en dan ?quote:Op maandag 13 december 2010 14:17 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Media he... Ik zag het toen live.
Hoe komt het dat jij mij meent te kennen? Door die anderhalve discussie die we hebben gevoerd? Jij beschuldigt mij van downspinnen en weet ik het wat allemaal, zonder dat je ook maar enig idee hebt met wie je te maken hebt. Dat is de voornaamste reden dat ik jou onmogelijk serieus kan nemen. In jouw ogen is iedereen die niet tegen de PvdA is, voor de PvdA. Je bent een eng, radicaal mannetje.quote:Op maandag 13 december 2010 14:26 schreef fokthesystem het volgende:
Het verschil is dat G-d geen woordvoerders heeft of lucassen's in zijn 'fractie'(nou goed 1 dan)
Diverse malen kwamen de lijsten voorbij, maar jij bent de snelste en stevigste pvda-downspinner, je ontkent ronduit dingen dus die anderen wel snappen dat het waar is, zoals een elatik met haar dure boten en autos huren, taxi ritjes, 30 miljoen over de balk, bos'rayban en vrindjes bij abnamro met dito vrindje reclame buro, herfkens en cohen de scheefhuurders, afijn kop in het zand en op fok maar lopen ontkennen en draaien!
Even voor de duidelijkheid, Want het wordt hem altijd in zijn schoenen geschoven, Ryan3 heeft het niet bekend gemaakt, sterker hij was erop tegen. Ik was degene die even was gaan googlen op zijn profielnaam van zijn zoveelste kloontje. Het ging ook niet om het virus maar om het feit dat iemand dag in dag uit liep te k#nkeren op werklozen etc en dat toen bleek dat meneer zelf gewoon al 22 jaar werkloos was. Dat riep woede op en toen heeft een beer dat bekend gemaakt.quote:Op maandag 13 december 2010 14:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk over php ..ik las de sc van vannacht terug.... er is idd niet veel gebeurd..... maar ik zeg toch maar dat de les is dat je de privacy van users moet respecteren....
over die sc van 2005... die werd na enkele uren gesloten en offline gehaald... slechts weinigen hebben gelezen wat er allemaal gemauwd werd.
uit de verhalen van de betrokkenen heb ik begrepen dat een vijand een leugen vertelde en de andere vijand sloeg terug met de waarheid.... maar ook dat was niet netjes... je moet bepaalde waarheden in de privacysfeer laten.. hij had er spijt van later
PvdA wil alle honden verplicht muilkorvenquote:PvdA'er Waalkens laat tijdens weer een hondendebat in de Tweede Kamer weten dat hij wil dat alle viervoeters op straat gemuilkorfd worden.
kijk naar jezelf...quote:Op maandag 13 december 2010 14:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Is waar, maar bij de PvdA vind ik het extra verwijtbaar, omwille van hun tenenkrommende retoriek.
Haha, geweldig.quote:Op maandag 13 december 2010 14:31 schreef Staal het volgende:
Het ging ook niet om het virus maar om het feit dat iemand dag in dag uit liep te k#nkeren op werklozen etc en dat toen bleek dat meneer zelf gewoon al 22 jaar werkloos was.
18-12-2008quote:Op maandag 13 december 2010 14:32 schreef fokthesystem het volgende:
Ik kreeg net een berichtje, dat ook FOK de live uitzending wellicht ook las
PvdA wil alle honden verplicht muilkorven
kop in het zand jongens (schoen, passen, aantrekken...) !!
Zoals de pvda 'oorlog' tegen wilders, inderdaad...quote:Op maandag 13 december 2010 14:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
kijk naar jezelf...![]()
met je Heilige Oorlog tegen links
gelukkig is het vooral virtueel moddergooien, dat wel...
maar in potentie kan een dergelijke mentaliteit uitgroeien tot heel wat grimmige politieke activiteiten...
En de oorlog van Wilders tegen links. Wat is je punt?quote:Op maandag 13 december 2010 14:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zoals de pvda 'oorlog' tegen wilders, inderdaad...
En weer een pvda draai actie... bron? roept men (per definitie in het verleden zoiets...)quote:Op maandag 13 december 2010 14:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
18-12-2008
Verder nooit meer te berde gebracht. Bezoek aub een psychiater?
jij komt als mosterd na de maaltijd met deze bronquote:Op maandag 13 december 2010 14:32 schreef fokthesystem het volgende:
Ik kreeg net een berichtje, dat ook FOK de live uitzending wellicht ook zaglees :
[..]
PvdA wil alle honden verplicht muilkorven
kop in het zand jongens (schoen, passen, aantrekken...) !!
Met jou ga ik verder na excuses rond de ALLE honden muilkorven kwestiequote:Op maandag 13 december 2010 14:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En de oorlog van Wilders tegen links. Wat is je punt?
Ik zag het live, mijn bron is de uber bron, media neem ik met balen zout, ik heb zout in de brievenbus en op het beeldscherm plus in de speakersquote:Op maandag 13 december 2010 14:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
jij komt als mosterd na de maaltijd met deze bron
mijn eerder gegeven links gaan direct terug naar de bronnen: Waalkens en het AD..
ook het fokbericht was weer generaliserend... en met natte dinges loop je daar graag achteraan
Jij bent de enige die mijn jihad tegen links volledig au serieux neemt. Wat zegt dat over jou? Ja, je zal ongetwijfeld PvdA stemmen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
kijk naar jezelf...![]()
met je Heilige Oorlog tegen links
gelukkig is het vooral virtueel moddergooien, dat wel...
maar in potentie kan een dergelijke mentaliteit uitgroeien tot heel wat grimmige politieke activiteiten...
Man, lul niet zo vreselijk dom, ik gaf al meteen aan dat de kwestie uit 2008 stemt en ik ontkende helemaal niets. Leer eens le-zen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En weer een pvda draai actie... bron? roept men (per definitie in het verleden zoiets...)
Dat de pvda alle honden wilde muilkorven was niet waar en als het waar blijkt, dan was het niet gisteren maar 2008, joh wat simpel!
Haha, maar wel een echte ervaringsdeskundige dus!quote:
Ik heb met geen woord gerept over de muilkorven-kwestie. Om de doodeenvoudige reden dat hij een worst zal wezen wat men uitspookt met honden. Als jij onze conversatie niet voort wenst te zetten, dan zij dat zo. Kan moeilijk een gemis worden genoemd.quote:Op maandag 13 december 2010 14:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Met jou ga ik verder na excuses rond de ALLE honden muilkorven kwestie
En een projectiedeskundige.quote:Op maandag 13 december 2010 14:40 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Haha, maar wel een echte ervaringsdeskundige dus!
Je zakt steeds verder op de intelligentie schaal hoorquote:Op maandag 13 december 2010 14:39 schreef Tijger_m het volgende:
Man, lul niet zo vreselijk dom, ik gaf al meteen aan dat de kwestie uit 2008 stemt en ik ontkende helemaal niets. Leer eens le-zen.
De datum staat fucking nota bene boven het door jou aangehaalde fok artikel, nitwit.
ik vertel over die sc wat ik begreep toen.... ik had het niet over R....het was die beer die uitgemaakt werd voor pedofiel en die sloeg terug... dat begreep ik ervan ...quote:Op maandag 13 december 2010 14:31 schreef Staal het volgende:
Maar het zou wel fijn zijn als men het niet steeds oprakelde en dan ook nog op een verkeerde manier.
juist, en Als je gelijk hebt heb je gelijk, echter je bent wel de 'aanstichter'quote:Op maandag 13 december 2010 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb met geen woord gerept over de muilkorven-kwestie. Om de doodeenvoudige reden dat hij een worst zal wezen wat men uitspookt met honden. Als jij onze conversatie niet voort wenst te zetten, dan zij dat zo. Kan moeilijk een gemis worden genoemd.
Nee, ik zak door de geduldschaal. Ik merk dat ik steeds minder geduld kan opbrengen voor lusers zoals jij, da's een van de redenen dat ik nog maar sporadisch hier aanwezig ben, signal to noise ratio is veel te hoog met figuren zoals jij.quote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef fokthesystem het volgende:
Je zakt steeds verder op de intelligentie schaal hoor![]()
Ik kwam met dit item na iemand anders met de woorden (ongeveer) : "de pvda wilde ooit ALLE honden muilkorven " en de rest is nu al geschiedenis in deze draad waarbij de mindere broeders zich weer fel in de spotlights zetten...
Typische pvda 'aanval' de boel omdraaien en de aangevallene als agressor bestempelen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, ik zak door de geduldschaal. Ik merk dat ik steeds minder geduld kan opbrengen voor lusers zoals jij, da's een van de redenen dat ik nog maar sporadisch hier aanwezig ben, signal to noise ratio is veel te hoog met figuren zoals jij.
je ontvlucht je verantwoordelijkheid.... wat zegt het over jou dat je je verschuilt achter: 'het is maar een grap' .. dat is draaikonterig en schijnheilig.quote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je zakt steeds verder op de intelligentie schaal hoor![]()
Ik kwam met dit item na iemand anders met de woorden (ongeveer) : "de pvda wilde ooit ALLE honden muilkorven " en de rest is nu al geschiedenis in deze draad waarbij de mindere broeders zich weer fel in de spotlights zetten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |