ja helaasquote:Op zondag 12 december 2010 18:56 schreef mien-moeke het volgende:
Zit die krijzende kut koter er nog in?
Meer dan de helft van die topics werd er over dr geklaagdquote:Op zondag 12 december 2010 19:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
jen is polulairder dan ben blijkt maar weer
Bewijsmateriaalquote:Op zondag 12 december 2010 19:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Die filmpjes in de OP: moet dat echt?
neequote:Op zondag 12 december 2010 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Stiekem is het toch eigenlijk wel leuk dat ze verder is?
Het is een reeks :bquote:Op zondag 12 december 2010 19:56 schreef UltraR het volgende:
Topic deeltje 4 alweer!
En aangezien er niet zoiets bestaat als negatieve publiciteit:![]()
Het totale gebrek aan inspiratie en originaliteit getuige drie keer achter elkaar dezelfde TT is dan wel weer een beetje jammer.
WEL!quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 19:30 schreef Petre het volgende:
PIIIIIIEEEEEEEP
Spreek nat het bericht uw boodschap in
en daarom heeft ze de naam Ewbank als achternaamquote:Op maandag 13 december 2010 06:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Ze zingt vals![]()
Ze kreunt![]()
![]()
Ze raakt de noten niet![]()
Ze heeft een belabberde engelse uitspraak..![]()
Haar broer kan overigens (voor zover ik het me herinner) wél GEWOON zingenquote:Op maandag 13 december 2010 10:59 schreef rubje het volgende:
[..]
en daarom heeft ze de naam Ewbank als achternaam
Dat weet ze ook te verkrachtenquote:
Dan nog staan m'n haren overeind als ze zingt. Elke keer weer. Elke 2 weken. Dat heeft niks met groeien te maken, ik kan het geluid niet verdragen. Ze moet eens kracht zetten en stoppen met dat minimimi, maar dat kan ze niet.quote:
Raffaquote:Op maandag 13 december 2010 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
De unieke Voice heeft ze, dus waarom zou daar geen stuk ontwikkeling bij komen kijken? Dat is toch inherent aan een talentenprogramma. Niemand van de deelnemers is dit massale gewend.
Oh god, laat Ben dan maar winnenquote:
Precies, Jennifer probeert ten minste liedjes te doen die niet echt direct bij haar passen. Kun je van Lenny niet zeggen, die doet iedere keer gewoon een trucje en iedereen vind het hartstikke leukquote:Op maandag 13 december 2010 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
De unieke Voice heeft ze, dus waarom zou daar geen stuk ontwikkeling bij komen kijken? Dat is toch inherent aan een talentenprogramma. Niemand van de deelnemers is dit massale gewend.
Dat is waarquote:Op maandag 13 december 2010 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies, Jennifer probeert ten minste liedjes te doen die niet echt direct bij haar passen. Kun je van Lenny niet zeggen, die doet iedere keer gewoon een trucje en iedereen vind het hartstikke leuk.
Nee, ze is te doorzichtigquote:Op maandag 13 december 2010 13:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh god, laat Ben dan maar winnen
Zal je zien dat die geit met gespeelde zenuwen nog wint ook.
Oke dat hou ik vastquote:
Nee precies, zodra er een beetje power en dynamiek in moet dan is het óf vals, óf ze doet het gewoon niet en blijft bij het minimimimiewquote:Op maandag 13 december 2010 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan nog staan m'n haren overeind als ze zingt. Elke keer weer. Elke 2 weken. Dat heeft niks met groeien te maken, ik kan het geluid niet verdragen. Ze moet eens kracht zetten en stoppen met dat minimimi, maar dat kan ze niet.
Daar ben ik bang voor, al is de concurrentie wel aanwezig in haar teamquote:Op maandag 13 december 2010 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke dat hou ik vastmaar ze moet wel vóór de finale naar huis
4 denk ik? Aangezien iedere coach een finalist heeft?quote:Op maandag 13 december 2010 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel komen er in de finale, 3 of maar 2?
Volgens mij ookquote:Op maandag 13 december 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
4 denk ik? Aangezien iedere coach een finalist heeft?
Ik ga bijna nooit naar concerten, en koop wel vaak cd's. Dus ik beoordeel haar wel op basis van opnames en youtubejes. En blijkbaar doen een hoop mensen dat aangezien ze steeds bij de top 2 zit.quote:Op maandag 13 december 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ze moet gewoon opzouten. Tis duidelijk zo'n studiomiepje. Leuk allemaal, maar dan hoor je niet in een grote liveshow, je wordt beoordeeld op je perfomance dáár. Niet op hoe je het achteraf/vooraf zonder publiek doet, op youtubejes of weet ik wat.
Hopelijk gaat ze er de volgende keer gewoon uit zodat ze hard aan die cd kan werkenquote:Op maandag 13 december 2010 14:13 schreef UltraR het volgende:
Volledige single:
Kijk, en hier voldoet ze weer wel aan mijn hooggespannen verwachtingen.
Bij deze opname zingt ze open en met volume.
Live slaat ze duidelijk gewoon helemaal dicht. But I don't care, zoals gezegd gaat het mij om de cd. En die gaat briljant worden.
Dus die vreselijke methode met groepen houden ze zelfs tot het einde?quote:Op maandag 13 december 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
4 denk ik? Aangezien iedere coach een finalist heeft?
Nu al bij bol.com ;quote:Op maandag 13 december 2010 14:30 schreef UltraR het volgende:
Om, bijna, alle kritiek op de nieuwe pagina ff voor te zijn.
Studio-opname:
Geweldig gezongen. Ik wil de cd van haar!
Neuh, Romy is wel duidelijk beter.quote:Op maandag 13 december 2010 14:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Is jennifer de nieuwe romy, UltraR?
Ja ik vind het ook een aardige faal, aangezien het volgens mij op deze manier al in de halve finale ofzo een gelopen race. Maarja... iedere coach MOET en ZAL met een deelnemer in de finale staan. Dat begreep ik tenminste uit N&S' "Onze finalist zingt mee bij Symphonica"...quote:Op maandag 13 december 2010 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus die vreselijke methode met groepen houden ze zelfs tot het einde?En waarom komen ze dan straks allemaal bij elkaar, ik dacht net dat het dan eindelijk over was met goeie mensen eruit en slechte erin
Dit programma nog verkopen aan het buitenland ook, ik moet steeds meer lachen, al die hype om omgedraaide stoelen. Want verder faalt het volledig
Nou dan is het bij sommige groepen écht al een appeltje-eitje wie er naar de finale gaat.quote:Op maandag 13 december 2010 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een aardige faal, aangezien het volgens mij op deze manier al in de halve finale ofzo een gelopen race. Maarja... iedere coach MOET en ZAL met een deelnemer in de finale staan. Dat begreep ik tenminste uit N&S' "Onze finalist zingt mee bij Symphonica"...
Tegen die tijd dat er 2 zijn bepaalt de jury ook zeker hoe of wat. Of nee, dan zit heel het Gooi en de Borsato-kliek ook nog massaal met een sms-vingerquote:Op maandag 13 december 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
Als ze Jennifer boven Pearl zetten is zijn ze wel echt alle geloofwaardigheid kwijt. Ach dat Ben wint is toch ook al een gelopen race, ze zullen ongetwijfeld nog ff net doen alsof het heel spannend wordt 'want onderschat het publiek en de underdog niet', net als bij Jaap met X-Factor
Jennifer is dan iig nog een plaatje om te zien en een vreselijk sympathieke en lieve meid.quote:Op maandag 13 december 2010 14:46 schreef UltraR het volgende:
[..]
Neuh, Romy is wel duidelijk beter.
Ik ben onderweg, maar om weer even ontopic te gaan; kutje Jennifer gaat dus zeker weten naar de finalequote:Op maandag 13 december 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
Maar nogmaals (voor Benny boos wordt), dit is meer iets voor;
[VOH] Het "format" van de show. Wat is goed, wat kan anders?
Zie het wel gebeuren ja. Denk als N&S moeten kiezen tussen haar en Pearl dat ze Pearl wel dumpen met de aloude dooddoener 'dat ze er toch wel komt, en nu al vaak in het theater staat'. Want je ziet N&S gewoon een beetje witjes om de neus worden als ze wat over Jennifer moeten zeggen, aangezien het bloed dan allemaal elders is.quote:Op maandag 13 december 2010 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben onderweg, maar om weer even ontopic te gaan; kutje Jennifer gaat dus zeker weten naar de finale
quote:Op maandag 13 december 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
Want je ziet N&S gewoon een beetje witjes om de neus worden als ze wat over Jennifer moeten zeggen, aangezien het bloed dan allemaal elders is.
Ze hadden er haar gewoon tijdens de battle uit moeten mikken. Dat had geheel terecht geweest. En tis allemaal íets beter geworden sindsdien, maar knallen doet het nog steeds niet. Maar N&S worden idd met sprongen positiever terwijl Jennifer met mini-stapjes beter wordt.quote:Op maandag 13 december 2010 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik begin ook een beetje boos te worden, want Nick brulde de eerste weken "Oke Jennifer, já je moet er wél van houden, dusseh... maareh...enneh...want...".
Ik voel de negatieve mening, maar het lijkt inmiddels wel een zorgenkindje van N&S geworden. Alsof ze steeds meer bijdraaien. Terwijl het enkel en alleen welke week minimimimimimi is.
Niet dat ik nou zoveel van die palingvreters verwacht had, maar jemig, het lijkt verdomme wel emo Ansj die weer met haar moederhartje zit te jureren
Romy ook....quote:Op maandag 13 december 2010 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jennifer is dan iig nog een plaatje om te zien en een vreselijk sympathieke en lieve meid.
Ja echtquote:Op maandag 13 december 2010 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus die vreselijke methode met groepen houden ze zelfs tot het einde?En waarom komen ze dan straks allemaal bij elkaar, ik dacht net dat het dan eindelijk over was met goeie mensen eruit en slechte erin
Dit programma nog verkopen aan het buitenland ook, ik moet steeds meer lachen, al die hype om omgedraaide stoelen. Want verder faalt het volledig
Romy was prachtigquote:
Ik dacht al.quote:Op maandag 13 december 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Romy was prachtig
Sumera heb ik nooit mooi gevonden
-edit-
Ik zie nu pas dat er vanmiddag Romy stond, ik dacht Sumera![]()
Romy vond ik wel leukquote:Op maandag 13 december 2010 20:06 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik dacht al.![]()
Nee, Sumera heb ik ook nooit iets gevonden. Was er live bij toen ze eruit vloog, ging helemaal uit mn plaat.
Ik heb geen 1 keer zelfs maar een glimlachje op mn gezicht gekregen.quote:
Ok, gewoon weer omdat het negatief richting Jennifer is dus. Dank je voor de verheldering.quote:
Romy ooit wel eens in het echie gezien? Dan praat je wel anders over gemiddelde looksquote:Op maandag 13 december 2010 21:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Sumera![]()
Romy met haar gemiddelde stem en ditto looks
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Romy ooit wel eens in het echie gezien? Dan praat je wel anders over gemiddelde looks.
Geweldig fantastisch! Een Hyves vol debielenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:28 schreef Flounder het volgende:
Ze heeft wel degelijk veel talent.Mensen stemmen niet voor niets massaal op haar.
Ze heeft sinds enkele dagen een support Hyves.
http://welovejen.hyves.nl
Nu ben je in de war met je laatste familiereünie.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geweldig fantastisch! Een Hyves vol debielen
Nee hoor niet in de war, mijn familie stemt ook op Jenniferquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:41 schreef Flounder het volgende:
[..]
Nu ben je in de war met je laatste familiereünie.
Weet je zeker dat jij niet van de melkboer bent dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja klopt mijn familie stemt ook op Jennifer
Kun je wel haar heel denigrerend een "studiomiep" noemen, maar Ik zou jou wel eens horen zingen. Of niet.quote:Op maandag 13 december 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ze moet gewoon opzouten. Tis duidelijk zo'n studiomiepje. Leuk allemaal, maar dan hoor je niet in een grote liveshow, je wordt beoordeeld op je perfomance dáár. Niet op hoe je het achteraf/vooraf zonder publiek doet, op youtubejes of weet ik wat.
LL85 kan heeeel goed zingenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:29 schreef Flounder het volgende:
[..]
Kun je wel haar heel denigrerend een "studiomiep" noemen, maar Ik zou jou wel eens horen zingen. Of niet.
Ja GVD ,dat heb ik weer.....quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
LL85 kan heeeel goed zingen
Oja? Kan jij beter zingen dan?quote:Op zondag 19 december 2010 04:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Jennifer
met haar barbiehoofd en haar gepiep
Nou bedankt! Ik ben toevallig wel medebeheerder! Dus noem je mij ook een debiel? Waarom zijn die mensen debiel dan? Omdat ze Jennifer goed vinden zingen zeker? Haha jouw mening dat ze niet kan zingen, maar ze is tóch telkens weer door, dus ''ergens'' moeten veel mensen zijn die haar wel goed vinden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geweldig fantastisch! Een Hyves vol debielen
Nee maar ik ga tenminste niet in een talentenshow auditie doen.quote:Op zondag 19 december 2010 16:12 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:
[..]
Oja? Kan jij beter zingen dan?
Ze heeft gewoon haar eigen stijl. Probleem? Zet dan gewoon de tv uit.quote:Op zondag 19 december 2010 16:22 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Nee maar ik ga tenminste niet in een talentenshow auditie doen.
Ze verneukt elk liedje dat ze zingt met haar volume-loze gezang.
Laat haar eens een keer een ander liedje zingen, zul je zien hoe goed ze kan zingen.
Ja want geschreeuw is idd de enige andere mogelijkheidquote:Op zondag 19 december 2010 16:26 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon haar eigen stijl. Probleem? Zet dan gewoon de tv uit.
Dat jij alleen maar van geschreeuw houd kan ik niks aan doen!
Hoe verklaar je dat ''barbiehoofd''?
Je kan moeilijk ontkennen dat ze een barbiehoofd heeft toch? Met dat vlak geplamuurde gezicht.quote:Op zondag 19 december 2010 16:32 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:
@ V-for-Vendetta
Maar hoe verklaar je dat ''barbiehoofd'' dan? Daar heb je nog geen antwoord op gegeven..
ze heeft zeker haar eigen stijl maar ze gebruikt het niet voor 100%. Door de zenuwen hoor je meer gepiep & gehijg dan haar echte zangtalent, beetje jammer.quote:Op zondag 19 december 2010 16:26 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon haar eigen stijl.
barbiehoofdquote:Op zondag 19 december 2010 04:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Jennifer
met haar barbiehoofd en haar gepiep
Oh, dus zo zacht zingt ze dus toch niet?quote:Op zondag 19 december 2010 16:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Het geluid gaat inderdaad meteen een stuk zachter als zij moet
Kijk, dit is tenminste een onderbouwde en redelijke reactie. Er valt nog inderdaad nog wel wat te winnen voor Jennifer. En ze is al zo goed.quote:Op zondag 19 december 2010 17:41 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ze heeft zeker haar eigen stijl maar ze gebruikt het niet voor 100%. Door de zenuwen hoor je meer gepiep & gehijg dan haar echte zangtalent, beetje jammer.
Nou.... zo goedquote:Op zondag 19 december 2010 21:38 schreef Flounder het volgende:
[..]
Kijk, dit is tenminste een onderbouwde en redelijke reactie. Er valt nog inderdaad nog wel wat te winnen voor Jennifer. En ze is al zo goed.
Als je de twee youtube filmpjes bekijkt is ze inderdaad van grote klasse. Toch jammer dat de bakken stront die ze over zich heeft gehad enorm van invloed zijn op haar zangkwaliteiten in TVOH. Haar auditie was gewoon prima, maar daarna is het helemaal mis gegaan.quote:
ow daar vind ik haat ook niet zo goedquote:Op maandag 20 december 2010 01:45 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Als je de twee youtube filmpjes bekijkt is ze inderdaad van grote klasse. Toch jammer dat de bakken stront die ze over zich heeft gehad enorm van invloed zijn op haar zangkwaliteiten in TVOH. Haar auditie was gewoon prima, maar daarna is het helemaal mis gegaan.
Oops, notificatie op hyves was van een andere Hyves-vriendin-Jennifer (ook blond). Géén idee wie het is trouwens en hoe ze in mijn virendenlijstje is belandt. Ach ja, ZAP.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 01:45 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Als je de twee youtube filmpjes bekijkt is ze inderdaad van grote klasse. Toch jammer dat de bakken stront die ze over zich heeft gehad enorm van invloed zijn op haar zangkwaliteiten in TVOH. Haar auditie was gewoon prima, maar daarna is het helemaal mis gegaan.
Ik weet niet of jij haar Hyveskrabbels weleens hebt gezien, maar daar werd ik als buitenstander zelfs gewoon onpasselijk van.quote:Op maandag 20 december 2010 16:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
right....vermakelijke analyse
Kritiek is iets waar ze tegen moet kunnen als artiest van grote klasse. Ik kan me voorstellen dat niet alles even leuk is om te lezen of horen maar als je van slag raakt door wat mensen (die je niet eens kent notabene) over jou zeggen...dan moet je gewoon weer thuis onder de douche gaan zingen.
Bedankt voor je reactie. Misschien moet je nog even kijken naar de post waar ik op heb gereageerd. Dankje.quote:Op maandag 20 december 2010 17:17 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij haar Hyveskrabbels weleens hebt gezien, maar daar werd ik als buitenstander zelfs gewoon onpasselijk van.En geloof me, ik ben echt wel wat gewend in mijn werk.
Ik heb het over letterlijke teksten als:"Ik hoop dat je kanker krijgt en daar in de show aan overlijdt" en:"Jij verpest de hele show met die kankermongolenkop van je". Sommige mensen lijken de weg helemaal kwijt. Zijn gefrustreerd en reageren dat af op een meisje dat leuk mee denkt te doen in een talentenjacht.
Je noemt haar "een artiest van grote klasse". Daar ga je de mist in. Het is nu nog, net als iedereen daar, een kandidate in een talentenjacht zonder grote bekendheid.
Nu zie je wat er van komt, dat we elke week op Vrijdag zo gepushed worden om op onze tutskrien te gaan sosiejal miediaenquote:Op maandag 20 december 2010 17:17 schreef Flounder het volgende:
Ik heb het dan over letterlijke teksten als:"Ik hoop dat je kanker krijgt en daar in de show aan overlijdt" en:"Jij verpest de hele show met die kankermongolenkop van je".
lolquote:Op maandag 20 december 2010 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu zie je wat er van komt, dat we elke week op Vrijdag zo gepushed worden om op onze tutskrien te gaan sosiejal miediaen![]()
Triest.quote:Op maandag 20 december 2010 17:42 schreef Magics het volgende:
[..]
lolinderdaad eigen schuld dikke bult (VOH)
Ja? Dus wat?quote:Op maandag 20 december 2010 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
Nee zonder dollen, dat soort dingen heb ik op Fok nog niet gezien. Dus tja...
Ik bedoelde het als je goed tussen de regels door had gelezen als kritiek richting de irritante social-media-hype die ze bij de VOH proberen te creëeren en waarmee ze heel irritant de halve uitzending vullen.quote:
Ik kan het godverdomme niet meer oneens zijn. Dus omdat iemand toevallig heel erg aangedaan is van asociale opmerkingen die non stop geplaatst worden op het internet moet een enorm talent maar verloren gaan? Mag ik even KOTSEN op die opmerking van jou:quote:Op maandag 20 december 2010 16:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kritiek is iets waar ze tegen moet kunnen als artiest van grote klasse. Ik kan me voorstellen dat niet alles even leuk is om te lezen of horen maar als je van slag raakt door wat mensen (die je niet eens kent notabene) over jou zeggen...dan moet je gewoon weer thuis onder de douche gaan zingen.
Dat forummen valt nog niet mee hè? Al die meningen enzo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 04:51 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik kan het godverdomme niet meer oneens zijn. Dus omdat iemand toevallig heel erg aangedaan is van asociale opmerkingen die non stop geplaatst worden op het internet moet een enorm talent maar verloren gaan? Mag ik even KOTSEN op die opmerking van jou:![]()
![]()
vast wel hè, want jij hebt dus geen flauw idee waar je over lult. In jouw boek moeten enorme talenten die op dat moment even niet tegen kritiek kunnen maar opzouten?
Ga even fietsen ofzo en val aub mensen die wél oog en oor hebben voor talent niet lastig! :w
Nou nou wat een taalgebruik...je kunt er zelf ook wat vanquote:Op dinsdag 21 december 2010 04:51 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik kan het godverdomme niet meer oneens zijn. Dus omdat iemand toevallig heel erg aangedaan is van asociale opmerkingen die non stop geplaatst worden op het internet moet een enorm talent maar verloren gaan? Mag ik even KOTSEN op die opmerking van jou:![]()
![]()
vast wel hè, want jij hebt dus geen flauw idee waar je over lult. In jouw boek moeten enorme talenten die op dat moment even niet tegen kritiek kunnen maar opzouten?
Ga even fietsen ofzo en val aub mensen die wél oog en oor hebben voor talent niet lastig! :w
Nou dat inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat forummen valt nog niet mee hè? Al die meningen enzo.
De tering hé.0900 - 1450
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:34 schreef Noek het volgende:
[..]
De tering hé.0900 - 1450
Al die lekker afzeikende meningen van mensen die heerlijk veilig vanachter hun keyboard anderen zo diep mogelijk de grond in trappen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:34 schreef Noek het volgende:
[..]
De tering hé.0900 - 1450
Nee, in TAL zit gewoon een groepje mensen die het leuk vinden om talentenjachten te volgen en van die groep is de meerderheid het er over eens dat in TVOH een kandidaat ver komt die onder de maat presteert. Daar wordt over gediscussieerd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:59 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Al die lekker afzeikende meningen van mensen die heerlijk veilig vanachter hun keyboard anderen zo diep mogelijk de grond in trappen.
Click
Eens met deze opmerkingquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, in TAL zit gewoon een groepje mensen die het leuk vinden om talentenjachten te volgen en van die groep is de meerderheid het er over eens dat in TVOH een kandidaat ver komt die onder de maat presteert. Daar wordt over gediscussieerd.
Eens, maar deze discussie vindt dan wel in het verkeerde forum plaats.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, in TAL zit gewoon een groepje mensen die het leuk vinden om talentenjachten te volgen en van die groep is de meerderheid het er over eens dat in TVOH een kandidaat ver komt die onder de maat presteert. Daar wordt over gediscussieerd.
Hm, Jennifer zal me eigenlijk jeuken maar jij daarentegen. Ik reageer dan ook op jou, niet op Jennifer. Je reageert zo ontzettend hysterisch dat het gewoonquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:59 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Al die lekker afzeikende meningen van mensen die heerlijk veilig vanachter hun keyboard anderen zo diep mogelijk de grond in trappen.
Click
Bart heeft een stemgeluid waar de meerderheid naar kan luisteren, of ze het mooi vinden is een tweede.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:05 schreef UltraR het volgende:
[..]
Eens, maar deze discussie vindt dan wel in het verkeerde forum plaats.
Iedereen zou zich in de topics over Shary-an en Bart moeten bevinden.
Maar wat dan te denken van het gepiep en gekraak dat uit de keel van Shary-an komt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bart heeft een stemgeluid waar de meerderheid naar kan luisteren, of ze het mooi vinden is een tweede.
Bij Jennifer is het een zeer select groepje dat het muizengeneuzel kan hebben, daar zit het hem in.![]()
Gaat niet om wel of niet kunnen zingen (bij mij iig), maar dat geminiminimieeuw, waar de ruiten van springen.
Ook nog andere mensen van VOH?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:05 schreef Cee het volgende:
Vanmiddag was ze bij het Glazen Huis. Heb ik met eigen oren en ogen mogen zien en aanschouwen. Ik moest me inhouden om m'n gehoorgangen niet vol te proppen met sneeuw.
Als die nou een jaar stopt met zingen kan d'r keeltje een keer genezenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:06 schreef UltraR het volgende:
[..]
Maar wat dan te denken van het gepiep en gekraak dat uit de keel van Shary-an komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Iedereen was er. Maar eigenlijk ging het alleen om Ben.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook nog andere mensen van VOH?
Of heeft broertje een pr-stunt geregeld
Ah ja, het is nou eenmaal een feit dat meisjes eerder joelen om een "artiest" dan jongens... Net als boybands...quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedereen was er. Maar eigenlijk ging het alleen om Ben.
Ik bedoelde meer dat Ben eigenlijk de enige was die vocaal nog wat presteerde.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ja, het is nou eenmaal een feit dat meisjes eerder joelen om een "artiest" dan jongens... Net als boybands...
Luister dan even naar haar youtibe filmpjes en kom net als alle muziekkenners tot de conclusie dat het hier wel degelijk om een enorm talent gaat. Of ben je al té bevooroordeeld en blijf je ondanks alles je bakken stront over haar uitstorten?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:05 schreef Cee het volgende:
Vanmiddag was ze bij het Glazen Huis. Heb ik met eigen oren en ogen mogen zien en aanschouwen. Ik moest me inhouden om m'n gehoorgangen niet vol te proppen met sneeuw.
Kalm aan effe. Ik heb die youtube clips al tig keer bekeken en die zijn prima. Ik ben benaoordeeld. Ik luister eerst en dan stort ik bagger over haar heen. Of ja, ik noem het een mening. Maar da's mijn mening.quote:Op woensdag 22 december 2010 04:04 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Luister dan even naar haar youtibe filmpjes en kom net als alle muziekkenners tot de conclusie dat het hier wel degelijk om een enorm talent gaat. Of ben je al té bevooroordeeld en blijf je ondanks alles je bakken stront over haar uitstorten?
Ja, ze kwam amper boven de orkestband uit. En wat er bovenuit kwam had amper enige power en was niet bepaald zuiver te noemen. Komt ook deels door de kou. Zeg maar, 25% ervan.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Kwam Jennifer precies hetzelfde over?
Gast doe eens even normaal zegquote:Op woensdag 22 december 2010 04:04 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Luister dan even naar haar youtibe filmpjes en kom net als alle muziekkenners tot de conclusie dat het hier wel degelijk om een enorm talent gaat. Of ben je al té bevooroordeeld en blijf je ondanks alles je bakken stront over haar uitstorten?
weleens van 'smaak' en 'voorkeur' gehoord? Of kan je niet goed nadenken omdat al het bloed nog in je snikkel zit aangezien je zo niet normaal op dit wijf geilt?quote:Op woensdag 22 december 2010 04:04 schreef catwaezle het volgende:
[..]
En dat om 3 voor 8 in de ochtendquote:Op woensdag 22 december 2010 07:57 schreef Loveless85 het volgende:
Of kan je niet goed nadenken omdat al het bloed nog in je snikkel zit aangezien je zo niet normaal op dit wijf geilt?
Komt ook deels door de kou.quote:Op woensdag 22 december 2010 07:16 schreef Cee het volgende:
Ja, ze kwam amper boven de orkestband uit. En wat er bovenuit kwam had amper enige power en was niet bepaald zuiver te noemen. Komt ook deels door de kou. Zeg maar, 25% ervan.
Dan heeft ze zélfs geen goede heliumstemquote:Op woensdag 22 december 2010 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Komt ook deels door de kou.Heliumvoices kunnen onder elke omstandigheid presteren.
Precies, dat het the VOICE of holland heet dat is ook maar een gebbetje van John natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 12:43 schreef jcdragon het volgende:
Het maakt niet uit hoe ze zingt. Zolang er mensen stemmen gaat ze gewoon door.
Heb je die krabbels überhaupt wel eens gelezen? Dat was te triest voor woorden! En ja, ze kan tegen kritiek, maar dit was te belachelijk voor woorden! Gelukkig is die persoon meteen verwijderd van Hyves.quote:Op maandag 20 december 2010 16:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maak je toch es niet zo druk... Het is triest, maar ik denk dat elke artiest weleens mee te maken krijgt... En je moet áls je artiest wil worden ook dit soort dingen wel leren te negeren...quote:Op woensdag 22 december 2010 15:24 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:
[..]
Heb je die krabbels überhaupt wel eens gelezen? Dat was te triest voor woorden! En ja, ze kan tegen kritiek, maar dit was te belachelijk voor woorden! Gelukkig is die persoon meteen verwijderd van Hyves.
Ga jij er maar eens staan! En zal ik tegen jou met deze dingen op Hyves schelden? Kijken hoe jij het er vanaf brengt...
Oja? Nou ja, ga dan weg totdat Ben aangekondigd wordt! Jennifer zegt zelf dat door de zenuwen haar adem te hoog zit, en daardoor minder power kan geven. Kijk eens op www.jennifer-ewbank.hyves.nl en luister dan het liedje ''free fallin' '' Kijken of je dan nog steeds zegt dat ze geen power heeft...quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:05 schreef Cee het volgende:
Altijd is er wel wat, als je zenuwen zo'n uitwerking hebben op je stem dan ben je gewoon geen 'talent' en zeker geen VOH-winnaar. Klaar. En dat geldt voor iedereen, als een Ben of Kim de boer dat had dan waren ze ook gewoon geen winnaars.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:30 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:
[..]
Oja? Nou ja, ga dan weg totdat Ben aangekondigd wordt! Jennifer zegt zelf dat door de zenuwen haar adem te hoog zit, en daardoor minder power kan geven. Kijk eens op www.jennifer-ewbank.hyves.nl en luister dan het liedje ''free fallin' '' Kijken of je dan nog steeds zegt dat ze geen power heeft...
Ik maak me wél druk. Hoe lang is ze nou al beroemd? Een paar maanden. En dan gaan ze meteen met de ergste ziektes schelden en de dood. Als ik Jennifer was, had ik me ook niet lekker gevoeld bij deze uitspraken. Gelukkig waren er een aantal mensen , waaronder ik, die die persoon niet accepteerden en het voor Jennifer opnamen, anders had haar Hyves helemaal bekladderd geweest met haatberichten, plus dat die persoon ook niet aangepakt werd. En dat is nou net de bedoeling geweest, net zo lang schelden totdat Jennifer eronder door gaat. Omdat ze weten dat ze er niet aan gewend is. Maar misschien heb je wel gelijk, ze is sterker dan ik denkquote:Op woensdag 22 december 2010 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maak je toch es niet zo druk... Het is triest, maar ik denk dat elke artiest weleens mee te maken krijgt... En je moet áls je artiest wil worden ook dit soort dingen wel leren te negeren...
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:24 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:
[..]
Heb je die krabbels überhaupt wel eens gelezen? Dat was te triest voor woorden! En ja, ze kan tegen kritiek, maar dit was te belachelijk voor woorden! Gelukkig is die persoon meteen verwijderd van Hyves.
Ga jij er maar eens staan! En zal ik tegen jou met deze dingen op Hyves schelden? Kijken hoe jij het er vanaf brengt...
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus, dus je hebt een ploegje wat haar op Hyves uitscheld, en er zijn dan werkelijk mensen die op Hyves gaan zitten bekvechten met die lui?![]()
Denk je niet dat je er met z'n allen gewoon boven moeten staan? Die lui zitten gewoon te trollen en door te happen blijft het JUIST doorgaan.
Alsof een Marco Borsato of wie dan ook nooit een zo'n krabbel gehad zou hebben? Ik denk het wel hoor... Ik zeg niet dat het netjes is of toegelaten moet worden, maar je bent als artiest een publiek figuur, en mensen zullen als een idioot fan van je zijn, maar er zijn ook altijd lui die je haten.
Weet je waarom iedereen op haar stemt? Omdat ze weten dat ze wél goed kan zingen.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Altijd is er wel wat, als je zenuwen zo'n uitwerking hebben op je stem dan ben je gewoon geen 'talent' en zeker geen VOH-winnaar. Klaar. En dat geldt voor iedereen, als een Ben of Kim de boer dat had dan waren ze ook gewoon geen winnaars.
Zo werkt een talentenjacht. 'O die is slecht'-> exit.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:43 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:
[..]
Weet je waarom iedereen op haar stemt? Omdat ze weten dat ze wél goed kan zingen.Ben en Kim de Boer hebben een andere stijl, dat is niet vergelijkbaar. Alle haters kijken niet verder dan hun neus lang is, dus denken meteen na de Battle ''o, die is slecht'', of zijn jaloers omdat ze er zelf niet zo mooi uitzien.
Kloptquote:Op woensdag 22 december 2010 15:43 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:
[..]
Weet je waarom iedereen op haar stemt? Omdat ze weten dat ze wél goed kan zingen.Ben en Kim de Boer hebben een andere stijl, dat is niet vergelijkbaar. Alle haters kijken niet verder dan hun neus lang is, dus denken meteen na de Battle ''o, die is slecht'', of zijn jaloers omdat ze er zelf niet zo mooi uitzien.
Ja, we hebben inderdaad een korte woordenwisseling gehad. Een korte, omdat we al gauw doorhadden dat ze op aandacht uit was. Maar dit was 1 persoon van 15 jaar met een IQ van -10, die iedereen uitschold met ''kanker'', dus ook de mensen die Jennifer wél goed vonden. Dat is een verschil met een volwassen persoon die wel beter weet en alleen Jennifer gaat uitschelden, op een beschaafdere manier. En ik weet dat er mensen zijn die een persoon haten, maar doe dat dan niet op een manier zoals zij deed, gewoon om aandacht te trekken.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus, dus je hebt een ploegje wat haar op Hyves uitscheld, en er zijn dan werkelijk mensen die op Hyves gaan zitten bekvechten met die lui?![]()
Denk je niet dat je er met z'n allen gewoon boven moeten staan? Die lui zitten gewoon te trollen en door te happen blijft het JUIST doorgaan.
Alsof een Marco Borsato of wie dan ook nooit een zo'n krabbel gehad zou hebben? Ik denk het wel hoor... Ik zeg niet dat het netjes is of toegelaten moet worden, maar je bent als artiest een publiek figuur, en mensen zullen als een idioot fan van je zijn, maar er zijn ook altijd lui die je haten.
Dus eigenlijk zeg je hier al mee dat die hele 'aanval' niet eens om Jennifer ging? Wat is het probleem danquote:Op woensdag 22 december 2010 15:48 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:
[..]
Ja, we hebben inderdaad een korte woordenwisseling gehad. Een korte, omdat we al gauw doorhadden dat ze op aandacht uit was. Maar dit was 1 persoon van 15 jaar met een IQ van -10, die iedereen uitschold met ''kanker'', dus ook de mensen die Jennifer wél goed vonden. Dat is een verschil met een volwassen persoon die wel beter weet en alleen Jennifer gaat uitschelden, op een beschaafdere manier. En ik weet dat er mensen zijn die een persoon haten, maar doe dat dan niet op een manier zoals zij deed, gewoon om aandacht te trekken.
Ok, jij scheldt dan niet maar je optreden hier verdient ook geen schoonheidsprijs...quote:
Bij de Battle stemden Nick en Simon Jennifer door, omdat ze wisten dat ze beter kon dan ze liet zien. En ik weet hoe een talentenjacht werkt, dankje. En op jouw laatste opmerking kan in niks aanmerken, behalve het woord ''stinkjaloers''.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo werkt een talentenjacht. 'O die is slecht'-> exit.
Jennifer heeft gewoon stinkmazzel dat er schijnbaar een grote ploeg is die ondanks haar aanhoudend matige performance nog op haar stemt om die youtubejes van d'r, of d'r engelenbekje met zaadvragende oogjes.
Ik ben gewoon een man. Dus waarom stikjaloers op haar blonde lokken en blauwe zaadoogjes moet zijn zou ik niet weten. Ik zou die oogjes wel eens vol willen spuiten thoughquote:Op woensdag 22 december 2010 15:53 schreef liverpoolsnumbernine het volgende:
[..]
Bij de Battle stemden Nick en Simon Jennifer door, omdat ze wisten dat ze beter kon dan ze liet zien. En ik weet hoe een talentenjacht werkt, dankje. En op jouw laatste opmerking kan in niks aanmerken, behalve het woord ''stinkjaloers''.
Omdat ze al een vriendje heeft dommiequote:Op woensdag 22 december 2010 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een man. Dus waarom stikjaloers op haar blonde lokken en blauwe zaadoogjes moet zijn zou ik niet weten. Ik zou die oogjes wel eens vol willen spuiten though
Oja die aanval begon zeker om Jennifer, en daarna begon ze ons uit te schelden.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je hier al mee dat die hele 'aanval' niet eens om Jennifer ging? Wat is het probleem dan![]()
En mwah, subtieler uitschelden... Mensen geven gewoon hun mening, meestal ongezouten. Das niks nieuws voor talentenjachten en had ze écht vooraf kunnen en moeten weten. er zal bij die YouTubejes ook weleens wat geks geroepen worden...
Dit:quote:Op woensdag 22 december 2010 15:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, jij scheldt dan niet maar je optreden hier verdient ook geen schoonheidsprijs...
Omdat ik en anderen hier een andere mening hebben wil niet zeggen dat we jaloers zijn, of haters of dat we het tof vinden dat ze wordt uitgscholden.
Excuses, ik dacht dat je een vrouw was! Ik ben hier nog niet zo lang, maar nu zie ik het icoontje...quote:Op woensdag 22 december 2010 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een man. Dus waarom stikjaloers op haar blonde lokken en blauwe zaadoogjes moet zijn zou ik niet weten. Ik zou die oogjes wel eens vol willen spuiten though
Ariël? Neeeeeeequote:Op donderdag 23 december 2010 17:53 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ze gaat volgende keer in RL Laura Vlasblom/Ariël nadoen. Ik hoop voor haar de scenes waarin Ariël stil is, anders verwacht ik er niet veel van. Vlasblom is best een godin tegenover Jen.
Om toch nog iets liefs te zeggen. Ze heeft een kat. En katten zijn standaard cool.
Niet alle huisdieren. Goudvissen zijn niet cool. Springerige, luidblaffende honden zijn gruwelijk irritant. enz.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:05 schreef Pisces29 het volgende:
Laat ik dan ook maar afsluiten met; mensen met huisdieren zijn cool.
Kat en muis gaan soms best goed samenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:53 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ze gaat volgende keer in RL Laura Vlasblom/Ariël nadoen. Ik hoop voor haar de scenes waarin Ariël stil is, anders verwacht ik er niet veel van. Vlasblom is best een godin tegenover Jen.
Om toch nog iets liefs te zeggen. Ze heeft een kat. En katten zijn standaard cool.
Nee, ik heb gister gemist en vorige keer ook. Ff kieken of ik vanavond wat terug kan kijkenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:11 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Heb je Meike's optreden voor haar pa en ma in RL al gezien?
En ik wil Anne's huiskamerdingetje nog zien, als het nog op de site staatquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:35 schreef Kekster het volgende:
Toch knap dat het glazen huis niet gebarsten is toen Miauwbank begon te zingen
waarom zouden de glazen moeten barsten ? zeheeft totaal geen kracht in haar stemquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:35 schreef Kekster het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2010 03:18 schreef catwaezle het volgende:
Kijk de youtube filmpjes mensen. Als dat geen klasse is dan weet ik het niet meer.
quote:Op zondag 26 december 2010 03:18 schreef catwaezle het volgende:
Kijk de youtube filmpjes mensen. Als dat geen klasse is dan weet ik het niet meer.
En zo lang mensen blijven plaatsen dat ze niets kan gaan we die herhalenquote:Op zondag 26 december 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
GodverDie 2 filmpjes staan echt al 10x in dit topic ofzo
Blijkbaar werkt het niet zo, want ze zit er nog steeds in. Dus.quote:Op zondag 26 december 2010 13:07 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Je laat toch geen mensen door omdat ze goede youtubes hebben? Denk nou gewoon eens na.
Het is een Live Show en daar moet je het doen. En goed ook anders lig je eruit.
Zo werkt dat. Als je dat nu nog niet snapt dan weet ík het niet meer.
Pf wat is dat van effecten voorzienquote:Op zondag 26 december 2010 03:18 schreef catwaezle het volgende:
Plaats de filmpjes dan nog maar een keer. Misschien ga ik dan nog wel stemmen op Jen.quote:Op maandag 27 december 2010 13:18 schreef UltraR het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt het niet zo, want ze zit er nog steeds in. Dus.
En de Borsato-fans en het Gooi op nr 3, al is dat eik ook de symp-hoekquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
Vooral veel sympathy votes en geile pubers denk ik ja
Dus.
Ja, ze zijn helemaal bewerkt enzoquote:Op maandag 27 december 2010 13:24 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Pf wat is dat van effecten voorzien
Ik ben het ff voor je nagelopen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Plaats de filmpjes dan nog maar een keer. Misschien ga ik dan nog wel stemmen op Jen.!
Mensen stemmen niet om de youtubes, al plaats je ze nog 100 keer. Er zullen mensen zijn die haar live optredens fantastischvinden, die haar zielig vinden of omdat ze haar keihard willen raken maar niet omdat je hier op elke pagina 2 youtubes plaatst hoor. Met je dus.
En mensen met wél gevoel voor muziek.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
Vooral veel sympathy votes en geile pubers denk ik ja
Dus.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:34 schreef jcdragon het volgende:
en heeft een frisse look (fantastisch gedaan die nosejob)
Dit is ijdel gebruikquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:35 schreef Kekster het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:34 schreef jcdragon het volgende:
Na haar optredens nogmaals bekeken en beluisterd te hebben, zowel de VOH shows en de youtube filmpjes(dat herhaaldelijk posten van de filmpjes werkt wel), ben ik tot de conclusie gekomen dat ze een fantastische zangeres is. Hier en daar heeft ze wel wat valse lucht, maar dat is helemaal niet erg. Dat komt vast door de zenuwen. Voor haar zangkwaliteiten geef ik haar een ruim voldoende en haar presentatie is zeer goed. Zij heeft iets unieks en eigen in haar stem. En zij is tenminste anders dan een tattoo-man of een rasta-man en heeft een frisse look (fantastisch gedaan die nosejob)
Ik heb enorm van haar geneautuh, heel veel mensen thuis vast ook, en hoop dat ze verder komt in deze favorietenshow.
*klap klap klap*
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 30 december 2010 01:26 schreef Nekkenbreker het volgende:
Oh oh oh, wat is ze toch geweldig. Wat kan ze toch mooi zingen.
wat een etterbakjes lopen hier toch weer rondquote:
Nick, ben jij datquote:Op donderdag 30 december 2010 01:26 schreef Nekkenbreker het volgende:
Ik raak iedere keer weer totaal geëmotioneerd als ik die mooie stem van haar hoor. Jammer alleen, dat ze voor en tijdens haar optreden zo nerveus blijft dat ze haar stem af en toe niet kan controleren. Dat hoort tenslotte bij een aankomend topartiest. Wat is ze toch goed. Geweldig. We hebben er op korte termijn weer een internationale ster bij.
Ik val ook over haar stem. Al is dat bijna onmogelijk, zo'n dun en fragiel ding.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:20 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
iedereen valt alleen over haar heen omdat ze elke keer weer nerveus op dat podium staat te doen.
quote:Jennifer Ewbank: 'Ik had die kritiek niet verwacht'
"Ik was daar heel naïef in", vertelt zij in TVOH-Real Life. "Ik wist niet dat dat überhaupt bestond, dat mensen zo hard konden zijn!".
Jennifer krijgt sinds de start van het programma regelmatig kritiek op haar optredens en zangstem. Vriendje Robin zag de negatieve reacties wel aankomen. "Ik had het in zekere zin wel verwacht, zeker omdat ze ook het zusje van..is. Maar dat het zoveel zou zijn, en zo haatdragend, dat had zelfs ik niet aan zien komen."
De zangeres met de zachte stem probeert zich niet teveel aan te trekken van de reacties. "Ik richt me op de positieve berichten. Ik vind het alleen frustererend dat ik, door de zenuwen, nog niet heb kunnen laten zien wat ik echt kan."
Oh het valt wel mee dusquote:
ja vond ik ookquote:Op donderdag 30 december 2010 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond al die stukjes van Jennifer leuker om te zien, gister, dan dat halve minuutje Ariël-gejodel
Huh? Ze vroegen toch wat hij er van vond, de kritiek? Ik heb niks vreemds gehoordquote:Op donderdag 30 december 2010 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
Die vriend kan zo een programma presenteren met Natasja Froger, wat een bal gehakt was dat zeg. Spreken voor haar, net Natasja....
quote:
Dan ga ik maar hier maar in mee.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:13 schreef Kidney_bean01 het volgende:
met dat Ariel gejodel liet ze precies zien waar ze goed in is: baby stemmetjes!!!
Ben gister geweest. Ze zong in ieder geval veel beter als in de Live Shows.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:29 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ja maar het is toch wel vreemd dat ze slechts op een paar youtube filmpjes goed kan zingen.. zijn die niet een beetje aangepast dan???
Is er iemand trouwens naar de HMH geweest en heeft die Jennifer horen zingen? Misschien dat ze daar beter was zonder liveshow? Ik ben benieuwd...
maar ze zingt wel heel mooi! het valt me op dat de zang betergaat wanneer ze niet alleen staat te zingenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:35 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik vond alleen deze, maar hier zingt ze haast niet op (en vooral de 'moeilijke' stukken slaat ze over)
en zo moet het!!!!!! ... ze zit wel comfi achter dr piano maar het klinkt nu tenmiste weer ergens naarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:19 schreef UltraR het volgende:
Jennifer in HMH met Imagine.
Heel mooi, trekt goed haar strot open, niet zo afgeknepen als in de liveshows.
Ik hoop enorm dat ze dit niveau meeneemt naar de komende shows. Dan zit een finaleplaats ten koste van Pearl erin.
Oh ja dat zal wel gebeuren ja, terwijl Pearl die plaats verdient.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:19 schreef UltraR het volgende:
Dan zit een finaleplaats ten koste van Pearl erin.
dimmen over lenny, laat ben maar vertrekken , er zijn al zat zangers zoals hem in de wereld.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja dat zal wel gebeuren ja, terwijl Pearl die plaats verdient.![]()
Net als Lenny in de finale
Doe jij zelf even kalm de eerste dag van het jaar zegquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja dat zal wel gebeuren ja, terwijl Pearl die plaats verdient.![]()
Net als Lenny Bart in de finale
Geen twijfel mogelijk, in de HMH was ze nog beter dan in de Live shows hoor ik van velen.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:55 schreef robvg het volgende:
Met die zangkwaliteiten zal ze zeker in de finale staan
Alleen niet in combinatie met dat uiterlijk! Ben's kracht is zijn stem gecombineerd met zijn uiterlijk en kan het daarom best eens ver gaan schoppen. Hij is namelijk best uniek.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:11 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
dimmen over lenny, laat ben maar vertrekken , er zijn al zat zangers zoals hem in de wereld.
trouwens in nederland wordt het een eendagsvlieg na the voice
Ze heeft niet weken lang vals gezongen.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
het zou wel een stunt zijn als ze zou winnen na weken van valsgezanghopelijk houdt ze dit nivo nu vast
uniek, maar woonachtig in het verkeerde land .nederland is hem zo vergeten wanneer hij niet meer op de buis verschijnt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:31 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Alleen niet in combinatie met dat uiterlijk! Ben's kracht is zijn stem gecombineerd met zijn uiterlijk en kan het daarom best eens ver gaan schoppen. Hij is namelijk best uniek.
Ja, dat vind ik ook opvallend. Ze komt sowieso weinig voor in TRL. Ze wordt zoveel mogelijk uit de wind gehouden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:45 schreef Nekkenbreker het volgende:
Net in The voice Real life. Iedereen hoor je duidelijk een stukje zingen. Behalve bij Jennifer. Daar laat de regie bewust de andere deelnemers door haar gejengel heen praten. Zodat je haar niet goed kunt horen zingen. Het begint echt gênant te worden, hoe dat arme, argeloze kindvrouwtje wordt beschermd door de programmaleiding.
Inderdaad, je ziet haar haast niet. Net als Meike trouwens, die dan WEL goed kan zingen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook opvallend. Ze komt sowieso weinig voor in TRL. Ze wordt zoveel mogelijk uit de wind gehouden.
Op zich beter, want te veel Jennifer zou ook beslist niet goed zijn
Maar ik denk dat Jennifer haar totaal wegblaast met haar Blowing in the wind en Hallelujah!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:09 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Inderdaad, je ziet haar haast niet. Net als Meike trouwens, die dan WEL goed kan zingen.
Wat een onzin. Je ziet spoken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:45 schreef Nekkenbreker het volgende:
Net in The voice Real life. Iedereen hoor je duidelijk een stukje zingen. Behalve bij Jennifer. Daar laat de regie bewust de andere deelnemers door haar gejengel heen praten. Zodat je haar niet goed kunt horen zingen. Het begint echt gênant te worden, hoe dat arme, argeloze kindvrouwtje wordt beschermd door de programmaleiding.
Ze heeft regelmatig erg vals gezongen hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:08 schreef UltraR het volgende:
Zeker niet om een bizarre reden als dat bepaalde mensen je niet mooi vinden zingen.![]()
Dat hoor je mij ook niet ontkennen. Ik geef alleen aan dat dat in de verste verte geen reden is om iemand zo massaal af te maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze heeft regelmatig erg vals gezongen hoor
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet weer die filmpjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:37 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft er iemand nog een voorbeeld van hoe ze wel mooi zingt als ze niet gestressed is?
Zijn er filmpjes???? Oja?? Waar?? Op Youtube zeker?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet weer die filmpjes
Ze deed het redelijk, maar we weten door de youtube filmpjes dat ze nog véle malen beter kan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:29 schreef mie_at_work het volgende:
Haha, normaal loopt dit topic altijd vol van kritiek na een optreden van haar.
Ze te zien heeft ze het wel goed gedaan dus
Ik vind haar stem nog steeds een verschrikking want powerloze piep, maar ik vind dat ze het gisteren redelijk goed deed. Zolang ze maar ver weggestopt zit achter die piano lijkt het wel goed te gaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:29 schreef mie_at_work het volgende:
ik denk echt niet dan n&s nigel boven jennifer hebben verkozen ..... (de singoffs schijnen gisteravond al gebeurt te zijn)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 03:35 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ze deed het redelijk, maar we weten door de youtube filmpjes dat ze nog véle malen beter kan.
Helaas zal ze er nu wel uitvliegen. Nick en Simon gaan vast geen risico nemen met jennifer. Ze heeft te veel tegenstanders. En ik vraag me af of Jennifer zelf nog wel wil blijven. Na zoveel bakken stront over je heen door allemaal idioten is het op een gegeven moment genoeg lijkt me.
Nee hoor, ik ben gewoon opgehouden me er druk over te maken. In sommige oorlogen wint nu eenmaal de vijand. Daar moet ik me bij neerleggen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:29 schreef mie_at_work het volgende:
Hoezo is dat vreemd? De lijnen waren pas dicht en als het echt zo'n nek-aan-nek-race was tussen Pearl en Jennifer dan is de uitslag idd pas op het laatste moment duidelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 08:37 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik denk echt niet dan n&s nigel boven jennifer hebben verkozen ..... (de singoffs schijnen gisteravond al gebeurt te zijn)
maar ik vond het wel vreemd dat martijn nog een nieuw kaartje kreeg zo vlak voor het bekendmaken van de singoffs voor de groep van n&s , dus wie weet krijg je nog gelijk ook
Wel een beetje makkelijk om nu te zeggen dat het aan N&S ligt als Jennifer niet doorgaat, want risico, tegenstanders blabla. Er is de afgelopen weken massáál op Jennifer gestemd, ze ging door ondanks hijg en piep, waarom zou ze nu ineens een risico zijn?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 03:35 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ze deed het redelijk, maar we weten door de youtube filmpjes dat ze nog véle malen beter kan.
Helaas zal ze er nu wel uitvliegen. Nick en Simon gaan vast geen risico nemen met jennifer. Ze heeft te veel tegenstanders. En ik vraag me af of Jennifer zelf nog wel wil blijven. Na zoveel bakken stront over je heen door allemaal idioten is het op een gegeven moment genoeg lijkt me.
het is vreemd omdat er meestal eerst tot de laatste stem geteld wordt voordat het resultaat bekend wordt gemaakt, gister kreeg ik door dat 2de kaartje juist dat doorgestoken-kaart gevoelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 08:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoezo is dat vreemd? De lijnen waren pas dicht en als het echt zo'n nek-aan-nek-race was tussen Pearl en Jennifer dan is de uitslag idd pas op het laatste moment duidelijk.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sinds wanneer is power in een stem een must voor een zanger(es)?
[ Bericht 20% gewijzigd door Flounder op 08-01-2011 11:12:29 ]
Jij dnkt serieus dat er handmatig wordt geteld?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 08:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
het is vreemd omdat er meestal eerst tot de laatste stem geteld wordt voordat het resultaat bekend wordt gemaakt, gister kreeg ik door dat 2de kaartje juist dat doorgestoken-kaart gevoel
maar nu denk ik dat rtl4 het gewoon om de kijkcijfers doet, liever een jennifer in de singoffs want dan weet jedat er zaterdag weer gekeken wordt dankzij weken van negatieviteit
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:08 schreef EilandjeOnline het volgende:
@flounders, pfff je hebt een spoilertopic lopen voor dit nieuws hoor! niet iedereen wil dat al weten, ookal wist ik het al
ik snap hoe het werkt, ik vind het alleen raar dat er voor het team van n&s 2 keer op de knop gedrukt moest wordenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:09 schreef Flounder het volgende:
[..]
Jij dnkt serieus dat er handmatig wordt geteld?
het is een kwestie van een druk op de knopom de binnenkomende stemmen te stoppen en het aflezen/ overschrijven van de stemmen. Al dat "de stemmen worden geteld""gedoe is puur show.
Hij heeft het toch in een spoiler staan? Als je het niet wilt lezen, dan moet je niet op de spoiler klikkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:08 schreef EilandjeOnline het volgende:
@flounders, pfff je hebt een spoilertopic lopen voor dit nieuws hoor! niet iedereen wil dat al weten, ookal wist ik het al
Die stond er eerst nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij heeft het toch in een spoiler staan? Als je het niet wilt lezen, dan moet je niet op de spoiler klikken
Ze trekt haar neus als een konijntje op, dit keer tegen Martijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:04 schreef Smikke het volgende:
Is iemand opgevallen dat ze zelfs na het zingen met haar mond een miiiiauw-grimas trekt? (En dan niet één keer ....)
Bloedirritant, vind ik echt zo'n kleuterjuf-trekje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze trekt haar neus als een konijntje op, dit keer tegen Martijn
Zo'n snifje.
Jij bent vast en zeker een heel lelijk eendje,die het niet kan hebben dat een vrouw als Jennifer Ewbank zo mooi kan zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze trekt haar neus als een konijntje op, dit keer tegen Martijn
Zo'n snifje.
Inderdaad ja. Die afgunst begint trieste vormen aan te nemen hier.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:21 schreef Flounder het volgende:
[..]
Jij bent vast en zeker een heel lelijk eendje,die het niet kan hebben dat een vrouw als Jennifer Ewbank zo mooi kan zijn.![]()
![]()
Ben jij niet in de war met de laatste vrijpartij met je vriendje?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
misschien niet vals maar wel met veel valse lucht, krachtloos, fluisterend en hijgend
Waarom denk je dat over het algemeen de lelijkere mensen (bijv. een Joan) het hier goed doen...quote:Op zondag 9 januari 2011 01:21 schreef Flounder het volgende:
[..]
Jij bent vast en zeker een heel lelijk eendje,die het niet kan hebben dat een vrouw als Jennifer Ewbank zo mooi kan zijn.![]()
![]()
Het is duidelijk dat jouw smaak heel erg anders is. Wat jij mooi vind, vind ik lelijk... ook qua zang.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:21 schreef Flounder het volgende:
[..]
een vrouw als Jennifer Ewbank zo mooi kan zijn.![]()
![]()
Ik vind het een schatje om te zien, ze lijkt me ook heel erg aardig, maar haar stem, daar kan ik helemaal niks mee. Als was ze deze week wel iets beter dan anders.quote:
ze heeft zelf in de real live afleveringen toegegeven dat het geluid er bij haar anders uitkomt wanneer ze nerveus is, dat hoorde je dus de afgelopen .... weken, tot vrijdag, pas vrijdag ging het stukken beterquote:Op zondag 9 januari 2011 02:05 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ben jij niet in de war met de laatste vrijpartij met je vriendje?
Ja, dat vind ik ook hoor. Maar ja sommige Jennifer-fans kunnen het niet verkroppen dat anderen haar gewoon niet goed vinden en dan maken ze het maar persoonlijkquote:Op zondag 9 januari 2011 05:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het een schatje om te zien, ze lijkt me ook heel erg aardig, maar haar stem, daar kan ik helemaal niks mee. Als was ze deze week wel iets beter dan anders.
Ah gut, het is al zo sneu geworden met de Jennifer-mensen, dat als je simpel opnoemt wat ze doet, dat dat als aanval gezien wordt. Kindje tochquote:Op zondag 9 januari 2011 01:21 schreef Flounder het volgende:
[..]
![]()
Stiekem zijn we gewoon heel jaloers! Ook op Pearl, die we allebei saai vinden.quote:Op zondag 9 januari 2011 09:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook hoor. Maar ja sommige Jennifer-fans kunnen het niet verkroppen dat anderen haar gewoon niet goed vinden en dan maken ze het maar persoonlijkOver frustratie gesproken
Ja eigenlijk heb je gelijkquote:Op zondag 9 januari 2011 10:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Stiekem zijn we gewoon heel jaloers! Ook op Pearl, die we allebei saai vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |