waarsschijnlijk gebruikt ie je paypal adres?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:43 schreef beeklaan het volgende:
Wat is dat voor kut website. Ik heb wat besteld (dat ding voor 1 cent) en nu kan ik nergens me adres invoeren.
Dat was ik net aan het typen jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
waarsschijnlijk gebruikt ie je paypal adres?
Ja net ook achter gekomen, ben een leek op dit gebiedquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
waarsschijnlijk gebruikt ie je paypal adres?
Jij ook hequote:Op vrijdag 31 december 2010 17:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, echt Chinees vuurwerk alvast voor als ik vanavond niet meer post. Gelukkig nieuwjaar allemaal
Goed dat je het zegt! Maar ik heb ze nog!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:48 schreef bularax het volgende:
Hou allemaal wel je vingers nog! Anders kun je de varkenslampjes niet meer indrukken
Die hebben de vorm van een varkenspootquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Dan worden protheses bestellen uit Hong Kong dan
Gewoon slachtafval, dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die hebben de vorm van een varkenspoot![]()
[ afbeelding ]
Niet gewoon, wel chinees!quote:
Ibood+skullcandy=china?quote:
Die skullcandys lijken toch op die houten kanens ofniet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:34 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ibood+skullcandy=china?
Ik snap de connectie niet helemaal... als ze nou kanen aanboden dan
Maar Skullcandy is gewoon westers merk enzo..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |