Even kijken dus je besteld dus wrs voor een bedrag onder de 20 $, met een korting van 3% van de XMAS coupon (volgens retailmenot.com) is dat dus minder dan 45 eurocent.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:51 schreef igi0n het volgende:
Al op gezocht, punt is dat ik niet echt voor vele euro's koop maar toch, omdat het oud en nieuw geweest is komen ze meestal met wel wat korting coupons etc..
Die van mij kwam op 26 november aan en had op 26 september besteld.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:42 schreef Dhaha het volgende:
Nog steeds niet binnen, sinds 26 november shipped.
DX
Buyincoins is zeker te weten failliet, heb er gisteren wat besteld, maar ik heb het nog steeds niet binnen. Ik heb dus net een Paypalclaim geopend.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:44 schreef kotter het volgende:
Ik ben sinds vandaag in aanraking gekomen met de chinese webshops.
Ik las hier op het forum dat buyincoins wel een goede site was en er is zelfs een kortingscode.
Ik las allerlei goede ervaringen, dus heb ik net 3 epads en wat accessoires besteld voor 500 euro.
Echter kwam ik een ander topic tegen waar ik wel van schrok, daar stond in dat buyincoins failliet is?
Is dit echt waar en ben ik nu dus 500 euro kwijt?
het zal vast vaker gevraagt zijn maar ik heb niet echt een duidelijk antwoord kunnen vinden omdat sommig ook wat ironisch antwoorden.
Hoop van jullie te horen
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:50 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Buyincoins is zeker te weten failliet, heb er gisteren wat besteld, maar ik heb het nog steeds niet binnen. Ik heb dus net een Paypalclaim geopend.
Dus MENSEN LET OP !!!!!
zelfs een mogool leest de OP(hoop ik xd) en zelfs een mogool kan snappen dat dat niet waar is(weet ik zeker xd)quote:Op zondag 2 januari 2011 21:44 schreef kotter het volgende:
Ik ben sinds vandaag in aanraking gekomen met de chinese webshops.
Ik las hier op het forum dat buyincoins wel een goede site was en er is zelfs een kortingscode.
Ik las allerlei goede ervaringen, dus heb ik net 3 epads en wat accessoires besteld voor 500 euro.
Echter kwam ik een ander topic tegen waar ik wel van schrok, daar stond in dat buyincoins failliet is?
Is dit echt waar en ben ik nu dus 500 euro kwijt?
het zal vast vaker gevraagt zijn maar ik heb niet echt een duidelijk antwoord kunnen vinden omdat sommig ook wat ironisch antwoorden.
Hoop van jullie te horen
Uh... hoezo 'niet waar'?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:03 schreef Loll het volgende:
[..]
zelfs een mogool leest de OP(hoop ik xd) en zelfs een mogool kan snappen dat dat niet waar is(weet ik zeker xd)
Maar waaom direct voor 500 euro aan epads bestellen?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:14 schreef kotter het volgende:
ik vraag gewoon iets normaals voor de zekerheid, ik had al de indruk dat t niet waar was.
maar ff checken kan tog geen kwaad.
Hier ookquote:Op zondag 2 januari 2011 21:39 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik kom net op de site van BuyInCoins, begint mijn viruscanner angstig te piepen: een trojan??
Heb het inmiddels geblokkeerd, maar raar?? Wie heeft hetzelfde??
ja het is niet alleen voor mij, welke zijn dat dan heb je daar mischien een link van of van de webshop?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:50 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Maar waaom direct voor 500 euro aan epads bestellen?
1 Dat is bijna een galaxy tap
2 Er zijn al veel betere tablets in china te verkijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |