abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90618376
ik heb mijn pakketje van DealExtreme nog steeds niet binnen. Hoe werkt zo'n claim binnen Paypal?
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_90618402
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 10:17 schreef Whiskers het volgende:
ik heb mijn pakketje van DealExtreme nog steeds niet binnen. Hoe werkt zo'n claim binnen Paypal?
wanneer heb je hem besteld?
pi_90618428
21 november betaald met Paypal
pi_90618465
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 10:19 schreef Whiskers het volgende:
Eerst proberen bij dealextreme en anders bij paypal. DX word niet blij van mensen die dat doen.
pi_90618798
Ik heb gisteren een Current Order Status / Deliver Tracking ding gedaan via het support centre bij DE. Geen reactie tot nu toe.

Het irritante is ook dat mijn paypale-mail een ander adres is, dan mijn adres bij Dealextreme. Daar raken ze een beetje van in de war...
pi_90618830
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 10:30 schreef Whiskers het volgende:
Ik heb gisteren een Current Order Status / Deliver Tracking ding gedaan via het support centre bij DE. Geen reactie tot nu toe.

Het irritante is ook dat mijn paypale-mail een ander adres is, dan mijn adres bij Dealextreme. Daar raken ze een beetje van in de war...
Ik zeg: wacht nog een dag en anders bij paypal aankloppen
pi_90619454
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 10:20 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Eerst proberen bij dealextreme en anders bij paypal. DX word niet blij van mensen die dat doen.
Meteen een claim indienen, dat is het enige wat werkt bij DX, en of ze het wel of niet leuk vinden, boeien. Wat ze wel doen is dat ze twee keer de punten van je deducten, als een soort straf. Ach, als het daarbij blijft.
pi_90622996
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 10:19 schreef Whiskers het volgende:
Die dingen moeten helemaal uit China komen, ik bestel niets dat ik binnen een maand of twee nodig heb..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_90623146
Net even gekeken op tradetang voor RC vliegtuigen. Prijzen op die website zijn gewoon 8 tot 10 keer ( !!!! ) zo hoog als bij bekende RC sites als unitedhobbies.. Zouden daar daadwerkelijk mensen intrappen? Ik geloof er niks van :W

Leuk onderwerp wel, ik bestel regelmatig wat bij dealextreme, zolang je geen kwaliteit verwacht word je niet teleur gesteld :)
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_90623420
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Die dingen moeten helemaal uit China komen, ik bestel niets dat ik binnen een maand of twee nodig heb..
Ik zit er verder ook niet al te erg mee, het kan idd allemaal wachten. Ik dacht alleen dat er een termijn aan zo'n claim bij paypal zit. Ik las in vergelijkbaar tweakerstopic dat bestelde dingen iig altijd aankomen, het kan alleen wat langer duren... [geduld enzo]
  donderdag 30 december 2010 @ 12:42:50 #186
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_90623484
ik neem aan dat je geen tracking hebt gekregen, dus je artikel is minder dan $15 waard..
meldt het gewoon bij DX ze zullen zeggen dat je nog ff geduld moet hebben, en dan ga je volgendeweek lopen piepen, en dan krijg jeje geld terug.
kind kan de was doen zegmaar.
paypal claim is max 40 dagen.
maar gezien de kerst drukte bij DX is het niet zo raar als t langer duurt voor je het hebt..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_90623812
Ik heb wel een trackcode, staat al een hele tijd op 'departure from outward office of exchange'.

Kerstdrukte helpt niet nee ~:)
  donderdag 30 december 2010 @ 12:55:19 #188
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_90623978
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:24 schreef shiznuts het volgende:

[..]

_O_ Meteen 3 setjes besteld. O+ Wat zal ik er mooi uitzien in 2011!
deze niet goedkoper? http://www.buyincoins.com(...)es-product-1971.html
BAM dit is 3KB
pi_90624292
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef Whiskers het volgende:

[..]

Ik zit er verder ook niet al te erg mee, het kan idd allemaal wachten. Ik dacht alleen dat er een termijn aan zo'n claim bij paypal zit. Ik las in vergelijkbaar tweakerstopic dat bestelde dingen iig altijd aankomen, het kan alleen wat langer duren... [geduld enzo]
Het komt inderdaad wel maar het duurt vaak even.. eeenn nu werkt m'n paypal niet. ;(
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_90624511
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 12:32 schreef SadKingBilly het volgende:
Net even gekeken op tradetang voor RC vliegtuigen. Prijzen op die website zijn gewoon 8 tot 10 keer ( !!!! ) zo hoog als bij bekende RC sites als unitedhobbies.. Zouden daar daadwerkelijk mensen intrappen? Ik geloof er niks van :W

Leuk onderwerp wel, ik bestel regelmatig wat bij dealextreme, zolang je geen kwaliteit verwacht word je niet teleur gesteld :)
Is dat niet per lot, dus een stuk of 10?
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
pi_90625052
Werkt een haddisk van xbox 360 uit china op een xbox van nederland ?
pi_90625063
iemand al eens een chinees tegengekomen met alleen maar electronica parts..dus echt de componenten zoals stekkertjes..weerstandjes etc etc?

kom wel wat tegen maar is voornamelijk wholesale
  donderdag 30 december 2010 @ 13:54:26 #193
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_90626424
denk dat dat echt ebay spul is..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  donderdag 30 december 2010 @ 14:59:14 #194
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_90629571
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:54 schreef mickeyD het volgende:
denk dat dat echt ebay spul is..
Inderdaad, ik heb zelf een tijdje gezocht maar als je al iets van electronica componenten kan krijgen dan is het vaak groothandel. Via ebay kan je voor redelijke prijs redelijke hoeveelheden kopen. Maar het is niet echt veel duurder om dit gewoon in nederland te kopen met korte verzendkosten en service..

(www.dikbest.nl ofzo.. (tijdelijk offline maar binnekort wel weer on) of gewoon even naar de locale electronica boer lopen!)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_90629589
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:52 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Maar uhm, op nu al gelezen, zeker het stukje over illegale spullen?
Ik ben niet zo een kei in zoeken, heb je toevallig de link nog bij de hand?
Ja.
pi_90633593
Ik heb die Gillete spul ook net gekocht maar o my, elk product geeft een andere methode aan om je geld terug te krijgen... :') :N
pi_90634012
Hoe werkt het precies dan?
pi_90634420
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:23 schreef UncleSam het volgende:
Hoe werkt het precies dan?
Je hebt 4 producten van gillette die je waar je het aankoopbedrag van terug kunt krijgen (maximaal ¤30,33). Maar dan moet je (afhankelijk van het product; elk product geeft zo ongeveer een andere manier aan) kassabon, adres, bankrekening, datum aankoop, producten, etc. doorgeven. Op zich logisch, niet logisch is dat ze verschillende manieren doorgeven.
pi_90635838
Ligt eraan wat je zoekt van elektronica. Sommige dingen zijn echt bijna gratis op ebay, terwijl het hier in Nederland redelijk prijzig is. Ledlampjes, 100 met gratis weerstandjes op ebay voor de prijs van 1 in Nederland. Knoopcelbatterijen, idem.

Ik heb ook veel usb-stekkertjes met verschillende uitgangen voor 1-6 cent per stuk gescoord op ebay. Altijd leuk, zeker in combinatie met een 220v->5v-adapter
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 30 december 2010 @ 17:10:53 #200
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_90636525
Ik heb wat besteld bij BIC en er staat nu al meer dan een week: preparing (paypal standard),
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')