Dat is 1 van de spindoctors wel-gelukte pvda items, als een ninja de boel (meerderheid der stemmers, de politiek-dommen) zwevende, waar Nl de meeste van heeft) onzichtbaar in de maling nemen. Dan is de pvda 1 partij, alle neuzen 1 kant op, dan wordt er weer 1 uit geflikkerd omdat ie niet als de groep denkt op een item, dan weer is 1 pvda-er het gezicht van de pvda of een kanjer waarvan het jammer is dat deze 'posterboy' (over een man van 72 of zo) voor de pvda met zijn bestuursfunctie stopt, dan weer is de partij landelijk een gevestigde in de bevolking opererende partij, dan is het weer een franchise van lokaal belang dat nu eenmaal wel eens niet strookt met de partijlijn' enz etc. een vieze draaiende in de maling nemende, zand in ogen stroooiende, 'politieke' bende dus.quote:Op maandag 13 december 2010 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
Inderdaad ongehoord, maar om dat nou de complete partij toe te schrijven.
God, man, laat je toch een keer behandelen voor die waandenkbeelden.quote:Op maandag 13 december 2010 13:57 schreef fokthesystem het volgende:
Dat is 1 van de spindoctors wel-gelukte pvda items, als een ninja de boel onzichtbaar in de maling nemen. Dan is de pvda 1 partij, alle neuzen 1 kant op, dan wordt er weer 1 uitgeflikkerd omdat ie niet als de groep denkt op een item, dan weer is 1 pvda-er het gezicht van de pvda of een kanjer waarvan het jammer is dat deze 'posterboy' (over een man van 72 of zo) voor de pvda met zijn bestuursfunctie stopt, dan weer is de partij landelijk een gevestigde in de bevolking opererende partij, dan is het weer een franchise van lokaal belang dat nu eenmaal wel eens niet strookt met de partijlijn' enz etc. een vieze draaiende in de maling nemende, zand in ogen stroooiende, 'politieke' bende dus.
jaja.... jij beweert iets zonder bron...quote:
Wilders muilkorft graag journalisten en media... en nog veel meer ..quote:Op maandag 13 december 2010 13:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nu begrijp ik de wazigheid WEL, ik was te snel, ik doel op:
Honden blegh? pvda-ers blegh!![]()
Plus dat ze een hekel aan honden hebben, die partij. Wat de pvda niet bevalt, muilkorft ie.... (Incl. journalisten, media...)
Degenen die in de waan leven zijn degenen die dit allemaal 'misten of niet willen weten' omwille van comfort denken of anderszins. Dus ontspan, de pvda kent al deze feiten niet, ik verzon ze.(<die versie is alleen voor jou, zat anderen zijn inmiddels wel zo ver om ook nimmer meer pvda te stemmen)quote:Op maandag 13 december 2010 13:59 schreef Tijger_m het volgende:
God, man, laat je toch een keer behandelen voor die waandenkbeelden.
Oke, jij stemt dus geen PvdA. Overigens neemt jouw aversie jegens de sociaal-democraten ongezonde vormen aan. Ik koester niet de illusie dat de PvdA een en al zuivere koffie is. We hebben immers van doen met politici. Maar jij ziet werkelijk overal spoken. En het treurige is nog dat jij er werkelijk vanuit gaat dat de door jou geliefde SP geen opportunisten kent.quote:Op maandag 13 december 2010 13:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is 1 van de spindoctors wel-gelukte pvda items, als een ninja de boel (meerderheid der stemmers, de politiek-dommen) zwevende, waar Nl de meeste van heeft) onzichtbaar in de maling nemen. Dan is de pvda 1 partij, alle neuzen 1 kant op, dan wordt er weer 1 uit geflikkerd omdat ie niet als de groep denkt op een item, dan weer is 1 pvda-er het gezicht van de pvda of een kanjer waarvan het jammer is dat deze 'posterboy' (over een man van 72 of zo) voor de pvda met zijn bestuursfunctie stopt, dan weer is de partij landelijk een gevestigde in de bevolking opererende partij, dan is het weer een franchise van lokaal belang dat nu eenmaal wel eens niet strookt met de partijlijn' enz etc. een vieze draaiende in de maling nemende, zand in ogen stroooiende, 'politieke' bende dus.
Wat muzikale begeleiding:quote:Op maandag 13 december 2010 13:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat is 1 van de spindoctors wel-gelukte pvda items, als een ninja de boel (meerderheid der stemmers, de politiek-dommen) zwevende, waar Nl de meeste van heeft) onzichtbaar in de maling nemen. Dan is de pvda 1 partij, alle neuzen 1 kant op, dan wordt er weer 1 uit geflikkerd omdat ie niet als de groep denkt op een item, dan weer is 1 pvda-er het gezicht van de pvda of een kanjer waarvan het jammer is dat deze 'posterboy' (over een man van 72 of zo) voor de pvda met zijn bestuursfunctie stopt, dan weer is de partij landelijk een gevestigde in de bevolking opererende partij, dan is het weer een franchise van lokaal belang dat nu eenmaal wel eens niet strookt met de partijlijn' enz etc. een vieze draaiende in de maling nemende, zand in ogen stroooiende, 'politieke' bende dus.
Ik ga uit van politiek in NL als noodzakelijk kwaad, want het is veel erger dan men hier denkt doorgaans. Met google alerts zie ik het gewoon , de pvda is minimaal 2 maal vaker en erger dan welke partij dan ook. Of heel simpel de bal kaatsen : al dat pvda verdedigen is de verdediger die zichzelf een bewijs van onvermogen omhangt.quote:Op maandag 13 december 2010 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, jij stemt dus geen PvdA. Overigens neemt jouw aversie jegens de sociaal-democraten ongezonde vormen aan. Ik koester niet de illusie dat de PvdA een en al zuivere koffie is. We hebben immers van doen met politici. Maar jij ziet werkelijk overal spoken. En het treurige is nog dat jij er werkelijk vanuit gaat dat de door jou geliefde SP geen opportunisten kent.
Ik klets uit de praktijk, het gros hier die nekt.quote:Op maandag 13 december 2010 14:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[quote]jaja.... jij beweert iets zonder bron...
en je bent te lui om een bron op te zoeken..
ik heb dat wel gedaan
en je kletst uit je nek
Dat doet de pvda veel beter dan ik, alleen loopt de demon wel in een (gedeclareerde) schaapsleren jasje rondquote:je zit weer eens de pvda te demoniseren
Een google alert over een opmerking van ruim 2 jaar geleden? Bijzonder.quote:Op maandag 13 december 2010 14:03 schreef fokthesystem het volgende:
Ik ga uit van politiek in NL als noodzakelijk kwaad, want het is veel erger dan men hier denkt doorgaans. Met google alerts zie ik het gewoon , de pvda is minimaal 2 maal vaker en erger dan welke partij dan ook. Of heel simpel de bal kaatsen : al dat pvda verdedigen is de verdediger die zichzelf een bewijs van onvermogen omhangt.
ik herinner me geen Staal aanwezig in 2005 ? onder welke nickname opereerde je toenquote:Op maandag 13 december 2010 13:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Zo is het natuurlijk helemaal niet gegaan, meneer Bluesdude.
En overigens heeft dit al helemaal niets met Whiskers en PHP te maken.
Toevoeging: tenzij je een zekere beer bedoelt.
hebik gedaanquote:Op maandag 13 december 2010 14:06 schreef fokthesystem het volgende:
Google woorden : pvda 2e kamer honden muilkorven
http://www.harmevertwaalk(...)dag+21+december.htmlquote:In het overleg heb ik een pleidooi gehouden voor het opnemen van mogelijkheden om agressieve honden te gaan muilkorven en daar een landelijke regeling voor te gaan maken.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-wijken-rsquo.dhtmlquote:In gevaarlijke buurten waar agressieve honden vaak bijten, moeten alle viervoeters gemuilkorfd over straat. Dat vindt de PvdA.
Waarom de link met google alerts, dat is een kwestie van geheugen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:07 schreef Tijger_m het volgende:
[quote]Een google alert over een opmerking van ruim 2 jaar geleden? Bijzonder.
Dat maakt de pvda niet uit, die zijn dan weer even een franchise partij en op de ene lokatie (gemeentes dus) zal men pro-hond zijn met lage belasting daarop en div. uitlaatplekken, en op andere moeten ze OVERAL in de bebouwde kom En de parken aldaar, aan de riem.quote:Overigens vond ik de suggestie indertijd nogal stupide, je gaat er wel even aan voorbij dat ipv. een landelijk beleid er nu totaal geen coherent beleid is ten aanzien van honden en incidenten waarbij honden betrokken zijn maar goed, dat zullen we je niet aanrekenen.
Stali.quote:Op maandag 13 december 2010 14:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik herinner me geen Staal aanwezig in 2005 ? onder welke nickname opereerde je toen
en idd is er iets anders gegaan....
die nachtelijk sc was niet de oorzaak van het jarenlang rellen ... wel een aanleiding voor alles wat erna kwam
en de les is ....respecteer de privacy van fokusers..
Ik zie het verband niet tussen Google Alerts en het zogenaamde kwaadaardige karakter van de PvdA. Verder ben jij het best te vergelijken met een reli-fanaat: jouw conclusies staan al vast. Het is alleen zaak om 'bewijs' te vinden om die conclusies mee te onderbouwen. Het feit dat het bewijs meer dan eens bestaat uit vage aannames, doet niet ter zake.quote:Op maandag 13 december 2010 14:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik ga uit van politiek in NL als noodzakelijk kwaad, want het is veel erger dan men hier denkt doorgaans. Met google alerts zie ik het gewoon , de pvda is minimaal 2 maal vaker en erger dan welke partij dan ook. Of heel simpel de bal kaatsen : al dat pvda verdedigen is de verdediger die zichzelf een bewijs van onvermogen omhangt.
Media he... Ik zag het toen live.quote:Op maandag 13 december 2010 14:16 schreef Bluesdude het volgende:
het gaat dus niet om ALLE honden, alleen agressieve honden en alleen in gevaarlijke buurten,aldus AD
Is er een verschil?quote:Op maandag 13 december 2010 14:20 schreef betyar het volgende:
Is de hond dan gevaarlijk of doet hij zijn werk gewoon goed?
je hebt wel gelijk over php ..ik las de sc van vannacht terug.... er is idd niet veel gebeurd..... maar ik zeg toch maar dat de les is dat je de privacy van users moet respecteren....quote:Op maandag 13 december 2010 14:17 schreef Staal het volgende:
PHP is een wat onbesuisde knaap van 19 die gewoon nog moet leren dat dit niet handig is om te doen op FOK!
Voor mij op dat moment niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel google alerts in, bijv. op gl, sp, pvda, cda, pvda en de woorden : onenigheid, protest, afgescheiden, opgestapt, geroyeerd, ophef, declaratiies, bonnen OR bonnetjes e.d. en de pvda zal je minstens 2 maal vaker negatief voorbij zien komen dan de andere partijen, dit is de 3e maal dat ik je dit vertel, je geheugen is niet zo best.quote:Op maandag 13 december 2010 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zie het verband niet tussen Google Alerts en het zogenaamde kwaadaardige karakter van de PvdA.
Het verschil is dat G-d geen woordvoerders heeft of lucassen's in zijn 'fractie'(nou goed 1 danquote:Verder ben jij het best te vergelijken met een reli-fanaat: jouw conclusies staan al vast. Het is alleen zaak om 'bewijs' te vinden om die conclusies mee te onderbouwen. Het feit dat het bewijs meer dan eens bestaat uit vage aannames, doet niet ter zake.
alle politieke partijen is een vergaarbak van baantjesjagersquote:Op maandag 13 december 2010 14:25 schreef Sachertorte het volgende:
De PvdA bestaat uit baantjesjagers. Dat is op zich geruststellend, want je moet er toch niet aan denken dat er echt zoveel mensen met zulke idiote ideeen zouden zijn.
Een sigline waardig!quote:Op maandag 13 december 2010 14:25 schreef Sachertorte het volgende:
De PvdA bestaat uit baantjesjagers. Dat is op zich geruststellend, want je moet er toch niet aan denken dat er echt zoveel mensen met zulke idiote ideeen zouden zijn.
Zoals er bij henny huisman er maar 1 kon winnen, zo kan er maar 1 de slechtste zijn, en dan met meer dan 2 lengtes nog wel, is dat een hele knappe sprong van de pvda.quote:Op maandag 13 december 2010 14:27 schreef Bluesdude het volgende:
alle politieke partijen is een vergaarbak van baantjesjagers
alleen 1 partij dat verwijten is net zo moreel corrupt
Is waar, maar bij de PvdA vind ik het extra verwijtbaar, omwille van hun tenenkrommende retoriek.quote:Op maandag 13 december 2010 14:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
alle politieke partijen is een vergaarbak van baantjesjagers
alleen 1 partij dat verwijten is net zo moreel corrupt
en dan ?quote:Op maandag 13 december 2010 14:17 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Media he... Ik zag het toen live.
Hoe komt het dat jij mij meent te kennen? Door die anderhalve discussie die we hebben gevoerd? Jij beschuldigt mij van downspinnen en weet ik het wat allemaal, zonder dat je ook maar enig idee hebt met wie je te maken hebt. Dat is de voornaamste reden dat ik jou onmogelijk serieus kan nemen. In jouw ogen is iedereen die niet tegen de PvdA is, voor de PvdA. Je bent een eng, radicaal mannetje.quote:Op maandag 13 december 2010 14:26 schreef fokthesystem het volgende:
Het verschil is dat G-d geen woordvoerders heeft of lucassen's in zijn 'fractie'(nou goed 1 dan)
Diverse malen kwamen de lijsten voorbij, maar jij bent de snelste en stevigste pvda-downspinner, je ontkent ronduit dingen dus die anderen wel snappen dat het waar is, zoals een elatik met haar dure boten en autos huren, taxi ritjes, 30 miljoen over de balk, bos'rayban en vrindjes bij abnamro met dito vrindje reclame buro, herfkens en cohen de scheefhuurders, afijn kop in het zand en op fok maar lopen ontkennen en draaien!
Even voor de duidelijkheid, Want het wordt hem altijd in zijn schoenen geschoven, Ryan3 heeft het niet bekend gemaakt, sterker hij was erop tegen. Ik was degene die even was gaan googlen op zijn profielnaam van zijn zoveelste kloontje. Het ging ook niet om het virus maar om het feit dat iemand dag in dag uit liep te k#nkeren op werklozen etc en dat toen bleek dat meneer zelf gewoon al 22 jaar werkloos was. Dat riep woede op en toen heeft een beer dat bekend gemaakt.quote:Op maandag 13 december 2010 14:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk over php ..ik las de sc van vannacht terug.... er is idd niet veel gebeurd..... maar ik zeg toch maar dat de les is dat je de privacy van users moet respecteren....
over die sc van 2005... die werd na enkele uren gesloten en offline gehaald... slechts weinigen hebben gelezen wat er allemaal gemauwd werd.
uit de verhalen van de betrokkenen heb ik begrepen dat een vijand een leugen vertelde en de andere vijand sloeg terug met de waarheid.... maar ook dat was niet netjes... je moet bepaalde waarheden in de privacysfeer laten.. hij had er spijt van later
PvdA wil alle honden verplicht muilkorvenquote:PvdA'er Waalkens laat tijdens weer een hondendebat in de Tweede Kamer weten dat hij wil dat alle viervoeters op straat gemuilkorfd worden.
kijk naar jezelf...quote:Op maandag 13 december 2010 14:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Is waar, maar bij de PvdA vind ik het extra verwijtbaar, omwille van hun tenenkrommende retoriek.
Haha, geweldig.quote:Op maandag 13 december 2010 14:31 schreef Staal het volgende:
Het ging ook niet om het virus maar om het feit dat iemand dag in dag uit liep te k#nkeren op werklozen etc en dat toen bleek dat meneer zelf gewoon al 22 jaar werkloos was.
18-12-2008quote:Op maandag 13 december 2010 14:32 schreef fokthesystem het volgende:
Ik kreeg net een berichtje, dat ook FOK de live uitzending wellicht ook las
PvdA wil alle honden verplicht muilkorven
kop in het zand jongens (schoen, passen, aantrekken...) !!
Zoals de pvda 'oorlog' tegen wilders, inderdaad...quote:Op maandag 13 december 2010 14:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
kijk naar jezelf...![]()
met je Heilige Oorlog tegen links
gelukkig is het vooral virtueel moddergooien, dat wel...
maar in potentie kan een dergelijke mentaliteit uitgroeien tot heel wat grimmige politieke activiteiten...
En de oorlog van Wilders tegen links. Wat is je punt?quote:Op maandag 13 december 2010 14:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zoals de pvda 'oorlog' tegen wilders, inderdaad...
En weer een pvda draai actie... bron? roept men (per definitie in het verleden zoiets...)quote:Op maandag 13 december 2010 14:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
18-12-2008
Verder nooit meer te berde gebracht. Bezoek aub een psychiater?
jij komt als mosterd na de maaltijd met deze bronquote:Op maandag 13 december 2010 14:32 schreef fokthesystem het volgende:
Ik kreeg net een berichtje, dat ook FOK de live uitzending wellicht ook zaglees :
[..]
PvdA wil alle honden verplicht muilkorven
kop in het zand jongens (schoen, passen, aantrekken...) !!
Met jou ga ik verder na excuses rond de ALLE honden muilkorven kwestiequote:Op maandag 13 december 2010 14:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En de oorlog van Wilders tegen links. Wat is je punt?
Ik zag het live, mijn bron is de uber bron, media neem ik met balen zout, ik heb zout in de brievenbus en op het beeldscherm plus in de speakersquote:Op maandag 13 december 2010 14:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
jij komt als mosterd na de maaltijd met deze bron
mijn eerder gegeven links gaan direct terug naar de bronnen: Waalkens en het AD..
ook het fokbericht was weer generaliserend... en met natte dinges loop je daar graag achteraan
Jij bent de enige die mijn jihad tegen links volledig au serieux neemt. Wat zegt dat over jou? Ja, je zal ongetwijfeld PvdA stemmen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
kijk naar jezelf...![]()
met je Heilige Oorlog tegen links
gelukkig is het vooral virtueel moddergooien, dat wel...
maar in potentie kan een dergelijke mentaliteit uitgroeien tot heel wat grimmige politieke activiteiten...
Man, lul niet zo vreselijk dom, ik gaf al meteen aan dat de kwestie uit 2008 stemt en ik ontkende helemaal niets. Leer eens le-zen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En weer een pvda draai actie... bron? roept men (per definitie in het verleden zoiets...)
Dat de pvda alle honden wilde muilkorven was niet waar en als het waar blijkt, dan was het niet gisteren maar 2008, joh wat simpel!
Haha, maar wel een echte ervaringsdeskundige dus!quote:
Ik heb met geen woord gerept over de muilkorven-kwestie. Om de doodeenvoudige reden dat hij een worst zal wezen wat men uitspookt met honden. Als jij onze conversatie niet voort wenst te zetten, dan zij dat zo. Kan moeilijk een gemis worden genoemd.quote:Op maandag 13 december 2010 14:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Met jou ga ik verder na excuses rond de ALLE honden muilkorven kwestie
En een projectiedeskundige.quote:Op maandag 13 december 2010 14:40 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Haha, maar wel een echte ervaringsdeskundige dus!
Je zakt steeds verder op de intelligentie schaal hoorquote:Op maandag 13 december 2010 14:39 schreef Tijger_m het volgende:
Man, lul niet zo vreselijk dom, ik gaf al meteen aan dat de kwestie uit 2008 stemt en ik ontkende helemaal niets. Leer eens le-zen.
De datum staat fucking nota bene boven het door jou aangehaalde fok artikel, nitwit.
ik vertel over die sc wat ik begreep toen.... ik had het niet over R....het was die beer die uitgemaakt werd voor pedofiel en die sloeg terug... dat begreep ik ervan ...quote:Op maandag 13 december 2010 14:31 schreef Staal het volgende:
Maar het zou wel fijn zijn als men het niet steeds oprakelde en dan ook nog op een verkeerde manier.
juist, en Als je gelijk hebt heb je gelijk, echter je bent wel de 'aanstichter'quote:Op maandag 13 december 2010 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb met geen woord gerept over de muilkorven-kwestie. Om de doodeenvoudige reden dat hij een worst zal wezen wat men uitspookt met honden. Als jij onze conversatie niet voort wenst te zetten, dan zij dat zo. Kan moeilijk een gemis worden genoemd.
Nee, ik zak door de geduldschaal. Ik merk dat ik steeds minder geduld kan opbrengen voor lusers zoals jij, da's een van de redenen dat ik nog maar sporadisch hier aanwezig ben, signal to noise ratio is veel te hoog met figuren zoals jij.quote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef fokthesystem het volgende:
Je zakt steeds verder op de intelligentie schaal hoor![]()
Ik kwam met dit item na iemand anders met de woorden (ongeveer) : "de pvda wilde ooit ALLE honden muilkorven " en de rest is nu al geschiedenis in deze draad waarbij de mindere broeders zich weer fel in de spotlights zetten...
Typische pvda 'aanval' de boel omdraaien en de aangevallene als agressor bestempelen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, ik zak door de geduldschaal. Ik merk dat ik steeds minder geduld kan opbrengen voor lusers zoals jij, da's een van de redenen dat ik nog maar sporadisch hier aanwezig ben, signal to noise ratio is veel te hoog met figuren zoals jij.
je ontvlucht je verantwoordelijkheid.... wat zegt het over jou dat je je verschuilt achter: 'het is maar een grap' .. dat is draaikonterig en schijnheilig.quote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je zakt steeds verder op de intelligentie schaal hoor![]()
Ik kwam met dit item na iemand anders met de woorden (ongeveer) : "de pvda wilde ooit ALLE honden muilkorven " en de rest is nu al geschiedenis in deze draad waarbij de mindere broeders zich weer fel in de spotlights zetten...
'Honden blegh' vatte jij op als een aanzet tot een discussie? Ik beschouw het eerder als een bewijs dat jij je verstand volledig kwijt bent en je dwingende obsessie voor de PvdA enge vormen begint aan te nemen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
juist, en Als je gelijk hebt heb je gelijk, echter je bent wel de 'aanstichter'[POL SC #1651] Waar we Whiskers zullen missen door die opmerking, uiteraard ben ik medeschuldig want een aanstichter is niets zonder opvolgers.
De bottomline is dat de PvdA 30 zetels heeft, een minder als de grootste partij en de grootste partij is in de gemeenteraden.quote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef fokthesystem het volgende:
Typische pvda 'aanval' de boel omdraaien en de aangevallene als agressor bestempelen.
Bottomline is en blijft, de pvda sucks en hetzt, verloor kiezers en leden, en dat is wel goed nieuws.
De PVV dat is pas een dramaquote:Op maandag 13 december 2010 15:03 schreef ethiraseth het volgende:
wat een drama allemaal. en het is pas maandag.
Als je dit een drama noemt is dat wel een teken dat je helemaal niks gewend bent.quote:
Maandag is altijd een drama.quote:Op maandag 13 december 2010 15:20 schreef Staal het volgende:
[..]
Als je dit een drama noemt is dat wel een teken dat je helemaal niks gewend bent.
?quote:Op maandag 13 december 2010 15:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Maandag is altijd een drama.
Alhoewel ik misschien wel de oorzaak van mijn knie probleem heb gevonden![]()
Morgen even voorleggen aan de fysio
Tja zwevende angststemmers die uit schrik geen d66, geen gl en geen sp stemden, maar 'tactisch' om de vvd/pvv tegen te houden, fail.... Leden dan, anderen winnen er nog bij, pvda verliest ze.(per saldo, want er word wel eens iemand lid gemaakt voor de grapquote:Op maandag 13 december 2010 14:54 schreef Tijger_m het volgende:
De bottomline is dat de PvdA 30 zetels heeft, een minder als de grootste partij en de grootste partij is in de gemeenteraden.
Oh en PS: De PvdA verloor slechts 2 zetels, de SP 9, dus welke partij er nu eigenlijk sucked...mwah, zou toch zeggen dat het niet de PvdA is blijkbaar.
Goed bezig Friekquote:Op maandag 13 december 2010 15:33 schreef Friek_ het volgende:
Ik zit zelf eigenlijk niet zoveel uit te spoken. Op Aristoteles zijn Politika te lezen na dan. Fijn werkje.
http://www.mortele.info/patienteninfo/knie/plica_synovialis.aspquote:
Mooi, binnen een paar weken (na de ingreep) dus weer op de been als het goed isquote:Op maandag 13 december 2010 15:49 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.mortele.info/patienteninfo/knie/plica_synovialis.asp
Mijn knie klachten passen precies in het plaatje.
Dat zou mooi uitkomenquote:Op maandag 13 december 2010 15:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi, binnen een paar weken (na de ingreep) dus weer op de been als het goed is.
Bertrand Russell leest wel erg fijn weg moet ik toegeven. Heeft vaak ook wel leuke opvattingen.quote:Op maandag 13 december 2010 15:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Goed bezig FriekVan het weekend wat boekjes gekocht van Betrand Russel en Roger Scruton voor in de trein op weg naar mijn werk
Dat ging toen nog over honden. Jij hebt de PvdA er aan gelinkt. Dat is PVV retoriek, gaat het debat over dierenwelzijn dan begint Graus over ritueel slachten.quote:Op maandag 13 december 2010 14:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
juist, en Als je gelijk hebt heb je gelijk, echter je bent wel de 'aanstichter'[POL SC #1651] Waar we Whiskers zullen missen door die opmerking, uiteraard ben ik medeschuldig want een aanstichter is niets zonder opvolgers.
Klopt ook. Als bepaalde types zo beginnen, dat soort onderwerpen, pvda-downspinners zijn, dan is de rebound kans van mij met pvda als (slecht-)voorbeeld 90%quote:Op maandag 13 december 2010 15:59 schreef TomLievense het volgende:
Dat ging toen nog over honden. Jij hebt de PvdA er aan gelinkt. Dat is PVV retoriek, gaat het debat over dierenwelzijn dan begint Graus over ritueel slachten.
Het begon al verkeerd, de 'behandeling' van Whiskers werd in dit topic gelinkt aan rechts gedrag, waarop elke PVV'er getriggerd wordt volgende reacties te betittelen als hypocriet PvdA-gedrag.quote:Op maandag 13 december 2010 15:59 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat ging toen nog over honden. Jij hebt de PvdA er aan gelinkt. Dat is PVV retoriek, gaat het debat over dierenwelzijn dan begint Graus over ritueel slachten.
Yes ik ben een bepaald typequote:Op maandag 13 december 2010 16:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Klopt ook. Als bepaalde types zo beginnen, dat soort onderwerpen, pvda-downspinners zijn, dan is de rebound kans van mij met pvda als (slecht-)voorbeeld 90%
Bepaalde types zo beginnen? Het sloeg nergens op dat jij de PvdA er bij de haren bijsleepte. Ik reageerde gekscherend met een afwijzende opmerking ten aanzien van honden. Waarop jij over de PvdA begon. Het zou je sieren wanneer je de hand in eigen boezem zou steken.quote:Op maandag 13 december 2010 16:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Klopt ook. Als bepaalde types zo beginnen, dat soort onderwerpen, pvda-downspinners zijn, dan is de rebound kans van mij met pvda als (slecht-)voorbeeld 90%
FTS is een SP'er.quote:Op maandag 13 december 2010 16:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het begon al verkeerd, de 'behandeling' van Whiskers werd in dit topic gelinkt aan rechts gedrag, waarop elke PVV'er getriggerd wordt volgende reacties te betittelen als hypocriet PvdA-gedrag.
Nee helaasquote:
Nee hoor.quote:
Boeiend ook.quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 16:04 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee helaasdit betrof dan bluesdude en koos v
Ik ook, zonder dat ik zelfs maar een woord over de PvdA heb gerept.quote:
Jij begon erover.quote:
Over de politieke kleur van users?quote:
Dat zou mooi zijn dan kunnen ze naar een oplossing gaan werkenquote:Op maandag 13 december 2010 15:49 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.mortele.info/patienteninfo/knie/plica_synovialis.asp
Mijn knie klachten passen precies in het plaatje.
Jij noemde de beste man een PVV'er. Dat vond ik beledigend dus daarom zette ik het eventjes recht.quote:Op maandag 13 december 2010 16:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Over de politieke kleur van users?
Mijn welgemeende excuses, ik doelde op "willekeurige" users, wist niet dat het enkel FTS was die anderen onterecht voor PvdA'ers uitmaakte.quote:Op maandag 13 december 2010 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij noemde de beste man een PVV'er. Dat vond ik beledigend dus daarom zette ik het eventjes recht.
Je kwam ff om de hoek met honden = blegh Nu mag je dat vinden, maar 1 slechte ervaring met een hond (die mensen aanvoelen en dus mogelijk door jouzelf is aangewakkerd) en dan alle honden blegh noemen is net zoiets als met mensen die hele bevolkingen blegh noemen wegens slechte ervaring met 1 of een paar daarvan.quote:Op maandag 13 december 2010 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ook, zonder dat ik zelfs maar een woord over de PvdA heb gerept.
Snap Koos' redeneer trant dan ook!quote:Op maandag 13 december 2010 16:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses, ik doelde op "willekeurige" users, wist niet dat het enkel FTS was die anderen onterecht voor PvdA'ers uitmaakte.
Waarom moet dat per se verklaard worden?quote:Op maandag 13 december 2010 16:22 schreef fokthesystem het volgende:
Nu kan je zeggen dat je geen slechte ervaring hebt met een hond, wat is dan de reden van jouw 'honden = blegh' ?
Ik zei 'honden blegh' omdat ik een grapje maakte. Dit is namelijk de slowchat en dat betekent dat de discussie niet per se serieus hoeft te zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 16:22 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je kwam ff om de hoek met honden = blegh Nu mag je dat vinden, maar 1 slechte ervaring met een hond (die mensen aanvoelen en dus mogelijk door jouzelf is aangewakkerd) en dan alle honden blegh noemen is net zoiets als met mensen die hele bevolkingen blegh noemen wegens slechte ervaring met 1 of een paar daarvan.
Nu kan je zeggen dat je geen slechte ervaring hebt met een hond, wat is dan de reden van jouw 'honden = blegh' ?
Ja, och.. Soms is het wat moeilijk wanneer er allerlei partijkleuren bijgehaald worden die afwijken van iemand zijn/haar persoonlijke politieke idealen. Een gebruik van een soort PVV-Godwin, waarbij elke overtuiging overeenstemmig met de PVV-punten meteen verwerpelijk is.quote:Op maandag 13 december 2010 16:24 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Snap Koos' redeneer trant dan ook!![]()
Ik zeg wat, jij verklaart dat op item x alle pvv-ers mogelijk defensief zullen reageren, ik was er 1 die reageerde, dus ben ik pvv-er (in jouw uiting, bij koos' opvattingen)
Humor daar hou ik van, vooral als het duidelijk is dat het humor is.quote:Op maandag 13 december 2010 16:26 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zei 'honden blegh' omdat ik een grapje maakte. Dit is namelijk de slowchat en dat betekent dat de discussie niet per se serieus hoeft te zijn.
Ze hebben wel een keer een flink stuk bot weggekapt, maar dat was wilde botgroei rondom de krammenquote:Op maandag 13 december 2010 16:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn dan kunnen ze naar een oplossing gaan werken, lijkt wel beetje op Osgood-Schlatter voor volwassenen.
Ik heb wilde botgroei aan mijn linkerringvingerquote:Op maandag 13 december 2010 16:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Ze hebben wel een keer een flink stuk bot weggekapt, maar dat was wilde botgroei rondom de krammen
Je zou natuurlijk ook kunnen proberen je verstand te gebruiken. Want hoe je het ook wendt of keert; de sprong van 'honden blegh' naar een discussie over honden en de PvdA is op zn zachtst gezegd wonderbaarlijk te noemen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Humor daar hou ik van, vooral als het duidelijk is dat het humor is.
Nu zie je de gevolgen als het niet zo over komt door timing bijv. door reactie op..(x) waardoor "serieus bedoelde uiting" voor de hand liggende is en humor niet....
En SC is meer serieus dan humor, althans dat is mijn waarneming tot nu toe.
Jantje heeft een vrije opvoeding en terwijl pa en ma beide apart op vakantie zijn logeert hij bij oma Mien en als zij hem naar bed brengt vraagt hij of oma nog een verhaaltje wil vertellen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
Je zou natuurlijk ook kunnen proberen je verstand te gebruiken. Want hoe je het ook wendt of keert; de sprong van 'honden blegh' naar een discussie over honden en de PvdA is op zn zachtst gezegd wonderbaarlijk te noemen.
Gebruik jij toevallig heroine?quote:Op maandag 13 december 2010 16:35 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jantje heeft een vrije opvoeding en terwijl pa en ma beide apart op vakantie zijn logeert hij bij oma Mien en als zij hem naar bed brengt vraagt hij of oma nog een verhaaltje wil vertellen.
"Er was eens een oude smeerlap..." begint oma.
Maar Jantje onderbreekt haar abrupt. "Nee Mien, niet weer dat verhaal over opa Gert.
Vertel me liever hoe het was toen jij nog op de Wallen werkte."
--------------------------------------------------------------------------------------------- (<--- streep er onder?)
Zucht ook dit lees je nu (mogelijk) voor de 3e maal: geen drugs, zelfs geen wiet, en amper alcohol (wijntje, 1 (glas) in de week gemiddeld) paddo's : nee ook niet, wel een champignon in de soep of zoquote:
Heb ooit iemand gekend die verslaafd was aan heroine. Die had ook moeite om een coherent verhaal aan de man te brengen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:40 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zucht ook dit lees je nu (mogelijk) voor de 3e maal: geen drugs, zelfs geen wiet, en amper alcohol (wijntje, 1 (glas) in de week gemiddeld) paddo's : nee ook niet, wel een champignon in de soep of zo
EDIT of zucht-2 dit was weer een grapje van je dat niet overkomt ?
Nu beschuldig je je Job impliciet van heroinegebruik.quote:Op maandag 13 december 2010 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb ooit iemand gekend die verslaafd was aan heroine. Die had ook moeite om een coherent verhaal aan de man te brengen.
Als je op Job C van de pvda doelt :quote:Op maandag 13 december 2010 16:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nu beschuldig je je Job impliciet van heroinegebruik.
quote:Op maandag 13 december 2010 16:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als je op Job C van de pvda doelt :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |