Dramaquote:Op maandag 13 december 2010 17:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Aanwezigen gisteren.
Du_ke vond dat je moest ophouden.
Arglist vond het triest.
GSborder steunde het niet, maar wilde het niet afkeuren.
Ik heb nog naar haar voornaam gegokt, maar dat was voordat je met die link kwam. Ik vond dat nog vrij onschuldig.
Picchia vond dat je niets verkeerd deed zolang je niets poste.
Er valt mij ook iets te verwijten inderdaad. Daar heb ik mijn excuses ook voor aangeboden.quote:Op maandag 13 december 2010 17:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Later ja, toen het serieus werd. Nogmaals, jij hielp GS hielp en nog wat keurden het eerst niet af.
Zoals ik whiskers al vertelde heb ik e.e.a. van heel dichtbij meegemaakt m.b.t. internet en figuren die iets met achterhaalde meer-gegevens doen. Daar ik niet per se zelf iets hoef te ondervinden om het te leren, doe ik dus aan een zero-tolerancequote:Op maandag 13 december 2010 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
Je hoeft niet ''zo'' gesloten zijn, je moet alleen voorzichtig zijn met prive gegevens posten. Maar jullie weten ook mijn naam en waar ik ongeveer woon.
Ja, er viel niks te onderhandelenquote:Op maandag 13 december 2010 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen iets verder teruggelezen, je ging ook aardig te keer tegen mij "ik mocht je toch al niet" en ik gaf je "josti antwoorden". Goed bezig php, echt.
Mooiquote:Op maandag 13 december 2010 17:46 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Er valt mij ook iets te verwijten inderdaad. Daar heb ik mijn excuses ook voor aangeboden.
Ah tof, effe kijken.quote:Op maandag 13 december 2010 17:50 schreef eriksd het volgende:
Zometeen politiek jaaroverzicht @ eenvandaag.
Als we nog ff wijder gaan en dit verspreiden over meer sites halen we het nog net, whiskers2009 en PHP gate !quote:Op maandag 13 december 2010 17:50 schreef eriksd het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2010 17:51 schreef phpmystyle het volgende:
Heb vandaag te horen gekregen dat ik een 7,9 voor mijn tentamen economie heb gehaald
Nog beter je best doen dan en die 9 en 7 omdraaien, 9 is meer dan 7, een economisch feitquote:Op maandag 13 december 2010 17:51 schreef phpmystyle het volgende:
Heb vandaag te horen gekregen dat ik een 7,9 voor mijn tentamen economie heb gehaald
Dat zou inderdaad mooi zijn maar het tentamen was aardig pittig, er zijn best wel wat onvoldoendes gevallen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:52 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nog beter je best doen dan en die 9 en 7 omdraaien, 9 is meer dan 7, een economisch feit
Ik vind het meer een rekenkundig feit. Economische feiten bestaan niet of het zijn historische feiten.quote:Op maandag 13 december 2010 17:52 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nog beter je best doen dan en die 9 en 7 omdraaien, 9 is meer dan 7, een economisch feit
Hoelaat?quote:Op maandag 13 december 2010 17:50 schreef eriksd het volgende:
Nee, NWS heeft er wel één. Ik ga hem niet maken iig geval. Kost veel tijd.quote:Op maandag 13 december 2010 17:52 schreef fokthesystem het volgende:
Is er ook een FOK! pol jaaroverzicht?
Yep. Eigenlijk is het zelfs geen exact vak en kan men naar een model toe- of afrekenen. De spindoctors onder de 'boekhouders' met gretige aftrek onder bedrijven en politieke partijenquote:Op maandag 13 december 2010 17:53 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik vind het meer een rekenkundig feit. Economische feiten bestaan niet of het zijn historische feiten.
Ach wel leuk ergens ook. Waar we ons zo al druk om maakten toch ooit!quote:Op maandag 13 december 2010 17:55 schreef Boze_Appel het volgende:
De tering. Het is hier echt een tienerellendeiets geworden.
Ik ga een nieuw forum opzoeken.
Ik zag dat wel ergens staan een top 500 posters op fok, maar waar weet ik niet.quote:Op maandag 13 december 2010 17:56 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zou wel eens statistieken willen zien met info over hoevaak er gepost is in POL, wie hoe vaak, en hoeveel topics etc..
Destijds hadden we van VKZ specifieke gegevens.quote:Op maandag 13 december 2010 17:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik zag dat wel ergens staan een top 500 posters op fok, maar waar weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |