Het biedt een code voor het bijhouden van het perceel op de site. Het is veel veiligerquote:Op zondag 26 december 2010 22:58 schreef bularax het volgende:
Weet iemand wat Posting betekent bij het tracken?
Wie is Jack?quote:
Bedankt voor de codes. Ik had de mail ontvangen maar daarin werd naar facebook verwezen (en dat gebruik ik niet).quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mp4nation heeft een 15% code op de gehele collectieplus nog een cadeau als je boven de $75 koopt. Even neuzen, zo'n nationite mp3 speler is schijnbaar top geluid en nu wel voordelig
![]()
Brainwavz M3 $49.50 Code: 9ced9e5880 (5 buys / 1 per customer)
Brainwavz M2 $29.50 Code: 1371e6cc29 (5 buys / 1 per customer)
Brainwavz M1 $9.50 Code: 9e9b008178 (5 buys / 1 per customer)
Store wide 15% off coupon: de536e174c (Expires 30/12/10)
[..]
'FAKEquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef Semmm het volgende:
Gelukkig net optijd voor oud en nieuw m'n vuurwerk uit China binnengekregen![]()
[ afbeelding ]
Goed excuus om nog meer te kopen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Nu voel ik me verplicht om het uit te proberen bij BIC, of alles toch nog wel werkt
Je staat in het brabants dagblad!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef Semmm het volgende:
Gelukkig net optijd voor oud en nieuw m'n vuurwerk uit China binnengekregen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:50 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand nog een waterpijp?
[ afbeelding ]
Je bent wel een redelijk faler met je "Recomender". Probeer het in ieder geval correct te spellen, staat ook zo slordig nu.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:45 schreef Loll het volgende:
klote bic gooien ze mijn recomender korting er niet af
wat maakt het nou uit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:57 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je bent wel een redelijk faler met je "Recomender". Probeer het in ieder geval correct te spellen, staat ook zo slordig nu.
Jaa tog, dat lijkd mei nu oock!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:04 schreef Loll het volgende:
[..]
wat maakt het nou uit.
als iedereen het maar begrijpt
Ik gok een horloge.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef Loll het volgende:
Tof man welke winkel? En wat hat je gehaald?
Wat een bazendingquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef pindaplukker het volgende:
Bubbeltjes plastic bij de inpakchinees was zeker op.
Heeft ie de horloge in een spons in vorm van een vis gestopt![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heeft je zwager nog nieuwe huisjes gehaald dit jaar?
Ik heb mijn 1.5 meter kabel vandaag binnen gekregen, helaas moet ik constateren dat door deze kabel mijn geluid soms wegvalt en na 1/2 seconden weer terug komt, dit gebeurt om de 5 minuten. Ik vind het wel jammer, denken jullie dat ik mijn geld terug kan krijgen?quote:Op zondag 26 december 2010 00:26 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb 2 van die nylon kabels van 3 meter die van stof lijken.
Ze zijn van plastic en ze werken prima. Echt een koopje voor 5 euro
http://www.buyincoins.com(...)tv-product-1346.html
Zijn er ook in 1.5M versie:
http://www.buyincoins.com(...)ft-product-1700.html
Maar je kan ook bij de action nu heel goedkoop HDMI 1.4 kabels halen van 180cm.. Zijn ook prima en hartstikke goedkoop.
Wat zijn Chinezen toch creatiefquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb net weer een meter binnenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:39 schreef mickeyD het volgende:
ja, ik ga van de zomer als de post nog lekker snel is ook wat 5 meter RGB led strips met afstandsbediening bestellen voor met kerst.
torx verkopen ze overal wel.. Praxis zeker weten iigquote:Op woensdag 29 december 2010 10:35 schreef Arboxx het volgende:
Weten jullie toevallig of Action torx-gereedschap verkoopt? Moet hoesje van mobiel gaan vervangen...
of heeft iemand ervaring met sets van onderstaande link?
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.torx
dat weet ik nog niet, want ik heb er nog geen.quote:Op woensdag 29 december 2010 03:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb net weer een meter binnenWaar bestel jij ze?
Alleen hele dikke in zo'n bitjes set.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:35 schreef Arboxx het volgende:
Weten jullie toevallig of Action torx-gereedschap verkoopt? Moet hoesje van mobiel gaan vervangen...
of heeft iemand ervaring met sets van onderstaande link?
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.torx
thank you very much my friendquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:17 schreef markkkkk het volgende:
[..]
Het biedt een code voor het bijhouden van het perceel op de site. Het is veel veiliger
Thank you remember the code in your enrollment! I think the on a par Fok! bungler professional would be very obliged and would confer services to you in unfortified fig for this manifestation.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:28 schreef markkkkk het volgende:
Vergat BIC 9% in het repertorium: XMAS2010
Het zal eindigen op Jan.5, 2010.
Waarom wil hij geen google translate postenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:39 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Thank you remember the code in your enrollment! I think the on a par Fok! bungler professional would be very obliged and would confer services to you in unfortified fig for this manifestation.![]()
Omdat ik Google Translate op dezelfde manier gebruikt heb als die Chinezen doen!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Waarom wil hij geen google translate posten
Vraag even aan Dion, die weet het welquote:Op woensdag 29 december 2010 19:58 schreef Barcafans het volgende:
Hoelang duurt het tot die bb guns bij dealextreme weer komen ?
Met zeecontainers tegelijkertijd.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Barcafans het volgende:
zijn die lasers niet verboden hoe heeft hij dat laten importeren ?
Beide niet verboden, wel verboden om in te handelen.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Barcafans het volgende:
zijn die lasers niet verboden hoe heeft hij dat laten importeren ?
Geen idee welke je precies bedoelt maar waarschijnlijk omdat die op een echt wapen lijkt, en je mag niets in het bezit hebben wat zelfs maar op een wapen lijkt.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:32 schreef Barcafans het volgende:
maar hoezo is die bb gun dan wel verboden ?
Wilde je doorverwijzen naar de OP, maar zie dat stukje over illegale wapens stuk is. In ieder geval het linkje er naar toe. Zou denk ik deze moeten zijn:quote:Op woensdag 29 december 2010 20:32 schreef Barcafans het volgende:
maar hoezo is die bb gun dan wel verboden ?
Waarom zouden ze jou moeten onderscheppenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:02 schreef Barcafans het volgende:
maar is de kans groot of klein dat de douane je onderscheppen ?
Wat voor straf kun je krijgen ?
ik zou vooral geen bb guns bestellenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:19 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Waarom zouden ze jou moeten onderscheppen![]()
Die kans is niet groot, en straf? ligt eraan wat je wilt gaan bestellen?
en messen?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef Loll het volgende:
[..]
ik zou vooral geen bb guns bestellen
Klopt, Je krijgt dan ook vaak een e-mail van: Check onze echte site nu.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Dingen van BIC zijn op ebay trouwens goedkoper dan op de site zelf.
Ik wilde deze bestellen:
http://www.buyincoins.com(...)er-product-2709.html
Op ebay:
http://cgi.ebay.com/Short(...)51f58#ht_2892wt_1139
Allebei van BIC, maar ik bestel hem dus via ebay nu
Maar uhm, op nu al gelezen, zeker het stukje over illegale spullen?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:37 schreef Barcafans het volgende:
als het door de rontgen-apparaat gaat dan moet zoiezo iedereen gepakt worden
en dat is niet zo
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:58 schreef bularax het volgende:
arrival at inward office of exchange
Dit betekent toch dat ie snel aankomt?
Met een ebay10off coupon ja. Al is het soms dus alsnog goedkoper via ebayquote:Op woensdag 29 december 2010 22:13 schreef bularax het volgende:
[..]
Klopt, Je krijgt dan ook vaak een e-mail van: Check onze echte site nu.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16288quote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef drumstickNL het volgende:
Ik mag voor mijn verjaardag iets uitzoeken op DX, ik zoek iets voor max. 20 dollar. Suggesties?
Kan zelf niet echt wat vinden..
Komt dit trouwens langs de douane? Leuk cadeautje voor iemand die binnenkort ook jarig is. Alvast bedankt.
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16288
Lekker 'Manly' zoals de verpakking zegtquote:Op donderdag 30 december 2010 01:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]Meteen 3 setjes besteld.
Wat zal ik er mooi uitzien in 2011!
Ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Lekker 'Manly' zoals de verpakking zegt
wanneer heb je hem besteld?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:17 schreef Whiskers het volgende:
ik heb mijn pakketje van DealExtreme nog steeds niet binnen. Hoe werkt zo'n claim binnen Paypal?
Eerst proberen bij dealextreme en anders bij paypal. DX word niet blij van mensen die dat doen.quote:
Ik zeg: wacht nog een dag en anders bij paypal aankloppenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:30 schreef Whiskers het volgende:
Ik heb gisteren een Current Order Status / Deliver Tracking ding gedaan via het support centre bij DE. Geen reactie tot nu toe.
Het irritante is ook dat mijn paypale-mail een ander adres is, dan mijn adres bij Dealextreme. Daar raken ze een beetje van in de war...
Meteen een claim indienen, dat is het enige wat werkt bij DX, en of ze het wel of niet leuk vinden, boeien. Wat ze wel doen is dat ze twee keer de punten van je deducten, als een soort straf. Ach, als het daarbij blijft.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:20 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Eerst proberen bij dealextreme en anders bij paypal. DX word niet blij van mensen die dat doen.
Die dingen moeten helemaal uit China komen, ik bestel niets dat ik binnen een maand of twee nodig heb..quote:
Ik zit er verder ook niet al te erg mee, het kan idd allemaal wachten. Ik dacht alleen dat er een termijn aan zo'n claim bij paypal zit. Ik las in vergelijkbaar tweakerstopic dat bestelde dingen iig altijd aankomen, het kan alleen wat langer duren... [geduld enzo]quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Die dingen moeten helemaal uit China komen, ik bestel niets dat ik binnen een maand of twee nodig heb..
deze niet goedkoper? http://www.buyincoins.com(...)es-product-1971.htmlquote:Op donderdag 30 december 2010 01:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]Meteen 3 setjes besteld.
Wat zal ik er mooi uitzien in 2011!
Het komt inderdaad wel maar het duurt vaak even.. eeenn nu werkt m'n paypal niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Ik zit er verder ook niet al te erg mee, het kan idd allemaal wachten. Ik dacht alleen dat er een termijn aan zo'n claim bij paypal zit. Ik las in vergelijkbaar tweakerstopic dat bestelde dingen iig altijd aankomen, het kan alleen wat langer duren... [geduld enzo]
Is dat niet per lot, dus een stuk of 10?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:32 schreef SadKingBilly het volgende:
Net even gekeken op tradetang voor RC vliegtuigen. Prijzen op die website zijn gewoon 8 tot 10 keer ( !!!! ) zo hoog als bij bekende RC sites als unitedhobbies.. Zouden daar daadwerkelijk mensen intrappen? Ik geloof er niks van
Leuk onderwerp wel, ik bestel regelmatig wat bij dealextreme, zolang je geen kwaliteit verwacht word je niet teleur gesteld
Inderdaad, ik heb zelf een tijdje gezocht maar als je al iets van electronica componenten kan krijgen dan is het vaak groothandel. Via ebay kan je voor redelijke prijs redelijke hoeveelheden kopen. Maar het is niet echt veel duurder om dit gewoon in nederland te kopen met korte verzendkosten en service..quote:
Ik ben niet zo een kei in zoeken, heb je toevallig de link nog bij de hand?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Maar uhm, op nu al gelezen, zeker het stukje over illegale spullen?
Je hebt 4 producten van gillette die je waar je het aankoopbedrag van terug kunt krijgen (maximaal ¤30,33). Maar dan moet je (afhankelijk van het product; elk product geeft zo ongeveer een andere manier aan) kassabon, adres, bankrekening, datum aankoop, producten, etc. doorgeven. Op zich logisch, niet logisch is dat ze verschillende manieren doorgeven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |