Boeiend ook.quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 16:04 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee helaasdit betrof dan bluesdude en koos v
Ik ook, zonder dat ik zelfs maar een woord over de PvdA heb gerept.quote:
Jij begon erover.quote:
Over de politieke kleur van users?quote:
Dat zou mooi zijn dan kunnen ze naar een oplossing gaan werkenquote:Op maandag 13 december 2010 15:49 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.mortele.info/patienteninfo/knie/plica_synovialis.asp
Mijn knie klachten passen precies in het plaatje.
Jij noemde de beste man een PVV'er. Dat vond ik beledigend dus daarom zette ik het eventjes recht.quote:Op maandag 13 december 2010 16:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Over de politieke kleur van users?
Mijn welgemeende excuses, ik doelde op "willekeurige" users, wist niet dat het enkel FTS was die anderen onterecht voor PvdA'ers uitmaakte.quote:Op maandag 13 december 2010 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij noemde de beste man een PVV'er. Dat vond ik beledigend dus daarom zette ik het eventjes recht.
Je kwam ff om de hoek met honden = blegh Nu mag je dat vinden, maar 1 slechte ervaring met een hond (die mensen aanvoelen en dus mogelijk door jouzelf is aangewakkerd) en dan alle honden blegh noemen is net zoiets als met mensen die hele bevolkingen blegh noemen wegens slechte ervaring met 1 of een paar daarvan.quote:Op maandag 13 december 2010 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ook, zonder dat ik zelfs maar een woord over de PvdA heb gerept.
Snap Koos' redeneer trant dan ook!quote:Op maandag 13 december 2010 16:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses, ik doelde op "willekeurige" users, wist niet dat het enkel FTS was die anderen onterecht voor PvdA'ers uitmaakte.
Waarom moet dat per se verklaard worden?quote:Op maandag 13 december 2010 16:22 schreef fokthesystem het volgende:
Nu kan je zeggen dat je geen slechte ervaring hebt met een hond, wat is dan de reden van jouw 'honden = blegh' ?
Ik zei 'honden blegh' omdat ik een grapje maakte. Dit is namelijk de slowchat en dat betekent dat de discussie niet per se serieus hoeft te zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 16:22 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je kwam ff om de hoek met honden = blegh Nu mag je dat vinden, maar 1 slechte ervaring met een hond (die mensen aanvoelen en dus mogelijk door jouzelf is aangewakkerd) en dan alle honden blegh noemen is net zoiets als met mensen die hele bevolkingen blegh noemen wegens slechte ervaring met 1 of een paar daarvan.
Nu kan je zeggen dat je geen slechte ervaring hebt met een hond, wat is dan de reden van jouw 'honden = blegh' ?
Ja, och.. Soms is het wat moeilijk wanneer er allerlei partijkleuren bijgehaald worden die afwijken van iemand zijn/haar persoonlijke politieke idealen. Een gebruik van een soort PVV-Godwin, waarbij elke overtuiging overeenstemmig met de PVV-punten meteen verwerpelijk is.quote:Op maandag 13 december 2010 16:24 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Snap Koos' redeneer trant dan ook!![]()
Ik zeg wat, jij verklaart dat op item x alle pvv-ers mogelijk defensief zullen reageren, ik was er 1 die reageerde, dus ben ik pvv-er (in jouw uiting, bij koos' opvattingen)
Humor daar hou ik van, vooral als het duidelijk is dat het humor is.quote:Op maandag 13 december 2010 16:26 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zei 'honden blegh' omdat ik een grapje maakte. Dit is namelijk de slowchat en dat betekent dat de discussie niet per se serieus hoeft te zijn.
Ze hebben wel een keer een flink stuk bot weggekapt, maar dat was wilde botgroei rondom de krammenquote:Op maandag 13 december 2010 16:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn dan kunnen ze naar een oplossing gaan werken, lijkt wel beetje op Osgood-Schlatter voor volwassenen.
Ik heb wilde botgroei aan mijn linkerringvingerquote:Op maandag 13 december 2010 16:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Ze hebben wel een keer een flink stuk bot weggekapt, maar dat was wilde botgroei rondom de krammen
Je zou natuurlijk ook kunnen proberen je verstand te gebruiken. Want hoe je het ook wendt of keert; de sprong van 'honden blegh' naar een discussie over honden en de PvdA is op zn zachtst gezegd wonderbaarlijk te noemen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Humor daar hou ik van, vooral als het duidelijk is dat het humor is.
Nu zie je de gevolgen als het niet zo over komt door timing bijv. door reactie op..(x) waardoor "serieus bedoelde uiting" voor de hand liggende is en humor niet....
En SC is meer serieus dan humor, althans dat is mijn waarneming tot nu toe.
Jantje heeft een vrije opvoeding en terwijl pa en ma beide apart op vakantie zijn logeert hij bij oma Mien en als zij hem naar bed brengt vraagt hij of oma nog een verhaaltje wil vertellen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
Je zou natuurlijk ook kunnen proberen je verstand te gebruiken. Want hoe je het ook wendt of keert; de sprong van 'honden blegh' naar een discussie over honden en de PvdA is op zn zachtst gezegd wonderbaarlijk te noemen.
Gebruik jij toevallig heroine?quote:Op maandag 13 december 2010 16:35 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Jantje heeft een vrije opvoeding en terwijl pa en ma beide apart op vakantie zijn logeert hij bij oma Mien en als zij hem naar bed brengt vraagt hij of oma nog een verhaaltje wil vertellen.
"Er was eens een oude smeerlap..." begint oma.
Maar Jantje onderbreekt haar abrupt. "Nee Mien, niet weer dat verhaal over opa Gert.
Vertel me liever hoe het was toen jij nog op de Wallen werkte."
--------------------------------------------------------------------------------------------- (<--- streep er onder?)
Zucht ook dit lees je nu (mogelijk) voor de 3e maal: geen drugs, zelfs geen wiet, en amper alcohol (wijntje, 1 (glas) in de week gemiddeld) paddo's : nee ook niet, wel een champignon in de soep of zoquote:
Heb ooit iemand gekend die verslaafd was aan heroine. Die had ook moeite om een coherent verhaal aan de man te brengen.quote:Op maandag 13 december 2010 16:40 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zucht ook dit lees je nu (mogelijk) voor de 3e maal: geen drugs, zelfs geen wiet, en amper alcohol (wijntje, 1 (glas) in de week gemiddeld) paddo's : nee ook niet, wel een champignon in de soep of zo
EDIT of zucht-2 dit was weer een grapje van je dat niet overkomt ?
Nu beschuldig je je Job impliciet van heroinegebruik.quote:Op maandag 13 december 2010 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb ooit iemand gekend die verslaafd was aan heroine. Die had ook moeite om een coherent verhaal aan de man te brengen.
Als je op Job C van de pvda doelt :quote:Op maandag 13 december 2010 16:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nu beschuldig je je Job impliciet van heroinegebruik.
quote:Op maandag 13 december 2010 16:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als je op Job C van de pvda doelt :![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |