Eerlijk gezegd is zoiets erger naar mate de nacht ochtend wordt, zeker aangezien je het pas half twee eet stinkt hij bij de 10u00 koffie pas echt goed.quote:Op maandag 13 december 2010 01:31 schreef Arglist het volgende:
Wat je zegt. Spaanse worst is inderdaad een goed begin van een moeizame week.
Ach, jij!quote:Op maandag 13 december 2010 01:31 schreef TomLievense het volgende:
Sorry, maar wat een kut TT. Dit lokt toch uit om terug te lezen.
In dit geval niet, vind ik. Maar ik ga. Trustequote:Op maandag 13 december 2010 01:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, jij!
De TT moet de essentie van het vorig topic toch bevatten?
Ik vond "The Social Network" wel een goeie.quote:Op maandag 13 december 2010 01:34 schreef Arglist het volgende:
Als mijn biertje kort is ga ik mijn nest in tenzij iemand echt een hele goed film weet, die ik dan niet gezien moet hebben.
Hmm, dat is inderdaad iets waar rekening mee gehouden dient te worden. Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 13 december 2010 01:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is zoiets erger naar mate de nacht ochtend wordt, zeker aangezien je het pas half twee eet stinkt hij bij de 10u00 koffie pas echt goed.
Als je blijft kun je meehelpen dit topic vol te krijgen, dan mag jij de volgende TT makenquote:Op maandag 13 december 2010 01:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
In dit geval niet, vind ik. Maar ik ga. Truste
Ah dat is wel even pech want mijn wizzkid die mijn films regelt heeft net die film niet op mijn externe schijf gezet.....Daarvoor moest ik volgende week terug komen en zelf ben ik niet zo'n held in torrents en zo.quote:Op maandag 13 december 2010 01:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vond "The Social Network" wel een goeie.
Pas gekeken en lekkere vaart in die pseudo-hoogbegaafdheidsfilm.
Hmm, en wat dacht je van The Experiment of Machete?quote:Op maandag 13 december 2010 01:39 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ah dat is wel even pech want mijn wizzkid die mijn films regelt heeft net die film niet op mijn externe schijf gezet.....Daarvoor moest ik volgende week terug komen en zelf ben ik niet zo'n held in torrents en zo.
Beide gezien, maar ik heb even in mijn kast gekeken en heb 21 grams gevonden die ik een maandje geleden gekocht heb en nog niet gezien heb. Family Guy ben ik pas 3 dagen geleden begonnen te waarderen.quote:Op maandag 13 december 2010 01:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm, en wat dacht je van The Experiment of Machete?
Anders kan je altijd een serietje kijken, nieuwe American Dad, Family Guy of Southpark?
Nu pas Family Guyquote:Op maandag 13 december 2010 01:43 schreef Arglist het volgende:
[..]
Beide gezien, maar ik heb even in mijn kast gekeken en heb 21 grams gevonden die ik een maandje geleden gekocht heb en nog niet gezien heb. Family Guy ben ik pas 3 dagen geleden begonnen te waarderen.Maar voor mij blijven The Simpsons #1
Ik heb nooit de moeite genomen om een hele aflevering van Family Guy te kijken tot drie dagen geleden dus.quote:Nu pas Family Guy?
Waar kom jij nou weer helemaal vandaan
the Big Bang Theory is ook een leuke om te volgen
Klopt, is ook een fijne.quote:Op maandag 13 december 2010 01:55 schreef Arglist het volgende:
Wat ik wel grappig vind is Blue Mountain Sate. Een hersenloze MTV 'American College' serie over football spelersLekker niet nadenken en lachen om die Amerikanen die gaan studeren, omdat ze goed kunnen sporten.
En dan vooral die Thadquote:Op maandag 13 december 2010 01:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, is ook een fijne.
Wat dan weer niet leuk is; the Cleveland Show.
Dat is Family Guy zonder leuke personages en zonder grappige flashbacks.
Een hele flauwe slechte tekenfilm dus.
Qua serieuze series zijn de eerste paar seizoenen van Dexter de moeite waard en the Wire
Mijn ex dwong me eigenlijk alleen Top Gear te kijken. Topwijfquote:Op maandag 13 december 2010 02:04 schreef Arglist het volgende:
Die Cleveland show heb ik net ook een stukje van gezien. Vond ik ook maar matigjes inderdaad. Van series heb eigenlijk alleen maar Lost gekeken, omdat het moest van mijn vriendin, maar besloot ik in aller wijsheid om er aan het eind van het 3e of 4e seizoen mee op te houden omdat ze het zelf niet meer wisten. Ook dwingt ze me om Grey's anatomy en de rest van vrouwen crap te kijken.... The horror.....
Voor de rest is dat 't wel met series.
quote:Op maandag 13 december 2010 01:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je blijft kun je meehelpen dit topic vol te krijgen, dan mag jij de volgende TT maken
Eden Lake.quote:Op maandag 13 december 2010 01:14 schreef Arglist het volgende:
Iemand nog een aan te raden film gezien? Ik heb The town gekeken en snap niet waarom hij op imdb een 7,9 heeft.
Voor mensen met een gespleten persoonlijkheid?quote:Op maandag 13 december 2010 09:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Eden Lake.
Whiskers weg? Las ik zo.
HMMM twee SC's werkt niet.
met een dubbele username.quote:Op maandag 13 december 2010 10:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Voor mensen met een gespleten persoonlijkheid?
quote:Op maandag 13 december 2010 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
Er mankeert echt wat aan je verstand wanneer je een mede-users gaat lopen Googlen. Uiteraard komt een dergelijke actie van rechts.
Oke oke, dat sloeg in principe nergens op.quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
Er mankeert echt wat aan je verstand wanneer je een mede-users gaat lopen Googlen. Uiteraard komt een dergelijke actie van rechts.
Eensquote:Op maandag 13 december 2010 10:44 schreef eriksd het volgende:
Al met al niet erg netjes allemaal wat hier gebeurd.
Ronduit laag en op imbeciel niveau uitgevoerd.quote:Op maandag 13 december 2010 10:44 schreef eriksd het volgende:
Al met al niet erg netjes allemaal wat hier gebeurd.
Ik zei vannacht al dat het niet chique was en dat was een eufemisme...maarja er zitten hier wel meer mensen met een empatisch vermogen van een bosui.quote:Op maandag 13 december 2010 11:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Ronduit laag en op imbeciel niveau uitgevoerd.
Dan ben ik toch meer een directe aanpak en een uitspraak te doen die iedereen snapt.quote:Op maandag 13 december 2010 11:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zei vannacht al dat het niet chique was en dat was een eufemisme...maarja er zitten hier wel meer mensen met een empatisch vermogen van een bosui.
dat klopt ook. Het is en blijft toch een soort schaak spelletje.quote:Op maandag 13 december 2010 11:38 schreef Picchia het volgende:
De boel ophitsen tegen php is ook niet netjes.
Misschien was dat beter geweest ik weet het niet.quote:Op maandag 13 december 2010 11:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan ben ik toch meer een directe aanpak en een uitspraak te doen die iedereen snapt.
Is volgens mij meer je afkeuring laten blijken.quote:Op maandag 13 december 2010 11:38 schreef Picchia het volgende:
Reageerde daar PHP op dat hij EchtGaaf's kloon had weten te achterhalen en Yvonne's telefoonnummer, dus dat dit bij Whiskers ook wel zou lukken, waarop zij zei:quote:Op maandag 13 december 2010 00:40 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb al vaker naar haar beroep proberen te vissen, maar dat geeft ze niet prijs.
Om dan twee pagina's later slachtoffertje te spelen vind ik niet heel sterk.quote:
Ga je gang in de zin van "schets maar een profiel van me"en plaats die hier, of in de zin van "probeer maar al mijn privégegevens" te googlen en plaats die hier.quote:Op maandag 13 december 2010 11:45 schreef GSbrder het volgende:
En, laten we wel wezen, Whiskers maakte het er ook een beetje naar.
Ze achterhaalde de namen van Tom's, PHP's en mijn opleidingsinstituut en vervolgens ging het logischerwijs over haar leven. Toen kwam deze comment:
[..]
Reageerde daar PHP op dat hij EchtGaaf's kloon had weten te achterhalen en Yvonne's telefoonnummer, dus dat dit bij Whiskers ook wel zou lukken, waarop zij zei:
[..]
Om dan twee pagina's later slachtoffertje te spelen vind ik niet heel sterk.
Als hij niet het morele besef heeft om dat soort dingen achterwege te laten dan moet Fok hem dat maar bij brengen. Maar goed, hij zal wel in de slachtofferrol kruipen, what else is new.quote:Op maandag 13 december 2010 11:38 schreef Picchia het volgende:
Dat is ook weer waar.quote:Op maandag 13 december 2010 12:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als hij niet het morele besef heeft om dat soort dingen achterwege te laten dan moet Fok hem dat maar bij brengen. Maar goed, hij zal wel in de slachtofferrol kruipen, what else is new.
Het is een kwestie van fatsoen dan wel een gebrek daaraan bij php.quote:Op maandag 13 december 2010 12:31 schreef GSbrder het volgende:
Niemand is ergens een slachtoffer van.
Volwassenen die zich laten meeslepen in een discussie en persoonlijke informatie van de ander opzoeken die vrij verkrijgbaar is, daar is geen schuld of onschuld bij.
Onzin, er bestaat ook nog zoiets als goed fatsoen. Als je continu onbeschoft vanaf de straat bij iemand door het raam naar binnen gaat zitten loeren en die persoon op straat overal volgt vindt iedereen dat asociaal gedrag, en wordt het in extreme gevallen zelfs als stalking gezien. Maar op Internet mag 't blijkbaar allemaal, want daar tellen fatsoensnormen opeens niet meer.quote:Op maandag 13 december 2010 12:31 schreef GSbrder het volgende:
Niemand is ergens een slachtoffer van.
Volwassenen die zich laten meeslepen in een discussie en persoonlijke informatie van de ander opzoeken die vrij verkrijgbaar is, daar is geen schuld of onschuld bij.
Waarom?quote:Op maandag 13 december 2010 11:38 schreef Picchia het volgende:
Ja, soms spelen we allemaal wel eens op de man, maar dit ging een beetje heel erg te ver.quote:Op maandag 13 december 2010 12:41 schreef eriksd het volgende:
Ik vind crossposten met dingen uit bijv. R&P sowieso not done.
Waar zijn de modder eters als we ze nodig hebben he!?quote:
Als iemand het op internet kwakt is het vrij om te lezen door anderen toch?quote:Op maandag 13 december 2010 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zie er eerlijk gezegd de lol niet van in. Als een user een en ander kwijt wil over zijn of haar persoonlijke leven dan is diegene vrij om dat met ons te delen. Ik ga er echter niet naar op zoek.
Volgens mij is er niets gebeurd wat niet door de beugel kan. Je kan iemand niet verbieden om Google te gebruiken of iemand zijn postgeschiedenis na te lopen. Hooguit het publiceren van gegevens.quote:Op maandag 13 december 2010 12:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als hij niet het morele besef heeft om dat soort dingen achterwege te laten dan moet Fok hem dat maar bij brengen. Maar goed, hij zal wel in de slachtofferrol kruipen, what else is new.
Tsja, als jij naam en toenaam in je profiel flikkert, dan kun je er uiteraard op wachten. Weet echter niet of dat het geval is.quote:Op maandag 13 december 2010 12:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als iemand het op internet kwakt is het vrij om te lezen door anderen toch?
Goede postquote:Op maandag 13 december 2010 12:58 schreef Picchia het volgende:
[..]
Volgens mij is er niets gebeurd wat niet door de beugel kan. Je kan iemand niet verbieden om Google te gebruiken of iemand zijn postgeschiedenis na te lopen. Hooguit het publiceren van gegevens.
Dan kan whiskers wel boos worden, maar haar denkbeeldige normen hoeven absoluut niet de normen van een ander te zijn.
De norm dat je users niet moet zwartmaken is echter weinig persoonlijk of denkbeeldig. Daar stoor ik mij dus meer aan. Hoewel het in dit geval enigszins gerechtvaardigd is hoeven we er echt niet constant over door te zagen.
Overigens kunnen whiskers en php dit prima onderling in PM of indien wenselijk met de moderators oplossen. Het zou mijn voorkeur hebben dat deze discussie dan ook verschoven wordt naar het feedback topic, zodat in deze slowchat we weer normale dingen kunnen bespreken.
Ben niet dol op Rutte, maar de verkiezing is helaas terecht.quote:Op maandag 13 december 2010 13:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goede post.
Dus; over Rutte die politicus van het jaar is geworden, wat vinden jullie daarvan?
Mwoah. Het zal moeten blijken in hoeverre zijn handelingen juist zijn geweest. Heeft hij die tweede plaats verdient aan zijn tranendal op het congres?quote:
Als iemand over straat loopt en je volgt hem of haar, vanuit een 'relatie elders en eerder' heet het stalken.quote:Op maandag 13 december 2010 12:57 schreef Boze_Appel het volgende:
Als iemand het op internet kwakt is het vrij om te lezen door anderen toch?
Als je een oldskool telefoonboek pakt en een nummer opzoekt, dan is dat?quote:Op maandag 13 december 2010 13:15 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als iemand over straat loopt en je volgt hem of haar, vanuit een 'relatie elders en eerder' heet het stalken.
Je ziet hoop ik wel verschil tussen lezen wat iemand her en der zeg maar blogt en doelbewuste privacy data-mining.
Foutief vergelijk, volgens het SR is stalking pas strafbaar zodra iemand van de actie hinder ondervindt; het stelselmatig lastigvallen van een persoon, door die persoon te achtervolgen, steeds op hinderlijke wijze contact op te nemen, en soms ook te bedreigen.quote:Op maandag 13 december 2010 13:15 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als iemand over straat loopt en je volgt hem of haar, vanuit een 'relatie elders en eerder' heet het stalken.
Je ziet hoop ik wel verschil tussen lezen wat iemand her en der zeg maar blogt en doelbewuste privacy data-mining.
Puur politiek bezien zou dat wilders zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 13:04 schreef GSbrder het volgende:
Goede post.
Dus; over Rutte die politicus van het jaar is geworden, wat vinden jullie daarvan?
hangt van de motivatie af.quote:Op maandag 13 december 2010 13:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je een oldskool telefoonboek pakt en een nummer opzoekt, dan is dat?
Nee, nooit.quote:
Er is wel wat meer 'grijs' tussen strafbaar zijn en iets doen wat een ander niet wil.quote:Op maandag 13 december 2010 13:18 schreef GSbrder het volgende:
Foutief vergelijk, volgens het SR is stalking pas strafbaar
Dat contact is hier in het forum.quote:..... en er geen contact wordt gezocht met haar, is het vergelijk met "op straat iemand achtervolgen" verkeerd.
Ratatatatatatata met 5 doden onder het aanvallende 'vijandelijke personeel ' is korporaal 1e klasse gepromoveerd tot sergeant 3e klasse omdat hij daarmee 10 van zijn kameraden zeer waarschijnlijk het leven redde.quote:
Inderdaad!quote:
Open deur: je hebt alle lichtjes even aangedraaid, bekeken? of is het normaliter zo dat het ook werkt als er wel 1 of meer stuk zijn?quote:Op maandag 13 december 2010 13:33 schreef betyar het volgende:
Mijn kerstverlichting voor buiten is kapot....Zo haastig als ik was om niet even te checken of ze het deden voor ik de boel ophing.
De haren van onze hond gaan spontaan rechtop op staan als het woord Maxime wordt uitgesproken.quote:
http://video.google.com/videoplay?docid=-774569558623406068# honden zijn wellicht politiek bewuster dan mensen, ze gaan op hun gevoel af i.p.v. op verhaaltjes!quote:Op maandag 13 december 2010 13:35 schreef betyar het volgende:
[..]
De haren van onze hond gaan spontaan rechtop op staan als het woord Maxime wordt uitgesproken.
Honden blegh.quote:Op maandag 13 december 2010 13:35 schreef betyar het volgende:
[..]
De haren van onze hond gaan spontaan rechtop op staan als het woord Maxime wordt uitgesproken.
Dat was ik dus vergeten te checken voor ik al die zooi ophing. vanavond met een ladder 24 meter 12 volt lampjes gaan testen.quote:Op maandag 13 december 2010 13:34 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Open deur: je hebt alle lichtjes even aangedraaid, bekeken? of is het normaliter zo dat het ook werkt als er wel 1 of meer stuk zijn?
quote:Op maandag 13 december 2010 13:39 schreef Bluesdude het volgende:
over privacy van slowchatters gesproken
2005
pol slowchat
nacht
vijand 1 maakt vijand 2 uit voor pedofiel
natuurlijk gelogen
vijand 2 slaat terug en onthult dat vijand 1 een zeker virus heeft
dat was waar en uitgeplozen op het internet
grote rellen in de tent.
duurde jarenlang
.
Oh ja, pvda-ers en honden...quote:
Wie is hier een PvdA'er?quote:Op maandag 13 december 2010 13:40 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Oh ja, pvda-ers en honden...De PVDA (als partij, 2e kamer) wilde ALLE honden muilkorven, preventief vanwege bijten. nu mensen nog handboeien en er zal minder misdaad zijn, en meer verkeersongevallen
Ja en zo zijn er tig voorbeelden op allerlei fora internet-wide. Sinds 2005 misschien wel 50% meer elk jaar.quote:Op maandag 13 december 2010 13:39 schreef Bluesdude het volgende:
2005
pol slowchat
nacht
natuurlijk gelogen
grote rellen in de tent.
duurde jarenlang
.
bron ?quote:Op maandag 13 december 2010 13:40 schreef fokthesystem het volgende:
De PVDA (als partij, 2e kamer) wilde ALLE honden muilkorven,
Nu begrijp ik de wazigheid WEL, ik was te snel, ik doel op:quote:
PVDA!quote:
Oh ze zijn er wel, maar je partij wilde ze allemaal preventief gaan muilkorven, wist je dat?quote:Op maandag 13 december 2010 13:44 schreef betyar het volgende:
ik stem PvdA en heb een hond. Of hij bijt weet ik niet. Dat kun je nooit weten.
De media?quote:Op maandag 13 december 2010 13:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nu begrijp ik de wazigheid WEL, ik was te snel, ik doel op:
Honden blegh? pvda-ers blegh!![]()
Plus dat ze een hekel aan honden hebben, die partij. Wat de pvda niet bevalt, muilkorft ie.... (Incl. journalisten, media...)
Geen probleem, als ik met de hond ga wandelen en ze willen hem aaien vragen ze altijd "bijt ie?"quote:Op maandag 13 december 2010 13:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Oh ze zijn er wel, maar je partij wilde ze allemaal preventief gaan muilkorven, wist je dat?
Overigens zijn de bijtincidenten voor 82% in de huiselijke kring en meestal met gewone gezonde honden (dus niet vals) maar met niet hond snappende mensen.
Zo is het natuurlijk helemaal niet gegaan, meneer Bluesdude.quote:Op maandag 13 december 2010 13:39 schreef Bluesdude het volgende:
2005
pol slowchat
nacht
natuurlijk gelogen
grote rellen in de tent.
duurde jarenlang
.
Jouw leven is voor een groot deel vraagteken!quote:
Nieuwsgierigheid wordt doorgaans beschouwd als een goede eigenschap. Het Bos contra de Volkskrant/Wagendorp verhaal is overigens een fabeltje gebleken. Verder doel jij vermoedelijk op de burgemeester van Utrecht die een lokale uitgave wilde terugroepen. Inderdaad ongehoord, maar om dat nou de complete partij toe te schrijven.quote:Op maandag 13 december 2010 13:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jouw leven is voor een groot deel vraagteken!En de lijstjes heb je al 3 maal gelezen, althans het kon, in die topics was je er ook. kort gezegd, pvda bobo's die kranten wilden bijsturen en zelfs oplages terugriepen, ontslag van columnist vragen e.d.
Dat is 1 van de spindoctors wel-gelukte pvda items, als een ninja de boel (meerderheid der stemmers, de politiek-dommen) zwevende, waar Nl de meeste van heeft) onzichtbaar in de maling nemen. Dan is de pvda 1 partij, alle neuzen 1 kant op, dan wordt er weer 1 uit geflikkerd omdat ie niet als de groep denkt op een item, dan weer is 1 pvda-er het gezicht van de pvda of een kanjer waarvan het jammer is dat deze 'posterboy' (over een man van 72 of zo) voor de pvda met zijn bestuursfunctie stopt, dan weer is de partij landelijk een gevestigde in de bevolking opererende partij, dan is het weer een franchise van lokaal belang dat nu eenmaal wel eens niet strookt met de partijlijn' enz etc. een vieze draaiende in de maling nemende, zand in ogen stroooiende, 'politieke' bende dus.quote:Op maandag 13 december 2010 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
Inderdaad ongehoord, maar om dat nou de complete partij toe te schrijven.
God, man, laat je toch een keer behandelen voor die waandenkbeelden.quote:Op maandag 13 december 2010 13:57 schreef fokthesystem het volgende:
Dat is 1 van de spindoctors wel-gelukte pvda items, als een ninja de boel onzichtbaar in de maling nemen. Dan is de pvda 1 partij, alle neuzen 1 kant op, dan wordt er weer 1 uitgeflikkerd omdat ie niet als de groep denkt op een item, dan weer is 1 pvda-er het gezicht van de pvda of een kanjer waarvan het jammer is dat deze 'posterboy' (over een man van 72 of zo) voor de pvda met zijn bestuursfunctie stopt, dan weer is de partij landelijk een gevestigde in de bevolking opererende partij, dan is het weer een franchise van lokaal belang dat nu eenmaal wel eens niet strookt met de partijlijn' enz etc. een vieze draaiende in de maling nemende, zand in ogen stroooiende, 'politieke' bende dus.
jaja.... jij beweert iets zonder bron...quote:
Wilders muilkorft graag journalisten en media... en nog veel meer ..quote:Op maandag 13 december 2010 13:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nu begrijp ik de wazigheid WEL, ik was te snel, ik doel op:
Honden blegh? pvda-ers blegh!![]()
Plus dat ze een hekel aan honden hebben, die partij. Wat de pvda niet bevalt, muilkorft ie.... (Incl. journalisten, media...)
Degenen die in de waan leven zijn degenen die dit allemaal 'misten of niet willen weten' omwille van comfort denken of anderszins. Dus ontspan, de pvda kent al deze feiten niet, ik verzon ze.(<die versie is alleen voor jou, zat anderen zijn inmiddels wel zo ver om ook nimmer meer pvda te stemmen)quote:Op maandag 13 december 2010 13:59 schreef Tijger_m het volgende:
God, man, laat je toch een keer behandelen voor die waandenkbeelden.
Oke, jij stemt dus geen PvdA. Overigens neemt jouw aversie jegens de sociaal-democraten ongezonde vormen aan. Ik koester niet de illusie dat de PvdA een en al zuivere koffie is. We hebben immers van doen met politici. Maar jij ziet werkelijk overal spoken. En het treurige is nog dat jij er werkelijk vanuit gaat dat de door jou geliefde SP geen opportunisten kent.quote:Op maandag 13 december 2010 13:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is 1 van de spindoctors wel-gelukte pvda items, als een ninja de boel (meerderheid der stemmers, de politiek-dommen) zwevende, waar Nl de meeste van heeft) onzichtbaar in de maling nemen. Dan is de pvda 1 partij, alle neuzen 1 kant op, dan wordt er weer 1 uit geflikkerd omdat ie niet als de groep denkt op een item, dan weer is 1 pvda-er het gezicht van de pvda of een kanjer waarvan het jammer is dat deze 'posterboy' (over een man van 72 of zo) voor de pvda met zijn bestuursfunctie stopt, dan weer is de partij landelijk een gevestigde in de bevolking opererende partij, dan is het weer een franchise van lokaal belang dat nu eenmaal wel eens niet strookt met de partijlijn' enz etc. een vieze draaiende in de maling nemende, zand in ogen stroooiende, 'politieke' bende dus.
Wat muzikale begeleiding:quote:Op maandag 13 december 2010 13:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is 1 van de spindoctors wel-gelukte pvda items, als een ninja de boel (meerderheid der stemmers, de politiek-dommen) zwevende, waar Nl de meeste van heeft) onzichtbaar in de maling nemen. Dan is de pvda 1 partij, alle neuzen 1 kant op, dan wordt er weer 1 uit geflikkerd omdat ie niet als de groep denkt op een item, dan weer is 1 pvda-er het gezicht van de pvda of een kanjer waarvan het jammer is dat deze 'posterboy' (over een man van 72 of zo) voor de pvda met zijn bestuursfunctie stopt, dan weer is de partij landelijk een gevestigde in de bevolking opererende partij, dan is het weer een franchise van lokaal belang dat nu eenmaal wel eens niet strookt met de partijlijn' enz etc. een vieze draaiende in de maling nemende, zand in ogen stroooiende, 'politieke' bende dus.
Ik ga uit van politiek in NL als noodzakelijk kwaad, want het is veel erger dan men hier denkt doorgaans. Met google alerts zie ik het gewoon , de pvda is minimaal 2 maal vaker en erger dan welke partij dan ook. Of heel simpel de bal kaatsen : al dat pvda verdedigen is de verdediger die zichzelf een bewijs van onvermogen omhangt.quote:Op maandag 13 december 2010 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, jij stemt dus geen PvdA. Overigens neemt jouw aversie jegens de sociaal-democraten ongezonde vormen aan. Ik koester niet de illusie dat de PvdA een en al zuivere koffie is. We hebben immers van doen met politici. Maar jij ziet werkelijk overal spoken. En het treurige is nog dat jij er werkelijk vanuit gaat dat de door jou geliefde SP geen opportunisten kent.
Ik klets uit de praktijk, het gros hier die nekt.quote:Op maandag 13 december 2010 14:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[quote]jaja.... jij beweert iets zonder bron...
en je bent te lui om een bron op te zoeken..
ik heb dat wel gedaan
en je kletst uit je nek
Dat doet de pvda veel beter dan ik, alleen loopt de demon wel in een (gedeclareerde) schaapsleren jasje rondquote:je zit weer eens de pvda te demoniseren
Een google alert over een opmerking van ruim 2 jaar geleden? Bijzonder.quote:Op maandag 13 december 2010 14:03 schreef fokthesystem het volgende:
Ik ga uit van politiek in NL als noodzakelijk kwaad, want het is veel erger dan men hier denkt doorgaans. Met google alerts zie ik het gewoon , de pvda is minimaal 2 maal vaker en erger dan welke partij dan ook. Of heel simpel de bal kaatsen : al dat pvda verdedigen is de verdediger die zichzelf een bewijs van onvermogen omhangt.
ik herinner me geen Staal aanwezig in 2005 ? onder welke nickname opereerde je toenquote:Op maandag 13 december 2010 13:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Zo is het natuurlijk helemaal niet gegaan, meneer Bluesdude.
En overigens heeft dit al helemaal niets met Whiskers en PHP te maken.
Toevoeging: tenzij je een zekere beer bedoelt.
hebik gedaanquote:Op maandag 13 december 2010 14:06 schreef fokthesystem het volgende:
Google woorden : pvda 2e kamer honden muilkorven
http://www.harmevertwaalk(...)dag+21+december.htmlquote:In het overleg heb ik een pleidooi gehouden voor het opnemen van mogelijkheden om agressieve honden te gaan muilkorven en daar een landelijke regeling voor te gaan maken.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-wijken-rsquo.dhtmlquote:In gevaarlijke buurten waar agressieve honden vaak bijten, moeten alle viervoeters gemuilkorfd over straat. Dat vindt de PvdA.
Waarom de link met google alerts, dat is een kwestie van geheugen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:07 schreef Tijger_m het volgende:
[quote]Een google alert over een opmerking van ruim 2 jaar geleden? Bijzonder.
Dat maakt de pvda niet uit, die zijn dan weer even een franchise partij en op de ene lokatie (gemeentes dus) zal men pro-hond zijn met lage belasting daarop en div. uitlaatplekken, en op andere moeten ze OVERAL in de bebouwde kom En de parken aldaar, aan de riem.quote:Overigens vond ik de suggestie indertijd nogal stupide, je gaat er wel even aan voorbij dat ipv. een landelijk beleid er nu totaal geen coherent beleid is ten aanzien van honden en incidenten waarbij honden betrokken zijn maar goed, dat zullen we je niet aanrekenen.
Stali.quote:Op maandag 13 december 2010 14:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik herinner me geen Staal aanwezig in 2005 ? onder welke nickname opereerde je toen
en idd is er iets anders gegaan....
die nachtelijk sc was niet de oorzaak van het jarenlang rellen ... wel een aanleiding voor alles wat erna kwam
en de les is ....respecteer de privacy van fokusers..
Ik zie het verband niet tussen Google Alerts en het zogenaamde kwaadaardige karakter van de PvdA. Verder ben jij het best te vergelijken met een reli-fanaat: jouw conclusies staan al vast. Het is alleen zaak om 'bewijs' te vinden om die conclusies mee te onderbouwen. Het feit dat het bewijs meer dan eens bestaat uit vage aannames, doet niet ter zake.quote:Op maandag 13 december 2010 14:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik ga uit van politiek in NL als noodzakelijk kwaad, want het is veel erger dan men hier denkt doorgaans. Met google alerts zie ik het gewoon , de pvda is minimaal 2 maal vaker en erger dan welke partij dan ook. Of heel simpel de bal kaatsen : al dat pvda verdedigen is de verdediger die zichzelf een bewijs van onvermogen omhangt.
Media he... Ik zag het toen live.quote:Op maandag 13 december 2010 14:16 schreef Bluesdude het volgende:
het gaat dus niet om ALLE honden, alleen agressieve honden en alleen in gevaarlijke buurten,aldus AD
Is er een verschil?quote:Op maandag 13 december 2010 14:20 schreef betyar het volgende:
Is de hond dan gevaarlijk of doet hij zijn werk gewoon goed?
je hebt wel gelijk over php ..ik las de sc van vannacht terug.... er is idd niet veel gebeurd..... maar ik zeg toch maar dat de les is dat je de privacy van users moet respecteren....quote:Op maandag 13 december 2010 14:17 schreef Staal het volgende:
PHP is een wat onbesuisde knaap van 19 die gewoon nog moet leren dat dit niet handig is om te doen op FOK!
Voor mij op dat moment niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel google alerts in, bijv. op gl, sp, pvda, cda, pvda en de woorden : onenigheid, protest, afgescheiden, opgestapt, geroyeerd, ophef, declaratiies, bonnen OR bonnetjes e.d. en de pvda zal je minstens 2 maal vaker negatief voorbij zien komen dan de andere partijen, dit is de 3e maal dat ik je dit vertel, je geheugen is niet zo best.quote:Op maandag 13 december 2010 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zie het verband niet tussen Google Alerts en het zogenaamde kwaadaardige karakter van de PvdA.
Het verschil is dat G-d geen woordvoerders heeft of lucassen's in zijn 'fractie'(nou goed 1 danquote:Verder ben jij het best te vergelijken met een reli-fanaat: jouw conclusies staan al vast. Het is alleen zaak om 'bewijs' te vinden om die conclusies mee te onderbouwen. Het feit dat het bewijs meer dan eens bestaat uit vage aannames, doet niet ter zake.
alle politieke partijen is een vergaarbak van baantjesjagersquote:Op maandag 13 december 2010 14:25 schreef Sachertorte het volgende:
De PvdA bestaat uit baantjesjagers. Dat is op zich geruststellend, want je moet er toch niet aan denken dat er echt zoveel mensen met zulke idiote ideeen zouden zijn.
Een sigline waardig!quote:Op maandag 13 december 2010 14:25 schreef Sachertorte het volgende:
De PvdA bestaat uit baantjesjagers. Dat is op zich geruststellend, want je moet er toch niet aan denken dat er echt zoveel mensen met zulke idiote ideeen zouden zijn.
Zoals er bij henny huisman er maar 1 kon winnen, zo kan er maar 1 de slechtste zijn, en dan met meer dan 2 lengtes nog wel, is dat een hele knappe sprong van de pvda.quote:Op maandag 13 december 2010 14:27 schreef Bluesdude het volgende:
alle politieke partijen is een vergaarbak van baantjesjagers
alleen 1 partij dat verwijten is net zo moreel corrupt
Is waar, maar bij de PvdA vind ik het extra verwijtbaar, omwille van hun tenenkrommende retoriek.quote:Op maandag 13 december 2010 14:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
alle politieke partijen is een vergaarbak van baantjesjagers
alleen 1 partij dat verwijten is net zo moreel corrupt
en dan ?quote:Op maandag 13 december 2010 14:17 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Media he... Ik zag het toen live.
Hoe komt het dat jij mij meent te kennen? Door die anderhalve discussie die we hebben gevoerd? Jij beschuldigt mij van downspinnen en weet ik het wat allemaal, zonder dat je ook maar enig idee hebt met wie je te maken hebt. Dat is de voornaamste reden dat ik jou onmogelijk serieus kan nemen. In jouw ogen is iedereen die niet tegen de PvdA is, voor de PvdA. Je bent een eng, radicaal mannetje.quote:Op maandag 13 december 2010 14:26 schreef fokthesystem het volgende:
Het verschil is dat G-d geen woordvoerders heeft of lucassen's in zijn 'fractie'(nou goed 1 dan)
Diverse malen kwamen de lijsten voorbij, maar jij bent de snelste en stevigste pvda-downspinner, je ontkent ronduit dingen dus die anderen wel snappen dat het waar is, zoals een elatik met haar dure boten en autos huren, taxi ritjes, 30 miljoen over de balk, bos'rayban en vrindjes bij abnamro met dito vrindje reclame buro, herfkens en cohen de scheefhuurders, afijn kop in het zand en op fok maar lopen ontkennen en draaien!
Even voor de duidelijkheid, Want het wordt hem altijd in zijn schoenen geschoven, Ryan3 heeft het niet bekend gemaakt, sterker hij was erop tegen. Ik was degene die even was gaan googlen op zijn profielnaam van zijn zoveelste kloontje. Het ging ook niet om het virus maar om het feit dat iemand dag in dag uit liep te k#nkeren op werklozen etc en dat toen bleek dat meneer zelf gewoon al 22 jaar werkloos was. Dat riep woede op en toen heeft een beer dat bekend gemaakt.quote:Op maandag 13 december 2010 14:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk over php ..ik las de sc van vannacht terug.... er is idd niet veel gebeurd..... maar ik zeg toch maar dat de les is dat je de privacy van users moet respecteren....
over die sc van 2005... die werd na enkele uren gesloten en offline gehaald... slechts weinigen hebben gelezen wat er allemaal gemauwd werd.
uit de verhalen van de betrokkenen heb ik begrepen dat een vijand een leugen vertelde en de andere vijand sloeg terug met de waarheid.... maar ook dat was niet netjes... je moet bepaalde waarheden in de privacysfeer laten.. hij had er spijt van later
PvdA wil alle honden verplicht muilkorvenquote:PvdA'er Waalkens laat tijdens weer een hondendebat in de Tweede Kamer weten dat hij wil dat alle viervoeters op straat gemuilkorfd worden.
kijk naar jezelf...quote:Op maandag 13 december 2010 14:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Is waar, maar bij de PvdA vind ik het extra verwijtbaar, omwille van hun tenenkrommende retoriek.
Haha, geweldig.quote:Op maandag 13 december 2010 14:31 schreef Staal het volgende:
Het ging ook niet om het virus maar om het feit dat iemand dag in dag uit liep te k#nkeren op werklozen etc en dat toen bleek dat meneer zelf gewoon al 22 jaar werkloos was.
18-12-2008quote:Op maandag 13 december 2010 14:32 schreef fokthesystem het volgende:
Ik kreeg net een berichtje, dat ook FOK de live uitzending wellicht ook las
PvdA wil alle honden verplicht muilkorven
kop in het zand jongens (schoen, passen, aantrekken...) !!
Zoals de pvda 'oorlog' tegen wilders, inderdaad...quote:Op maandag 13 december 2010 14:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
kijk naar jezelf...![]()
met je Heilige Oorlog tegen links
gelukkig is het vooral virtueel moddergooien, dat wel...
maar in potentie kan een dergelijke mentaliteit uitgroeien tot heel wat grimmige politieke activiteiten...
En de oorlog van Wilders tegen links. Wat is je punt?quote:Op maandag 13 december 2010 14:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zoals de pvda 'oorlog' tegen wilders, inderdaad...
En weer een pvda draai actie... bron? roept men (per definitie in het verleden zoiets...)quote:Op maandag 13 december 2010 14:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
18-12-2008
Verder nooit meer te berde gebracht. Bezoek aub een psychiater?
jij komt als mosterd na de maaltijd met deze bronquote:Op maandag 13 december 2010 14:32 schreef fokthesystem het volgende:
Ik kreeg net een berichtje, dat ook FOK de live uitzending wellicht ook zaglees :
[..]
PvdA wil alle honden verplicht muilkorven
kop in het zand jongens (schoen, passen, aantrekken...) !!
Met jou ga ik verder na excuses rond de ALLE honden muilkorven kwestiequote:Op maandag 13 december 2010 14:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En de oorlog van Wilders tegen links. Wat is je punt?
Ik zag het live, mijn bron is de uber bron, media neem ik met balen zout, ik heb zout in de brievenbus en op het beeldscherm plus in de speakersquote:Op maandag 13 december 2010 14:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
jij komt als mosterd na de maaltijd met deze bron
mijn eerder gegeven links gaan direct terug naar de bronnen: Waalkens en het AD..
ook het fokbericht was weer generaliserend... en met natte dinges loop je daar graag achteraan
Jij bent de enige die mijn jihad tegen links volledig au serieux neemt. Wat zegt dat over jou? Ja, je zal ongetwijfeld PvdA stemmen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
kijk naar jezelf...![]()
met je Heilige Oorlog tegen links
gelukkig is het vooral virtueel moddergooien, dat wel...
maar in potentie kan een dergelijke mentaliteit uitgroeien tot heel wat grimmige politieke activiteiten...
Man, lul niet zo vreselijk dom, ik gaf al meteen aan dat de kwestie uit 2008 stemt en ik ontkende helemaal niets. Leer eens le-zen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En weer een pvda draai actie... bron? roept men (per definitie in het verleden zoiets...)
Dat de pvda alle honden wilde muilkorven was niet waar en als het waar blijkt, dan was het niet gisteren maar 2008, joh wat simpel!
Haha, maar wel een echte ervaringsdeskundige dus!quote:
Ik heb met geen woord gerept over de muilkorven-kwestie. Om de doodeenvoudige reden dat hij een worst zal wezen wat men uitspookt met honden. Als jij onze conversatie niet voort wenst te zetten, dan zij dat zo. Kan moeilijk een gemis worden genoemd.quote:Op maandag 13 december 2010 14:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Met jou ga ik verder na excuses rond de ALLE honden muilkorven kwestie
En een projectiedeskundige.quote:Op maandag 13 december 2010 14:40 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Haha, maar wel een echte ervaringsdeskundige dus!
Je zakt steeds verder op de intelligentie schaal hoorquote:Op maandag 13 december 2010 14:39 schreef Tijger_m het volgende:
Man, lul niet zo vreselijk dom, ik gaf al meteen aan dat de kwestie uit 2008 stemt en ik ontkende helemaal niets. Leer eens le-zen.
De datum staat fucking nota bene boven het door jou aangehaalde fok artikel, nitwit.
ik vertel over die sc wat ik begreep toen.... ik had het niet over R....het was die beer die uitgemaakt werd voor pedofiel en die sloeg terug... dat begreep ik ervan ...quote:Op maandag 13 december 2010 14:31 schreef Staal het volgende:
Maar het zou wel fijn zijn als men het niet steeds oprakelde en dan ook nog op een verkeerde manier.
juist, en Als je gelijk hebt heb je gelijk, echter je bent wel de 'aanstichter'quote:Op maandag 13 december 2010 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb met geen woord gerept over de muilkorven-kwestie. Om de doodeenvoudige reden dat hij een worst zal wezen wat men uitspookt met honden. Als jij onze conversatie niet voort wenst te zetten, dan zij dat zo. Kan moeilijk een gemis worden genoemd.
Nee, ik zak door de geduldschaal. Ik merk dat ik steeds minder geduld kan opbrengen voor lusers zoals jij, da's een van de redenen dat ik nog maar sporadisch hier aanwezig ben, signal to noise ratio is veel te hoog met figuren zoals jij.quote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef fokthesystem het volgende:
Je zakt steeds verder op de intelligentie schaal hoor![]()
Ik kwam met dit item na iemand anders met de woorden (ongeveer) : "de pvda wilde ooit ALLE honden muilkorven " en de rest is nu al geschiedenis in deze draad waarbij de mindere broeders zich weer fel in de spotlights zetten...
Typische pvda 'aanval' de boel omdraaien en de aangevallene als agressor bestempelen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, ik zak door de geduldschaal. Ik merk dat ik steeds minder geduld kan opbrengen voor lusers zoals jij, da's een van de redenen dat ik nog maar sporadisch hier aanwezig ben, signal to noise ratio is veel te hoog met figuren zoals jij.
je ontvlucht je verantwoordelijkheid.... wat zegt het over jou dat je je verschuilt achter: 'het is maar een grap' .. dat is draaikonterig en schijnheilig.quote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je zakt steeds verder op de intelligentie schaal hoor![]()
Ik kwam met dit item na iemand anders met de woorden (ongeveer) : "de pvda wilde ooit ALLE honden muilkorven " en de rest is nu al geschiedenis in deze draad waarbij de mindere broeders zich weer fel in de spotlights zetten...
'Honden blegh' vatte jij op als een aanzet tot een discussie? Ik beschouw het eerder als een bewijs dat jij je verstand volledig kwijt bent en je dwingende obsessie voor de PvdA enge vormen begint aan te nemen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
juist, en Als je gelijk hebt heb je gelijk, echter je bent wel de 'aanstichter'[POL SC #1651] Waar we Whiskers zullen missen door die opmerking, uiteraard ben ik medeschuldig want een aanstichter is niets zonder opvolgers.
De bottomline is dat de PvdA 30 zetels heeft, een minder als de grootste partij en de grootste partij is in de gemeenteraden.quote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef fokthesystem het volgende:
Typische pvda 'aanval' de boel omdraaien en de aangevallene als agressor bestempelen.
Bottomline is en blijft, de pvda sucks en hetzt, verloor kiezers en leden, en dat is wel goed nieuws.
De PVV dat is pas een dramaquote:Op maandag 13 december 2010 15:03 schreef ethiraseth het volgende:
wat een drama allemaal. en het is pas maandag.
Als je dit een drama noemt is dat wel een teken dat je helemaal niks gewend bent.quote:
Maandag is altijd een drama.quote:Op maandag 13 december 2010 15:20 schreef Staal het volgende:
[..]
Als je dit een drama noemt is dat wel een teken dat je helemaal niks gewend bent.
?quote:Op maandag 13 december 2010 15:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Maandag is altijd een drama.
Alhoewel ik misschien wel de oorzaak van mijn knie probleem heb gevonden![]()
Morgen even voorleggen aan de fysio
Tja zwevende angststemmers die uit schrik geen d66, geen gl en geen sp stemden, maar 'tactisch' om de vvd/pvv tegen te houden, fail.... Leden dan, anderen winnen er nog bij, pvda verliest ze.(per saldo, want er word wel eens iemand lid gemaakt voor de grapquote:Op maandag 13 december 2010 14:54 schreef Tijger_m het volgende:
De bottomline is dat de PvdA 30 zetels heeft, een minder als de grootste partij en de grootste partij is in de gemeenteraden.
Oh en PS: De PvdA verloor slechts 2 zetels, de SP 9, dus welke partij er nu eigenlijk sucked...mwah, zou toch zeggen dat het niet de PvdA is blijkbaar.
Goed bezig Friekquote:Op maandag 13 december 2010 15:33 schreef Friek_ het volgende:
Ik zit zelf eigenlijk niet zoveel uit te spoken. Op Aristoteles zijn Politika te lezen na dan. Fijn werkje.
http://www.mortele.info/patienteninfo/knie/plica_synovialis.aspquote:
Mooi, binnen een paar weken (na de ingreep) dus weer op de been als het goed isquote:Op maandag 13 december 2010 15:49 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.mortele.info/patienteninfo/knie/plica_synovialis.asp
Mijn knie klachten passen precies in het plaatje.
Dat zou mooi uitkomenquote:Op maandag 13 december 2010 15:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi, binnen een paar weken (na de ingreep) dus weer op de been als het goed is.
Bertrand Russell leest wel erg fijn weg moet ik toegeven. Heeft vaak ook wel leuke opvattingen.quote:Op maandag 13 december 2010 15:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Goed bezig FriekVan het weekend wat boekjes gekocht van Betrand Russel en Roger Scruton voor in de trein op weg naar mijn werk
Dat ging toen nog over honden. Jij hebt de PvdA er aan gelinkt. Dat is PVV retoriek, gaat het debat over dierenwelzijn dan begint Graus over ritueel slachten.quote:Op maandag 13 december 2010 14:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
juist, en Als je gelijk hebt heb je gelijk, echter je bent wel de 'aanstichter'[POL SC #1651] Waar we Whiskers zullen missen door die opmerking, uiteraard ben ik medeschuldig want een aanstichter is niets zonder opvolgers.
Klopt ook. Als bepaalde types zo beginnen, dat soort onderwerpen, pvda-downspinners zijn, dan is de rebound kans van mij met pvda als (slecht-)voorbeeld 90%quote:Op maandag 13 december 2010 15:59 schreef TomLievense het volgende:
Dat ging toen nog over honden. Jij hebt de PvdA er aan gelinkt. Dat is PVV retoriek, gaat het debat over dierenwelzijn dan begint Graus over ritueel slachten.
Het begon al verkeerd, de 'behandeling' van Whiskers werd in dit topic gelinkt aan rechts gedrag, waarop elke PVV'er getriggerd wordt volgende reacties te betittelen als hypocriet PvdA-gedrag.quote:Op maandag 13 december 2010 15:59 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat ging toen nog over honden. Jij hebt de PvdA er aan gelinkt. Dat is PVV retoriek, gaat het debat over dierenwelzijn dan begint Graus over ritueel slachten.
Yes ik ben een bepaald typequote:Op maandag 13 december 2010 16:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Klopt ook. Als bepaalde types zo beginnen, dat soort onderwerpen, pvda-downspinners zijn, dan is de rebound kans van mij met pvda als (slecht-)voorbeeld 90%
Bepaalde types zo beginnen? Het sloeg nergens op dat jij de PvdA er bij de haren bijsleepte. Ik reageerde gekscherend met een afwijzende opmerking ten aanzien van honden. Waarop jij over de PvdA begon. Het zou je sieren wanneer je de hand in eigen boezem zou steken.quote:Op maandag 13 december 2010 16:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Klopt ook. Als bepaalde types zo beginnen, dat soort onderwerpen, pvda-downspinners zijn, dan is de rebound kans van mij met pvda als (slecht-)voorbeeld 90%
FTS is een SP'er.quote:Op maandag 13 december 2010 16:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het begon al verkeerd, de 'behandeling' van Whiskers werd in dit topic gelinkt aan rechts gedrag, waarop elke PVV'er getriggerd wordt volgende reacties te betittelen als hypocriet PvdA-gedrag.
Nee helaasquote:
Nee hoor.quote:
Boeiend ook.quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 16:04 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee helaasdit betrof dan bluesdude en koos v
Ik ook, zonder dat ik zelfs maar een woord over de PvdA heb gerept.quote:
Jij begon erover.quote:
Over de politieke kleur van users?quote:
Dat zou mooi zijn dan kunnen ze naar een oplossing gaan werkenquote:Op maandag 13 december 2010 15:49 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.mortele.info/patienteninfo/knie/plica_synovialis.asp
Mijn knie klachten passen precies in het plaatje.
Jij noemde de beste man een PVV'er. Dat vond ik beledigend dus daarom zette ik het eventjes recht.quote:Op maandag 13 december 2010 16:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Over de politieke kleur van users?
Mijn welgemeende excuses, ik doelde op "willekeurige" users, wist niet dat het enkel FTS was die anderen onterecht voor PvdA'ers uitmaakte.quote:Op maandag 13 december 2010 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij noemde de beste man een PVV'er. Dat vond ik beledigend dus daarom zette ik het eventjes recht.
Je kwam ff om de hoek met honden = blegh Nu mag je dat vinden, maar 1 slechte ervaring met een hond (die mensen aanvoelen en dus mogelijk door jouzelf is aangewakkerd) en dan alle honden blegh noemen is net zoiets als met mensen die hele bevolkingen blegh noemen wegens slechte ervaring met 1 of een paar daarvan.quote:Op maandag 13 december 2010 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ook, zonder dat ik zelfs maar een woord over de PvdA heb gerept.
Snap Koos' redeneer trant dan ook!quote:Op maandag 13 december 2010 16:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses, ik doelde op "willekeurige" users, wist niet dat het enkel FTS was die anderen onterecht voor PvdA'ers uitmaakte.
Waarom moet dat per se verklaard worden?quote:Op maandag 13 december 2010 16:22 schreef fokthesystem het volgende:
Nu kan je zeggen dat je geen slechte ervaring hebt met een hond, wat is dan de reden van jouw 'honden = blegh' ?
Ik zei 'honden blegh' omdat ik een grapje maakte. Dit is namelijk de slowchat en dat betekent dat de discussie niet per se serieus hoeft te zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 16:22 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je kwam ff om de hoek met honden = blegh Nu mag je dat vinden, maar 1 slechte ervaring met een hond (die mensen aanvoelen en dus mogelijk door jouzelf is aangewakkerd) en dan alle honden blegh noemen is net zoiets als met mensen die hele bevolkingen blegh noemen wegens slechte ervaring met 1 of een paar daarvan.
Nu kan je zeggen dat je geen slechte ervaring hebt met een hond, wat is dan de reden van jouw 'honden = blegh' ?
Ja, och.. Soms is het wat moeilijk wanneer er allerlei partijkleuren bijgehaald worden die afwijken van iemand zijn/haar persoonlijke politieke idealen. Een gebruik van een soort PVV-Godwin, waarbij elke overtuiging overeenstemmig met de PVV-punten meteen verwerpelijk is.quote:Op maandag 13 december 2010 16:24 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Snap Koos' redeneer trant dan ook!![]()
Ik zeg wat, jij verklaart dat op item x alle pvv-ers mogelijk defensief zullen reageren, ik was er 1 die reageerde, dus ben ik pvv-er (in jouw uiting, bij koos' opvattingen)
Humor daar hou ik van, vooral als het duidelijk is dat het humor is.quote:Op maandag 13 december 2010 16:26 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zei 'honden blegh' omdat ik een grapje maakte. Dit is namelijk de slowchat en dat betekent dat de discussie niet per se serieus hoeft te zijn.
Ze hebben wel een keer een flink stuk bot weggekapt, maar dat was wilde botgroei rondom de krammenquote:Op maandag 13 december 2010 16:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn dan kunnen ze naar een oplossing gaan werken, lijkt wel beetje op Osgood-Schlatter voor volwassenen.
Ik heb wilde botgroei aan mijn linkerringvingerquote:Op maandag 13 december 2010 16:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Ze hebben wel een keer een flink stuk bot weggekapt, maar dat was wilde botgroei rondom de krammen
Je zou natuurlijk ook kunnen proberen je verstand te gebruiken. Want hoe je het ook wendt of keert; de sprong van 'honden blegh' naar een discussie over honden en de PvdA is op zn zachtst gezegd wonderbaarlijk te noemen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Humor daar hou ik van, vooral als het duidelijk is dat het humor is.
Nu zie je de gevolgen als het niet zo over komt door timing bijv. door reactie op..(x) waardoor "serieus bedoelde uiting" voor de hand liggende is en humor niet....
En SC is meer serieus dan humor, althans dat is mijn waarneming tot nu toe.
Jantje heeft een vrije opvoeding en terwijl pa en ma beide apart op vakantie zijn logeert hij bij oma Mien en als zij hem naar bed brengt vraagt hij of oma nog een verhaaltje wil vertellen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
Je zou natuurlijk ook kunnen proberen je verstand te gebruiken. Want hoe je het ook wendt of keert; de sprong van 'honden blegh' naar een discussie over honden en de PvdA is op zn zachtst gezegd wonderbaarlijk te noemen.
Gebruik jij toevallig heroine?quote:Op maandag 13 december 2010 16:35 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jantje heeft een vrije opvoeding en terwijl pa en ma beide apart op vakantie zijn logeert hij bij oma Mien en als zij hem naar bed brengt vraagt hij of oma nog een verhaaltje wil vertellen.
"Er was eens een oude smeerlap..." begint oma.
Maar Jantje onderbreekt haar abrupt. "Nee Mien, niet weer dat verhaal over opa Gert.
Vertel me liever hoe het was toen jij nog op de Wallen werkte."
--------------------------------------------------------------------------------------------- (<--- streep er onder?)
Zucht ook dit lees je nu (mogelijk) voor de 3e maal: geen drugs, zelfs geen wiet, en amper alcohol (wijntje, 1 (glas) in de week gemiddeld) paddo's : nee ook niet, wel een champignon in de soep of zoquote:
Heb ooit iemand gekend die verslaafd was aan heroine. Die had ook moeite om een coherent verhaal aan de man te brengen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:40 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zucht ook dit lees je nu (mogelijk) voor de 3e maal: geen drugs, zelfs geen wiet, en amper alcohol (wijntje, 1 (glas) in de week gemiddeld) paddo's : nee ook niet, wel een champignon in de soep of zo
EDIT of zucht-2 dit was weer een grapje van je dat niet overkomt ?
Nu beschuldig je je Job impliciet van heroinegebruik.quote:Op maandag 13 december 2010 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb ooit iemand gekend die verslaafd was aan heroine. Die had ook moeite om een coherent verhaal aan de man te brengen.
Als je op Job C van de pvda doelt :quote:Op maandag 13 december 2010 16:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nu beschuldig je je Job impliciet van heroinegebruik.
quote:Op maandag 13 december 2010 16:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als je op Job C van de pvda doelt :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De post waarop je reageerde had helemaal niets meer te maken met de zaak Whiskers/php. De bewering dat het gedrag tegen Whiskers rechts zou zijn komt niet van mij. Die kwam van Koos en die heeft zelf gezegd dat die uitspraak in principe nergens op slaat. Ik vrees dat je mijn post verkeerd geïnterpreteerd hebt, maar nu we het toch over gisteravond hebben wil ik er nog wel even opingaan.quote:Op maandag 13 december 2010 16:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het begon al verkeerd, de 'behandeling' van Whiskers werd in dit topic gelinkt aan rechts gedrag, waarop elke PVV'er getriggerd wordt volgende reacties te betittelen als hypocriet PvdA-gedrag.
Ik vind dit topic ook vrij matig zonder Whiskers, maar een topic zonder mij zal het niet zijn. Daarvoor is fokken veel te leuk.quote:Op maandag 13 december 2010 02:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn ex dwong me eigenlijk alleen Top Gear te kijken. Topwijf.
Dit topic is vrij matig nu Tom en Whizzy weg zijn. Ben benieuwd of we straks kunnen
memory'en met haar en een kloon van d'r.
Een derde punt is dat ik excuses wel op zijn plaats had gevonden. Er werd ook gezegd dat ze een slachtoffer rol speelde, volgens mij was ze wel degelijk slachtoffer. Natuurlijk had het verstandiger geweest dat ze in gevoelige topics een andere naam gebruikt had, maar mag je dan nooit uitgaan van vertrouwen in je medemens?quote:Op maandag 13 december 2010 01:01 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kom steeds verder, ze plaatst niet enkel reacties hier op FOK!![]()
Ok wat een kut informatie eigenlijk
Alleen van mij? En waarvoor dan? Ik ben ook wel eens gepakt in de KLB, so be it.quote:Op maandag 13 december 2010 17:11 schreef remlof het volgende:
Excuses van php lijken mij zeker op z'n plaats.
Nogmaals, zij wilde het zelf en ik werd daarin toegejuicht. Als zij het niet wilde had ze dat direct moeten aangeven en anders had ze me kunnen pm'en. Daarbij gaf ze zelf aan dat ze er geen problemen mee had.quote:Op maandag 13 december 2010 17:13 schreef Zolcon het volgende:
Als iemand iets niet wil doe je het niet. Dat heet beschaving. Heeft niks met wat wel en niet mag te maken. Het gaat over hoe je met mensen omgaat. Graven naar mensen is triest, het voegt niks toe en niemand wordt er beter van.
Ik heb het al nagelezen en ik vind het heel erg laag van je.quote:Op maandag 13 december 2010 17:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alleen van mij? En waarvoor dan? Ik ben ook wel eens gepakt in de KLB, so be it.
Remlof.
Vanaf hier even het topic uitlezen, dan snap je wat er tenminste is gebeurd.
Als iemand zegt: "je doet maar" oid dan is dat iets anders dan toejuichen. dan is dat omdat je het niet tegen kan houden. Als iemand daarna duidelijk en herhaaldelijk aangeeft dat het niet gewenst is dan stop je. Als je iemand ermee wil confronteren doe je het maar via PM maar niet via het forum in de SC. Als iemand hier in de SC zijn gegevens neer zet is er niks aan de hand maar als het ergens anders op het internet staat is het blijkbaar de keuze van diegene om dat niet hier te delen. dan stop je ook.quote:Op maandag 13 december 2010 17:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals, zij wilde het zelf en ik werd daarin toegejuicht. Als zij het niet wilde had ze dat direct moeten aangeven en anders had ze me kunne pm'en. Daarbij gaf ze zelf aan dat ze er geen problemen mee had.
Nogmaals, ik werd door meerderden aangemoedigd lees: geholpen. Daarbij heb ik niets gepost hier. En nog iets, ze komt vrij labiel over. Eerst heeft ze er geen problemen mee -----) zit ze te huilen achter haar pc naar eigen zeggen,quote:Op maandag 13 december 2010 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het al nagelezen en ik vind het heel erg laag van je.
Doe aub niet zo moralistisch, lees anders eerst het betreffende topic door. Er waren meerdere mensen die mij goede aanwijzingen gaven. Verder heb ik niets over wishkers gepost. Dus donder op omdat te beweren.quote:Op maandag 13 december 2010 17:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als iemand zegt: "je doet maar" oid dan is dat iets anders dan toejuichen. dan is dat omdat je het niet tegen kan houden. Als iemand daarna duidelijk en herhaaldelijk aangeeft dat het niet gewenst is dan stop je. Als je iemand ermee wil confronteren doe je het maar via PM maar niet via het forum in de SC. Als iemand hier in de SC zijn gegevens neer zet is er niks aan de hand maar als het ergens anders op het internet staat is het blijkbaar de keuze van diegene om dat niet hier te delen. dan stop je ook.
eensquote:Op maandag 13 december 2010 17:19 schreef eriksd het volgende:
Zullen we er maar een eind aan breien?
Nee, niet zolang ik hier als de grote boeman word neergezet.quote:Op maandag 13 december 2010 17:19 schreef eriksd het volgende:
Zullen we er maar een eind aan breien?
Empathie is jou volslagen vreemd hè? Naar anderen wijzen kan je daarentegen wel weer erg goed.quote:Op maandag 13 december 2010 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals, ik werd door meerderden aangemoedigd lees: geholpen. Daarbij heb ik niets gepost hier. En nog iets, ze komt vrij labiel over. Eerst heeft ze er geen problemen mee -----) zit ze te huilen achter haar pc naar eigen zeggen,
Tja, kennelijk heb je wat losgemaakt. Even stilzitten als je geschoren wordt hé.quote:Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, niet zolang ik hier als de grote boeman word neergezet.
Als je aangemoedigd wordt betekent dat niet gelijk dat het gedrag goed is. Het gaat mij erom dat ze het zelf niet fijn vond. dan moet je stoppen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe aub niet zo moralistisch, lees anders eerst het betreffende topic door. Er waren meerdere mensen die mij goede aanwijzingen gaven. Verder heb ik niets over wishkers gepost. Dus donder op omdat te beweren.
Nee hoor. Maar zij is naar eigen zeggen juriste of advocate, dan hoor je in principe te weten dat iedereen te googlen is. Maar nogmaals, ze gaf in eerste instantie aan er zelf geen moeite mee te hebben. Dus kap eens door net te doen alsof ik hier al enige schuld aan heb.quote:Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Empathie is jou volslagen vreemd hè? Naar anderen wijzen kan je daarentegen wel weer erg goed.
Dan had ze dat maar even eerder moeten aangeven. Moraalridder. Daarbij zie ik jou niet tekeer gaan tegen de andere personen die het wel goedkeurden. Nee je moet alleen mij hebben.quote:Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als je aangemoedigd wordt betekent dat niet gelijk dat het gedrag goed is. Het gaat mij erom dat ze het zelf niet fijn vond. dan moet je stoppen.
Je ging te ver, weet niet wanneer te stoppen. Zelfs nu maak je haar nog voor labiel uitquote:Op maandag 13 december 2010 17:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar zij is naar eigen zeggen juriste of advocate, dan hoor je in principe te weten dat iedereen te googlen is. Maar nogmaals, ze gaf in eerste instantie aan er zelf geen moeite mee te hebben. Dus kap eens door net te doen alsof ik hier al enige schuld aan heb.
Je hebt natuurlijk wel die link gepost. Je hebt gelijk dat er mensen je Tips hebben gegeven en ik ben blij dat je betreurd wat er is gebeurd. Ik zou zeggen probeer het goed te maken en zand erover.quote:Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe aub niet zo moralistisch, lees anders eerst het betreffende topic door. Er waren meerdere mensen die mij goede aanwijzingen gaven. Verder heb ik niets over wishkers gepost. Dus donder op omdat te beweren.
Ja hallo, kijk dan eens hoe ze reageerde, valt daar werkelijk helemaal niets op an te merken? Ik had je serieus slimmer ingeschat rem. Maar nogmaals: wat heb ik hier gepubliceerd wat kwetsend of dan wel beledigend was?quote:Op maandag 13 december 2010 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Je ging te ver, weet niet wanneer te stoppen. Zelfs nu maak je haar nog voor labiel uit
Ik moet jou hebben omdat jij nu hier bent en in discussie bent. "Maar de anderen doen het ook!" is altijd een slecht argumentquote:Op maandag 13 december 2010 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan had ze dat maar even eerder moeten aangeven. Moraalridder. Daarbij zie ik jou niet tekeer gaan tegen de andere personen die het wel goedkeurden. Nee je moet alleen mij hebben.
Ik heb haar een aantal pm's gestuurd. Maar ik ben hier net zo schuldig aan als een aantal anderen hier.quote:Op maandag 13 december 2010 17:26 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk wel die link gepost. Je hebt gelijk dat er mensen je Tips hebben gegeven en ik ben blij dat je betreurd wat er is gebeurd. Ik zou zeggen probeer het goed te maken en zand erover.
Nee, jij moet niet als een wilde koe boven op mij springen terwijl er meerdere mensen bij betrokken zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 17:27 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik moet jou hebben omdat jij nu hier bent en in discussie bent. "Maar de anderen doen het ook!" is altijd een slecht argument
Dit dus. Gedane zaken nemen geen keer. Of php krijgt een ban aan zn broek of jullie droppen het onderwerp gewoon.quote:
Nou poepoe die link. Kijk anders mijn posthistorie maar na, staan ook wel een aantal gênante topics in. Of wacht, jij poste gisteren nog dat topic waarin stond dat ik yvonne heb gebeldquote:Op maandag 13 december 2010 17:26 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk wel die link gepost. Je hebt gelijk dat er mensen je Tips hebben gegeven en ik ben blij dat je betreurd wat er is gebeurd. Ik zou zeggen probeer het goed te maken en zand erover.
Pardon, heb je niet begrepen wat er gebeurd is?quote:Op maandag 13 december 2010 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. Gedane zaken nemen geen keer. Of php krijgt een ban aan zn broek of jullie droppen het onderwerp gewoon.
Niet echt nee.quote:Op maandag 13 december 2010 17:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pardon, heb je niet begrepen wat er gebeurd is?
Oh?quote:Op maandag 13 december 2010 17:31 schreef eriksd het volgende:
Je ziet in dit topic een interessante grens tussen oud en jong.
Aanwezigen gisteren.quote:Op maandag 13 december 2010 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, jij moet niet als een wilde koe boven op mij springen terwijl er meerdere mensen bij betrokken zijn.
levensechte ring?quote:Op maandag 13 december 2010 16:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb wilde botgroei aan mijn linkerringvinger.
Wat ben je toch weer een naar teringventje. Mijn onderbuik heeft kennelijk behoorlijk vaak gelijk als het gaat om bepaalde users.quote:Op maandag 13 december 2010 17:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[POL SC #1650] En Francais.
Vanaf daar topic even uitlezen. Thats all.
Jouw vlotte reactie was :quote:Op maandag 13 december 2010 17:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Aanwezigen gisteren.
Du_ke vond dat je moest ophouden.
Arglist vond het triest.
GSborder steunde het niet, maar wilde het niet afkeuren.
Ik heb nog naar haar voornaam gegokt, maar dat was voordat je met die link kwam. Ik vond dat nog vrij onschuldig.
Picchia vond dat je niets verkeerd deed zolang je niets poste.
Ze is o.a. geïnteresseerd in wat voor studie je doed, so what? Ook zij heef ons verteld wat ze voor studie gevolgd heeft.quote:Op maandag 13 december 2010 17:38 schreef fokthesystem het volgende:
"Het is geen geheim hoor, maar het had van mij nou ook niet perse op de SC gehoeven... "(whiskers2009)
Nogmaals mijn advies: op internet zo goed als 0 info geven.
PHP jij bent een ervaring rijker, je jeugdig enthousiasme is nu wel wat wijzer hierin hopelijk, ook virtueel kan men immers mensen kwetsen.
Whiskers' fout was dat ze van PHP (maar ook anderen waaronder ikzelf) wEl van alles wil weten, privé dingen.
Kortom ik las het ff snel terug en het 1 is het logisch gevolg van het ander.
Dit gaat weer voorkomen ergens, elders , ooit.....
Later ja, toen het serieus werd. Nogmaals, jij hielp GS hielp en nog wat keurden het eerst niet af.quote:Op maandag 13 december 2010 17:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Aanwezigen gisteren.
Arglist vond het triest.
Ik heb nog naar haar voornaam gegokt, maar dat was voordat je met die link kwam. Ik vond dat nog vrij onschuldig.
Met het inzicht van nu had ik het gisteren anders gedaan, maar dit is niet allemaal aan mij te wijten.quote:Op maandag 13 december 2010 17:38 schreef fokthesystem het volgende:
"Het is geen geheim hoor, maar het had van mij nou ook niet perse op de SC gehoeven... "(whiskers2009)
PHP jij bent een ervaring rijker, je jeugdig enthousiasme is nu wel wat wijzer hierin hopelijk, ook virtueel kan men immers mensen kwetsen.
Whiskers' fout was dat ze van PHP (maar ook anderen waaronder ikzelf) wEl van alles wil weten, privé dingen.
Voor wat betreft verantwoordelijkheid nemen en doorgaan.quote:
Je hoeft niet ''zo'' gesloten zijn, je moet alleen voorzichtig zijn met prive gegevens posten. Maar jullie weten ook mijn naam en waar ik ongeveer woon.quote:Op maandag 13 december 2010 17:38 schreef fokthesystem het volgende:
Haha, ha die Jan-Peter.quote:Op maandag 13 december 2010 17:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met het inzicht van nu had ik het gisteren anders gedaan, maar dit is niet allemaal aan mij te wijten.
quote:
Ik heb ondertussen iets verder teruggelezen, je ging ook aardig te keer tegen mij "ik mocht je toch al niet" en ik gaf je "josti antwoorden". Goed bezig php, echt.quote:Op maandag 13 december 2010 17:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met het inzicht van nu had ik het gisteren anders gedaan, maar dit is niet allemaal aan mij te wijten.
Dramaquote:Op maandag 13 december 2010 17:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Aanwezigen gisteren.
Arglist vond het triest.
Er valt mij ook iets te verwijten inderdaad. Daar heb ik mijn excuses ook voor aangeboden.quote:Op maandag 13 december 2010 17:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Later ja, toen het serieus werd. Nogmaals, jij hielp GS hielp en nog wat keurden het eerst niet af.
Zoals ik whiskers al vertelde heb ik e.e.a. van heel dichtbij meegemaakt m.b.t. internet en figuren die iets met achterhaalde meer-gegevens doen. Daar ik niet per se zelf iets hoef te ondervinden om het te leren, doe ik dus aan een zero-tolerancequote:Op maandag 13 december 2010 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
Je hoeft niet ''zo'' gesloten zijn, je moet alleen voorzichtig zijn met prive gegevens posten. Maar jullie weten ook mijn naam en waar ik ongeveer woon.
Ja, er viel niks te onderhandelenquote:Op maandag 13 december 2010 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen iets verder teruggelezen, je ging ook aardig te keer tegen mij "ik mocht je toch al niet" en ik gaf je "josti antwoorden". Goed bezig php, echt.
Mooiquote:Op maandag 13 december 2010 17:46 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Er valt mij ook iets te verwijten inderdaad. Daar heb ik mijn excuses ook voor aangeboden.
Ah tof, effe kijken.quote:Op maandag 13 december 2010 17:50 schreef eriksd het volgende:
Zometeen politiek jaaroverzicht @ eenvandaag.
Als we nog ff wijder gaan en dit verspreiden over meer sites halen we het nog net, whiskers2009 en PHP gate !quote:Op maandag 13 december 2010 17:50 schreef eriksd het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2010 17:51 schreef phpmystyle het volgende:
Heb vandaag te horen gekregen dat ik een 7,9 voor mijn tentamen economie heb gehaald
Nog beter je best doen dan en die 9 en 7 omdraaien, 9 is meer dan 7, een economisch feitquote:Op maandag 13 december 2010 17:51 schreef phpmystyle het volgende:
Heb vandaag te horen gekregen dat ik een 7,9 voor mijn tentamen economie heb gehaald
Dat zou inderdaad mooi zijn maar het tentamen was aardig pittig, er zijn best wel wat onvoldoendes gevallen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:52 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nog beter je best doen dan en die 9 en 7 omdraaien, 9 is meer dan 7, een economisch feit
Ik vind het meer een rekenkundig feit. Economische feiten bestaan niet of het zijn historische feiten.quote:Op maandag 13 december 2010 17:52 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nog beter je best doen dan en die 9 en 7 omdraaien, 9 is meer dan 7, een economisch feit
Hoelaat?quote:Op maandag 13 december 2010 17:50 schreef eriksd het volgende:
Nee, NWS heeft er wel één. Ik ga hem niet maken iig geval. Kost veel tijd.quote:Op maandag 13 december 2010 17:52 schreef fokthesystem het volgende:
Is er ook een FOK! pol jaaroverzicht?
Yep. Eigenlijk is het zelfs geen exact vak en kan men naar een model toe- of afrekenen. De spindoctors onder de 'boekhouders' met gretige aftrek onder bedrijven en politieke partijenquote:Op maandag 13 december 2010 17:53 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik vind het meer een rekenkundig feit. Economische feiten bestaan niet of het zijn historische feiten.
Ach wel leuk ergens ook. Waar we ons zo al druk om maakten toch ooit!quote:Op maandag 13 december 2010 17:55 schreef Boze_Appel het volgende:
De tering. Het is hier echt een tienerellendeiets geworden.
Ik ga een nieuw forum opzoeken.
Ik zag dat wel ergens staan een top 500 posters op fok, maar waar weet ik niet.quote:Op maandag 13 december 2010 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zou wel eens statistieken willen zien met info over hoevaak er gepost is in POL, wie hoe vaak, en hoeveel topics etc..
Destijds hadden we van VKZ specifieke gegevens.quote:Op maandag 13 december 2010 17:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik zag dat wel ergens staan een top 500 posters op fok, maar waar weet ik niet.
Van POL zijn die er volgens mij ook geweest. Ik hoop ook dat er snel weer geupdate gegevens komen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Destijds hadden we van VKZ specifieke gegevens.
Gelukkig gaan de reli's op de PO niet ver.quote:Op maandag 13 december 2010 18:02 schreef Zolcon het volgende:
Vanavond is er een debat over de publieke omroep. SGP gaat zeuren over Powned. Ben benieuwd
Zal wel goed zijn om Powned te laten merken dat ze soms te ver gaan
Die Weezie heeft nu ook de volledige naam van Robert M. bekent gemaaktquote:Op maandag 13 december 2010 18:02 schreef Zolcon het volgende:
Vanavond is er een debat over de publieke omroep. SGP gaat zeuren over Powned. Ben benieuwd
Ik vind PowNed een stuk sympathieker omdat ze overal tegenaan trappen.quote:Op maandag 13 december 2010 18:02 schreef Zolcon het volgende:
Maar kleine kindjes moet je altijd even laten merken tot hoever ze kunnen gaan voordat ze echt fouten gaan maken.quote:Op maandag 13 december 2010 18:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vind PowNed een stuk sympathieker omdat ze overal tegenaan trappen.
Dat Sinterklaasgedoe was een mislukte sketch maar de overemotionele reacties die daarop kwamen waren in mijn beleving aardig overtrokken.
quote:Op maandag 13 december 2010 17:45 schreef Sachertorte het volgende:
Kom jongens, het was onverstandig van php om dit te doen, en het is begrijpelijk dat whiskers het niet leuk vond, maar feitelijk is er niks (ernstigs) gebeurd. Leermoment voor iedereen, niet meer doen, en zand erover.
Er zijn ook nog fatsoensnormen. Buiten dat, zijn puberale gedrag werkt mij op de zenuwen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:49 schreef Boze_Appel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het probleem is?
Als je niet wil dat andere mensen iets van prive-gegevens over je te weten komen moet je ze niet publiceren. Zo simpel is het toch gewoon?
Dat ligt dan aan jou. Hij valt echt wel mee en is nooit haatdragend.quote:Op maandag 13 december 2010 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
(Dat ik dit nog eens bij jou zou doen
Daar ben ik niet alleen voor verantwoordelijk. Moet ik het soms in het Arabisch schrijven?quote:Op maandag 13 december 2010 18:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zijn ook nog fatsoensnormen. Buiten dat, zijn puberale gedrag werkt mij op de zenuwen.
quote:Op maandag 13 december 2010 18:10 schreef du_ke het volgende:
Laten we er gewoon over ophouden mensen.
Klopt en nu kappen over dit onderwerp. Ben het spuugzat.quote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar ben ik niet alleen voor verantwoordelijk. Moet ik het soms in het Arabisch schrijven?
Weet ik.quote:Op maandag 13 december 2010 18:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou. Hij valt echt wel mee en is nooit haatdragend.
Moet ik jou misschien een trap onder je reet geven? Met je Arabisch.quote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar ben ik niet alleen voor verantwoordelijk. Moet ik het soms in het Arabisch schrijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Op maandag 13 december 2010 18:13 schreef Zolcon het volgende:
Het kan ECHT niet... !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het bijzonder als ik dit bij jou doe?
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
Hoi EchtGaaf.quote:Op maandag 13 december 2010 18:14 schreef GoodOldDays het volgende:
Tja Jammer. Blijkt dat jullie weinig van vrouwen begrijpen
Fatsoen is voor iedereen anders heh? Er is geen 1 fatsoen.quote:Op maandag 13 december 2010 18:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zijn ook nog fatsoensnormen. Buiten dat, zijn puberale gedrag werkt mij op de zenuwen.
Kijk, zo zit jij en elkaar. Iemand voor z'n reet trappen? Wat een fatsoensnormen.quote:Op maandag 13 december 2010 18:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet ik jou misschien een trap onder je reet geven? Met je Arabisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |