Eerlijk gezegd is zoiets erger naar mate de nacht ochtend wordt, zeker aangezien je het pas half twee eet stinkt hij bij de 10u00 koffie pas echt goed.quote:Op maandag 13 december 2010 01:31 schreef Arglist het volgende:
Wat je zegt. Spaanse worst is inderdaad een goed begin van een moeizame week.
Ach, jij!quote:Op maandag 13 december 2010 01:31 schreef TomLievense het volgende:
Sorry, maar wat een kut TT. Dit lokt toch uit om terug te lezen.
In dit geval niet, vind ik. Maar ik ga. Trustequote:Op maandag 13 december 2010 01:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, jij!
De TT moet de essentie van het vorig topic toch bevatten?
Ik vond "The Social Network" wel een goeie.quote:Op maandag 13 december 2010 01:34 schreef Arglist het volgende:
Als mijn biertje kort is ga ik mijn nest in tenzij iemand echt een hele goed film weet, die ik dan niet gezien moet hebben.
Hmm, dat is inderdaad iets waar rekening mee gehouden dient te worden. Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 13 december 2010 01:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is zoiets erger naar mate de nacht ochtend wordt, zeker aangezien je het pas half twee eet stinkt hij bij de 10u00 koffie pas echt goed.
Als je blijft kun je meehelpen dit topic vol te krijgen, dan mag jij de volgende TT makenquote:Op maandag 13 december 2010 01:34 schreef TomLievense het volgende:
[..]
In dit geval niet, vind ik. Maar ik ga. Truste
Ah dat is wel even pech want mijn wizzkid die mijn films regelt heeft net die film niet op mijn externe schijf gezet.....Daarvoor moest ik volgende week terug komen en zelf ben ik niet zo'n held in torrents en zo.quote:Op maandag 13 december 2010 01:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vond "The Social Network" wel een goeie.
Pas gekeken en lekkere vaart in die pseudo-hoogbegaafdheidsfilm.
Hmm, en wat dacht je van The Experiment of Machete?quote:Op maandag 13 december 2010 01:39 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ah dat is wel even pech want mijn wizzkid die mijn films regelt heeft net die film niet op mijn externe schijf gezet.....Daarvoor moest ik volgende week terug komen en zelf ben ik niet zo'n held in torrents en zo.
Beide gezien, maar ik heb even in mijn kast gekeken en heb 21 grams gevonden die ik een maandje geleden gekocht heb en nog niet gezien heb. Family Guy ben ik pas 3 dagen geleden begonnen te waarderen.quote:Op maandag 13 december 2010 01:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm, en wat dacht je van The Experiment of Machete?
Anders kan je altijd een serietje kijken, nieuwe American Dad, Family Guy of Southpark?
Nu pas Family Guyquote:Op maandag 13 december 2010 01:43 schreef Arglist het volgende:
[..]
Beide gezien, maar ik heb even in mijn kast gekeken en heb 21 grams gevonden die ik een maandje geleden gekocht heb en nog niet gezien heb. Family Guy ben ik pas 3 dagen geleden begonnen te waarderen.Maar voor mij blijven The Simpsons #1
Ik heb nooit de moeite genomen om een hele aflevering van Family Guy te kijken tot drie dagen geleden dus.quote:Nu pas Family Guy?
Waar kom jij nou weer helemaal vandaan
the Big Bang Theory is ook een leuke om te volgen
Klopt, is ook een fijne.quote:Op maandag 13 december 2010 01:55 schreef Arglist het volgende:
Wat ik wel grappig vind is Blue Mountain Sate. Een hersenloze MTV 'American College' serie over football spelersLekker niet nadenken en lachen om die Amerikanen die gaan studeren, omdat ze goed kunnen sporten.
En dan vooral die Thadquote:Op maandag 13 december 2010 01:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, is ook een fijne.
Wat dan weer niet leuk is; the Cleveland Show.
Dat is Family Guy zonder leuke personages en zonder grappige flashbacks.
Een hele flauwe slechte tekenfilm dus.
Qua serieuze series zijn de eerste paar seizoenen van Dexter de moeite waard en the Wire
Mijn ex dwong me eigenlijk alleen Top Gear te kijken. Topwijfquote:Op maandag 13 december 2010 02:04 schreef Arglist het volgende:
Die Cleveland show heb ik net ook een stukje van gezien. Vond ik ook maar matigjes inderdaad. Van series heb eigenlijk alleen maar Lost gekeken, omdat het moest van mijn vriendin, maar besloot ik in aller wijsheid om er aan het eind van het 3e of 4e seizoen mee op te houden omdat ze het zelf niet meer wisten. Ook dwingt ze me om Grey's anatomy en de rest van vrouwen crap te kijken.... The horror.....
Voor de rest is dat 't wel met series.
quote:Op maandag 13 december 2010 01:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je blijft kun je meehelpen dit topic vol te krijgen, dan mag jij de volgende TT maken
Eden Lake.quote:Op maandag 13 december 2010 01:14 schreef Arglist het volgende:
Iemand nog een aan te raden film gezien? Ik heb The town gekeken en snap niet waarom hij op imdb een 7,9 heeft.
Voor mensen met een gespleten persoonlijkheid?quote:Op maandag 13 december 2010 09:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Eden Lake.
Whiskers weg? Las ik zo.
HMMM twee SC's werkt niet.
met een dubbele username.quote:Op maandag 13 december 2010 10:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Voor mensen met een gespleten persoonlijkheid?
quote:Op maandag 13 december 2010 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
Er mankeert echt wat aan je verstand wanneer je een mede-users gaat lopen Googlen. Uiteraard komt een dergelijke actie van rechts.
Oke oke, dat sloeg in principe nergens op.quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
Er mankeert echt wat aan je verstand wanneer je een mede-users gaat lopen Googlen. Uiteraard komt een dergelijke actie van rechts.
Eensquote:Op maandag 13 december 2010 10:44 schreef eriksd het volgende:
Al met al niet erg netjes allemaal wat hier gebeurd.
Ronduit laag en op imbeciel niveau uitgevoerd.quote:Op maandag 13 december 2010 10:44 schreef eriksd het volgende:
Al met al niet erg netjes allemaal wat hier gebeurd.
Ik zei vannacht al dat het niet chique was en dat was een eufemisme...maarja er zitten hier wel meer mensen met een empatisch vermogen van een bosui.quote:Op maandag 13 december 2010 11:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Ronduit laag en op imbeciel niveau uitgevoerd.
Dan ben ik toch meer een directe aanpak en een uitspraak te doen die iedereen snapt.quote:Op maandag 13 december 2010 11:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zei vannacht al dat het niet chique was en dat was een eufemisme...maarja er zitten hier wel meer mensen met een empatisch vermogen van een bosui.
dat klopt ook. Het is en blijft toch een soort schaak spelletje.quote:Op maandag 13 december 2010 11:38 schreef Picchia het volgende:
De boel ophitsen tegen php is ook niet netjes.
Misschien was dat beter geweest ik weet het niet.quote:Op maandag 13 december 2010 11:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan ben ik toch meer een directe aanpak en een uitspraak te doen die iedereen snapt.
Is volgens mij meer je afkeuring laten blijken.quote:Op maandag 13 december 2010 11:38 schreef Picchia het volgende:
Reageerde daar PHP op dat hij EchtGaaf's kloon had weten te achterhalen en Yvonne's telefoonnummer, dus dat dit bij Whiskers ook wel zou lukken, waarop zij zei:quote:Op maandag 13 december 2010 00:40 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb al vaker naar haar beroep proberen te vissen, maar dat geeft ze niet prijs.
Om dan twee pagina's later slachtoffertje te spelen vind ik niet heel sterk.quote:
Ga je gang in de zin van "schets maar een profiel van me"en plaats die hier, of in de zin van "probeer maar al mijn privégegevens" te googlen en plaats die hier.quote:Op maandag 13 december 2010 11:45 schreef GSbrder het volgende:
En, laten we wel wezen, Whiskers maakte het er ook een beetje naar.
Ze achterhaalde de namen van Tom's, PHP's en mijn opleidingsinstituut en vervolgens ging het logischerwijs over haar leven. Toen kwam deze comment:
[..]
Reageerde daar PHP op dat hij EchtGaaf's kloon had weten te achterhalen en Yvonne's telefoonnummer, dus dat dit bij Whiskers ook wel zou lukken, waarop zij zei:
[..]
Om dan twee pagina's later slachtoffertje te spelen vind ik niet heel sterk.
Als hij niet het morele besef heeft om dat soort dingen achterwege te laten dan moet Fok hem dat maar bij brengen. Maar goed, hij zal wel in de slachtofferrol kruipen, what else is new.quote:Op maandag 13 december 2010 11:38 schreef Picchia het volgende:
Dat is ook weer waar.quote:Op maandag 13 december 2010 12:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als hij niet het morele besef heeft om dat soort dingen achterwege te laten dan moet Fok hem dat maar bij brengen. Maar goed, hij zal wel in de slachtofferrol kruipen, what else is new.
Het is een kwestie van fatsoen dan wel een gebrek daaraan bij php.quote:Op maandag 13 december 2010 12:31 schreef GSbrder het volgende:
Niemand is ergens een slachtoffer van.
Volwassenen die zich laten meeslepen in een discussie en persoonlijke informatie van de ander opzoeken die vrij verkrijgbaar is, daar is geen schuld of onschuld bij.
Onzin, er bestaat ook nog zoiets als goed fatsoen. Als je continu onbeschoft vanaf de straat bij iemand door het raam naar binnen gaat zitten loeren en die persoon op straat overal volgt vindt iedereen dat asociaal gedrag, en wordt het in extreme gevallen zelfs als stalking gezien. Maar op Internet mag 't blijkbaar allemaal, want daar tellen fatsoensnormen opeens niet meer.quote:Op maandag 13 december 2010 12:31 schreef GSbrder het volgende:
Niemand is ergens een slachtoffer van.
Volwassenen die zich laten meeslepen in een discussie en persoonlijke informatie van de ander opzoeken die vrij verkrijgbaar is, daar is geen schuld of onschuld bij.
Waarom?quote:Op maandag 13 december 2010 11:38 schreef Picchia het volgende:
Ja, soms spelen we allemaal wel eens op de man, maar dit ging een beetje heel erg te ver.quote:Op maandag 13 december 2010 12:41 schreef eriksd het volgende:
Ik vind crossposten met dingen uit bijv. R&P sowieso not done.
Waar zijn de modder eters als we ze nodig hebben he!?quote:
Als iemand het op internet kwakt is het vrij om te lezen door anderen toch?quote:Op maandag 13 december 2010 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zie er eerlijk gezegd de lol niet van in. Als een user een en ander kwijt wil over zijn of haar persoonlijke leven dan is diegene vrij om dat met ons te delen. Ik ga er echter niet naar op zoek.
Volgens mij is er niets gebeurd wat niet door de beugel kan. Je kan iemand niet verbieden om Google te gebruiken of iemand zijn postgeschiedenis na te lopen. Hooguit het publiceren van gegevens.quote:Op maandag 13 december 2010 12:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als hij niet het morele besef heeft om dat soort dingen achterwege te laten dan moet Fok hem dat maar bij brengen. Maar goed, hij zal wel in de slachtofferrol kruipen, what else is new.
Tsja, als jij naam en toenaam in je profiel flikkert, dan kun je er uiteraard op wachten. Weet echter niet of dat het geval is.quote:Op maandag 13 december 2010 12:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als iemand het op internet kwakt is het vrij om te lezen door anderen toch?
Goede postquote:Op maandag 13 december 2010 12:58 schreef Picchia het volgende:
[..]
Volgens mij is er niets gebeurd wat niet door de beugel kan. Je kan iemand niet verbieden om Google te gebruiken of iemand zijn postgeschiedenis na te lopen. Hooguit het publiceren van gegevens.
Dan kan whiskers wel boos worden, maar haar denkbeeldige normen hoeven absoluut niet de normen van een ander te zijn.
De norm dat je users niet moet zwartmaken is echter weinig persoonlijk of denkbeeldig. Daar stoor ik mij dus meer aan. Hoewel het in dit geval enigszins gerechtvaardigd is hoeven we er echt niet constant over door te zagen.
Overigens kunnen whiskers en php dit prima onderling in PM of indien wenselijk met de moderators oplossen. Het zou mijn voorkeur hebben dat deze discussie dan ook verschoven wordt naar het feedback topic, zodat in deze slowchat we weer normale dingen kunnen bespreken.
Ben niet dol op Rutte, maar de verkiezing is helaas terecht.quote:Op maandag 13 december 2010 13:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goede post.
Dus; over Rutte die politicus van het jaar is geworden, wat vinden jullie daarvan?
Mwoah. Het zal moeten blijken in hoeverre zijn handelingen juist zijn geweest. Heeft hij die tweede plaats verdient aan zijn tranendal op het congres?quote:
Als iemand over straat loopt en je volgt hem of haar, vanuit een 'relatie elders en eerder' heet het stalken.quote:Op maandag 13 december 2010 12:57 schreef Boze_Appel het volgende:
Als iemand het op internet kwakt is het vrij om te lezen door anderen toch?
Als je een oldskool telefoonboek pakt en een nummer opzoekt, dan is dat?quote:Op maandag 13 december 2010 13:15 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als iemand over straat loopt en je volgt hem of haar, vanuit een 'relatie elders en eerder' heet het stalken.
Je ziet hoop ik wel verschil tussen lezen wat iemand her en der zeg maar blogt en doelbewuste privacy data-mining.
Foutief vergelijk, volgens het SR is stalking pas strafbaar zodra iemand van de actie hinder ondervindt; het stelselmatig lastigvallen van een persoon, door die persoon te achtervolgen, steeds op hinderlijke wijze contact op te nemen, en soms ook te bedreigen.quote:Op maandag 13 december 2010 13:15 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als iemand over straat loopt en je volgt hem of haar, vanuit een 'relatie elders en eerder' heet het stalken.
Je ziet hoop ik wel verschil tussen lezen wat iemand her en der zeg maar blogt en doelbewuste privacy data-mining.
Puur politiek bezien zou dat wilders zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 13:04 schreef GSbrder het volgende:
Goede post.
Dus; over Rutte die politicus van het jaar is geworden, wat vinden jullie daarvan?
hangt van de motivatie af.quote:Op maandag 13 december 2010 13:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je een oldskool telefoonboek pakt en een nummer opzoekt, dan is dat?
Nee, nooit.quote:
Er is wel wat meer 'grijs' tussen strafbaar zijn en iets doen wat een ander niet wil.quote:Op maandag 13 december 2010 13:18 schreef GSbrder het volgende:
Foutief vergelijk, volgens het SR is stalking pas strafbaar
Dat contact is hier in het forum.quote:..... en er geen contact wordt gezocht met haar, is het vergelijk met "op straat iemand achtervolgen" verkeerd.
Ratatatatatatata met 5 doden onder het aanvallende 'vijandelijke personeel ' is korporaal 1e klasse gepromoveerd tot sergeant 3e klasse omdat hij daarmee 10 van zijn kameraden zeer waarschijnlijk het leven redde.quote:
Inderdaad!quote:
Open deur: je hebt alle lichtjes even aangedraaid, bekeken? of is het normaliter zo dat het ook werkt als er wel 1 of meer stuk zijn?quote:Op maandag 13 december 2010 13:33 schreef betyar het volgende:
Mijn kerstverlichting voor buiten is kapot....Zo haastig als ik was om niet even te checken of ze het deden voor ik de boel ophing.
De haren van onze hond gaan spontaan rechtop op staan als het woord Maxime wordt uitgesproken.quote:
http://video.google.com/videoplay?docid=-774569558623406068# honden zijn wellicht politiek bewuster dan mensen, ze gaan op hun gevoel af i.p.v. op verhaaltjes!quote:Op maandag 13 december 2010 13:35 schreef betyar het volgende:
[..]
De haren van onze hond gaan spontaan rechtop op staan als het woord Maxime wordt uitgesproken.
Honden blegh.quote:Op maandag 13 december 2010 13:35 schreef betyar het volgende:
[..]
De haren van onze hond gaan spontaan rechtop op staan als het woord Maxime wordt uitgesproken.
Dat was ik dus vergeten te checken voor ik al die zooi ophing. vanavond met een ladder 24 meter 12 volt lampjes gaan testen.quote:Op maandag 13 december 2010 13:34 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Open deur: je hebt alle lichtjes even aangedraaid, bekeken? of is het normaliter zo dat het ook werkt als er wel 1 of meer stuk zijn?
quote:Op maandag 13 december 2010 13:39 schreef Bluesdude het volgende:
over privacy van slowchatters gesproken
2005
pol slowchat
nacht
vijand 1 maakt vijand 2 uit voor pedofiel
natuurlijk gelogen
vijand 2 slaat terug en onthult dat vijand 1 een zeker virus heeft
dat was waar en uitgeplozen op het internet
grote rellen in de tent.
duurde jarenlang
.
Oh ja, pvda-ers en honden...quote:
Wie is hier een PvdA'er?quote:Op maandag 13 december 2010 13:40 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Oh ja, pvda-ers en honden...De PVDA (als partij, 2e kamer) wilde ALLE honden muilkorven, preventief vanwege bijten. nu mensen nog handboeien en er zal minder misdaad zijn, en meer verkeersongevallen
Ja en zo zijn er tig voorbeelden op allerlei fora internet-wide. Sinds 2005 misschien wel 50% meer elk jaar.quote:Op maandag 13 december 2010 13:39 schreef Bluesdude het volgende:
2005
pol slowchat
nacht
natuurlijk gelogen
grote rellen in de tent.
duurde jarenlang
.
bron ?quote:Op maandag 13 december 2010 13:40 schreef fokthesystem het volgende:
De PVDA (als partij, 2e kamer) wilde ALLE honden muilkorven,
Nu begrijp ik de wazigheid WEL, ik was te snel, ik doel op:quote:
PVDA!quote:
Oh ze zijn er wel, maar je partij wilde ze allemaal preventief gaan muilkorven, wist je dat?quote:Op maandag 13 december 2010 13:44 schreef betyar het volgende:
ik stem PvdA en heb een hond. Of hij bijt weet ik niet. Dat kun je nooit weten.
De media?quote:Op maandag 13 december 2010 13:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nu begrijp ik de wazigheid WEL, ik was te snel, ik doel op:
Honden blegh? pvda-ers blegh!![]()
Plus dat ze een hekel aan honden hebben, die partij. Wat de pvda niet bevalt, muilkorft ie.... (Incl. journalisten, media...)
Geen probleem, als ik met de hond ga wandelen en ze willen hem aaien vragen ze altijd "bijt ie?"quote:Op maandag 13 december 2010 13:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Oh ze zijn er wel, maar je partij wilde ze allemaal preventief gaan muilkorven, wist je dat?
Overigens zijn de bijtincidenten voor 82% in de huiselijke kring en meestal met gewone gezonde honden (dus niet vals) maar met niet hond snappende mensen.
Zo is het natuurlijk helemaal niet gegaan, meneer Bluesdude.quote:Op maandag 13 december 2010 13:39 schreef Bluesdude het volgende:
2005
pol slowchat
nacht
natuurlijk gelogen
grote rellen in de tent.
duurde jarenlang
.
Jouw leven is voor een groot deel vraagteken!quote:
Nieuwsgierigheid wordt doorgaans beschouwd als een goede eigenschap. Het Bos contra de Volkskrant/Wagendorp verhaal is overigens een fabeltje gebleken. Verder doel jij vermoedelijk op de burgemeester van Utrecht die een lokale uitgave wilde terugroepen. Inderdaad ongehoord, maar om dat nou de complete partij toe te schrijven.quote:Op maandag 13 december 2010 13:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jouw leven is voor een groot deel vraagteken!En de lijstjes heb je al 3 maal gelezen, althans het kon, in die topics was je er ook. kort gezegd, pvda bobo's die kranten wilden bijsturen en zelfs oplages terugriepen, ontslag van columnist vragen e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |