wanneer heb je hem besteld?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:17 schreef Whiskers het volgende:
ik heb mijn pakketje van DealExtreme nog steeds niet binnen. Hoe werkt zo'n claim binnen Paypal?
Eerst proberen bij dealextreme en anders bij paypal. DX word niet blij van mensen die dat doen.quote:
Ik zeg: wacht nog een dag en anders bij paypal aankloppenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:30 schreef Whiskers het volgende:
Ik heb gisteren een Current Order Status / Deliver Tracking ding gedaan via het support centre bij DE. Geen reactie tot nu toe.
Het irritante is ook dat mijn paypale-mail een ander adres is, dan mijn adres bij Dealextreme. Daar raken ze een beetje van in de war...
Meteen een claim indienen, dat is het enige wat werkt bij DX, en of ze het wel of niet leuk vinden, boeien. Wat ze wel doen is dat ze twee keer de punten van je deducten, als een soort straf. Ach, als het daarbij blijft.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:20 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Eerst proberen bij dealextreme en anders bij paypal. DX word niet blij van mensen die dat doen.
Die dingen moeten helemaal uit China komen, ik bestel niets dat ik binnen een maand of twee nodig heb..quote:
Ik zit er verder ook niet al te erg mee, het kan idd allemaal wachten. Ik dacht alleen dat er een termijn aan zo'n claim bij paypal zit. Ik las in vergelijkbaar tweakerstopic dat bestelde dingen iig altijd aankomen, het kan alleen wat langer duren... [geduld enzo]quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Die dingen moeten helemaal uit China komen, ik bestel niets dat ik binnen een maand of twee nodig heb..
deze niet goedkoper? http://www.buyincoins.com(...)es-product-1971.htmlquote:Op donderdag 30 december 2010 01:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]Meteen 3 setjes besteld.
Wat zal ik er mooi uitzien in 2011!
Het komt inderdaad wel maar het duurt vaak even.. eeenn nu werkt m'n paypal niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Ik zit er verder ook niet al te erg mee, het kan idd allemaal wachten. Ik dacht alleen dat er een termijn aan zo'n claim bij paypal zit. Ik las in vergelijkbaar tweakerstopic dat bestelde dingen iig altijd aankomen, het kan alleen wat langer duren... [geduld enzo]
Is dat niet per lot, dus een stuk of 10?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:32 schreef SadKingBilly het volgende:
Net even gekeken op tradetang voor RC vliegtuigen. Prijzen op die website zijn gewoon 8 tot 10 keer ( !!!! ) zo hoog als bij bekende RC sites als unitedhobbies.. Zouden daar daadwerkelijk mensen intrappen? Ik geloof er niks van
Leuk onderwerp wel, ik bestel regelmatig wat bij dealextreme, zolang je geen kwaliteit verwacht word je niet teleur gesteld
Inderdaad, ik heb zelf een tijdje gezocht maar als je al iets van electronica componenten kan krijgen dan is het vaak groothandel. Via ebay kan je voor redelijke prijs redelijke hoeveelheden kopen. Maar het is niet echt veel duurder om dit gewoon in nederland te kopen met korte verzendkosten en service..quote:
Ik ben niet zo een kei in zoeken, heb je toevallig de link nog bij de hand?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Maar uhm, op nu al gelezen, zeker het stukje over illegale spullen?
Je hebt 4 producten van gillette die je waar je het aankoopbedrag van terug kunt krijgen (maximaal ¤30,33). Maar dan moet je (afhankelijk van het product; elk product geeft zo ongeveer een andere manier aan) kassabon, adres, bankrekening, datum aankoop, producten, etc. doorgeven. Op zich logisch, niet logisch is dat ze verschillende manieren doorgeven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |