abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89873624
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:17 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Media he... Ik zag het toen live.
en dan ?
dan nog moet je later checken of je meer achtergrondinformatie kan vinden en wat er toen letterlijk is gezegd..
daarbij is je waarnemingsvermogen gecorrumpteerd door allerlei vooroordelen.
maar
* het ging niet om ALLE honden
* alleen om de agressieve honden
* het ging alleen om gevaarlijke buurten ,aldus AD
* en het was vooral een mening van 1 persoon...
pi_89873641
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:26 schreef fokthesystem het volgende:
Het verschil is dat G-d geen woordvoerders heeft of lucassen's in zijn 'fractie'(nou goed 1 dan :) )
Diverse malen kwamen de lijsten voorbij, maar jij bent de snelste en stevigste pvda-downspinner, je ontkent ronduit dingen dus die anderen wel snappen dat het waar is, zoals een elatik met haar dure boten en autos huren, taxi ritjes, 30 miljoen over de balk, bos'rayban en vrindjes bij abnamro met dito vrindje reclame buro, herfkens en cohen de scheefhuurders, afijn kop in het zand en op fok maar lopen ontkennen en draaien! :)
Hoe komt het dat jij mij meent te kennen? Door die anderhalve discussie die we hebben gevoerd? Jij beschuldigt mij van downspinnen en weet ik het wat allemaal, zonder dat je ook maar enig idee hebt met wie je te maken hebt. Dat is de voornaamste reden dat ik jou onmogelijk serieus kan nemen. In jouw ogen is iedereen die niet tegen de PvdA is, voor de PvdA. Je bent een eng, radicaal mannetje.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 13 december 2010 @ 14:31:57 #128
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_89873664
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:23 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

je hebt wel gelijk over php ..ik las de sc van vannacht terug.... er is idd niet veel gebeurd..... maar ik zeg toch maar dat de les is dat je de privacy van users moet respecteren....
over die sc van 2005... die werd na enkele uren gesloten en offline gehaald... slechts weinigen hebben gelezen wat er allemaal gemauwd werd.
uit de verhalen van de betrokkenen heb ik begrepen dat een vijand een leugen vertelde en de andere vijand sloeg terug met de waarheid.... maar ook dat was niet netjes... je moet bepaalde waarheden in de privacysfeer laten.. hij had er spijt van later
Even voor de duidelijkheid, Want het wordt hem altijd in zijn schoenen geschoven, Ryan3 heeft het niet bekend gemaakt, sterker hij was erop tegen. Ik was degene die even was gaan googlen op zijn profielnaam van zijn zoveelste kloontje. Het ging ook niet om het virus maar om het feit dat iemand dag in dag uit liep te k#nkeren op werklozen etc en dat toen bleek dat meneer zelf gewoon al 22 jaar werkloos was. Dat riep woede op en toen heeft een beer dat bekend gemaakt.

Toen onstond er een hetze en niet alleen onder die users maar tegen heel FOK!

Kijk, ik ga niet meer zoeken op iemands naam, dat heb ik er wel van geleerd natuurlijk om het nooit meer zover te laten komen.
Maar het zou wel fijn zijn als men het niet steeds oprakelde en dan ook nog op een verkeerde manier.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  maandag 13 december 2010 @ 14:32:49 #129
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89873696
Ik kreeg net een berichtje, dat ook FOK de live uitzending wellicht ook zag :) lees :
quote:
PvdA'er Waalkens laat tijdens weer een hondendebat in de Tweede Kamer weten dat hij wil dat alle viervoeters op straat gemuilkorfd worden.
PvdA wil alle honden verplicht muilkorven

kop in het zand jongens (schoen, passen, aantrekken...) !! :)
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_89873771
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:30 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Is waar, maar bij de PvdA vind ik het extra verwijtbaar, omwille van hun tenenkrommende retoriek.
kijk naar jezelf... :Y
met je Heilige Oorlog tegen links
gelukkig is het vooral virtueel moddergooien, dat wel...
maar in potentie kan een dergelijke mentaliteit uitgroeien tot heel wat grimmige politieke activiteiten...
pi_89873777
quote:
7s.gif Op maandag 13 december 2010 14:31 schreef Staal het volgende:
Het ging ook niet om het virus maar om het feit dat iemand dag in dag uit liep te k#nkeren op werklozen etc en dat toen bleek dat meneer zelf gewoon al 22 jaar werkloos was.
Haha, geweldig.
pi_89873805
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:32 schreef fokthesystem het volgende:
Ik kreeg net een berichtje, dat ook FOK de live uitzending wellicht ook las :)

18-12-2008

Verder nooit meer te berde gebracht. Bezoek aub een psychiater?
  maandag 13 december 2010 @ 14:36:14 #133
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89873850
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:34 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

maar in potentie kan een dergelijke mentaliteit uitgroeien tot heel wat grimmige politieke activiteiten...
Zoals de pvda 'oorlog' tegen wilders, inderdaad...
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_89873872
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:36 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Zoals de pvda 'oorlog' tegen wilders, inderdaad...
En de oorlog van Wilders tegen links. Wat is je punt?
  maandag 13 december 2010 @ 14:37:25 #135
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89873902
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

18-12-2008

Verder nooit meer te berde gebracht. Bezoek aub een psychiater?
En weer een pvda draai actie... bron? roept men (per definitie in het verleden zoiets...)
Dat de pvda alle honden wilde muilkorven was niet waar en als het waar blijkt, dan was het niet gisteren maar 2008, joh wat simpel! :)
pi_89873911
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:32 schreef fokthesystem het volgende:
Ik kreeg net een berichtje, dat ook FOK de live uitzending wellicht ook zag :) lees :

[..]

jij komt als mosterd na de maaltijd met deze bron
mijn eerder gegeven links gaan direct terug naar de bronnen: Waalkens en het AD..
ook het fokbericht was weer generaliserend... en met natte dinges loop je daar graag achteraan
  maandag 13 december 2010 @ 14:37:57 #137
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89873929
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En de oorlog van Wilders tegen links. Wat is je punt?
Met jou ga ik verder na excuses rond de ALLE honden muilkorven kwestie :)
  maandag 13 december 2010 @ 14:38:50 #138
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_89873970
Ik zal straks thuis even het eea rectificeren. Een ding alvast, ik heb niets onthult. Dus dat ik hier word neergezet als een boeman is fundamenteel onjuist.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 13 december 2010 @ 14:39:01 #139
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89873979
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

jij komt als mosterd na de maaltijd met deze bron
mijn eerder gegeven links gaan direct terug naar de bronnen: Waalkens en het AD..
ook het fokbericht was weer generaliserend... en met natte dinges loop je daar graag achteraan
Ik zag het live, mijn bron is de uber bron, media neem ik met balen zout, ik heb zout in de brievenbus en op het beeldscherm plus in de speakers :)
  maandag 13 december 2010 @ 14:39:47 #140
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_89874019
quote:
Op maandag 13 december 2010 14:34 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jij bent de enige die mijn jihad tegen links volledig au serieux neemt. Wat zegt dat over jou? Ja, je zal ongetwijfeld PvdA stemmen.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_89874020
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:37 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

En weer een pvda draai actie... bron? roept men (per definitie in het verleden zoiets...)
Dat de pvda alle honden wilde muilkorven was niet waar en als het waar blijkt, dan was het niet gisteren maar 2008, joh wat simpel! :)
Man, lul niet zo vreselijk dom, ik gaf al meteen aan dat de kwestie uit 2008 stemt en ik ontkende helemaal niets. Leer eens le-zen.

De datum staat fucking nota bene boven het door jou aangehaalde fok artikel, nitwit.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2010 14:40:54 ]
  maandag 13 december 2010 @ 14:40:58 #142
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_89874090
quote:
Op maandag 13 december 2010 14:34 schreef Picchia het volgende:

[..]

Haha, geweldig.
Haha, maar wel een echte ervaringsdeskundige dus!
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_89874109
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:37 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Met jou ga ik verder na excuses rond de ALLE honden muilkorven kwestie :)
Ik heb met geen woord gerept over de muilkorven-kwestie. Om de doodeenvoudige reden dat hij een worst zal wezen wat men uitspookt met honden. Als jij onze conversatie niet voort wenst te zetten, dan zij dat zo. Kan moeilijk een gemis worden genoemd.
pi_89874123
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:40 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Haha, maar wel een echte ervaringsdeskundige dus!
En een projectiedeskundige.
  maandag 13 december 2010 @ 14:42:22 #145
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89874151
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:39 schreef Tijger_m het volgende:

Man, lul niet zo vreselijk dom, ik gaf al meteen aan dat de kwestie uit 2008 stemt en ik ontkende helemaal niets. Leer eens le-zen.
De datum staat fucking nota bene boven het door jou aangehaalde fok artikel, nitwit.
Je zakt steeds verder op de intelligentie schaal hoor :)
Ik kwam met dit item na iemand anders met de woorden (ongeveer) : "de pvda wilde ooit ALLE honden muilkorven " en de rest is nu al geschiedenis in deze draad waarbij de mindere broeders zich weer fel in de spotlights zetten... :)
pi_89874307
quote:
7s.gif Op maandag 13 december 2010 14:31 schreef Staal het volgende:

Maar het zou wel fijn zijn als men het niet steeds oprakelde en dan ook nog op een verkeerde manier.
ik vertel over die sc wat ik begreep toen.... ik had het niet over R....het was die beer die uitgemaakt werd voor pedofiel en die sloeg terug... dat begreep ik ervan ...
ik heb zelf ook wel eens wat meer informatie opgezocht over users... al dan niet omdat we in een battle zaten... maar dit soort informatie moet je gewoon voor je houden ..
wel het soort informatie van : jij beweerde op die andere website dit en dat over die kwestie.... etc.. of,,,, jij was psp-lid in 78 en dat verzwijg je nu (knipoog naar Rita)
  maandag 13 december 2010 @ 14:45:34 #147
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89874312
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:41 schreef KoosVogels het volgende:

Ik heb met geen woord gerept over de muilkorven-kwestie. Om de doodeenvoudige reden dat hij een worst zal wezen wat men uitspookt met honden. Als jij onze conversatie niet voort wenst te zetten, dan zij dat zo. Kan moeilijk een gemis worden genoemd.
juist, en Als je gelijk hebt heb je gelijk, echter je bent wel de 'aanstichter' :) [POL SC #1651] Waar we Whiskers zullen missen door die opmerking, uiteraard ben ik medeschuldig want een aanstichter is niets zonder opvolgers.
pi_89874324
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef fokthesystem het volgende:

Ik kwam met dit item na iemand anders met de woorden (ongeveer) : "de pvda wilde ooit ALLE honden muilkorven " en de rest is nu al geschiedenis in deze draad waarbij de mindere broeders zich weer fel in de spotlights zetten... :)
Nee, ik zak door de geduldschaal. Ik merk dat ik steeds minder geduld kan opbrengen voor lusers zoals jij, da's een van de redenen dat ik nog maar sporadisch hier aanwezig ben, signal to noise ratio is veel te hoog met figuren zoals jij.
  maandag 13 december 2010 @ 14:47:38 #149
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89874410
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, ik zak door de geduldschaal. Ik merk dat ik steeds minder geduld kan opbrengen voor lusers zoals jij, da's een van de redenen dat ik nog maar sporadisch hier aanwezig ben, signal to noise ratio is veel te hoog met figuren zoals jij.
Typische pvda 'aanval' de boel omdraaien en de aangevallene als agressor bestempelen.
Bottomline is en blijft, de pvda sucks en hetzt, verloor kiezers en leden, en dat is wel goed nieuws.
pi_89874490
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

je ontvlucht je verantwoordelijkheid.... wat zegt het over jou dat je je verschuilt achter: 'het is maar een grap' .. dat is draaikonterig en schijnheilig.
en als fokusers dat smoesje blijven geloven, dat pleit ook niet voor hen
btw.. ik heb nog nooit pvda gestemd en ik hoop dat ook nooit te doen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')