Van POL zijn die er volgens mij ook geweest. Ik hoop ook dat er snel weer geupdate gegevens komen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Destijds hadden we van VKZ specifieke gegevens.
Gelukkig gaan de reli's op de PO niet ver.quote:Op maandag 13 december 2010 18:02 schreef Zolcon het volgende:
Vanavond is er een debat over de publieke omroep. SGP gaat zeuren over Powned. Ben benieuwd
Zal wel goed zijn om Powned te laten merken dat ze soms te ver gaan
Die Weezie heeft nu ook de volledige naam van Robert M. bekent gemaaktquote:Op maandag 13 december 2010 18:02 schreef Zolcon het volgende:
Vanavond is er een debat over de publieke omroep. SGP gaat zeuren over Powned. Ben benieuwd
Ik vind PowNed een stuk sympathieker omdat ze overal tegenaan trappen.quote:Op maandag 13 december 2010 18:02 schreef Zolcon het volgende:
Maar kleine kindjes moet je altijd even laten merken tot hoever ze kunnen gaan voordat ze echt fouten gaan maken.quote:Op maandag 13 december 2010 18:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vind PowNed een stuk sympathieker omdat ze overal tegenaan trappen.
Dat Sinterklaasgedoe was een mislukte sketch maar de overemotionele reacties die daarop kwamen waren in mijn beleving aardig overtrokken.
quote:Op maandag 13 december 2010 17:45 schreef Sachertorte het volgende:
Kom jongens, het was onverstandig van php om dit te doen, en het is begrijpelijk dat whiskers het niet leuk vond, maar feitelijk is er niks (ernstigs) gebeurd. Leermoment voor iedereen, niet meer doen, en zand erover.
Er zijn ook nog fatsoensnormen. Buiten dat, zijn puberale gedrag werkt mij op de zenuwen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:49 schreef Boze_Appel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het probleem is?
Als je niet wil dat andere mensen iets van prive-gegevens over je te weten komen moet je ze niet publiceren. Zo simpel is het toch gewoon?
Dat ligt dan aan jou. Hij valt echt wel mee en is nooit haatdragend.quote:Op maandag 13 december 2010 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
(Dat ik dit nog eens bij jou zou doen
Daar ben ik niet alleen voor verantwoordelijk. Moet ik het soms in het Arabisch schrijven?quote:Op maandag 13 december 2010 18:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zijn ook nog fatsoensnormen. Buiten dat, zijn puberale gedrag werkt mij op de zenuwen.
quote:Op maandag 13 december 2010 18:10 schreef du_ke het volgende:
Laten we er gewoon over ophouden mensen.
Klopt en nu kappen over dit onderwerp. Ben het spuugzat.quote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar ben ik niet alleen voor verantwoordelijk. Moet ik het soms in het Arabisch schrijven?
Weet ik.quote:Op maandag 13 december 2010 18:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou. Hij valt echt wel mee en is nooit haatdragend.
Moet ik jou misschien een trap onder je reet geven? Met je Arabisch.quote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar ben ik niet alleen voor verantwoordelijk. Moet ik het soms in het Arabisch schrijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Op maandag 13 december 2010 18:13 schreef Zolcon het volgende:
Het kan ECHT niet... !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het bijzonder als ik dit bij jou doe?
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
Hoi EchtGaaf.quote:Op maandag 13 december 2010 18:14 schreef GoodOldDays het volgende:
Tja Jammer. Blijkt dat jullie weinig van vrouwen begrijpen
Fatsoen is voor iedereen anders heh? Er is geen 1 fatsoen.quote:Op maandag 13 december 2010 18:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zijn ook nog fatsoensnormen. Buiten dat, zijn puberale gedrag werkt mij op de zenuwen.
Kijk, zo zit jij en elkaar. Iemand voor z'n reet trappen? Wat een fatsoensnormen.quote:Op maandag 13 december 2010 18:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet ik jou misschien een trap onder je reet geven? Met je Arabisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |