De post waarop je reageerde had helemaal niets meer te maken met de zaak Whiskers/php. De bewering dat het gedrag tegen Whiskers rechts zou zijn komt niet van mij. Die kwam van Koos en die heeft zelf gezegd dat die uitspraak in principe nergens op slaat. Ik vrees dat je mijn post verkeerd geïnterpreteerd hebt, maar nu we het toch over gisteravond hebben wil ik er nog wel even opingaan.quote:Op maandag 13 december 2010 16:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het begon al verkeerd, de 'behandeling' van Whiskers werd in dit topic gelinkt aan rechts gedrag, waarop elke PVV'er getriggerd wordt volgende reacties te betittelen als hypocriet PvdA-gedrag.
Ik vind dit topic ook vrij matig zonder Whiskers, maar een topic zonder mij zal het niet zijn. Daarvoor is fokken veel te leuk.quote:Op maandag 13 december 2010 02:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn ex dwong me eigenlijk alleen Top Gear te kijken. Topwijf.
Dit topic is vrij matig nu Tom en Whizzy weg zijn. Ben benieuwd of we straks kunnen
memory'en met haar en een kloon van d'r.
Een derde punt is dat ik excuses wel op zijn plaats had gevonden. Er werd ook gezegd dat ze een slachtoffer rol speelde, volgens mij was ze wel degelijk slachtoffer. Natuurlijk had het verstandiger geweest dat ze in gevoelige topics een andere naam gebruikt had, maar mag je dan nooit uitgaan van vertrouwen in je medemens?quote:Op maandag 13 december 2010 01:01 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kom steeds verder, ze plaatst niet enkel reacties hier op FOK!![]()
Ok wat een kut informatie eigenlijk
Alleen van mij? En waarvoor dan? Ik ben ook wel eens gepakt in de KLB, so be it.quote:Op maandag 13 december 2010 17:11 schreef remlof het volgende:
Excuses van php lijken mij zeker op z'n plaats.
Nogmaals, zij wilde het zelf en ik werd daarin toegejuicht. Als zij het niet wilde had ze dat direct moeten aangeven en anders had ze me kunnen pm'en. Daarbij gaf ze zelf aan dat ze er geen problemen mee had.quote:Op maandag 13 december 2010 17:13 schreef Zolcon het volgende:
Als iemand iets niet wil doe je het niet. Dat heet beschaving. Heeft niks met wat wel en niet mag te maken. Het gaat over hoe je met mensen omgaat. Graven naar mensen is triest, het voegt niks toe en niemand wordt er beter van.
Ik heb het al nagelezen en ik vind het heel erg laag van je.quote:Op maandag 13 december 2010 17:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alleen van mij? En waarvoor dan? Ik ben ook wel eens gepakt in de KLB, so be it.
Remlof.
Vanaf hier even het topic uitlezen, dan snap je wat er tenminste is gebeurd.
Als iemand zegt: "je doet maar" oid dan is dat iets anders dan toejuichen. dan is dat omdat je het niet tegen kan houden. Als iemand daarna duidelijk en herhaaldelijk aangeeft dat het niet gewenst is dan stop je. Als je iemand ermee wil confronteren doe je het maar via PM maar niet via het forum in de SC. Als iemand hier in de SC zijn gegevens neer zet is er niks aan de hand maar als het ergens anders op het internet staat is het blijkbaar de keuze van diegene om dat niet hier te delen. dan stop je ook.quote:Op maandag 13 december 2010 17:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals, zij wilde het zelf en ik werd daarin toegejuicht. Als zij het niet wilde had ze dat direct moeten aangeven en anders had ze me kunne pm'en. Daarbij gaf ze zelf aan dat ze er geen problemen mee had.
Nogmaals, ik werd door meerderden aangemoedigd lees: geholpen. Daarbij heb ik niets gepost hier. En nog iets, ze komt vrij labiel over. Eerst heeft ze er geen problemen mee -----) zit ze te huilen achter haar pc naar eigen zeggen,quote:Op maandag 13 december 2010 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het al nagelezen en ik vind het heel erg laag van je.
Doe aub niet zo moralistisch, lees anders eerst het betreffende topic door. Er waren meerdere mensen die mij goede aanwijzingen gaven. Verder heb ik niets over wishkers gepost. Dus donder op omdat te beweren.quote:Op maandag 13 december 2010 17:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als iemand zegt: "je doet maar" oid dan is dat iets anders dan toejuichen. dan is dat omdat je het niet tegen kan houden. Als iemand daarna duidelijk en herhaaldelijk aangeeft dat het niet gewenst is dan stop je. Als je iemand ermee wil confronteren doe je het maar via PM maar niet via het forum in de SC. Als iemand hier in de SC zijn gegevens neer zet is er niks aan de hand maar als het ergens anders op het internet staat is het blijkbaar de keuze van diegene om dat niet hier te delen. dan stop je ook.
eensquote:Op maandag 13 december 2010 17:19 schreef eriksd het volgende:
Zullen we er maar een eind aan breien?
Nee, niet zolang ik hier als de grote boeman word neergezet.quote:Op maandag 13 december 2010 17:19 schreef eriksd het volgende:
Zullen we er maar een eind aan breien?
Empathie is jou volslagen vreemd hè? Naar anderen wijzen kan je daarentegen wel weer erg goed.quote:Op maandag 13 december 2010 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals, ik werd door meerderden aangemoedigd lees: geholpen. Daarbij heb ik niets gepost hier. En nog iets, ze komt vrij labiel over. Eerst heeft ze er geen problemen mee -----) zit ze te huilen achter haar pc naar eigen zeggen,
Tja, kennelijk heb je wat losgemaakt. Even stilzitten als je geschoren wordt hé.quote:Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, niet zolang ik hier als de grote boeman word neergezet.
Als je aangemoedigd wordt betekent dat niet gelijk dat het gedrag goed is. Het gaat mij erom dat ze het zelf niet fijn vond. dan moet je stoppen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe aub niet zo moralistisch, lees anders eerst het betreffende topic door. Er waren meerdere mensen die mij goede aanwijzingen gaven. Verder heb ik niets over wishkers gepost. Dus donder op omdat te beweren.
Nee hoor. Maar zij is naar eigen zeggen juriste of advocate, dan hoor je in principe te weten dat iedereen te googlen is. Maar nogmaals, ze gaf in eerste instantie aan er zelf geen moeite mee te hebben. Dus kap eens door net te doen alsof ik hier al enige schuld aan heb.quote:Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Empathie is jou volslagen vreemd hè? Naar anderen wijzen kan je daarentegen wel weer erg goed.
Dan had ze dat maar even eerder moeten aangeven. Moraalridder. Daarbij zie ik jou niet tekeer gaan tegen de andere personen die het wel goedkeurden. Nee je moet alleen mij hebben.quote:Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als je aangemoedigd wordt betekent dat niet gelijk dat het gedrag goed is. Het gaat mij erom dat ze het zelf niet fijn vond. dan moet je stoppen.
Je ging te ver, weet niet wanneer te stoppen. Zelfs nu maak je haar nog voor labiel uitquote:Op maandag 13 december 2010 17:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar zij is naar eigen zeggen juriste of advocate, dan hoor je in principe te weten dat iedereen te googlen is. Maar nogmaals, ze gaf in eerste instantie aan er zelf geen moeite mee te hebben. Dus kap eens door net te doen alsof ik hier al enige schuld aan heb.
Je hebt natuurlijk wel die link gepost. Je hebt gelijk dat er mensen je Tips hebben gegeven en ik ben blij dat je betreurd wat er is gebeurd. Ik zou zeggen probeer het goed te maken en zand erover.quote:Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe aub niet zo moralistisch, lees anders eerst het betreffende topic door. Er waren meerdere mensen die mij goede aanwijzingen gaven. Verder heb ik niets over wishkers gepost. Dus donder op omdat te beweren.
Ja hallo, kijk dan eens hoe ze reageerde, valt daar werkelijk helemaal niets op an te merken? Ik had je serieus slimmer ingeschat rem. Maar nogmaals: wat heb ik hier gepubliceerd wat kwetsend of dan wel beledigend was?quote:Op maandag 13 december 2010 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Je ging te ver, weet niet wanneer te stoppen. Zelfs nu maak je haar nog voor labiel uit
Ik moet jou hebben omdat jij nu hier bent en in discussie bent. "Maar de anderen doen het ook!" is altijd een slecht argumentquote:Op maandag 13 december 2010 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan had ze dat maar even eerder moeten aangeven. Moraalridder. Daarbij zie ik jou niet tekeer gaan tegen de andere personen die het wel goedkeurden. Nee je moet alleen mij hebben.
Ik heb haar een aantal pm's gestuurd. Maar ik ben hier net zo schuldig aan als een aantal anderen hier.quote:Op maandag 13 december 2010 17:26 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk wel die link gepost. Je hebt gelijk dat er mensen je Tips hebben gegeven en ik ben blij dat je betreurd wat er is gebeurd. Ik zou zeggen probeer het goed te maken en zand erover.
Nee, jij moet niet als een wilde koe boven op mij springen terwijl er meerdere mensen bij betrokken zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 17:27 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik moet jou hebben omdat jij nu hier bent en in discussie bent. "Maar de anderen doen het ook!" is altijd een slecht argument
Dit dus. Gedane zaken nemen geen keer. Of php krijgt een ban aan zn broek of jullie droppen het onderwerp gewoon.quote:
Nou poepoe die link. Kijk anders mijn posthistorie maar na, staan ook wel een aantal gênante topics in. Of wacht, jij poste gisteren nog dat topic waarin stond dat ik yvonne heb gebeldquote:Op maandag 13 december 2010 17:26 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk wel die link gepost. Je hebt gelijk dat er mensen je Tips hebben gegeven en ik ben blij dat je betreurd wat er is gebeurd. Ik zou zeggen probeer het goed te maken en zand erover.
Pardon, heb je niet begrepen wat er gebeurd is?quote:Op maandag 13 december 2010 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. Gedane zaken nemen geen keer. Of php krijgt een ban aan zn broek of jullie droppen het onderwerp gewoon.
Niet echt nee.quote:Op maandag 13 december 2010 17:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pardon, heb je niet begrepen wat er gebeurd is?
Oh?quote:Op maandag 13 december 2010 17:31 schreef eriksd het volgende:
Je ziet in dit topic een interessante grens tussen oud en jong.
Aanwezigen gisteren.quote:Op maandag 13 december 2010 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, jij moet niet als een wilde koe boven op mij springen terwijl er meerdere mensen bij betrokken zijn.
levensechte ring?quote:Op maandag 13 december 2010 16:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb wilde botgroei aan mijn linkerringvinger.
Wat ben je toch weer een naar teringventje. Mijn onderbuik heeft kennelijk behoorlijk vaak gelijk als het gaat om bepaalde users.quote:Op maandag 13 december 2010 17:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[POL SC #1650] En Francais.
Vanaf daar topic even uitlezen. Thats all.
Jouw vlotte reactie was :quote:Op maandag 13 december 2010 17:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Aanwezigen gisteren.
Du_ke vond dat je moest ophouden.
Arglist vond het triest.
GSborder steunde het niet, maar wilde het niet afkeuren.
Ik heb nog naar haar voornaam gegokt, maar dat was voordat je met die link kwam. Ik vond dat nog vrij onschuldig.
Picchia vond dat je niets verkeerd deed zolang je niets poste.
Ze is o.a. geïnteresseerd in wat voor studie je doed, so what? Ook zij heef ons verteld wat ze voor studie gevolgd heeft.quote:Op maandag 13 december 2010 17:38 schreef fokthesystem het volgende:
"Het is geen geheim hoor, maar het had van mij nou ook niet perse op de SC gehoeven... "(whiskers2009)
Nogmaals mijn advies: op internet zo goed als 0 info geven.
PHP jij bent een ervaring rijker, je jeugdig enthousiasme is nu wel wat wijzer hierin hopelijk, ook virtueel kan men immers mensen kwetsen.
Whiskers' fout was dat ze van PHP (maar ook anderen waaronder ikzelf) wEl van alles wil weten, privé dingen.
Kortom ik las het ff snel terug en het 1 is het logisch gevolg van het ander.
Dit gaat weer voorkomen ergens, elders , ooit.....
Later ja, toen het serieus werd. Nogmaals, jij hielp GS hielp en nog wat keurden het eerst niet af.quote:Op maandag 13 december 2010 17:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Aanwezigen gisteren.
Arglist vond het triest.
Ik heb nog naar haar voornaam gegokt, maar dat was voordat je met die link kwam. Ik vond dat nog vrij onschuldig.
Met het inzicht van nu had ik het gisteren anders gedaan, maar dit is niet allemaal aan mij te wijten.quote:Op maandag 13 december 2010 17:38 schreef fokthesystem het volgende:
"Het is geen geheim hoor, maar het had van mij nou ook niet perse op de SC gehoeven... "(whiskers2009)
PHP jij bent een ervaring rijker, je jeugdig enthousiasme is nu wel wat wijzer hierin hopelijk, ook virtueel kan men immers mensen kwetsen.
Whiskers' fout was dat ze van PHP (maar ook anderen waaronder ikzelf) wEl van alles wil weten, privé dingen.
Voor wat betreft verantwoordelijkheid nemen en doorgaan.quote:
Je hoeft niet ''zo'' gesloten zijn, je moet alleen voorzichtig zijn met prive gegevens posten. Maar jullie weten ook mijn naam en waar ik ongeveer woon.quote:Op maandag 13 december 2010 17:38 schreef fokthesystem het volgende:
Haha, ha die Jan-Peter.quote:Op maandag 13 december 2010 17:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met het inzicht van nu had ik het gisteren anders gedaan, maar dit is niet allemaal aan mij te wijten.
quote:
Ik heb ondertussen iets verder teruggelezen, je ging ook aardig te keer tegen mij "ik mocht je toch al niet" en ik gaf je "josti antwoorden". Goed bezig php, echt.quote:Op maandag 13 december 2010 17:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met het inzicht van nu had ik het gisteren anders gedaan, maar dit is niet allemaal aan mij te wijten.
Dramaquote:Op maandag 13 december 2010 17:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Aanwezigen gisteren.
Arglist vond het triest.
Er valt mij ook iets te verwijten inderdaad. Daar heb ik mijn excuses ook voor aangeboden.quote:Op maandag 13 december 2010 17:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Later ja, toen het serieus werd. Nogmaals, jij hielp GS hielp en nog wat keurden het eerst niet af.
Zoals ik whiskers al vertelde heb ik e.e.a. van heel dichtbij meegemaakt m.b.t. internet en figuren die iets met achterhaalde meer-gegevens doen. Daar ik niet per se zelf iets hoef te ondervinden om het te leren, doe ik dus aan een zero-tolerancequote:Op maandag 13 december 2010 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
Je hoeft niet ''zo'' gesloten zijn, je moet alleen voorzichtig zijn met prive gegevens posten. Maar jullie weten ook mijn naam en waar ik ongeveer woon.
Ja, er viel niks te onderhandelenquote:Op maandag 13 december 2010 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen iets verder teruggelezen, je ging ook aardig te keer tegen mij "ik mocht je toch al niet" en ik gaf je "josti antwoorden". Goed bezig php, echt.
Mooiquote:Op maandag 13 december 2010 17:46 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Er valt mij ook iets te verwijten inderdaad. Daar heb ik mijn excuses ook voor aangeboden.
Ah tof, effe kijken.quote:Op maandag 13 december 2010 17:50 schreef eriksd het volgende:
Zometeen politiek jaaroverzicht @ eenvandaag.
Als we nog ff wijder gaan en dit verspreiden over meer sites halen we het nog net, whiskers2009 en PHP gate !quote:Op maandag 13 december 2010 17:50 schreef eriksd het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2010 17:51 schreef phpmystyle het volgende:
Heb vandaag te horen gekregen dat ik een 7,9 voor mijn tentamen economie heb gehaald
Nog beter je best doen dan en die 9 en 7 omdraaien, 9 is meer dan 7, een economisch feitquote:Op maandag 13 december 2010 17:51 schreef phpmystyle het volgende:
Heb vandaag te horen gekregen dat ik een 7,9 voor mijn tentamen economie heb gehaald
Dat zou inderdaad mooi zijn maar het tentamen was aardig pittig, er zijn best wel wat onvoldoendes gevallen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:52 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nog beter je best doen dan en die 9 en 7 omdraaien, 9 is meer dan 7, een economisch feit
Ik vind het meer een rekenkundig feit. Economische feiten bestaan niet of het zijn historische feiten.quote:Op maandag 13 december 2010 17:52 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nog beter je best doen dan en die 9 en 7 omdraaien, 9 is meer dan 7, een economisch feit
Hoelaat?quote:Op maandag 13 december 2010 17:50 schreef eriksd het volgende:
Nee, NWS heeft er wel één. Ik ga hem niet maken iig geval. Kost veel tijd.quote:Op maandag 13 december 2010 17:52 schreef fokthesystem het volgende:
Is er ook een FOK! pol jaaroverzicht?
Yep. Eigenlijk is het zelfs geen exact vak en kan men naar een model toe- of afrekenen. De spindoctors onder de 'boekhouders' met gretige aftrek onder bedrijven en politieke partijenquote:Op maandag 13 december 2010 17:53 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik vind het meer een rekenkundig feit. Economische feiten bestaan niet of het zijn historische feiten.
Ach wel leuk ergens ook. Waar we ons zo al druk om maakten toch ooit!quote:Op maandag 13 december 2010 17:55 schreef Boze_Appel het volgende:
De tering. Het is hier echt een tienerellendeiets geworden.
Ik ga een nieuw forum opzoeken.
Ik zag dat wel ergens staan een top 500 posters op fok, maar waar weet ik niet.quote:Op maandag 13 december 2010 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zou wel eens statistieken willen zien met info over hoevaak er gepost is in POL, wie hoe vaak, en hoeveel topics etc..
Destijds hadden we van VKZ specifieke gegevens.quote:Op maandag 13 december 2010 17:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik zag dat wel ergens staan een top 500 posters op fok, maar waar weet ik niet.
Van POL zijn die er volgens mij ook geweest. Ik hoop ook dat er snel weer geupdate gegevens komen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Destijds hadden we van VKZ specifieke gegevens.
Gelukkig gaan de reli's op de PO niet ver.quote:Op maandag 13 december 2010 18:02 schreef Zolcon het volgende:
Vanavond is er een debat over de publieke omroep. SGP gaat zeuren over Powned. Ben benieuwd
Zal wel goed zijn om Powned te laten merken dat ze soms te ver gaan
Die Weezie heeft nu ook de volledige naam van Robert M. bekent gemaaktquote:Op maandag 13 december 2010 18:02 schreef Zolcon het volgende:
Vanavond is er een debat over de publieke omroep. SGP gaat zeuren over Powned. Ben benieuwd
Ik vind PowNed een stuk sympathieker omdat ze overal tegenaan trappen.quote:Op maandag 13 december 2010 18:02 schreef Zolcon het volgende:
Maar kleine kindjes moet je altijd even laten merken tot hoever ze kunnen gaan voordat ze echt fouten gaan maken.quote:Op maandag 13 december 2010 18:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vind PowNed een stuk sympathieker omdat ze overal tegenaan trappen.
Dat Sinterklaasgedoe was een mislukte sketch maar de overemotionele reacties die daarop kwamen waren in mijn beleving aardig overtrokken.
quote:Op maandag 13 december 2010 17:45 schreef Sachertorte het volgende:
Kom jongens, het was onverstandig van php om dit te doen, en het is begrijpelijk dat whiskers het niet leuk vond, maar feitelijk is er niks (ernstigs) gebeurd. Leermoment voor iedereen, niet meer doen, en zand erover.
Er zijn ook nog fatsoensnormen. Buiten dat, zijn puberale gedrag werkt mij op de zenuwen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:49 schreef Boze_Appel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het probleem is?
Als je niet wil dat andere mensen iets van prive-gegevens over je te weten komen moet je ze niet publiceren. Zo simpel is het toch gewoon?
Dat ligt dan aan jou. Hij valt echt wel mee en is nooit haatdragend.quote:Op maandag 13 december 2010 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
(Dat ik dit nog eens bij jou zou doen
Daar ben ik niet alleen voor verantwoordelijk. Moet ik het soms in het Arabisch schrijven?quote:Op maandag 13 december 2010 18:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zijn ook nog fatsoensnormen. Buiten dat, zijn puberale gedrag werkt mij op de zenuwen.
quote:Op maandag 13 december 2010 18:10 schreef du_ke het volgende:
Laten we er gewoon over ophouden mensen.
Klopt en nu kappen over dit onderwerp. Ben het spuugzat.quote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar ben ik niet alleen voor verantwoordelijk. Moet ik het soms in het Arabisch schrijven?
Weet ik.quote:Op maandag 13 december 2010 18:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou. Hij valt echt wel mee en is nooit haatdragend.
Moet ik jou misschien een trap onder je reet geven? Met je Arabisch.quote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar ben ik niet alleen voor verantwoordelijk. Moet ik het soms in het Arabisch schrijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Op maandag 13 december 2010 18:13 schreef Zolcon het volgende:
Het kan ECHT niet... !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het bijzonder als ik dit bij jou doe?
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
Hoi EchtGaaf.quote:Op maandag 13 december 2010 18:14 schreef GoodOldDays het volgende:
Tja Jammer. Blijkt dat jullie weinig van vrouwen begrijpen
Fatsoen is voor iedereen anders heh? Er is geen 1 fatsoen.quote:Op maandag 13 december 2010 18:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zijn ook nog fatsoensnormen. Buiten dat, zijn puberale gedrag werkt mij op de zenuwen.
Kijk, zo zit jij en elkaar. Iemand voor z'n reet trappen? Wat een fatsoensnormen.quote:Op maandag 13 december 2010 18:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet ik jou misschien een trap onder je reet geven? Met je Arabisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |