Nee, jij moet niet als een wilde koe boven op mij springen terwijl er meerdere mensen bij betrokken zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 17:27 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik moet jou hebben omdat jij nu hier bent en in discussie bent. "Maar de anderen doen het ook!" is altijd een slecht argument
Dit dus. Gedane zaken nemen geen keer. Of php krijgt een ban aan zn broek of jullie droppen het onderwerp gewoon.quote:
Nou poepoe die link. Kijk anders mijn posthistorie maar na, staan ook wel een aantal gênante topics in. Of wacht, jij poste gisteren nog dat topic waarin stond dat ik yvonne heb gebeldquote:Op maandag 13 december 2010 17:26 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk wel die link gepost. Je hebt gelijk dat er mensen je Tips hebben gegeven en ik ben blij dat je betreurd wat er is gebeurd. Ik zou zeggen probeer het goed te maken en zand erover.
Pardon, heb je niet begrepen wat er gebeurd is?quote:Op maandag 13 december 2010 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. Gedane zaken nemen geen keer. Of php krijgt een ban aan zn broek of jullie droppen het onderwerp gewoon.
Niet echt nee.quote:Op maandag 13 december 2010 17:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pardon, heb je niet begrepen wat er gebeurd is?
Oh?quote:Op maandag 13 december 2010 17:31 schreef eriksd het volgende:
Je ziet in dit topic een interessante grens tussen oud en jong.
Aanwezigen gisteren.quote:Op maandag 13 december 2010 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, jij moet niet als een wilde koe boven op mij springen terwijl er meerdere mensen bij betrokken zijn.
levensechte ring?quote:Op maandag 13 december 2010 16:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb wilde botgroei aan mijn linkerringvinger.
Wat ben je toch weer een naar teringventje. Mijn onderbuik heeft kennelijk behoorlijk vaak gelijk als het gaat om bepaalde users.quote:Op maandag 13 december 2010 17:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[POL SC #1650] En Francais.
Vanaf daar topic even uitlezen. Thats all.
Jouw vlotte reactie was :quote:Op maandag 13 december 2010 17:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Aanwezigen gisteren.
Du_ke vond dat je moest ophouden.
Arglist vond het triest.
GSborder steunde het niet, maar wilde het niet afkeuren.
Ik heb nog naar haar voornaam gegokt, maar dat was voordat je met die link kwam. Ik vond dat nog vrij onschuldig.
Picchia vond dat je niets verkeerd deed zolang je niets poste.
Ze is o.a. geïnteresseerd in wat voor studie je doed, so what? Ook zij heef ons verteld wat ze voor studie gevolgd heeft.quote:Op maandag 13 december 2010 17:38 schreef fokthesystem het volgende:
"Het is geen geheim hoor, maar het had van mij nou ook niet perse op de SC gehoeven... "(whiskers2009)
Nogmaals mijn advies: op internet zo goed als 0 info geven.
PHP jij bent een ervaring rijker, je jeugdig enthousiasme is nu wel wat wijzer hierin hopelijk, ook virtueel kan men immers mensen kwetsen.
Whiskers' fout was dat ze van PHP (maar ook anderen waaronder ikzelf) wEl van alles wil weten, privé dingen.
Kortom ik las het ff snel terug en het 1 is het logisch gevolg van het ander.
Dit gaat weer voorkomen ergens, elders , ooit.....
Later ja, toen het serieus werd. Nogmaals, jij hielp GS hielp en nog wat keurden het eerst niet af.quote:Op maandag 13 december 2010 17:36 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Aanwezigen gisteren.
Du_ke vond dat je moest ophouden.
Arglist vond het triest.
GSborder steunde het niet, maar wilde het niet afkeuren.
Ik heb nog naar haar voornaam gegokt, maar dat was voordat je met die link kwam. Ik vond dat nog vrij onschuldig.
Picchia vond dat je niets verkeerd deed zolang je niets poste.
Met het inzicht van nu had ik het gisteren anders gedaan, maar dit is niet allemaal aan mij te wijten.quote:Op maandag 13 december 2010 17:38 schreef fokthesystem het volgende:
"Het is geen geheim hoor, maar het had van mij nou ook niet perse op de SC gehoeven... "(whiskers2009)
PHP jij bent een ervaring rijker, je jeugdig enthousiasme is nu wel wat wijzer hierin hopelijk, ook virtueel kan men immers mensen kwetsen.
Whiskers' fout was dat ze van PHP (maar ook anderen waaronder ikzelf) wEl van alles wil weten, privé dingen.
Voor wat betreft verantwoordelijkheid nemen en doorgaan.quote:
Je hoeft niet ''zo'' gesloten zijn, je moet alleen voorzichtig zijn met prive gegevens posten. Maar jullie weten ook mijn naam en waar ik ongeveer woon.quote:Op maandag 13 december 2010 17:38 schreef fokthesystem het volgende:
Haha, ha die Jan-Peter.quote:Op maandag 13 december 2010 17:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met het inzicht van nu had ik het gisteren anders gedaan, maar dit is niet allemaal aan mij te wijten.
quote:
Ik heb ondertussen iets verder teruggelezen, je ging ook aardig te keer tegen mij "ik mocht je toch al niet" en ik gaf je "josti antwoorden". Goed bezig php, echt.quote:Op maandag 13 december 2010 17:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met het inzicht van nu had ik het gisteren anders gedaan, maar dit is niet allemaal aan mij te wijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |