Ik gok een horloge.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:31 schreef Loll het volgende:
Tof man welke winkel? En wat hat je gehaald?
Wat een bazendingquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef pindaplukker het volgende:
Bubbeltjes plastic bij de inpakchinees was zeker op.
Heeft ie de horloge in een spons in vorm van een vis gestopt![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heeft je zwager nog nieuwe huisjes gehaald dit jaar?
Ik heb mijn 1.5 meter kabel vandaag binnen gekregen, helaas moet ik constateren dat door deze kabel mijn geluid soms wegvalt en na 1/2 seconden weer terug komt, dit gebeurt om de 5 minuten. Ik vind het wel jammer, denken jullie dat ik mijn geld terug kan krijgen?quote:Op zondag 26 december 2010 00:26 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb 2 van die nylon kabels van 3 meter die van stof lijken.
Ze zijn van plastic en ze werken prima. Echt een koopje voor 5 euro
http://www.buyincoins.com(...)tv-product-1346.html
Zijn er ook in 1.5M versie:
http://www.buyincoins.com(...)ft-product-1700.html
Maar je kan ook bij de action nu heel goedkoop HDMI 1.4 kabels halen van 180cm.. Zijn ook prima en hartstikke goedkoop.
Wat zijn Chinezen toch creatiefquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:27 schreef pindaplukker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb net weer een meter binnenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:39 schreef mickeyD het volgende:
ja, ik ga van de zomer als de post nog lekker snel is ook wat 5 meter RGB led strips met afstandsbediening bestellen voor met kerst.
torx verkopen ze overal wel.. Praxis zeker weten iigquote:Op woensdag 29 december 2010 10:35 schreef Arboxx het volgende:
Weten jullie toevallig of Action torx-gereedschap verkoopt? Moet hoesje van mobiel gaan vervangen...
of heeft iemand ervaring met sets van onderstaande link?
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.torx
dat weet ik nog niet, want ik heb er nog geen.quote:Op woensdag 29 december 2010 03:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik heb net weer een meter binnenWaar bestel jij ze?
Alleen hele dikke in zo'n bitjes set.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:35 schreef Arboxx het volgende:
Weten jullie toevallig of Action torx-gereedschap verkoopt? Moet hoesje van mobiel gaan vervangen...
of heeft iemand ervaring met sets van onderstaande link?
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.torx
thank you very much my friendquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:17 schreef markkkkk het volgende:
[..]
Het biedt een code voor het bijhouden van het perceel op de site. Het is veel veiliger
Thank you remember the code in your enrollment! I think the on a par Fok! bungler professional would be very obliged and would confer services to you in unfortified fig for this manifestation.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:28 schreef markkkkk het volgende:
Vergat BIC 9% in het repertorium: XMAS2010
Het zal eindigen op Jan.5, 2010.
Waarom wil hij geen google translate postenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:39 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Thank you remember the code in your enrollment! I think the on a par Fok! bungler professional would be very obliged and would confer services to you in unfortified fig for this manifestation.![]()
Omdat ik Google Translate op dezelfde manier gebruikt heb als die Chinezen doen!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Waarom wil hij geen google translate posten
Vraag even aan Dion, die weet het welquote:Op woensdag 29 december 2010 19:58 schreef Barcafans het volgende:
Hoelang duurt het tot die bb guns bij dealextreme weer komen ?
Met zeecontainers tegelijkertijd.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Barcafans het volgende:
zijn die lasers niet verboden hoe heeft hij dat laten importeren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |