Goeie TT voor deel 110quote:Op maandag 27 december 2010 01:20 schreef monkeybrain het volgende:
Straks gratis iedereen met fris geschoren ballen (of venus) gedept met aftershave het nieuwe jaar in
Nu je het zegt, ik heb ook alleen de oordopjes ontvangen. En die waren niet van EB of wel?quote:Op maandag 27 december 2010 19:59 schreef monkeybrain het volgende:
1 cent deal streepje weghalen.
http://ever-buying.com/product35864.html
Ik wacht nog wel op een aantal van dit soort zaken, adverteren en vervolgens niks opsturen
Ik had/heb dat ook bij DX staan. Ik geloof dat het dan nog in China ligt, gereed om over te vliegen.quote:Op maandag 27 december 2010 20:08 schreef bularax het volgende:
departure from outward office of exchange
Is dit dat het al in NL is aangekomen?
Wat is een recommender?quote:Op maandag 27 december 2010 21:01 schreef Loll het volgende:
weet iemand een recomender voor buyincoins voor me dan kan ik iemand sponseren
kijk in mijn onderschrift. daar staat de mijne nl. goedkoopquote:
Important Notice: Paypal is updating. The connection between Paypal and our website is unsteady. We are trying to work this problem out together with Paypal. Please visit us later.quote:Op maandag 27 december 2010 21:20 schreef Loll het volgende:
waarom doet bic sloom met uitcecken???
als ik nou op paypal klik springt ie naar een lange tijd op de homepage van bic
kan je dan ook nog een coupon gebruiken?quote:Op maandag 27 december 2010 21:07 schreef Loll het volgende:
[..]
kijk in mijn onderschrift. daar staat de mijne nl. goedkoop
die kan je invullen als je niet ingelogt op buyincoins.com bent.
dan krijg je 5% korting
Ja, dan heb je totaal 15% korting. Als je er een van 10% gebruikt danquote:Op maandag 27 december 2010 21:45 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
kan je dan ook nog een coupon gebruiken?
Moet je dan neit ingelogd zijn?quote:Op maandag 27 december 2010 21:46 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja, dan heb je totaal 15% korting. Als je er een van 10% gebruikt dan
Minder dan 2 uur, daarvoor stond die melding er nog niet in ieder gevalquote:Op maandag 27 december 2010 21:41 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Important Notice: Paypal is updating. The connection between Paypal and our website is unsteady. We are trying to work this problem out together with Paypal. Please visit us later.
Bij mij stond het er vanochtend al!quote:Op maandag 27 december 2010 23:07 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Minder dan 2 uur, daarvoor stond die melding er nog niet in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |