'Honden blegh' vatte jij op als een aanzet tot een discussie? Ik beschouw het eerder als een bewijs dat jij je verstand volledig kwijt bent en je dwingende obsessie voor de PvdA enge vormen begint aan te nemen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
juist, en Als je gelijk hebt heb je gelijk, echter je bent wel de 'aanstichter'[POL SC #1651] Waar we Whiskers zullen missen door die opmerking, uiteraard ben ik medeschuldig want een aanstichter is niets zonder opvolgers.
De bottomline is dat de PvdA 30 zetels heeft, een minder als de grootste partij en de grootste partij is in de gemeenteraden.quote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef fokthesystem het volgende:
Typische pvda 'aanval' de boel omdraaien en de aangevallene als agressor bestempelen.
Bottomline is en blijft, de pvda sucks en hetzt, verloor kiezers en leden, en dat is wel goed nieuws.
De PVV dat is pas een dramaquote:Op maandag 13 december 2010 15:03 schreef ethiraseth het volgende:
wat een drama allemaal. en het is pas maandag.
Als je dit een drama noemt is dat wel een teken dat je helemaal niks gewend bent.quote:
Maandag is altijd een drama.quote:Op maandag 13 december 2010 15:20 schreef Staal het volgende:
[..]
Als je dit een drama noemt is dat wel een teken dat je helemaal niks gewend bent.
?quote:Op maandag 13 december 2010 15:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Maandag is altijd een drama.
Alhoewel ik misschien wel de oorzaak van mijn knie probleem heb gevonden![]()
Morgen even voorleggen aan de fysio
Tja zwevende angststemmers die uit schrik geen d66, geen gl en geen sp stemden, maar 'tactisch' om de vvd/pvv tegen te houden, fail.... Leden dan, anderen winnen er nog bij, pvda verliest ze.(per saldo, want er word wel eens iemand lid gemaakt voor de grapquote:Op maandag 13 december 2010 14:54 schreef Tijger_m het volgende:
De bottomline is dat de PvdA 30 zetels heeft, een minder als de grootste partij en de grootste partij is in de gemeenteraden.
Oh en PS: De PvdA verloor slechts 2 zetels, de SP 9, dus welke partij er nu eigenlijk sucked...mwah, zou toch zeggen dat het niet de PvdA is blijkbaar.
Goed bezig Friekquote:Op maandag 13 december 2010 15:33 schreef Friek_ het volgende:
Ik zit zelf eigenlijk niet zoveel uit te spoken. Op Aristoteles zijn Politika te lezen na dan. Fijn werkje.
http://www.mortele.info/patienteninfo/knie/plica_synovialis.aspquote:
Mooi, binnen een paar weken (na de ingreep) dus weer op de been als het goed isquote:Op maandag 13 december 2010 15:49 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.mortele.info/patienteninfo/knie/plica_synovialis.asp
Mijn knie klachten passen precies in het plaatje.
Dat zou mooi uitkomenquote:Op maandag 13 december 2010 15:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi, binnen een paar weken (na de ingreep) dus weer op de been als het goed is.
Bertrand Russell leest wel erg fijn weg moet ik toegeven. Heeft vaak ook wel leuke opvattingen.quote:Op maandag 13 december 2010 15:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Goed bezig FriekVan het weekend wat boekjes gekocht van Betrand Russel en Roger Scruton voor in de trein op weg naar mijn werk
Dat ging toen nog over honden. Jij hebt de PvdA er aan gelinkt. Dat is PVV retoriek, gaat het debat over dierenwelzijn dan begint Graus over ritueel slachten.quote:Op maandag 13 december 2010 14:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
juist, en Als je gelijk hebt heb je gelijk, echter je bent wel de 'aanstichter'[POL SC #1651] Waar we Whiskers zullen missen door die opmerking, uiteraard ben ik medeschuldig want een aanstichter is niets zonder opvolgers.
Klopt ook. Als bepaalde types zo beginnen, dat soort onderwerpen, pvda-downspinners zijn, dan is de rebound kans van mij met pvda als (slecht-)voorbeeld 90%quote:Op maandag 13 december 2010 15:59 schreef TomLievense het volgende:
Dat ging toen nog over honden. Jij hebt de PvdA er aan gelinkt. Dat is PVV retoriek, gaat het debat over dierenwelzijn dan begint Graus over ritueel slachten.
Het begon al verkeerd, de 'behandeling' van Whiskers werd in dit topic gelinkt aan rechts gedrag, waarop elke PVV'er getriggerd wordt volgende reacties te betittelen als hypocriet PvdA-gedrag.quote:Op maandag 13 december 2010 15:59 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat ging toen nog over honden. Jij hebt de PvdA er aan gelinkt. Dat is PVV retoriek, gaat het debat over dierenwelzijn dan begint Graus over ritueel slachten.
Yes ik ben een bepaald typequote:Op maandag 13 december 2010 16:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Klopt ook. Als bepaalde types zo beginnen, dat soort onderwerpen, pvda-downspinners zijn, dan is de rebound kans van mij met pvda als (slecht-)voorbeeld 90%
Bepaalde types zo beginnen? Het sloeg nergens op dat jij de PvdA er bij de haren bijsleepte. Ik reageerde gekscherend met een afwijzende opmerking ten aanzien van honden. Waarop jij over de PvdA begon. Het zou je sieren wanneer je de hand in eigen boezem zou steken.quote:Op maandag 13 december 2010 16:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Klopt ook. Als bepaalde types zo beginnen, dat soort onderwerpen, pvda-downspinners zijn, dan is de rebound kans van mij met pvda als (slecht-)voorbeeld 90%
FTS is een SP'er.quote:Op maandag 13 december 2010 16:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het begon al verkeerd, de 'behandeling' van Whiskers werd in dit topic gelinkt aan rechts gedrag, waarop elke PVV'er getriggerd wordt volgende reacties te betittelen als hypocriet PvdA-gedrag.
Nee helaasquote:
Nee hoor.quote:
Boeiend ook.quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 16:04 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee helaasdit betrof dan bluesdude en koos v
Ik ook, zonder dat ik zelfs maar een woord over de PvdA heb gerept.quote:
Jij begon erover.quote:
Over de politieke kleur van users?quote:
Dat zou mooi zijn dan kunnen ze naar een oplossing gaan werkenquote:Op maandag 13 december 2010 15:49 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.mortele.info/patienteninfo/knie/plica_synovialis.asp
Mijn knie klachten passen precies in het plaatje.
Jij noemde de beste man een PVV'er. Dat vond ik beledigend dus daarom zette ik het eventjes recht.quote:Op maandag 13 december 2010 16:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Over de politieke kleur van users?
Mijn welgemeende excuses, ik doelde op "willekeurige" users, wist niet dat het enkel FTS was die anderen onterecht voor PvdA'ers uitmaakte.quote:Op maandag 13 december 2010 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij noemde de beste man een PVV'er. Dat vond ik beledigend dus daarom zette ik het eventjes recht.
Je kwam ff om de hoek met honden = blegh Nu mag je dat vinden, maar 1 slechte ervaring met een hond (die mensen aanvoelen en dus mogelijk door jouzelf is aangewakkerd) en dan alle honden blegh noemen is net zoiets als met mensen die hele bevolkingen blegh noemen wegens slechte ervaring met 1 of een paar daarvan.quote:Op maandag 13 december 2010 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ook, zonder dat ik zelfs maar een woord over de PvdA heb gerept.
Snap Koos' redeneer trant dan ook!quote:Op maandag 13 december 2010 16:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses, ik doelde op "willekeurige" users, wist niet dat het enkel FTS was die anderen onterecht voor PvdA'ers uitmaakte.
Waarom moet dat per se verklaard worden?quote:Op maandag 13 december 2010 16:22 schreef fokthesystem het volgende:
Nu kan je zeggen dat je geen slechte ervaring hebt met een hond, wat is dan de reden van jouw 'honden = blegh' ?
Ik zei 'honden blegh' omdat ik een grapje maakte. Dit is namelijk de slowchat en dat betekent dat de discussie niet per se serieus hoeft te zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 16:22 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je kwam ff om de hoek met honden = blegh Nu mag je dat vinden, maar 1 slechte ervaring met een hond (die mensen aanvoelen en dus mogelijk door jouzelf is aangewakkerd) en dan alle honden blegh noemen is net zoiets als met mensen die hele bevolkingen blegh noemen wegens slechte ervaring met 1 of een paar daarvan.
Nu kan je zeggen dat je geen slechte ervaring hebt met een hond, wat is dan de reden van jouw 'honden = blegh' ?
Ja, och.. Soms is het wat moeilijk wanneer er allerlei partijkleuren bijgehaald worden die afwijken van iemand zijn/haar persoonlijke politieke idealen. Een gebruik van een soort PVV-Godwin, waarbij elke overtuiging overeenstemmig met de PVV-punten meteen verwerpelijk is.quote:Op maandag 13 december 2010 16:24 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Snap Koos' redeneer trant dan ook!![]()
Ik zeg wat, jij verklaart dat op item x alle pvv-ers mogelijk defensief zullen reageren, ik was er 1 die reageerde, dus ben ik pvv-er (in jouw uiting, bij koos' opvattingen)
Humor daar hou ik van, vooral als het duidelijk is dat het humor is.quote:Op maandag 13 december 2010 16:26 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zei 'honden blegh' omdat ik een grapje maakte. Dit is namelijk de slowchat en dat betekent dat de discussie niet per se serieus hoeft te zijn.
Ze hebben wel een keer een flink stuk bot weggekapt, maar dat was wilde botgroei rondom de krammenquote:Op maandag 13 december 2010 16:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn dan kunnen ze naar een oplossing gaan werken, lijkt wel beetje op Osgood-Schlatter voor volwassenen.
Ik heb wilde botgroei aan mijn linkerringvingerquote:Op maandag 13 december 2010 16:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Ze hebben wel een keer een flink stuk bot weggekapt, maar dat was wilde botgroei rondom de krammen
Je zou natuurlijk ook kunnen proberen je verstand te gebruiken. Want hoe je het ook wendt of keert; de sprong van 'honden blegh' naar een discussie over honden en de PvdA is op zn zachtst gezegd wonderbaarlijk te noemen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Humor daar hou ik van, vooral als het duidelijk is dat het humor is.
Nu zie je de gevolgen als het niet zo over komt door timing bijv. door reactie op..(x) waardoor "serieus bedoelde uiting" voor de hand liggende is en humor niet....
En SC is meer serieus dan humor, althans dat is mijn waarneming tot nu toe.
Jantje heeft een vrije opvoeding en terwijl pa en ma beide apart op vakantie zijn logeert hij bij oma Mien en als zij hem naar bed brengt vraagt hij of oma nog een verhaaltje wil vertellen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
Je zou natuurlijk ook kunnen proberen je verstand te gebruiken. Want hoe je het ook wendt of keert; de sprong van 'honden blegh' naar een discussie over honden en de PvdA is op zn zachtst gezegd wonderbaarlijk te noemen.
Gebruik jij toevallig heroine?quote:Op maandag 13 december 2010 16:35 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jantje heeft een vrije opvoeding en terwijl pa en ma beide apart op vakantie zijn logeert hij bij oma Mien en als zij hem naar bed brengt vraagt hij of oma nog een verhaaltje wil vertellen.
"Er was eens een oude smeerlap..." begint oma.
Maar Jantje onderbreekt haar abrupt. "Nee Mien, niet weer dat verhaal over opa Gert.
Vertel me liever hoe het was toen jij nog op de Wallen werkte."
--------------------------------------------------------------------------------------------- (<--- streep er onder?)
Zucht ook dit lees je nu (mogelijk) voor de 3e maal: geen drugs, zelfs geen wiet, en amper alcohol (wijntje, 1 (glas) in de week gemiddeld) paddo's : nee ook niet, wel een champignon in de soep of zoquote:
Heb ooit iemand gekend die verslaafd was aan heroine. Die had ook moeite om een coherent verhaal aan de man te brengen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:40 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zucht ook dit lees je nu (mogelijk) voor de 3e maal: geen drugs, zelfs geen wiet, en amper alcohol (wijntje, 1 (glas) in de week gemiddeld) paddo's : nee ook niet, wel een champignon in de soep of zo
EDIT of zucht-2 dit was weer een grapje van je dat niet overkomt ?
Nu beschuldig je je Job impliciet van heroinegebruik.quote:Op maandag 13 december 2010 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb ooit iemand gekend die verslaafd was aan heroine. Die had ook moeite om een coherent verhaal aan de man te brengen.
Als je op Job C van de pvda doelt :quote:Op maandag 13 december 2010 16:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nu beschuldig je je Job impliciet van heroinegebruik.
quote:Op maandag 13 december 2010 16:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als je op Job C van de pvda doelt :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De post waarop je reageerde had helemaal niets meer te maken met de zaak Whiskers/php. De bewering dat het gedrag tegen Whiskers rechts zou zijn komt niet van mij. Die kwam van Koos en die heeft zelf gezegd dat die uitspraak in principe nergens op slaat. Ik vrees dat je mijn post verkeerd geïnterpreteerd hebt, maar nu we het toch over gisteravond hebben wil ik er nog wel even opingaan.quote:Op maandag 13 december 2010 16:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het begon al verkeerd, de 'behandeling' van Whiskers werd in dit topic gelinkt aan rechts gedrag, waarop elke PVV'er getriggerd wordt volgende reacties te betittelen als hypocriet PvdA-gedrag.
Ik vind dit topic ook vrij matig zonder Whiskers, maar een topic zonder mij zal het niet zijn. Daarvoor is fokken veel te leuk.quote:Op maandag 13 december 2010 02:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn ex dwong me eigenlijk alleen Top Gear te kijken. Topwijf.
Dit topic is vrij matig nu Tom en Whizzy weg zijn. Ben benieuwd of we straks kunnen
memory'en met haar en een kloon van d'r.
Een derde punt is dat ik excuses wel op zijn plaats had gevonden. Er werd ook gezegd dat ze een slachtoffer rol speelde, volgens mij was ze wel degelijk slachtoffer. Natuurlijk had het verstandiger geweest dat ze in gevoelige topics een andere naam gebruikt had, maar mag je dan nooit uitgaan van vertrouwen in je medemens?quote:Op maandag 13 december 2010 01:01 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kom steeds verder, ze plaatst niet enkel reacties hier op FOK!![]()
Ok wat een kut informatie eigenlijk
Alleen van mij? En waarvoor dan? Ik ben ook wel eens gepakt in de KLB, so be it.quote:Op maandag 13 december 2010 17:11 schreef remlof het volgende:
Excuses van php lijken mij zeker op z'n plaats.
Nogmaals, zij wilde het zelf en ik werd daarin toegejuicht. Als zij het niet wilde had ze dat direct moeten aangeven en anders had ze me kunnen pm'en. Daarbij gaf ze zelf aan dat ze er geen problemen mee had.quote:Op maandag 13 december 2010 17:13 schreef Zolcon het volgende:
Als iemand iets niet wil doe je het niet. Dat heet beschaving. Heeft niks met wat wel en niet mag te maken. Het gaat over hoe je met mensen omgaat. Graven naar mensen is triest, het voegt niks toe en niemand wordt er beter van.
Ik heb het al nagelezen en ik vind het heel erg laag van je.quote:Op maandag 13 december 2010 17:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alleen van mij? En waarvoor dan? Ik ben ook wel eens gepakt in de KLB, so be it.
Remlof.
Vanaf hier even het topic uitlezen, dan snap je wat er tenminste is gebeurd.
Als iemand zegt: "je doet maar" oid dan is dat iets anders dan toejuichen. dan is dat omdat je het niet tegen kan houden. Als iemand daarna duidelijk en herhaaldelijk aangeeft dat het niet gewenst is dan stop je. Als je iemand ermee wil confronteren doe je het maar via PM maar niet via het forum in de SC. Als iemand hier in de SC zijn gegevens neer zet is er niks aan de hand maar als het ergens anders op het internet staat is het blijkbaar de keuze van diegene om dat niet hier te delen. dan stop je ook.quote:Op maandag 13 december 2010 17:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals, zij wilde het zelf en ik werd daarin toegejuicht. Als zij het niet wilde had ze dat direct moeten aangeven en anders had ze me kunne pm'en. Daarbij gaf ze zelf aan dat ze er geen problemen mee had.
Nogmaals, ik werd door meerderden aangemoedigd lees: geholpen. Daarbij heb ik niets gepost hier. En nog iets, ze komt vrij labiel over. Eerst heeft ze er geen problemen mee -----) zit ze te huilen achter haar pc naar eigen zeggen,quote:Op maandag 13 december 2010 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het al nagelezen en ik vind het heel erg laag van je.
Doe aub niet zo moralistisch, lees anders eerst het betreffende topic door. Er waren meerdere mensen die mij goede aanwijzingen gaven. Verder heb ik niets over wishkers gepost. Dus donder op omdat te beweren.quote:Op maandag 13 december 2010 17:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als iemand zegt: "je doet maar" oid dan is dat iets anders dan toejuichen. dan is dat omdat je het niet tegen kan houden. Als iemand daarna duidelijk en herhaaldelijk aangeeft dat het niet gewenst is dan stop je. Als je iemand ermee wil confronteren doe je het maar via PM maar niet via het forum in de SC. Als iemand hier in de SC zijn gegevens neer zet is er niks aan de hand maar als het ergens anders op het internet staat is het blijkbaar de keuze van diegene om dat niet hier te delen. dan stop je ook.
eensquote:Op maandag 13 december 2010 17:19 schreef eriksd het volgende:
Zullen we er maar een eind aan breien?
Nee, niet zolang ik hier als de grote boeman word neergezet.quote:Op maandag 13 december 2010 17:19 schreef eriksd het volgende:
Zullen we er maar een eind aan breien?
Empathie is jou volslagen vreemd hè? Naar anderen wijzen kan je daarentegen wel weer erg goed.quote:Op maandag 13 december 2010 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals, ik werd door meerderden aangemoedigd lees: geholpen. Daarbij heb ik niets gepost hier. En nog iets, ze komt vrij labiel over. Eerst heeft ze er geen problemen mee -----) zit ze te huilen achter haar pc naar eigen zeggen,
Tja, kennelijk heb je wat losgemaakt. Even stilzitten als je geschoren wordt hé.quote:Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, niet zolang ik hier als de grote boeman word neergezet.
Als je aangemoedigd wordt betekent dat niet gelijk dat het gedrag goed is. Het gaat mij erom dat ze het zelf niet fijn vond. dan moet je stoppen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe aub niet zo moralistisch, lees anders eerst het betreffende topic door. Er waren meerdere mensen die mij goede aanwijzingen gaven. Verder heb ik niets over wishkers gepost. Dus donder op omdat te beweren.
Nee hoor. Maar zij is naar eigen zeggen juriste of advocate, dan hoor je in principe te weten dat iedereen te googlen is. Maar nogmaals, ze gaf in eerste instantie aan er zelf geen moeite mee te hebben. Dus kap eens door net te doen alsof ik hier al enige schuld aan heb.quote:Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Empathie is jou volslagen vreemd hè? Naar anderen wijzen kan je daarentegen wel weer erg goed.
Dan had ze dat maar even eerder moeten aangeven. Moraalridder. Daarbij zie ik jou niet tekeer gaan tegen de andere personen die het wel goedkeurden. Nee je moet alleen mij hebben.quote:Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als je aangemoedigd wordt betekent dat niet gelijk dat het gedrag goed is. Het gaat mij erom dat ze het zelf niet fijn vond. dan moet je stoppen.
Je ging te ver, weet niet wanneer te stoppen. Zelfs nu maak je haar nog voor labiel uitquote:Op maandag 13 december 2010 17:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar zij is naar eigen zeggen juriste of advocate, dan hoor je in principe te weten dat iedereen te googlen is. Maar nogmaals, ze gaf in eerste instantie aan er zelf geen moeite mee te hebben. Dus kap eens door net te doen alsof ik hier al enige schuld aan heb.
Je hebt natuurlijk wel die link gepost. Je hebt gelijk dat er mensen je Tips hebben gegeven en ik ben blij dat je betreurd wat er is gebeurd. Ik zou zeggen probeer het goed te maken en zand erover.quote:Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe aub niet zo moralistisch, lees anders eerst het betreffende topic door. Er waren meerdere mensen die mij goede aanwijzingen gaven. Verder heb ik niets over wishkers gepost. Dus donder op omdat te beweren.
Ja hallo, kijk dan eens hoe ze reageerde, valt daar werkelijk helemaal niets op an te merken? Ik had je serieus slimmer ingeschat rem. Maar nogmaals: wat heb ik hier gepubliceerd wat kwetsend of dan wel beledigend was?quote:Op maandag 13 december 2010 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Je ging te ver, weet niet wanneer te stoppen. Zelfs nu maak je haar nog voor labiel uit
Ik moet jou hebben omdat jij nu hier bent en in discussie bent. "Maar de anderen doen het ook!" is altijd een slecht argumentquote:Op maandag 13 december 2010 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan had ze dat maar even eerder moeten aangeven. Moraalridder. Daarbij zie ik jou niet tekeer gaan tegen de andere personen die het wel goedkeurden. Nee je moet alleen mij hebben.
Ik heb haar een aantal pm's gestuurd. Maar ik ben hier net zo schuldig aan als een aantal anderen hier.quote:Op maandag 13 december 2010 17:26 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk wel die link gepost. Je hebt gelijk dat er mensen je Tips hebben gegeven en ik ben blij dat je betreurd wat er is gebeurd. Ik zou zeggen probeer het goed te maken en zand erover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |