Nee klopt, op internet moet je er gewoon voor zorgen dat je anoniem bent inderdaad, gezien het wel eens verstrekkende gevolgen kan hebben.quote:Op maandag 13 december 2010 01:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helemaal waar en ik hoef absoluut niet te weten wie Whiskers2009 is en wat ze doet.
Heb ook niet verder gezocht, maar ik leg niet de schuld bij php, aangezien hij enkel openbare informatie probeert te achterhalen. Bij een sollicitatie is de werkgever ook niet verantwoordelijk voor de breezah-pics die de sollicitant op het web plaatst.
Van mij mag hij zoeken, maar hij moet het niet openbaar posten. Dit schaad het goede imago van Whiskers. Overigens ben je nog steeds de gezelligste user.quote:Op maandag 13 december 2010 01:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helemaal waar en ik hoef absoluut niet te weten wie Whiskers2009 is en wat ze doet.
Heb ook niet verder gezocht, maar ik leg niet de schuld bij php, aangezien hij enkel openbare informatie probeert te achterhalen. Bij een sollicitatie is de werkgever ook niet verantwoordelijk voor de breezah-pics die de sollicitant op het web plaatst.
Er is nog geen foto gepost en hartelijk dank voor het complimentquote:Op maandag 13 december 2010 01:09 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Van mij mag hij zoeken, maar hij moet het niet openbaar posten. Dit schaad het goede imago van Whiskers. Overigens ben je nog steeds de gezelligste user.
Wie niet?quote:Op maandag 13 december 2010 01:09 schreef phpmystyle het volgende:
Kind, wat doe je toch panisch, heb je soms iets te verbergen?
Nogmaals ik vind het gewoon geinig om te doen. En ik zal sowieso nooit rare informatie posten.quote:Op maandag 13 december 2010 01:09 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nee klopt, op internet moet je er gewoon voor zorgen dat je anoniem bent inderdaad, gezien het wel eens verstrekkende gevolgen kan hebben.
Maar ik vraag me gewoon af waarom iemand überhaupt te behoefte zou hebben om zo maar iemand te gaan zoeken. Die behoefte heeft PHP blijkbaar. Toch hoogst opmerkelijk als je het mij vraagt.
Dat is dus wat ik ook dacht enkel en alleen afgaand op het voorfilmpje.quote:Op maandag 13 december 2010 01:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Was wel een verhelderende uitzending in het kader van het bevestigen van de vooroordelen
Dat ik Ruben heet is gewoon zo. Oja, en er is ooit een foto van mij geweest op dit forum (lang geleden en zelf gepost)quote:Op maandag 13 december 2010 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
php, ook JIJ post niet onder je eigen naam???
Fok heeft als huisregel dat je geen foto's van anderen post, volgens mij. Het lijkt me dat het posten van persoonlijke informatie hier niet veel van afwijkt.quote:Op maandag 13 december 2010 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij wil met naam en toenaam en adres op fok! ???
Prima als je dat zelf deed.. Maar waarom ben ik de sjaak??quote:Op maandag 13 december 2010 01:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ik Ruben heet is gewoon zo. Oja, en er is ooit een foto van mij geweest op dit forum (lang geleden en zelf gepost)
Ach, credo quia absurdum. Maar je moet vooral doen wat je leuk vindt.quote:Op maandag 13 december 2010 01:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals ik vind het gewoon geinig om te doen. En ik zal sowieso nooit rare informatie posten.
Php wil mij "ontmaskeren'" , moet ik dan blij zijn???quote:
Aha!quote:Op maandag 13 december 2010 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima als je dat zelf deed.. Maar waarom ben ik de sjaak??
Nee zeker niet en het zou PHP sieren als hij daar mee kapt.quote:Op maandag 13 december 2010 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Php wil mij "ontmaskeren'" , moet ik dan blij zijn???
Ik moet me niet zo aanstellen??? Het is MIJN privacy..quote:Op maandag 13 december 2010 01:13 schreef Picchia het volgende:
[..]
Fok heeft als huisregel dat je geen foto's van anderen post, volgens mij. Het lijkt me dat het posten van persoonlijke informatie hier niet veel van afwijkt.
That said, hij mag prima op zoek gaan naar gekke dingen, zolang hij het maar voor zich houdt. Als bepaalde priveinformatie op internet vrij beschikbaar is dan valt het voor je eigen rekening als anderen het vinden. Bovendien heeft php niks geks gepost, dus je moet je niet zo aanstellen. Dat is mijn mening. Maar ik ben geen mod, so who cares anyway.
Dus?quote:Op maandag 13 december 2010 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik moet me niet zo aanstellen??? Het is MIJN privacy..
DUS??? Ben je wel lekker??quote:
Die je zelf vakkundig om zeep hebt geholpen?quote:Op maandag 13 december 2010 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik moet me niet zo aanstellen??? Het is MIJN privacy..
Mwah, men zou best eens wat openhartiger kunnen zijn. Daarbij is whis wel erg panisch over haar als persoon.quote:Op maandag 13 december 2010 01:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee zeker niet en het zou PHP sieren als hij daar mee kapt.
...Is het logisch dat ze zich daar zorgen om maakt. We weten nu allemaal dingen over haar die we niet wilden weten. Hij heeft zeker iets naar bovengehaald.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |