eBay. Buyincoins en Sinceritytrading zitten daar, maar ook vele anderen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:37 schreef Skonk het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht dan?
Ben nu een beetje aan het zoeken, maar dit moet er dus wel inpassen?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44515
Ze zijn overgestapt naar china post vanwege die lange achterstanden die hk post had/heeft. Er zijn nog steeds pakjes die nog w8ten op een vliegtuig van hk post.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:01 schreef poepeneesje het volgende:
Ik zie op het forum van DX dat er problemen zijn met het versturen van HK. Weet iemand hier meer van?
HK post is een synoniem voor traagheid en vertraging. Dus problemen, ja, voornamelijk voor de ontvangers.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:01 schreef poepeneesje het volgende:
Ik zie op het forum van DX dat er problemen zijn met het versturen van HK. Weet iemand hier meer van?
welke shop?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:18 schreef g0dz0r het volgende:
Ik zie toevallig bij new arrivals weer rc autootjes staan, heeft iemand bij een van de shops al weleens een Smart Roadster rc gespot? Vind het ook wel leuk om er eentje in het klein te hebben maar ben ze nog niet tegengekomen.
Bij DX zitten ze al een week (zondag besteld) te wachten op de leverancier van m'n laser.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:46 schreef ElmoFan het volgende:
Welke chinees emt een chromosoom teveel is mijn pakketje aan het inpakken? Hij is al 4 dagen bezig
3.5mm stereo headphone jackquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:03 schreef Loll het volgende:
iemand nog goedkope oortjes voor deze mp3?
http://www.buyincoins.com(...)er-product-1320.html
zeker moeilijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
3.5mm stereo headphone jack
Niet heul erg moeilijk iets compatibles te vinden hoor.
Wat is je budget? Vanaf $15 heb je al hele goede (Brainwavz Alpha bijvoorbeeld). Als je voor heel goedkoop wil gaan, dan al zeker deze niet. Heb die gekocht als vervangers voor mijn vrouw haar iPod dopjes. Ze klaagt dat de klank niet goed is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:03 schreef Loll het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)er-product-1320.html
Mja, koop liever in 1 keer goed materiaal bij zulk soort dingen. Kijk, een audiodrager is meer een opslag, daar beleef je verder weinig aan, je moet niet verwachten dat ze van magnesium zijn en en high definition capacitive touchscreen, SRS WOW HD en Dolby Surround bieden, maar zolang je dat niet doet heb je veel plezier en lol zonder al te veel te besteden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:07 schreef Loll het volgende:
[..]
zeker moeilijkmaar ik koop altijd zooi
http://focalprice.com/EP5(...)20M_Cable_Black.htmlquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:03 schreef Loll het volgende:
quote:sure! genuine chinese pioneer style headphones. like genuine chinese iphone called sciphone. buy it!
12/12/2010 10:41:21 AM
Ja, op de lokale zaterdagmiddagmarkt?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:19 schreef robin007bond het volgende:
Iemand die weet waar je fatsoenlijke portemonnees kan kopen?
Het liefst geen cosplay-zooi wat dealextreme etc. verkopen
0,69 cent bij de action. Zelfs gold plated staat erop :-)quote:Op maandag 13 december 2010 22:08 schreef UncleSam het volgende:
Laatste post nog ff:
Ik zoek iets om de muziek op mobiel (audiojack 3.5 mm) te koppelen aan een stereo met tulpstekkers.
Dus tulp stekker male naar audio jack. Wie weet wat de Engelse benaming hiervoor is, ik kan ze niet vinden bij BIC, LITB..
verder is de prijs wel okay, want echte garantie (en geen chinese: stuur maar op enz enz)quote:Es läuft auf einer ARM9-CPU mit zwei Kernen und 660 MHz Taktfrequenz.
Oostenrijks eigenlijk. Daar woon ik, dus dat komt mooi uit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef mickeyD het volgende:
ja, das leuk die "dual core" bij toys R us, maar die is ook maar 660Mhz
[..]
verder is de prijs wel okay, want echte garantie (en geen chinese: stuur maar op enz enz)
maar t is wel de duitse Toys-R-us, dus ik weet niet of die in nederland leveren voor die prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |