich geroepen voelen?quote:Als het ook is als je op iets wits schijnt, wit papier of iets anders waar de stip blauw van wordt, kun je van binnen de lens focussen. Iemand hier heeft dat gedaan, maar ik weet niet meer wie.
Je mag ze ook niet meer hebben hoor, daar is nu zelfs een wet op.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Over die flashkaartjes moet je je echt niet druk maken. Handel erin is verboden, maar particulier bezit niet
Geschreven door een 7-jarige Chinees die net op school een paar maanden Engels heeft geleerd.quote:Op zondag 12 december 2010 00:41 schreef Megakroelbeestje het volgende:
http://www.dealextreme.com/photogallery.dx/sku.39408~seQ.8
Ze hebben ze al in 1,7W (1700mw dus) voor 180$ tegenwoordig, 445nm. Valt mee. Duurste is geel volgens mij, daar betaal je al duizenden euroá voor 1mw.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 01:17 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ze hebben ze al in 1,7W (1700mw dus) voor 180$ tegenwoordig, 445nm. Valt mee. Duurste is geel volgens mij, daar betaal je al duizenden euroá voor 1mw.
Roken is slecht voor je, dus dat komt dan mooi uit lijkt me.quote:Op zondag 12 december 2010 01:23 schreef mickeyD het volgende:
heey, je zult maar willen roken, en je aansteker is leeg?
Ja, dat was ook mijn eerste. 42 verschillende opzetstukjes of zoquote:Op zondag 12 december 2010 01:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]Ik heb vroeger zo'n lowpower laserpennetje gewonnen op de kermis, je weet wel, met die verschillende lenzen voor figuurtjes enzo. Ik kan me alleen bedenken dat een laserpen handig is voor een leraar of zo om tijdens een presentatie iets aan te wijzen. Maar waarom zou je thuis in hemelsnaam zo'n krachtige laser moeten hebben? Om je kaarsen aan te steken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |