Aha oké, duidelijk.quote:Op zondag 19 december 2010 23:43 schreef jopiede het volgende:
Nee, het maakt niet uit tot hoever de admins het gepraat over imitatie spullen tolereren. De wet verbied het gewoon, en ze willen er geen gezeik mee... De site is webshopsforum[punt]nl en veel plezier daar!
Ik wil die bril kopen... hoe navigeer ik op die site? :/quote:Op zondag 19 december 2010 20:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
http://item.taobao.com/it(...)79fe1d1af805cd79b238
Pricereq. richting Jack is de deur uit overigens.
Staat allemaal uitgelegd in de openingspost.quote:Op maandag 20 december 2010 03:10 schreef portabel het volgende:
En dat werkt?
"De gewenste pagina kan niet worden geopend:
http://buy.taobao.com/auction/cart/my_cart.htm"
En hoeveel is die bril? 55, 55 wat?
Dit zijn tegenwoordig zeer goed concurerende handelaren... allebei prima kwaliteitquote:Op zondag 19 december 2010 19:40 schreef neo2000 het volgende:
Rachel/Tiffany of Jack voor TaoBao aankopen? Waar gaat bij jullie de voorkeur naar uit op het moment? Leuke zonnebrillen gezien.
koop een goedkope versterker of mengpaneel voor 10 euro :pquote:Op maandag 20 december 2010 10:19 schreef ElmoFan het volgende:
Weet iemand waar ik een audio switch kan vinden voor 3.5mm aansluitingen?
Het is gewoon voor de pc om makkelijk te kunnen switchen tussen speakers en koptelefoonquote:Op maandag 20 december 2010 10:35 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
koop een goedkope versterker of mengpaneel voor 10 euro :p
Alsof ze er gezeik mee gaan krijgen. De politie heeft al laten weten niet eens verkoop van namaakartikelen op Marktplaats aan te pakken. Waarom zouden ze dan actie ondernemen tegen wat 16 jarige (want dat is het meerendeel hier volgens mij) jongens die wat truien kopen van wat voor merk dan ook.quote:Op zondag 19 december 2010 23:43 schreef jopiede het volgende:
Nee, het maakt niet uit tot hoever de admins het gepraat over imitatie spullen tolereren. De wet verbied het gewoon, en ze willen er geen gezeik mee... De site is webshopsforum[punt]nl en veel plezier daar!
Zeker, jammer dat het niet op een engelstalig site isquote:Op maandag 20 december 2010 12:13 schreef mtchel112 het volgende:
http://item.taobao.com/item.htm?id=7785398605 dit vind ik dus n mooie
bij kyle kostie 72 dollar incl trackingquote:Op maandag 20 december 2010 12:33 schreef Xu het volgende:
[..]
Zeker, jammer dat het niet op een engelstalig site is
En voor linkshandigen.quote:Op maandag 20 december 2010 12:33 schreef Xu het volgende:
[..]
Zeker, jammer dat het niet op een engelstalig site is
is niet nieuw:quote:Op maandag 20 december 2010 12:58 schreef tokko1 het volgende:
Nieuwe coupon code voor Buyincoins![]()
Voor 9% korting gebruik deze code:
XMAS2010
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:38 schreef Downstar het volgende:
[..]
10%eBay110 Als code ( kun je volgens mij maar 1 keer gebruiken, alleen als nieuwe klant)
en anders: XMAS2010 voor 9% eraf; als je dan bij de recommender een naam invult zoals bijv;
E-GATE of Joepie91( geloof ik, dat is een fok user) dan krijg je nogmaals 5 % korting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2010 13:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
is niet nieuw:
[..]Kreeg 'm vandaag pas in me mailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft iemand nog spannende dingen besteld?
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Ik denk dat het er niet omgaat of ze er gezeik mee krijgen, maar of ze er gezeik mee KUNNEN krijgen. Wat heeft het Fok! forum er nou aan als er in een topic mensen over nep artikelen praten? Het kan hun alleen maar gezeik opleveren, de reeks is hiervoor gesneuveld aan vaak gebruiken van merk namen, toen wilde ze nog met het volgende systeem werken: Nike = N1ke, maar dat hebben ze ook afgekapt. Het lijkt me dus vrij duidelijk dat het niet soepeler wordt...quote:Op maandag 20 december 2010 10:50 schreef Skiet het volgende:
[..]
Alsof ze er gezeik mee gaan krijgen. De politie heeft al laten weten niet eens verkoop van namaakartikelen op Marktplaats aan te pakken. Waarom zouden ze dan actie ondernemen tegen wat 16 jarige (want dat is het meerendeel hier volgens mij) jongens die wat truien kopen van wat voor merk dan ook.
Daar gaan ze echt niet wakker van liggen.
In welk wetsartikel staat overigens dat het verboden is om te praten over namaakartikelen op een forum?
Hierboven voor de BIC code..quote:Op maandag 20 december 2010 14:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Heeft iemand nog kortingscodes van Lightake, Budgetgadgets of Focalprice?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |