SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).![]()
![]()
sepo
DX zegt dat als ik mn pakketje na 8 weken nog niet binnen heb ze er wat aan gaan doen
wat is dit![]()
Vind die chinese spam kut man. Ik gebruik m'n echte mail om zo m'n order te kunnen tracken omdat daar m'n PP op staat. Of is dat alleen nog maar bij DX zo?![]()
Wil iets bestellen van 40$ bij dealextreme maar heb geen kortingscouponcode![]()
Iemand die een mooie kortingscouponcode heeft![]()
![]()
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Iemand ervaringe met de buyincoins ePad? http://www.buyincoins.com(...)45-product-1851.html Ik wil hem vooral gebruiken voor internet en om er gewoon een beetje mee te knoeien. Gaat het een beetje vloeiend?![]()
Humm..quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:37 schreef ElmoFan het volgende:
Iemand ervaringe met de buyincoins ePad? http://www.buyincoins.com(...)45-product-1851.html Ik wil hem vooral gebruiken voor internet en om er gewoon een beetje mee te knoeien. Gaat het een beetje vloeiend?Ik zou zeggen: doe het niet.quote:# CPU Type: VIA VT8505 ARM926 450MHz
# Operating System: Google Android 1.7
# LCD Size: 7" TFT LCD -> Resistive touch
Zelf heb ik sinds vanochtend 09.00 uur een Archos 101 internet tablet!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ja, was gewoon een mededeling, verder geen vergelijking. Ik had laatst al aangegeven opzoek te zijn naar een tablet/eReader/eBook, uit Azië of gewoon een goeie en daar kreeg ik al wat hulp mij, maar die Archos is het dus geworden voor mij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:49 schreef ElmoFan het volgende:
Maar die is dan ook een stukje duurder
Verder niks ten nadele van andere tablets, maar 450MHz... zelfs mijn twee jaar oude Samsung i900 Omnia smartphone is nog beter bedeeld en ik kan je vertellen, die loopt nou niet echt soepel.Die noemen ze trouwens in dat Android tablet topic het '63 euro ding'
. Die Zenithink ZT-180 / ePad schijnt geloof ik tenminste nog wel wat te zijn.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Geen korting maar wel cadeautje bij je bestelling: PAYPALASIA of USPROMOTIONquote:Op vrijdag 24 december 2010 21:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wil iets bestellen van 40$ bij dealextreme maar heb geen kortingscouponcode![]()
Iemand die een mooie kortingscouponcode heeft
Je kan kiezen wat je het leukste vindt
jaja, en azo...![]()
linkje naar chinese site waar je m hebt gekocht?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Humm..
[..]
Ik zou zeggen: doe het niet.
Zelf heb ik sinds vanochtend 09.00 uur een Archos 101 internet tablet!
[ afbeelding ]wat is dit![]()
Mijn screenprotector die ik ervoor heb gekocht komt uit Kowloon, Hong Kong.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:29 schreef Dhaha het volgende:
[..]
linkje naar chinese site waar je m hebt gekocht?
Volgends mij komt die gewoon uit Nederland hoor haha! Kijk maar bij tweakers.net pricewatch voor goedkoopste prijzenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:29 schreef Dhaha het volgende:
[..]
linkje naar chinese site waar je m hebt gekocht?![]()
Je hebt 'm ook bij de Media markt liggen volgends mij,, kan je 'm zelfs even strelen![]()
Btw,, CHINA! Wacht nog op twee pakketjes![]()
Rii keyboard duurt wel heel lang inmiddelsen een mooi horlogetje
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik las die opmerking als sarcasme en dat ik maar eens gauw ontopic moest gaan doen.
Ik wacht trouwens nog op een PCI Express Card USB hub en een 3D bril om Chuck mee te kunnen kijken (Amber/Blue).Sinds begin november.
Tomatensaus laten vliegen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:32 schreef Zith het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)m-Handle_p38844.html
Mag dat nederland in?
Wat je ermee doet:![]()
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Een ploertendoder is een gevechtswapen, vergelijkbaar met een gummiknuppel dat bestaat uit een flexibele stok. In tegenstelling tot de gummiknuppel zit aan het uiteinde nog een zware loden knop waardoor een hardere slag kan worden toegebracht, zelfs zo hard dat het de dood tot gevolg kan hebben. Daarom is het wapen ook verboden in Nederland en in België.
De Ploertendoder valt in categorie 1 sub 3 van de Wet Wapens en Munitie(NL) en kan daarbij onder geen enkele omstandigheid worden aanvaard.
[ Bericht 78% gewijzigd door mickeyD op 25-12-2010 13:05:48 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
en wat hebben jullie onder de kerstboom gehad?
ik een braun Cruzer 4 (gekocht in nederland)
staat er alsnog made in china op!
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Bestaan die nog? Ik heb die al zo lang.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:01 schreef mickeyD het volgende:
en wat hebben jullie onder de kerstboom gehad?
ik een braun Cruzer 4 (gekocht in nederland)
staat er alsnog made in china op!
Maar ik niets, heb mezelf afgelopen week een dagje Londen gegeven.![]()
![]()
zijn wel 10 modellen van en 5 verschilende kleuren nu.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Bestaan die nog? Ik heb die al zo lang.
Maar ik niets, heb mezelf afgelopen week een dagje Londen gegeven.
en hoe was t weer in londen?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
In Londen zelf was het frisjes. Sneeuw hebben we nauwelijks gezien, meer van die bultjes aan de kant. Heel anders dan in Nederland.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:07 schreef mickeyD het volgende:
[..]
zijn wel 10 modellen van en 5 verschilende kleuren nu.
en hoe was t weer in londen?
Why?![]()
why?
geen zin om t op te zoeken hahahaLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
die moet ik hebbenquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:47 schreef RacerDKB het volgende:
Welke Chinese shop verkoopt deze?
[ afbeelding ]
wat is dit![]()
http://www.artscow.com/photo-gifts/Lighter/Flip-Top-Lighter-222quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:11 schreef 08gnoT. het volgende:
GaafEen paar topics terug kwam er een site langs waar je zelf dingen kon laten bedrukken, o.a. die aanstekers... weet iemand die nog?
jaja, en azo...![]()
Verkopen ze ook nog ergens imitatie timberlands/panama jacks?..................................................................................................................................................![]()
lees de fokking OP nou is!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:04 schreef s0k het volgende:
Verkopen ze ook nog ergens imitatie timberlands/panama jacks?![]()
Ja, dankjequote:Op zaterdag 25 december 2010 19:23 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
http://www.artscow.com/photo-gifts/Lighter/Flip-Top-Lighter-222![]()
![]()
Pfff x 2quote:..................................................................................................................................................![]()
Jazeker, ik heb 2 van die nylon kabels van 3 meter die van stof lijken.quote:Op zondag 26 december 2010 00:23 schreef Jeffrey_San het volgende:
Iemand ervaring met HDMI kabels van BIC?
Ze zijn van plastic en ze werken prima. Echt een koopje voor 5 euro
http://www.buyincoins.com(...)tv-product-1346.html
Zijn er ook in 1.5M versie:
http://www.buyincoins.com(...)ft-product-1700.html
Maar je kan ook bij de action nu heel goedkoop HDMI 1.4 kabels halen van 180cm.. Zijn ook prima en hartstikke goedkoop.![]()
krijg je bij dealextreme ook een tracking number als je een bestelling onder de 15 euro?
want mijne is al 29 dagen shipped maar nog steeds geen tracking number?
weet iemand dat?![]()
Nee, vanaf 15 dollar dacht ikquote:Op zondag 26 december 2010 09:46 schreef dustinoo het volgende:
krijg je bij dealextreme ook een tracking number als je een bestelling onder de 15 euro?
want mijne is al 29 dagen shipped maar nog steeds geen tracking number?
weet iemand dat?76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
weet je dan toevallig ook of de status veranderd van shipped naar completed als het pakketje in nederland is
of blijft de status shipped?![]()
http://www.buyincoins.com(...)uch-product-822.html
ka je deze ook in een niet ipod douwen?BAM dit is 3KB![]()
Ja, maar niet alles werkt en de microfoon en knoppen werken dan niet. Ik zou gewoon normale kopen, dit zijn hele goede: http://focalprice.com/EP0(...)or_CDMP3MP4iPod.htmlquote:Op zondag 26 december 2010 12:25 schreef Loll het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)uch-product-822.html
ka je deze ook in een niet ipod douwen?![]()
Ik Heb 2 van die nylon plastic kabels van bic. 1 werkt niet. Andere is gewoon prima. Maar ze zijn veel te stug. Ik had juist gedacht dat ze flexibel zouden zijn.![]()
Ik had ze gekocht omdat ik dacht dat ze flexibel zijnquote:Op zondag 26 december 2010 12:35 schreef Skiet het volgende:
Ik Heb 2 van die nylon plastic kabels van bic. 1 werkt niet. Andere is gewoon prima. Maar ze zijn veel te stug. Ik had juist gedacht dat ze flexibel zouden zijn.
Ja.![]()
Zoals een tuinslang stug of zoals een normale rubber kabel? Je hebt ook super soepele kabels, misschien dat je daar aan zit te denken.quote:Op zondag 26 december 2010 12:35 schreef Skiet het volgende:
Ik Heb 2 van die nylon plastic kabels van bic. 1 werkt niet. Andere is gewoon prima. Maar ze zijn veel te stug. Ik had juist gedacht dat ze flexibel zouden zijn.
Behouden ze wel hun vorm als je ze buigt of schiet het dan weer terug? Super stug dus.
Als je nog een gratis Gillette apparaat zoekt ipv Chinese troep.
http://www.kruidvat.nl/do(...)ode=2010-52-gillette![]()
Ik ga sowieso iets halen, vraag me af wat ze met actieverpakkingen bedoelen.quote:Op zondag 26 december 2010 16:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zoals een tuinslang stug of zoals een normale rubber kabel? Je hebt ook super soepele kabels, misschien dat je daar aan zit te denken.
Behouden ze wel hun vorm als je ze buigt of schiet het dan weer terug? Super stug dus.
Mooie actie, maar ik wacht nog steeds op het geld van de vorige cashback vorig jaarquote:Op zondag 26 december 2010 16:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zoals een tuinslang stug of zoals een normale rubber kabel? Je hebt ook super soepele kabels, misschien dat je daar aan zit te denken.
![]()
overmorgen maar even halen dan, die mesjes van buyincoins waren nog geen cent waard.quote:Op zondag 26 december 2010 16:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
jongen ik w8 al op een paket van september. En altijd die mailtjes van dear friend.... *zucht*quote:Op zondag 26 december 2010 17:52 schreef robin007bond het volgende:
Hopelijk gaan de bezorgtijden wat korter worden nadat deze kerst voorbij isBAM dit is 3KB![]()
Ik neem aan dat die 4 producten meer zijn dan ¤30.33? Of is dat precies dat bedrag?quote:Op zondag 26 december 2010 16:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
http://www.kruidvat.nl/do(...)ode=2010-52-gillette
Ik scheer nu elektrisch maar dit is misschien dé "kans" om even te kijken of dit (ook) wat is.Ook zo'n soort (Gillette) actie? Da's dan wel weer minder...quote:Op zondag 26 december 2010 16:52 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Mooie actie, maar ik wacht nog steeds op het geld van de vorige cashback vorig jaar![]()
![]()
jongen, dat is hongkong post, dat is traag en hebben een achterstandquote:Op zondag 26 december 2010 18:07 schreef Loll het volgende:
[..]
jongen ik w8 al op een paket van september. En altijd die mailtjes van dear friend.... *zucht*![]()
Jij hebt een baard?quote:Op zondag 26 december 2010 16:52 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Mooie actie, maar ik wacht nog steeds op het geld van de vorige cashback vorig jaar![]()
Gaat bij mij altijd goed de cashbacks van Gillette.![]()
Ook van gillette inderdaad. Een of ander scheermes op batterijen geloof ik, iets van m'n vader in ieder geval.quote:Op zondag 26 december 2010 18:42 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die 4 producten meer zijn dan ¤30.33? Of is dat precies dat bedrag?
Ik scheer nu elektrisch maar dit is misschien dé "kans" om even te kijken of dit (ook) wat is.
[..]
Ook zo'n soort (Gillette) actie? Da's dan wel weer minder...![]()
Ik was net te laat met m'n vorige post blijkbaarquote:Op zondag 26 december 2010 18:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jij hebt een baard?![]()
Gaat bij mij altijd goed de cashbacks van Gillette.
En venus, gillette... alleen de kleur van het steeltje verschilt volgens mij![]()
![]()
Je kunt jezelf ook laserenquote:Op zondag 26 december 2010 18:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik was net te laat met m'n vorige post blijkbaar
En venus, gillette... alleen de kleur van het steeltje verschilt volgens mij![]()
![]()
Is dit niet goedkoop? Zeker als je gebruikt maakt van die 15% korting die je kan fixen bij bic: http://buyincoins.com/10-(...)fi-product-2140.htmlDe goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!![]()
Niet bepaald. In ieder geval niet in verhouding met de kwaliteit. Waarom voor een merkloos Chineesje gaan, als je oerdegelijk goed spul voor ongeveer dezelfde prijs van een merk hebt op de Nederlandse markt?quote:Op zondag 26 december 2010 19:48 schreef beeklaan het volgende:
Is dit niet goedkoop? Zeker als je gebruikt maakt van die 15% korting die je kan fixen bij bic: http://buyincoins.com/10-(...)fi-product-2140.htmlThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Aaah, ja.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Er moest eigenlijk jonghuquote:Op zondag 26 december 2010 18:43 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
jongen, dat is hongkong post, dat is traag en hebben een achterstandBAM dit is 3KB![]()
Weet iemand dit?quote:Op zondag 26 december 2010 18:42 schreef Iemand91 het volgende:
Ik neem aan dat die 4 producten meer zijn dan ¤30.33? Of is dat precies dat bedrag?![]()
![]()
![]()
Weet iemand wat Posting betekent bij het tracken?Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.![]()
Aftershave 10 euro, deo 5 euro, schuim 4 euro.... Zoiets.quote:
Zit niet te janken als je 3 euro bij moet betalen voor zo'n pakket, zal rond de 33 euro zitten.![]()
Dat ie verzonden is denk ik...quote:Op zondag 26 december 2010 22:58 schreef bularax het volgende:
Weet iemand wat Posting betekent bij het tracken?![]()
...quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Neu hoor, als ik ¤30 terug krijg boeit me dat niet zoveel idd. Maar ik gok dat die 4 bij elkaar dus ¤30,33 is, lijkt me namelijk een vreemd maximaal bedrag.quote:Op zondag 26 december 2010 22:58 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Aftershave 10 euro, deo 5 euro, schuim 4 euro.... Zoiets.
Zit niet te janken als je 3 euro bij moet betalen voor zo'n pakket, zal rond de 33 euro zitten.![]()
Straks gratis iedereen met fris geschoren ballen (of venus) gedept met aftershave het nieuwe jaar in![]()
![]()
Goeie TT voor deel 110quote:Op maandag 27 december 2010 01:20 schreef monkeybrain het volgende:
Straks gratis iedereen met fris geschoren ballen (of venus) gedept met aftershave het nieuwe jaar in
Dat lijkt me trouwens best prikken![]()
![]()
1 cent deal streepje weghalen.
http://ever-buying.com/product35864.html
Ik wacht nog wel op een aantal van dit soort zaken, adverteren en vervolgens niks opsturen![]()
![]()
departure from outward office of exchange
Is dit dat het al in NL is aangekomen?Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Nu je het zegt, ik heb ook alleen de oordopjes ontvangen. En die waren niet van EB of wel?quote:Op maandag 27 december 2010 19:59 schreef monkeybrain het volgende:
1 cent deal streepje weghalen.
http://ever-buying.com/product35864.html
Ik wacht nog wel op een aantal van dit soort zaken, adverteren en vervolgens niks opsturen
ook altijd zo nasty dat ze er snel EMS shipping en verzekerde verzending op proberen te duwen![]()
![]()
Ik had/heb dat ook bij DX staan. Ik geloof dat het dan nog in China ligt, gereed om over te vliegen.quote:Op maandag 27 december 2010 20:08 schreef bularax het volgende:
departure from outward office of exchange
Is dit dat het al in NL is aangekomen?
Correct me if i'm wrong...![]()
Dit is meestal toch prul met slechte kwaliteit onderdelen?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Wat is een recommender?quote:Op maandag 27 december 2010 21:01 schreef Loll het volgende:
weet iemand een recomender voor buyincoins voor me dan kan ik iemand sponseren![]()
kijk in mijn onderschrift. daar staat de mijne nl. goedkoopquote:
die kan je invullen als je niet ingelogt op buyincoins.com bent.
dan krijg je 5% kortingBAM dit is 3KB![]()
waarom doet bic sloom met uitcecken???
als ik nou op paypal klik springt ie naar een lange tijd op de homepage van bic
BAM dit is 3KB![]()
Important Notice: Paypal is updating. The connection between Paypal and our website is unsteady. We are trying to work this problem out together with Paypal. Please visit us later.quote:Op maandag 27 december 2010 21:20 schreef Loll het volgende:
waarom doet bic sloom met uitcecken???
als ik nou op paypal klik springt ie naar een lange tijd op de homepage van bic![]()
kan je dan ook nog een coupon gebruiken?quote:Op maandag 27 december 2010 21:07 schreef Loll het volgende:
[..]
kijk in mijn onderschrift. daar staat de mijne nl. goedkoop
die kan je invullen als je niet ingelogt op buyincoins.com bent.
dan krijg je 5% korting![]()
Ja, dan heb je totaal 15% korting. Als je er een van 10% gebruikt danquote:Op maandag 27 december 2010 21:45 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
kan je dan ook nog een coupon gebruiken?![]()
![]()
Moet je dan neit ingelogd zijn?quote:Op maandag 27 december 2010 21:46 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja, dan heb je totaal 15% korting. Als je er een van 10% gebruikt dan![]()
Minder dan 2 uur, daarvoor stond die melding er nog niet in ieder gevalquote:Op maandag 27 december 2010 21:41 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Important Notice: Paypal is updating. The connection between Paypal and our website is unsteady. We are trying to work this problem out together with Paypal. Please visit us later.![]()
Bij mij stond het er vanochtend al!quote:Op maandag 27 december 2010 23:07 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Minder dan 2 uur, daarvoor stond die melding er nog niet in ieder gevalJa.![]()
Gister stond het er al!
Ik vind het sowieso stom dat je dus maar één keer 15 procent kan krijgen. Daarna geldt die vijf procent niet meer. De tien procent wordt zelfs maar negen procent!
Ik denk dat ik gewoon nog een account aan maak mocht ik nog wat kopen
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Vandaag een pakketje binnengehad uit septemberik had hem allang al gerefund
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.![]()
Het biedt een code voor het bijhouden van het perceel op de site. Het is veel veiligerquote:Op zondag 26 december 2010 22:58 schreef bularax het volgende:
Weet iemand wat Posting betekent bij het tracken?![]()
Wie is Jack?quote:![]()
Ik blijf Paypal een rare tent vinden, totaal onethische bankier business maar Chinezen lastigvallen omdat ze wat rare zaken verkopen.
Mp4nation heeft een 15% code op de gehele collectieplus nog een cadeau als je boven de $75 koopt. Even neuzen, zo'n nationite mp3 speler is schijnbaar top geluid en nu wel voordelig
![]()
Brainwavz M3 $49.50 Code: 9ced9e5880 (5 buys / 1 per customer)
Brainwavz M2 $29.50 Code: 1371e6cc29 (5 buys / 1 per customer)
Brainwavz M1 $9.50 Code: 9e9b008178 (5 buys / 1 per customer)
Store wide 15% off coupon: de536e174c (Expires 30/12/10)
De Gillette is ook binnen, ronden ze de E30,33 naar boven af... niet gratis![]()
De deo ruikt wel ok, de artic ice ruikt beter. Straks even lekker mijn ballen verwennen![]()
![]()
Bedankt voor de codes. Ik had de mail ontvangen maar daarin werd naar facebook verwezen (en dat gebruik ik niet).quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mp4nation heeft een 15% code op de gehele collectieplus nog een cadeau als je boven de $75 koopt. Even neuzen, zo'n nationite mp3 speler is schijnbaar top geluid en nu wel voordelig
![]()
Brainwavz M3 $49.50 Code: 9ced9e5880 (5 buys / 1 per customer)
Brainwavz M2 $29.50 Code: 1371e6cc29 (5 buys / 1 per customer)
Brainwavz M1 $9.50 Code: 9e9b008178 (5 buys / 1 per customer)
Store wide 15% off coupon: de536e174c (Expires 30/12/10)
[..]
EDIT: ik kan het cadeau bij aankopen boven $75 niet meer vinden. Heb mijn history doorzocht en heb deze gevonden maar die is dus niet meer geldig. Spijtig.
[ Bericht 10% gewijzigd door thecuriousone op 28-12-2010 11:45:20 ]jaja, en azo...![]()
Gelukkig net optijd voor oud en nieuw m'n vuurwerk uit China binnengekregen![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Semmm op 28-12-2010 13:50:34 ]76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
'FAKEquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef Semmm het volgende:
Gelukkig net optijd voor oud en nieuw m'n vuurwerk uit China binnengekregen![]()
[ afbeelding ]Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Nieuw bericht bij BIC:
Important Notice: We can only accept Paypal Express Payment right now because Paypal company has problem in Paypal Standard payment method. Sorry for any inconvenience caused.![]()
Goed excuus om nog meer te kopen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Nu voel ik me verplicht om het uit te proberen bij BIC, of alles toch nog wel werktJa.![]()
Je staat in het brabants dagblad!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef Semmm het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:50 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand nog een waterpijp?
[ afbeelding ]
falerswat is dit![]()
Je bent wel een redelijk faler met je "Recomender". Probeer het in ieder geval correct te spellen, staat ook zo slordig nu.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:45 schreef Loll het volgende:
klote bic gooien ze mijn recomender korting er niet af![]()
wat maakt het nou uit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:57 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je bent wel een redelijk faler met je "Recomender". Probeer het in ieder geval correct te spellen, staat ook zo slordig nu.
als iedereen het maar begrijptBAM dit is 3KB![]()
Jaa tog, dat lijkd mei nu oock!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:04 schreef Loll het volgende:
[..]
wat maakt het nou uit.
als iedereen het maar begrijptCommon sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Bubbeltjes plastic bij de inpakchinees was zeker op.
Heeft ie de horloge in een spons in vorm van een vis gestopt![]()
I are Baboon![]()
Haha, vol cool!
Ik gok een horloge.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef Loll het volgende:
Tof man welke winkel? En wat hat je gehaald?
Gewoon omdat dat te lezen én te zien is.![]()
Wat een bazendingquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
nieuwe techniek om de speurhonden te omzeilen?
volgens mij werkt dat alleen met oude vis
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heeft je zwager nog nieuwe huisjes gehaald dit jaar?
Maar het ziet er naar uit dat wij groter gaan wonen, dus volgend jaar ook volop ruimte voor huisjes met kerst aangevuld met allerlei Chinese LED teringzooi waarschijnlijk.
LED-teringzooi is leuk met kerstVorig jaar had ik een aantal lege HAK-potjes beschilderd, gevuld met gekleurd water en ledjes erin gemaakt
Dit jaar wel gewoon theelichtjes, die ruiken lekkerder
![]()
Ik heb mijn 1.5 meter kabel vandaag binnen gekregen, helaas moet ik constateren dat door deze kabel mijn geluid soms wegvalt en na 1/2 seconden weer terug komt, dit gebeurt om de 5 minuten. Ik vind het wel jammer, denken jullie dat ik mijn geld terug kan krijgen?quote:Op zondag 26 december 2010 00:26 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb 2 van die nylon kabels van 3 meter die van stof lijken.
Ze zijn van plastic en ze werken prima. Echt een koopje voor 5 euro
http://www.buyincoins.com(...)tv-product-1346.html
Zijn er ook in 1.5M versie:
http://www.buyincoins.com(...)ft-product-1700.html
Maar je kan ook bij de action nu heel goedkoop HDMI 1.4 kabels halen van 180cm.. Zijn ook prima en hartstikke goedkoop.Ja.![]()
ja, ik ga van de zomer als de post nog lekker snel is ook wat 5 meter RGB led strips met afstandsbediening bestellen voor met kerst.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Wat zijn Chinezen toch creatiefquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Ik heb net weer een meter binnenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:39 schreef mickeyD het volgende:
ja, ik ga van de zomer als de post nog lekker snel is ook wat 5 meter RGB led strips met afstandsbediening bestellen voor met kerst.Waar bestel jij ze?
![]()
Weten jullie toevallig of Action torx-gereedschap verkoopt? Moet hoesje van mobiel gaan vervangen...
of heeft iemand ervaring met sets van onderstaande link?
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.torx![]()
torx verkopen ze overal wel.. Praxis zeker weten iigquote:Op woensdag 29 december 2010 10:35 schreef Arboxx het volgende:
Weten jullie toevallig of Action torx-gereedschap verkoopt? Moet hoesje van mobiel gaan vervangen...
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.torx![]()
dat weet ik nog niet, want ik heb er nog geen.quote:Op woensdag 29 december 2010 03:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb net weer een meter binnenWaar bestel jij ze?
Alleen hele dikke in zo'n bitjes set.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:35 schreef Arboxx het volgende:
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.torx
Je kunt ze wel halen bij de bouwmarkt, voorzichtig gebruiken en vervolgens weer retourneren als ze te duur zijnMisschien dat je geluk hebt in zo'n graaibak voor 2 of 4 euro.
![]()
TNT stond weer voor de deur met een bestelling van DX van 12 december
(17 dagen, valt me reuze mee dit keer):
Zoek de verschillen:
Het verschil (foto vlekt de punten wat uit, maar verschil is er wel):
Dit zijn dus een 50mW en een 150mW 200 mW.
En het is cadeautjes tijd bij de webshops, jullie zijn niet de enige die wat extra's erbij krijgen:
[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 29-12-2010 18:55:01 ]![]()
thank you very much my friendquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:17 schreef markkkkk het volgende:
[..]
Het biedt een code voor het bijhouden van het perceel op de site. Het is veel veiliger76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Thank you remember the code in your enrollment! I think the on a par Fok! bungler professional would be very obliged and would confer services to you in unfortified fig for this manifestation.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:28 schreef markkkkk het volgende:
Vergat BIC 9% in het repertorium: XMAS2010
Het zal eindigen op Jan.5, 2010.![]()
Waarom wil hij geen google translate postenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:39 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Thank you remember the code in your enrollment! I think the on a par Fok! bungler professional would be very obliged and would confer services to you in unfortified fig for this manifestation.![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2010 15:44:56 ]![]()
Omdat ik Google Translate op dezelfde manier gebruikt heb als die Chinezen doen!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Waarom wil hij geen google translate posten
Gewoon een text in google translate plakken waar je al een vaak zeer letterlijke vertaling krijgt die maar half half klopt. Vervolgens de moeilijkere woorden in je zin nog eens apart door Google translate halen en de meest vergezochte vertaling voor dat specifieke woord pakken.Zo weet je zeker dat de tekst nergens meer over gaat.
joepie! me 1e pakketje ontvangen hier op Aruba!
geen idee alleen meer wat het is...
moet het ophalen bij Aruba post.. ( wel brief bezorgen datje het op kan halen maar niet het pakket... )Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Vraag even aan Dion, die weet het welquote:Op woensdag 29 december 2010 19:58 schreef Barcafans het volgende:
Hoelang duurt het tot die bb guns bij dealextreme weer komen ?![]()
![]()
Met zeecontainers tegelijkertijd.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Barcafans het volgende:
zijn die lasers niet verboden hoe heeft hij dat laten importeren ?Common sense is my super power. What's yours?
Beide niet verboden, wel verboden om in te handelen.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Barcafans het volgende:
zijn die lasers niet verboden hoe heeft hij dat laten importeren ?
Ik heb ze even met elkaar vergeleken; komen even ver maar de straal/punt van de 200mW is wel feller/dikker.![]()
Geen idee welke je precies bedoelt maar waarschijnlijk omdat die op een echt wapen lijkt, en je mag niets in het bezit hebben wat zelfs maar op een wapen lijkt.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:32 schreef Barcafans het volgende:
maar hoezo is die bb gun dan wel verboden ?![]()
Wilde je doorverwijzen naar de OP, maar zie dat stukje over illegale wapens stuk is. In ieder geval het linkje er naar toe. Zou denk ik deze moeten zijn:quote:Op woensdag 29 december 2010 20:32 schreef Barcafans het volgende:
maar hoezo is die bb gun dan wel verboden ?
http://www.rijksoverheid.(...)n-verboden/nepwapens
Aan de andere kant, als je zelf niet kan bedenken waarom ze verboden zouden zijn, dan is het denk ik maar goed dat ze verboden zijn.
ik denk overigens ook dat als men je met een zwaardere laser pakt, je toch echt wel een probleem hebt. Laatste tijd aardig wat incidenten in het nieuws geweest m.b.t. het schijnen op vliegtuigen en helicopters e.d., grote kans dat dan een voorbeeld van je gemaakt wordt.
Waarom zouden ze jou moeten onderscheppenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:02 schreef Barcafans het volgende:
maar is de kans groot of klein dat de douane je onderscheppen ?
Wat voor straf kun je krijgen ?![]()
Die kans is niet groot, en straf? ligt eraan wat je wilt gaan bestellen?![]()
ik zou vooral geen bb guns bestellenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:19 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Waarom zouden ze jou moeten onderscheppen![]()
Die kans is niet groot, en straf? ligt eraan wat je wilt gaan bestellen?BAM dit is 3KB![]()
arrival at inward office of exchange
Dit betekent toch dat ie snel aankomt?Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
en messen?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef Loll het volgende:
[..]
ik zou vooral geen bb guns bestellen
Wat ik me nou afvraag hea, is of die pakketjes ook door een rontgen-apparaat (of iig iets als bij de douane op he vliegveld) gaan ofsoJa.![]()
Dingen van BIC zijn op ebay trouwens goedkoper dan op de site zelf.
Ik wilde deze bestellen:
http://www.buyincoins.com(...)er-product-2709.html
Op ebay:
http://cgi.ebay.com/Short(...)51f58#ht_2892wt_1139
Allebei van BIC, maar ik bestel hem dus via ebay nu![]()
![]()
Klopt, Je krijgt dan ook vaak een e-mail van: Check onze echte site nu.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Dingen van BIC zijn op ebay trouwens goedkoper dan op de site zelf.
Ik wilde deze bestellen:
http://www.buyincoins.com(...)er-product-2709.html
Op ebay:
http://cgi.ebay.com/Short(...)51f58#ht_2892wt_1139
Allebei van BIC, maar ik bestel hem dus via ebay nuOp zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Maar uhm, op nu al gelezen, zeker het stukje over illegale spullen?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef Barcafans het volgende:
als het door de rontgen-apparaat gaat dan moet zoiezo iedereen gepakt worden
en dat is niet zoCommon sense is my super power. What's yours?
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:58 schreef bularax het volgende:
arrival at inward office of exchange
Dit betekent toch dat ie snel aankomt?Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Met een ebay10off coupon ja. Al is het soms dus alsnog goedkoper via ebayquote:Op woensdag 29 december 2010 22:13 schreef bularax het volgende:
[..]
Klopt, Je krijgt dan ook vaak een e-mail van: Check onze echte site nu.![]()
Ik mag voor mijn verjaardag iets uitzoeken op DX, ik zoek iets voor max. 20 dollar. Suggesties?
Kan zelf niet echt wat vinden..
Komt dit trouwens langs de douane? Leuk cadeautje voor iemand die binnenkort ook jarig is. Alvast bedankt.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16288quote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef drumstickNL het volgende:
Ik mag voor mijn verjaardag iets uitzoeken op DX, ik zoek iets voor max. 20 dollar. Suggesties?
Kan zelf niet echt wat vinden..
Komt dit trouwens langs de douane? Leuk cadeautje voor iemand die binnenkort ook jarig is. Alvast bedankt.![]()
![]()
Er is trouwens een 10% korting voor DX als je iets met facebook linkt of op dit vind ik leuk klikt of iets dergelijks.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16288Meteen 3 setjes besteld.
Wat zal ik er mooi uitzien in 2011!
Lekker 'Manly' zoals de verpakking zegtquote:Op donderdag 30 december 2010 01:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]Meteen 3 setjes besteld.
![]()
![]()
Ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Lekker 'Manly' zoals de verpakking zegtIdeaal voor de stoere man!
Kun je me nog wijzen op een goede aanbrengbrush ook!
En kun je een foundation aanraden om dat alles op te baseren?Chad.
ik heb mijn pakketje van DealExtreme nog steeds niet binnen. Hoe werkt zo'n claim binnen Paypal?Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all![]()
wanneer heb je hem besteld?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:17 schreef Whiskers het volgende:
ik heb mijn pakketje van DealExtreme nog steeds niet binnen. Hoe werkt zo'n claim binnen Paypal?![]()
21 november betaald met PaypalCat hair is a fashion statement
Eerst proberen bij dealextreme en anders bij paypal. DX word niet blij van mensen die dat doen.quote:![]()
Ik heb gisteren een Current Order Status / Deliver Tracking ding gedaan via het support centre bij DE. Geen reactie tot nu toe.
Het irritante is ook dat mijn paypale-mail een ander adres is, dan mijn adres bij Dealextreme. Daar raken ze een beetje van in de war...Cat hair is a fashion statement
Ik zeg: wacht nog een dag en anders bij paypal aankloppenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:30 schreef Whiskers het volgende:
Ik heb gisteren een Current Order Status / Deliver Tracking ding gedaan via het support centre bij DE. Geen reactie tot nu toe.
Het irritante is ook dat mijn paypale-mail een ander adres is, dan mijn adres bij Dealextreme. Daar raken ze een beetje van in de war...![]()
Meteen een claim indienen, dat is het enige wat werkt bij DX, en of ze het wel of niet leuk vinden, boeien. Wat ze wel doen is dat ze twee keer de punten van je deducten, als een soort straf. Ach, als het daarbij blijft.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:20 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Eerst proberen bij dealextreme en anders bij paypal. DX word niet blij van mensen die dat doen.![]()
Die dingen moeten helemaal uit China komen, ik bestel niets dat ik binnen een maand of twee nodig heb..quote:-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Net even gekeken op tradetang voor RC vliegtuigen. Prijzen op die website zijn gewoon 8 tot 10 keer ( !!!! ) zo hoog als bij bekende RC sites als unitedhobbies.. Zouden daar daadwerkelijk mensen intrappen? Ik geloof er niks van
Leuk onderwerp wel, ik bestel regelmatig wat bij dealextreme, zolang je geen kwaliteit verwacht word je niet teleur gesteld
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-![]()
Ik zit er verder ook niet al te erg mee, het kan idd allemaal wachten. Ik dacht alleen dat er een termijn aan zo'n claim bij paypal zit. Ik las in vergelijkbaar tweakerstopic dat bestelde dingen iig altijd aankomen, het kan alleen wat langer duren... [geduld enzo]quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Die dingen moeten helemaal uit China komen, ik bestel niets dat ik binnen een maand of twee nodig heb..Cat hair is a fashion statement
ik neem aan dat je geen tracking hebt gekregen, dus je artikel is minder dan $15 waard..
meldt het gewoon bij DX ze zullen zeggen dat je nog ff geduld moet hebben, en dan ga je volgendeweek lopen piepen, en dan krijg jeje geld terug.
kind kan de was doen zegmaar.
paypal claim is max 40 dagen.
maar gezien de kerst drukte bij DX is het niet zo raar als t langer duurt voor je het hebt..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ik heb wel een trackcode, staat al een hele tijd op 'departure from outward office of exchange'.
Kerstdrukte helpt niet nee
Cat hair is a fashion statement
deze niet goedkoper? http://www.buyincoins.com(...)es-product-1971.htmlquote:Op donderdag 30 december 2010 01:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]Meteen 3 setjes besteld.
BAM dit is 3KB![]()
Het komt inderdaad wel maar het duurt vaak even.. eeenn nu werkt m'n paypal niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Ik zit er verder ook niet al te erg mee, het kan idd allemaal wachten. Ik dacht alleen dat er een termijn aan zo'n claim bij paypal zit. Ik las in vergelijkbaar tweakerstopic dat bestelde dingen iig altijd aankomen, het kan alleen wat langer duren... [geduld enzo]
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Is dat niet per lot, dus een stuk of 10?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:32 schreef SadKingBilly het volgende:
Net even gekeken op tradetang voor RC vliegtuigen. Prijzen op die website zijn gewoon 8 tot 10 keer ( !!!! ) zo hoog als bij bekende RC sites als unitedhobbies.. Zouden daar daadwerkelijk mensen intrappen? Ik geloof er niks van
Leuk onderwerp wel, ik bestel regelmatig wat bij dealextreme, zolang je geen kwaliteit verwacht word je niet teleur gesteldOp zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
iemand al eens een chinees tegengekomen met alleen maar electronica parts..dus echt de componenten zoals stekkertjes..weerstandjes etc etc?
kom wel wat tegen maar is voornamelijk wholesale![]()
denk dat dat echt ebay spul is..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Inderdaad, ik heb zelf een tijdje gezocht maar als je al iets van electronica componenten kan krijgen dan is het vaak groothandel. Via ebay kan je voor redelijke prijs redelijke hoeveelheden kopen. Maar het is niet echt veel duurder om dit gewoon in nederland te kopen met korte verzendkosten en service..quote:
(www.dikbest.nl ofzo.. (tijdelijk offline maar binnekort wel weer on) of gewoon even naar de locale electronica boer lopen!)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik ben niet zo een kei in zoeken, heb je toevallig de link nog bij de hand?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Maar uhm, op nu al gelezen, zeker het stukje over illegale spullen?Ja.![]()
Ik heb die Gillete spul ook net gekocht maar o my, elk product geeft een andere methode aan om je geld terug te krijgen...![]()
![]()
![]()
Je hebt 4 producten van gillette die je waar je het aankoopbedrag van terug kunt krijgen (maximaal ¤30,33). Maar dan moet je (afhankelijk van het product; elk product geeft zo ongeveer een andere manier aan) kassabon, adres, bankrekening, datum aankoop, producten, etc. doorgeven. Op zich logisch, niet logisch is dat ze verschillende manieren doorgeven.quote:![]()
Ligt eraan wat je zoekt van elektronica. Sommige dingen zijn echt bijna gratis op ebay, terwijl het hier in Nederland redelijk prijzig is. Ledlampjes, 100 met gratis weerstandjes op ebay voor de prijs van 1 in Nederland. Knoopcelbatterijen, idem.
Ik heb ook veel usb-stekkertjes met verschillende uitgangen voor 1-6 cent per stuk gescoord op ebay. Altijd leuk, zeker in combinatie met een 220v->5v-adapter![]()
Ik heb wat besteld bij BIC en er staat nu al meer dan een week: preparing (paypal standard),De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
2010-12-30 05:46:06 Pending
2010-12-30 05:46:09 Processing-1
2010-12-30 10:37:31 Processing-3
2010-12-30 10:58:24 Processing-5
2010-12-30 15:13:47 Dispatched
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2010 17:17:33 ]![]()
Ja, maar na 120GB crasht hij volgens het DX-forum. Het is een verkapte 120gb.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:24 schreef Barcafans het volgende:
Werkt een haddisk van xbox 360 uit china op een xbox van nederland ?![]()
Het hoort er dus niet te staan elmo?De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Het is gewoon zo snelquote:Op donderdag 30 december 2010 18:27 schreef beeklaan het volgende:
Het hoort er dus niet te staan elmo?![]()
![]()
Niveau in dit topic..
?De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat is geen probleem, nu durft iedereen wat te vragen
Ja.![]()
ja maar werkt het wel op een xbox 360 uit nederland ?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:31 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja, maar na 120GB crasht hij volgens het DX-forum. Het is een verkapte 120gb.![]()
Vragen die in de OP staan. Mensen daar op wijzen, dan eigenlijk een verkapt "ik heb geen zin om te lezen" terug krijgen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat is geen probleem, nu durft iedereen wat te vragen
Ja, dan kom je er wel met bestellingen plaatsen en wachten tot deze aan komen vanaf de andere kant van de planeet.
Net even een horloge besteld van mijn shop credits die ik gekregen had als vergoeding voor het terug sturen van mijn mini helikopter en 2 orders die 50 dagen waiting for supplier hadden.
De kosten van het terug sturen vielen mij mee, geloof dat het ¤10.45 was met tracking code. pakketje was 560 gram, maar ik denk dat die aardige meneer op het postkantoor mij wat gematst heeft <3 aangezien ik de prijs voor minder dan 500 gram heb betaald.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Nee gewoon kopen. Ik zou vooral zo´n grote nemen! Douane heeft geen röntgen scan, dus gewoon kopen.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:08 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Is de kans groot dat BB guns worden onderschept?Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Kan je gewoon serieus reageren? Het is voor een filmpje dat ik op wil gaan nemenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef bularax het volgende:
[..]
Nee gewoon kopen. Ik zou vooral zo´n grote nemen! Douane heeft geen röntgen scan, dus gewoon kopen.![]()
Ik zou het risico gewoon niet nemen en de grens even overpiepen als je er zo graag een wil. Als ze je pakken ben je de pineut.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:26 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Kan je gewoon serieus reageren? Het is voor een filmpje dat ik op wil gaan nemen![]()
Welke boetes kan je dan verwachten?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zou het risico gewoon niet nemen en de grens even overpiepen als je er zo graag een wil. Als ze je pakken ben je de pineut.![]()
Lees de fucking o/p man, die dingen zijn VERBODEN, en je kan er hier NIET over praten.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Welke boetes kan je dan verwachten?
Ben je nog blind ook?![]()
Maar ik ga die wapens gebruiken voor een film.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Lees de fucking o/p man, die dingen zijn VERBODEN, en je kan er hier NIET over praten.
Zelfs poepoog zegt hetquote:Op donderdag 30 december 2010 20:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Lees de fucking o/p man, die dingen zijn VERBODEN, en je kan er hier NIET over praten.
Al gebruik je ze om aardappels mee te planten, dat maakt ze niet legalerquote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Maar ik ga die wapens gebruiken voor een film.![]()
1 % kans dat ze jou pakje gaan openmakenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef Het_Fenomeen het volgende:
oh ok vraag ik het wel aan ali
Maar je moet het bij DX bestellen als gift dan is de kans nog kleiner dat ze je onderscheppen![]()
U be trollin'!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef Het_Fenomeen het volgende:
oh ok vraag ik het wel aan ali
Ja en dat kennen ze bij de douane nog niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:44 schreef Barcafans het volgende:
[..]
1 % kans dat ze jou pakje gaan openmaken
Maar je moet het bij DX bestellen als gift dan is de kans nog kleiner dat ze je onderscheppen
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Woh,quote:Op donderdag 30 december 2010 20:44 schreef Barcafans het volgende:
[..]
Maar je moet het bij DX bestellen als gift dan is de kans nog kleiner dat ze je onderscheppen
moet jij trouwens niet verder gaan spammen?![]()
Alles wat ook maar enigzins lijkt op een wapen is verboden in Nederland. Ik weet niet hoe die bb-gun eruit ziet maar als die dus ook maar enigzins op een wapen lijkt -> verboden.
Daarom ook niet toegestaan om hierover te praten op dit topic/forum.
En aan diegene die het wil bestellen; bestel het - eventueel als een gift - en hoop er het beste van.
Dit topic hoeft niet weer vol gepleurd worden met wat verboden/niet verboden is dus
kunnen we het nu hier bij laten en weer ontopic gaan?![]()
Dan moet je een vergunning aanvragen in je lokale gemeente waar het geschoten wordt, een een propwapen regelen bij een gecertificeerd bedrijf.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Maar ik ga die wapens gebruiken voor een film.#winning![]()
Eerst open je een topic met de vraag of ze pakketten openen bij de douane en nu ben je ineens een expert op dat gebied? Donder op kerel. Ze pakken je en als je het niet wil horen dan moet je het maar "voelen".quote:Op donderdag 30 december 2010 20:44 schreef Barcafans het volgende:
[..]
Maar je moet het bij DX bestellen als gift dan is de kans nog kleiner dat ze je onderscheppen-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Noob adviesquote:Op donderdag 30 december 2010 20:44 schreef Barcafans het volgende:
[..]
Maar je moet het bij DX bestellen als gift dan is de kans nog kleiner dat ze je onderscheppen![]()
![]()
Benieuwd hoe snel focalprice en BIC leveren.
Focalprice op 28/12 besteld en BIC op 25/12
Ipad sleeve, stand, oordopjesdry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
13/12 oordopjes ( KM-92) besteld bij Focalprice.. moet ze nog binnen krijgenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef T_Fuff het volgende:
Benieuwd hoe snel focalprice en BIC leveren.
Focalprice op 28/12 besteld en BIC op 25/12
Ipad sleeve, stand, oordopjes
dus gewoon normale verzend tijd denk ik
Budgetgadgets verzend via Signapore, die zijn snel ( mijn laatste 2 pakketje in de kerst periode binnen 10 dagen!)
maar een pakketje wat 16de is verzonden helaas nog niet ontvangen, dus daar geld mijn 10 dagen regeltje helaas niet haha![]()
![]()
FP heeft 29/12 al verzonden, hoop inderdaad op 2 weken ongeveer. kerstperiode is inmiddels voorbij.
Ik ga eens bij budgetgadgets kijken of ik nog wat leuks kan vinden
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Bij budgetgadgets "Happy2011" als kortingscode gebruiken .. 6% discount.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:52 schreef T_Fuff het volgende:
FP heeft 29/12 al verzonden, hoop inderdaad op 2 weken ongeveer. kerstperiode is inmiddels voorbij.
Ik ga eens bij budgetgadgets kijken of ik nog wat leuks kan vinden
Ik wacht nogsteeds op een pakketje dat de 9e verzonden is door singapore post.. maar nogsteeds niet aangekomenRest van de pakketjes inmiddels wel binnen.. tijd om weer wat te bestellen anders wacht ik nergends meer op
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Zonet spam gekregen van merryfine, op mijn FOCALPRICE adres!? Zusterbedrijf? Centje bijverdiend met verkoop klantengegevens? Systeem gehackt?
Belangrijkste punt van de mail: Varkens aan 1 cent en ik zie geen order limit. Wie bestelt er 1000?
http://www.merryfine.com/(...)White---White--.htmljaja, en azo...![]()
100 is altijd wel leukquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef thecuriousone het volgende:
Zonet spam gekregen van merryfine, op mijn FOCALPRICE adres!? Zusterbedrijf? Centje bijverdiend met verkoop klantengegevens? Systeem gehackt?
Belangrijkste punt van de mail: Varkens aan 1 cent en ik zie geen order limit. Wie bestelt er 1000?
http://www.merryfine.com/(...)White---White--.html![]()
![]()
quote:Helaasch.quote:* 1. Each customer/Paypal Account only can buy one piece of one kind of special promotional merchandise![]()
![]()
Bij DX lees ik over een CREE XM-L ($12.60)Iemand enig idee welke site hier bedoeld wordt?quote:'its on the "other" site too and for cheaper.'
'Yes, Australians have it cheaper.'
'The other site has both T5 and T6 bins, and it also hase many more chromaticity bin options for the T6 version. And the price is better than here.'![]()
IK KAN NOG POSTEN! Ben ut zelf dus nie.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:18 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Idee van wie? Ik weet eigenlijk geen recente trolls in deze topics
Vanaaf, naar oude Chinese traditie, vuurwerk afsteken. Boze geesten verjagen, jeweets.
Ik weet niets meer om te kopen uit China wat dan ook nog nut heeft.
Heb niets meer om te krijgen van TNT![]()
Happy New Year folks!
En vuurwerk? Ik ga kijken, geen zin om zelf te prutsen. Lekker warme jas aan en met de handen in de zakken toekijken!![]()
![]()
Haha die varken dingetjes.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Niet lachen om de varkens, dat is gewoon traditie in dit topic!quote:
Wat is dat voor kut website. Ik heb wat besteld (dat ding voor 1 cent) en nu kan ik nergens me adres invoeren.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
mensen..even waarschuuuwwinkju:
Ik gebruik mijn creditcard eigenlijk alleen maar voor chinees spul (via paypall) op de bekende sites. Nu had ik vandaag spooktransactie van 36 dollar..en na wat googlen blijkt dit dus fraude zooi.
Check je afschriften even goed dus..gaat om
lafincs.com en ze geven aan dat je een abbo bij 1 van hun paysites hebt afgenomen..als je ze vervolgens mailt of belt dan stoppen ze het abbo en storten ze het meteen terug..je kan je voorstellen hoeveel mensen dus niet de moeite nemen om even te bellen of mailen..![]()
waarsschijnlijk gebruikt ie je paypal adres?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:43 schreef beeklaan het volgende:
Wat is dat voor kut website. Ik heb wat besteld (dat ding voor 1 cent) en nu kan ik nergens me adres invoeren.![]()
Dat was ik net aan het typen jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
waarsschijnlijk gebruikt ie je paypal adres?Focalprice deed dat eerst ook.
![]()
Ja net ook achter gekomen, ben een leek op dit gebiedquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
waarsschijnlijk gebruikt ie je paypal adres?
Straks krijg ik een bestelling van 0,01 dollar cent binnenen het kost die chinezen lekker aardig wat eurotjes
Jij ook hequote:Op vrijdag 31 december 2010 17:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, echt Chinees vuurwerk alvast voor als ik vanavond niet meer post. Gelukkig nieuwjaar allemaal![]()
![]()
![]()
[img]http://greatcollegeadvice.com/wp-content/uploads/2009/02/chinese-new-year-fireworks-hong-kong.jpg
[/img]
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2010 17:30:09 ]![]()
Hou allemaal wel je vingers nog! Anders kun je de varkenslampjes niet meer indrukken
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Goed dat je het zegt! Maar ik heb ze nog!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:48 schreef bularax het volgende:
Hou allemaal wel je vingers nog! Anders kun je de varkenslampjes niet meer indrukkenBAM dit is 3KB![]()
Die hebben de vorm van een varkenspootquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Dan worden protheses bestellen uit Hong Kong dan![]()
![]()
![]()
Gewoon slachtafval, dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die hebben de vorm van een varkenspoot![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Niet gewoon, wel chinees!quote:
(Happy new chinese shopping Year!)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ibood+skullcandy=china?quote:
Ik snap de connectie niet helemaal... als ze nou kanen aanboden dan
Maar Skullcandy is gewoon westers merk enzo..?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Die skullcandys lijken toch op die houten kanens ofniet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:34 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ibood+skullcandy=china?
Ik snap de connectie niet helemaal... als ze nou kanen aanboden dan
Maar Skullcandy is gewoon westers merk enzo..?
Misschien bedoelt hij iets van "kijk hoeveel winst ze maken"![]()
![]()
Ik bedoel idd dat ze wat weg hebben van de houten kanens.
Alleen ik denk dat de bouwkwaliteit van deze wel iets beter zijn.
Nadat al een keer m'n linkerdopjes kapot waren (uit elkaar lagen) was het pas de beurt aan de rechterdopjes. Maar bisonkit kan wonderen doen.![]()
![]()
Eindelijk
Status History
Date (GMT+8) Order Status
2010-12-23 18:45:15 Pending
2010-12-23 18:45:16 Preparing [PayPal Standard]
2011-01-01 07:17:49 Processing-1De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Let me Google that for you...
Genoeg korting te vinden... boven 20$... bepaalde items etc...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Al op gezocht, punt is dat ik niet echt voor vele euro's koop maar toch, omdat het oud en nieuw geweest is komen ze meestal met wel wat korting coupons etc..![]()
Even kijken dus je besteld dus wrs voor een bedrag onder de 20 $, met een korting van 3% van de XMAS coupon (volgens retailmenot.com) is dat dus minder dan 45 eurocent.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:51 schreef igi0n het volgende:
Al op gezocht, punt is dat ik niet echt voor vele euro's koop maar toch, omdat het oud en nieuw geweest is komen ze meestal met wel wat korting coupons etc..
Zit je in zo'n hoge nood? Moeten we een actie voor je starten in FhF?![]()
Als je geluk hebt zat het bij de pakketjes die op de grote hoop lagen bij China post
Die van mij is ook nog onderweg het (varkentje) had geen haast dus NP.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Die van mij kwam op 26 november aan en had op 26 september besteld.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:42 schreef Dhaha het volgende:
Nog steeds niet binnen, sinds 26 november shipped.
DX
Afwachten maar
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Ik kom net op de site van BuyInCoins, begint mijn viruscanner angstig te piepen: een trojan??
Heb het inmiddels geblokkeerd, maar raar?? Wie heeft hetzelfde??Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.![]()
Ik ben sinds vandaag in aanraking gekomen met de chinese webshops.
Ik las hier op het forum dat buyincoins wel een goede site was en er is zelfs een kortingscode.
Ik las allerlei goede ervaringen, dus heb ik net 3 epads en wat accessoires besteld voor 500 euro.
Echter kwam ik een ander topic tegen waar ik wel van schrok, daar stond in dat buyincoins failliet is?
Is dit echt waar en ben ik nu dus 500 euro kwijt?
het zal vast vaker gevraagt zijn maar ik heb niet echt een duidelijk antwoord kunnen vinden omdat sommig ook wat ironisch antwoorden.
Hoop van jullie te horen![]()
Buyincoins is zeker te weten failliet, heb er gisteren wat besteld, maar ik heb het nog steeds niet binnen. Ik heb dus net een Paypalclaim geopend.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:44 schreef kotter het volgende:
Ik las hier op het forum dat buyincoins wel een goede site was en er is zelfs een kortingscode.
Ik las allerlei goede ervaringen, dus heb ik net 3 epads en wat accessoires besteld voor 500 euro.
Echter kwam ik een ander topic tegen waar ik wel van schrok, daar stond in dat buyincoins failliet is?
het zal vast vaker gevraagt zijn maar ik heb niet echt een duidelijk antwoord kunnen vinden omdat sommig ook wat ironisch antwoorden.
Hoop van jullie te horen
Dus MENSEN LET OP !!!!!![]()
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:50 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Buyincoins is zeker te weten failliet, heb er gisteren wat besteld, maar ik heb het nog steeds niet binnen. Ik heb dus net een Paypalclaim geopend.
Dus MENSEN LET OP !!!!!![]()
![]()
zelfs een mogool leest de OP(hoop ik xd) en zelfs een mogool kan snappen dat dat niet waar is(weet ik zeker xd)quote:Op zondag 2 januari 2011 21:44 schreef kotter het volgende:
Hoop van jullie te horenBAM dit is 3KB![]()
Uh... hoezo 'niet waar'?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:03 schreef Loll het volgende:
[..]
zelfs een mogool leest de OP(hoop ik xd) en zelfs een mogool kan snappen dat dat niet waar is(weet ik zeker xd)
Dit is nog maar pas gebeurd hoor!
ik vraag gewoon iets normaals voor de zekerheid, ik had al de indruk dat t niet waar was.
maar ff checken kan tog geen kwaad.![]()
Maar waaom direct voor 500 euro aan epads bestellen?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:14 schreef kotter het volgende:
ik vraag gewoon iets normaals voor de zekerheid, ik had al de indruk dat t niet waar was.
maar ff checken kan tog geen kwaad.
1 Dat is bijna een galaxy tap
2 Er zijn al veel betere tablets in china te verkijgen![]()
Hier ookquote:Op zondag 2 januari 2011 21:39 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik kom net op de site van BuyInCoins, begint mijn viruscanner angstig te piepen: een trojan??
Heb het inmiddels geblokkeerd, maar raar?? Wie heeft hetzelfde??![]()
De AVG scanner geeft aan dat paypalhacker.exe is geblocked, what the hell![]()
![]()
ja het is niet alleen voor mij, welke zijn dat dan heb je daar mischien een link van of van de webshop?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:50 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Maar waaom direct voor 500 euro aan epads bestellen?
1 Dat is bijna een galaxy tap
2 Er zijn al veel betere tablets in china te verkijgen
bedankt.
en ik hoop dat het binnen een redelijke tijd binnen is.
wat is gebruikelijk bij bic?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: