abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90405929

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_90409184
laat die couponcodes maar komen

focalprice: Xmas
pi_90410663
sepo
DX zegt dat als ik mn pakketje na 8 weken nog niet binnen heb ze er wat aan gaan doen :')
wat is dit
  vrijdag 24 december 2010 @ 21:17:41 #4
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_90410798
Vind die chinese spam kut man. Ik gebruik m'n echte mail om zo m'n order te kunnen tracken omdat daar m'n PP op staat. Of is dat alleen nog maar bij DX zo?
pi_90411386
Wil iets bestellen van 40$ bij dealextreme maar heb geen kortingscouponcode -O-
Iemand die een mooie kortingscouponcode heeft :?
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2010 @ 21:32:59 #6
230491 Zith
pls tip
pi_90411703
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_90412054
Iemand ervaringe met de buyincoins ePad? http://www.buyincoins.com(...)45-product-1851.html Ik wil hem vooral gebruiken voor internet en om er gewoon een beetje mee te knoeien. Gaat het een beetje vloeiend?
pi_90412700
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 21:37 schreef ElmoFan het volgende:
Iemand ervaringe met de buyincoins ePad? http://www.buyincoins.com(...)45-product-1851.html Ik wil hem vooral gebruiken voor internet en om er gewoon een beetje mee te knoeien. Gaat het een beetje vloeiend?
Humm..
quote:
# CPU Type: VIA VT8505 ARM926 450MHz
# Operating System: Google Android 1.7
# LCD Size: 7" TFT LCD -> Resistive touch
Ik zou zeggen: doe het niet. ;)
Zelf heb ik sinds vanochtend 09.00 uur een Archos 101 internet tablet! :D
101224_195885_archos_101_6.png
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_90412985
Maar die is dan ook een stukje duurder :P
  vrijdag 24 december 2010 @ 21:53:22 #10
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90413353
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 21:49 schreef ElmoFan het volgende:
Maar die is dan ook een stukje duurder :P
Ja, was gewoon een mededeling, verder geen vergelijking. Ik had laatst al aangegeven opzoek te zijn naar een tablet/eReader/eBook, uit Azië of gewoon een goeie en daar kreeg ik al wat hulp mij, maar die Archos is het dus geworden voor mij.

Verder niks ten nadele van andere tablets, maar 450MHz... zelfs mijn twee jaar oude Samsung i900 Omnia smartphone is nog beter bedeeld en ik kan je vertellen, die loopt nou niet echt soepel. ;) Die noemen ze trouwens in dat Android tablet topic het '63 euro ding' _O- . Die Zenithink ZT-180 / ePad schijnt geloof ik tenminste nog wel wat te zijn.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_90414152
Bedankt voor de link, ga ik daar even spammen :P
  vrijdag 24 december 2010 @ 22:09:00 #12
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90414293
>:)
pi_90416651
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 december 2010 21:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wil iets bestellen van 40$ bij dealextreme maar heb geen kortingscouponcode -O-
Iemand die een mooie kortingscouponcode heeft :?
Geen korting maar wel cadeautje bij je bestelling: PAYPALASIA of USPROMOTION
Je kan kiezen wat je het leukste vindt :)
jaja, en azo...
pi_90417179
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 21:46 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Humm..

[..]

Ik zou zeggen: doe het niet. ;)
Zelf heb ik sinds vanochtend 09.00 uur een Archos 101 internet tablet! :D
[ afbeelding ]
linkje naar chinese site waar je m hebt gekocht?
wat is dit
  vrijdag 24 december 2010 @ 23:44:45 #15
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90417793
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 23:29 schreef Dhaha het volgende:

[..]

Mijn screenprotector die ik ervoor heb gekocht komt uit Kowloon, Hong Kong. *O*
  vrijdag 24 december 2010 @ 23:55:02 #16
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_90418197
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 23:29 schreef Dhaha het volgende:

[..]

Volgends mij komt die gewoon uit Nederland hoor haha! Kijk maar bij tweakers.net pricewatch voor goedkoopste prijzen ;)
Je hebt 'm ook bij de Media markt liggen volgends mij,, kan je 'm zelfs even strelen o|O

Btw,, CHINA! Wacht nog op twee pakketjes :Y
Rii keyboard duurt wel heel lang inmiddels :X en een mooi horlogetje ^O^
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_90418814
Ik las die opmerking als sarcasme en dat ik maar eens gauw ontopic moest gaan doen. o|O

Ik wacht trouwens nog op een PCI Express Card USB hub en een 3D bril om Chuck mee te kunnen kijken (Amber/Blue). -O- Sinds begin november. :'(
  zaterdag 25 december 2010 @ 08:58:01 #18
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_90424889
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 21:32 schreef Zith het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)m-Handle_p38844.html

Mag dat nederland in?

Wat je ermee doet: :7

Tomatensaus laten vliegen? :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 25 december 2010 @ 12:59:24 #19
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_90428773
Een ploertendoder is een gevechtswapen, vergelijkbaar met een gummiknuppel dat bestaat uit een flexibele stok. In tegenstelling tot de gummiknuppel zit aan het uiteinde nog een zware loden knop waardoor een hardere slag kan worden toegebracht, zelfs zo hard dat het de dood tot gevolg kan hebben. Daarom is het wapen ook verboden in Nederland en in België.
De Ploertendoder valt in categorie 1 sub 3 van de Wet Wapens en Munitie(NL) en kan daarbij onder geen enkele omstandigheid worden aanvaard.

[ Bericht 78% gewijzigd door mickeyD op 25-12-2010 13:05:48 ]
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  zaterdag 25 december 2010 @ 13:01:39 #20
131319 mickeyD
pi_90428848
en wat hebben jullie onder de kerstboom gehad?
ik een braun Cruzer 4 (gekocht in nederland)
staat er alsnog made in china op! :')
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_90428929
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 13:01 schreef mickeyD het volgende:
en wat hebben jullie onder de kerstboom gehad?
ik een braun Cruzer 4 (gekocht in nederland)
staat er alsnog made in china op! :')
Bestaan die nog? Ik heb die al zo lang.
Maar ik niets, heb mezelf afgelopen week een dagje Londen gegeven. ;)
  zaterdag 25 december 2010 @ 13:07:26 #22
131319 mickeyD
pi_90429000
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 13:04 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Bestaan die nog? Ik heb die al zo lang.
Maar ik niets, heb mezelf afgelopen week een dagje Londen gegeven. ;)
zijn wel 10 modellen van en 5 verschilende kleuren nu.
en hoe was t weer in londen?
pi_90429340
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 13:07 schreef mickeyD het volgende:

[..]

zijn wel 10 modellen van en 5 verschilende kleuren nu.
en hoe was t weer in londen?
In Londen zelf was het frisjes. Sneeuw hebben we nauwelijks gezien, meer van die bultjes aan de kant. Heel anders dan in Nederland.
Why?
  zaterdag 25 december 2010 @ 13:25:44 #24
131319 mickeyD
pi_90429567
why?
geen zin om t op te zoeken hahaha
pi_90429961
Melly Clisthmas!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')