'Honden blegh' vatte jij op als een aanzet tot een discussie? Ik beschouw het eerder als een bewijs dat jij je verstand volledig kwijt bent en je dwingende obsessie voor de PvdA enge vormen begint aan te nemen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
juist, en Als je gelijk hebt heb je gelijk, echter je bent wel de 'aanstichter'[POL SC #1651] Waar we Whiskers zullen missen door die opmerking, uiteraard ben ik medeschuldig want een aanstichter is niets zonder opvolgers.
De bottomline is dat de PvdA 30 zetels heeft, een minder als de grootste partij en de grootste partij is in de gemeenteraden.quote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef fokthesystem het volgende:
Typische pvda 'aanval' de boel omdraaien en de aangevallene als agressor bestempelen.
Bottomline is en blijft, de pvda sucks en hetzt, verloor kiezers en leden, en dat is wel goed nieuws.
De PVV dat is pas een dramaquote:Op maandag 13 december 2010 15:03 schreef ethiraseth het volgende:
wat een drama allemaal. en het is pas maandag.
Als je dit een drama noemt is dat wel een teken dat je helemaal niks gewend bent.quote:
Maandag is altijd een drama.quote:Op maandag 13 december 2010 15:20 schreef Staal het volgende:
[..]
Als je dit een drama noemt is dat wel een teken dat je helemaal niks gewend bent.
?quote:Op maandag 13 december 2010 15:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Maandag is altijd een drama.
Alhoewel ik misschien wel de oorzaak van mijn knie probleem heb gevonden![]()
Morgen even voorleggen aan de fysio
Tja zwevende angststemmers die uit schrik geen d66, geen gl en geen sp stemden, maar 'tactisch' om de vvd/pvv tegen te houden, fail.... Leden dan, anderen winnen er nog bij, pvda verliest ze.(per saldo, want er word wel eens iemand lid gemaakt voor de grapquote:Op maandag 13 december 2010 14:54 schreef Tijger_m het volgende:
De bottomline is dat de PvdA 30 zetels heeft, een minder als de grootste partij en de grootste partij is in de gemeenteraden.
Oh en PS: De PvdA verloor slechts 2 zetels, de SP 9, dus welke partij er nu eigenlijk sucked...mwah, zou toch zeggen dat het niet de PvdA is blijkbaar.
Goed bezig Friekquote:Op maandag 13 december 2010 15:33 schreef Friek_ het volgende:
Ik zit zelf eigenlijk niet zoveel uit te spoken. Op Aristoteles zijn Politika te lezen na dan. Fijn werkje.
http://www.mortele.info/patienteninfo/knie/plica_synovialis.aspquote:
Mooi, binnen een paar weken (na de ingreep) dus weer op de been als het goed isquote:Op maandag 13 december 2010 15:49 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.mortele.info/patienteninfo/knie/plica_synovialis.asp
Mijn knie klachten passen precies in het plaatje.
Dat zou mooi uitkomenquote:Op maandag 13 december 2010 15:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi, binnen een paar weken (na de ingreep) dus weer op de been als het goed is.
Bertrand Russell leest wel erg fijn weg moet ik toegeven. Heeft vaak ook wel leuke opvattingen.quote:Op maandag 13 december 2010 15:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Goed bezig FriekVan het weekend wat boekjes gekocht van Betrand Russel en Roger Scruton voor in de trein op weg naar mijn werk
Dat ging toen nog over honden. Jij hebt de PvdA er aan gelinkt. Dat is PVV retoriek, gaat het debat over dierenwelzijn dan begint Graus over ritueel slachten.quote:Op maandag 13 december 2010 14:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
juist, en Als je gelijk hebt heb je gelijk, echter je bent wel de 'aanstichter'[POL SC #1651] Waar we Whiskers zullen missen door die opmerking, uiteraard ben ik medeschuldig want een aanstichter is niets zonder opvolgers.
Klopt ook. Als bepaalde types zo beginnen, dat soort onderwerpen, pvda-downspinners zijn, dan is de rebound kans van mij met pvda als (slecht-)voorbeeld 90%quote:Op maandag 13 december 2010 15:59 schreef TomLievense het volgende:
Dat ging toen nog over honden. Jij hebt de PvdA er aan gelinkt. Dat is PVV retoriek, gaat het debat over dierenwelzijn dan begint Graus over ritueel slachten.
Het begon al verkeerd, de 'behandeling' van Whiskers werd in dit topic gelinkt aan rechts gedrag, waarop elke PVV'er getriggerd wordt volgende reacties te betittelen als hypocriet PvdA-gedrag.quote:Op maandag 13 december 2010 15:59 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dat ging toen nog over honden. Jij hebt de PvdA er aan gelinkt. Dat is PVV retoriek, gaat het debat over dierenwelzijn dan begint Graus over ritueel slachten.
Yes ik ben een bepaald typequote:Op maandag 13 december 2010 16:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Klopt ook. Als bepaalde types zo beginnen, dat soort onderwerpen, pvda-downspinners zijn, dan is de rebound kans van mij met pvda als (slecht-)voorbeeld 90%
Bepaalde types zo beginnen? Het sloeg nergens op dat jij de PvdA er bij de haren bijsleepte. Ik reageerde gekscherend met een afwijzende opmerking ten aanzien van honden. Waarop jij over de PvdA begon. Het zou je sieren wanneer je de hand in eigen boezem zou steken.quote:Op maandag 13 december 2010 16:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Klopt ook. Als bepaalde types zo beginnen, dat soort onderwerpen, pvda-downspinners zijn, dan is de rebound kans van mij met pvda als (slecht-)voorbeeld 90%
FTS is een SP'er.quote:Op maandag 13 december 2010 16:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het begon al verkeerd, de 'behandeling' van Whiskers werd in dit topic gelinkt aan rechts gedrag, waarop elke PVV'er getriggerd wordt volgende reacties te betittelen als hypocriet PvdA-gedrag.
Nee helaasquote:
Nee hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |