Ja, maar na 120GB crasht hij volgens het DX-forum. Het is een verkapte 120gb.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:24 schreef Barcafans het volgende:
Werkt een haddisk van xbox 360 uit china op een xbox van nederland ?
Het is gewoon zo snelquote:Op donderdag 30 december 2010 18:27 schreef beeklaan het volgende:
Het hoort er dus niet te staan elmo?
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat is geen probleem, nu durft iedereen wat te vragen
ja maar werkt het wel op een xbox 360 uit nederland ?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:31 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja, maar na 120GB crasht hij volgens het DX-forum. Het is een verkapte 120gb.
Vragen die in de OP staan. Mensen daar op wijzen, dan eigenlijk een verkapt "ik heb geen zin om te lezen" terug krijgen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat is geen probleem, nu durft iedereen wat te vragen
Nee gewoon kopen. Ik zou vooral zo´n grote nemen! Douane heeft geen röntgen scan, dus gewoon kopen.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:08 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Is de kans groot dat BB guns worden onderschept?
Kan je gewoon serieus reageren? Het is voor een filmpje dat ik op wil gaan nemenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef bularax het volgende:
[..]
Nee gewoon kopen. Ik zou vooral zo´n grote nemen! Douane heeft geen röntgen scan, dus gewoon kopen.
Ik zou het risico gewoon niet nemen en de grens even overpiepen als je er zo graag een wil. Als ze je pakken ben je de pineut.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:26 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Kan je gewoon serieus reageren? Het is voor een filmpje dat ik op wil gaan nemen
Welke boetes kan je dan verwachten?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zou het risico gewoon niet nemen en de grens even overpiepen als je er zo graag een wil. Als ze je pakken ben je de pineut.
Lees de fucking o/p man, die dingen zijn VERBODEN, en je kan er hier NIET over praten.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Welke boetes kan je dan verwachten?
Maar ik ga die wapens gebruiken voor een film.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Lees de fucking o/p man, die dingen zijn VERBODEN, en je kan er hier NIET over praten.
Ben je nog blind ook?
Zelfs poepoog zegt hetquote:Op donderdag 30 december 2010 20:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Lees de fucking o/p man, die dingen zijn VERBODEN, en je kan er hier NIET over praten.
Ben je nog blind ook?
Al gebruik je ze om aardappels mee te planten, dat maakt ze niet legalerquote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Maar ik ga die wapens gebruiken voor een film.
1 % kans dat ze jou pakje gaan openmakenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef Het_Fenomeen het volgende:
oh ok vraag ik het wel aan ali
U be trollin'!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef Het_Fenomeen het volgende:
oh ok vraag ik het wel aan ali
Ja en dat kennen ze bij de douane nog niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:44 schreef Barcafans het volgende:
[..]
1 % kans dat ze jou pakje gaan openmaken
Maar je moet het bij DX bestellen als gift dan is de kans nog kleiner dat ze je onderscheppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |