abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90538375
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:15 schreef Noek het volgende:

[..]

Plaats de filmpjes dan nog maar een keer. Misschien ga ik dan nog wel stemmen op Jen. :') !

Mensen stemmen niet om de youtubes, al plaats je ze nog 100 keer. Er zullen mensen zijn die haar live optredens fantastisch :? vinden, die haar zielig vinden of omdat ze haar keihard willen raken maar niet omdat je hier op elke pagina 2 youtubes plaatst hoor. Met je dus. :D
Ik ben het ff voor je nagelopen.
Ik heb in de 4(!) topics om precies te zijn 2x 'hallelujah' en 2x de 'what the world needs now' single geplaatst.
De filmpjes komen idd regelmatig voorbij, maar ze worden door minstens 5 verschillende posters geplaatst. Volgens mij denk jij dat ik dat heel de tijd doe. Maar helaas voor jou ben ik blijkbaar ben ik niet de enige die haar opnames briljant vind.
En gelukkig lijkt ze jouw stem totaal niet nodig te hebben aangezien ze steeds vrolijk naar de volgende ronde wordt gestemd.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_90538481
Je vergeet iets!
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:34:06 #203
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_90539247
Na haar optredens nogmaals bekeken en beluisterd te hebben, zowel de VOH shows en de youtube filmpjes(dat herhaaldelijk posten van de filmpjes werkt wel), ben ik tot de conclusie gekomen dat ze een fantastische zangeres is. Hier en daar heeft ze wel wat valse lucht, maar dat is helemaal niet erg. Dat komt vast door de zenuwen. Voor haar zangkwaliteiten geef ik haar een ruim voldoende en haar presentatie is zeer goed. Zij heeft iets unieks en eigen in haar stem. En zij is tenminste anders dan een tattoo-man of een rasta-man en heeft een frisse look (fantastisch gedaan die nosejob)
Ik heb enorm van haar geneautuh, heel veel mensen thuis vast ook, en hoop dat ze verder komt in deze favorietenshow.
*klap klap klap*
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:31:29 #204
328941 liverpoolsnumbernine
Liverpool FC -supporter
pi_90549526
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
Vooral veel sympathy votes en geile pubers denk ik ja :Y
Dus.
En mensen met wél gevoel voor muziek.
Don't dream your life, but live your dream
pi_90549577
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:34 schreef jcdragon het volgende:

en heeft een frisse look (fantastisch gedaan die nosejob)

_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 29 december 2010 @ 12:51:12 #206
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_90577642
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:35 schreef Kekster het volgende:
Toch knap dat het glazen huis niet gebarsten is toen Miauwbank begon te zingen ^O^
Dit is ijdel gebruik ;(
With the stars as her umbrella
pi_90578777
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:34 schreef jcdragon het volgende:
Na haar optredens nogmaals bekeken en beluisterd te hebben, zowel de VOH shows en de youtube filmpjes(dat herhaaldelijk posten van de filmpjes werkt wel), ben ik tot de conclusie gekomen dat ze een fantastische zangeres is. Hier en daar heeft ze wel wat valse lucht, maar dat is helemaal niet erg. Dat komt vast door de zenuwen. Voor haar zangkwaliteiten geef ik haar een ruim voldoende en haar presentatie is zeer goed. Zij heeft iets unieks en eigen in haar stem. En zij is tenminste anders dan een tattoo-man of een rasta-man en heeft een frisse look (fantastisch gedaan die nosejob)
Ik heb enorm van haar geneautuh, heel veel mensen thuis vast ook, en hoop dat ze verder komt in deze favorietenshow.
*klap klap klap*
^O^
pi_90612893
Oh oh oh, wat is ze toch geweldig. Wat kan ze toch mooi zingen. Het is zo jammer dat ze voor elk optreden zo nerveus is, dat ze af en toe vals klinkt. Maar dat geeft helemaal niet. Want ze kan zo goed zingen dat we valse nootjes voor lief nemen. Tjee, wat zingt ze toch mooi. Ben er kapot van. Ik raak iedere keer weer totaal geëmotioneerd als ik die mooie stem van haar hoor. Jammer alleen, dat ze voor en tijdens haar optreden zo nerveus blijft dat ze haar stem af en toe niet kan controleren. Dat hoort tenslotte bij een aankomend topartiest. Wat is ze toch goed. Geweldig. We hebben er op korte termijn weer een internationale ster bij. Barbara Streisand, Celine Dion en Aretha Franklin zullen met hun stemmen verbleken bij onze Youtube ster Jenni. Kijk nu al reikhalzend uit naar de volgende live slapstick aflevering met Jenni in de hoofdrol. Gezellig. Lekker lachen om dat valse gejengel van onze blonde engel.
pi_90614199
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 01:26 schreef Nekkenbreker het volgende:
Oh oh oh, wat is ze toch geweldig. Wat kan ze toch mooi zingen.
Helemaal mee eens :Y
pi_90620298
quote:
...tenenkrommend...
wat een etterbakjes lopen hier toch weer rond :') maar je hebt wel gelijk, ze zingt mooi maar na zoveel shows zou je denken dat ze dr zenuwen nu toch echt in bedwang zou kunnen houden, iedereen valt alleen over haar heen omdat ze elke keer weer nerveus op dat podium staat te doen.
pi_90620327
quote:
Ik raak iedere keer weer totaal geëmotioneerd als ik die mooie stem van haar hoor. Jammer alleen, dat ze voor en tijdens haar optreden zo nerveus blijft dat ze haar stem af en toe niet kan controleren. Dat hoort tenslotte bij een aankomend topartiest. Wat is ze toch goed. Geweldig. We hebben er op korte termijn weer een internationale ster bij.
Nick, ben jij dat :o
  donderdag 30 december 2010 @ 11:30:58 #212
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_90620649
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:20 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]
iedereen valt alleen over haar heen omdat ze elke keer weer nerveus op dat podium staat te doen.
Ik val ook over haar stem. Al is dat bijna onmogelijk, zo'n dun en fragiel ding.
pi_90621114
quote:
Jennifer Ewbank: 'Ik had die kritiek niet verwacht'

"Ik was daar heel naïef in", vertelt zij in TVOH-Real Life. "Ik wist niet dat dat überhaupt bestond, dat mensen zo hard konden zijn!".

Jennifer krijgt sinds de start van het programma regelmatig kritiek op haar optredens en zangstem. Vriendje Robin zag de negatieve reacties wel aankomen. "Ik had het in zekere zin wel verwacht, zeker omdat ze ook het zusje van..is. Maar dat het zoveel zou zijn, en zo haatdragend, dat had zelfs ik niet aan zien komen."

De zangeres met de zachte stem probeert zich niet teveel aan te trekken van de reacties. "Ik richt me op de positieve berichten. Ik vind het alleen frustererend dat ik, door de zenuwen, nog niet heb kunnen laten zien wat ik echt kan."
  donderdag 30 december 2010 @ 11:50:17 #214
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_90621423
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:42 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh het valt wel mee dus :D Volgens dit bericht is ze er niet zo kapot van zoals sommigen hier beweren. Gelukkig maar :D Nou hopelijk krijgt ze haar zenuwen snel onder controle ^O^ Ben benieuwd :Y
pi_90621434
Ik vond al die stukjes van Jennifer leuker om te zien, gister, dan dat halve minuutje Ariël-gejodel ;(
pi_90622385
met dat Ariel gejodel liet ze precies zien waar ze goed in is: baby stemmetjes!!!
pi_90622593
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond al die stukjes van Jennifer leuker om te zien, gister, dan dat halve minuutje Ariël-gejodel ;(
ja vond ik ook ;)

Ik vond het wel grappig toen ze vroeger nadeed met ariel :D

Maar het is een leuke meid om te zien.

Die vriend kan zo een programma presenteren met Natasja Froger, wat een bal gehakt was dat zeg. Spreken voor haar, net Natasja.... :')
pi_90627497
quote:
17s.gif Op donderdag 30 december 2010 12:18 schreef charmed_angel het volgende:

Die vriend kan zo een programma presenteren met Natasja Froger, wat een bal gehakt was dat zeg. Spreken voor haar, net Natasja.... :')
Huh? Ze vroegen toch wat hij er van vond, de kritiek? Ik heb niks vreemds gehoord :D
pi_90627940
quote:
11s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nick, ben jij dat :o
_O-

O, nou moet ik weer wat positiefs gaan zeggen. Ehm?

quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 12:13 schreef Kidney_bean01 het volgende:
met dat Ariel gejodel liet ze precies zien waar ze goed in is: baby stemmetjes!!!
Dan ga ik maar hier maar in mee.
  donderdag 30 december 2010 @ 20:59:49 #220
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_90646732
Na dat Ariel gepiep blijkt wel dat ze ook zenuwen heeft, als er een camera ploeg bij haar in huis is. Alleen achter een pc kan ze haar zangkwaliteiten goed tentoonspreiden. Tot zover dat lukt...
Maar haar woonkamer is wel leuk gedecoreerd met schelpen. :D
pi_90655760
ja maar het is toch wel vreemd dat ze slechts op een paar youtube filmpjes goed kan zingen.. zijn die niet een beetje aangepast dan???

Is er iemand trouwens naar de HMH geweest en heeft die Jennifer horen zingen? Misschien dat ze daar beter was zonder liveshow? Ik ben benieuwd...
pi_90656056

ik vond alleen deze, maar hier zingt ze haast niet op (en vooral de 'moeilijke' stukken slaat ze over)
pi_90656717
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:29 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ja maar het is toch wel vreemd dat ze slechts op een paar youtube filmpjes goed kan zingen.. zijn die niet een beetje aangepast dan???

Is er iemand trouwens naar de HMH geweest en heeft die Jennifer horen zingen? Misschien dat ze daar beter was zonder liveshow? Ik ben benieuwd...
Ben gister geweest. Ze zong in ieder geval veel beter als in de Live Shows.
Mischien dat het geluid ook anders is als je er live bij bent.
Bart is toch echt de mindere van iedereen vocaal gezien
pi_90664176
Jennifer _O_
pi_90666489
De poes van jennifer _O_
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_90671244
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:35 schreef Kidney_bean01 het volgende:

ik vond alleen deze, maar hier zingt ze haast niet op (en vooral de 'moeilijke' stukken slaat ze over)
maar ze zingt wel heel mooi! het valt me op dat de zang betergaat wanneer ze niet alleen staat te zingen
pi_90683454
Zij is zoooo goed en heeft tenminste niet zo'n saaie stem. Ook is het een heel lief meisje aan haar uitstraling te zien. Ik ben gisteren naar de voice of holland extra show geweest en ze zong ook prachtig weer ;)
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:08:45 #228
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_90706000
Ik ben benieuwd.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_90706294
Jennifer in HMH met Imagine.

Heel mooi, trekt goed haar strot open, niet zo afgeknepen als in de liveshows.
Ik hoop enorm dat ze dit niveau meeneemt naar de komende shows. Dan zit een finaleplaats ten koste van Pearl erin.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_90708877
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:19 schreef UltraR het volgende:
Jennifer in HMH met Imagine.

Heel mooi, trekt goed haar strot open, niet zo afgeknepen als in de liveshows.
Ik hoop enorm dat ze dit niveau meeneemt naar de komende shows. Dan zit een finaleplaats ten koste van Pearl erin.
en zo moet het!!!!!! ... ze zit wel comfi achter dr piano maar het klinkt nu tenmiste weer ergens naar
pi_90709308
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:19 schreef UltraR het volgende:

Dan zit een finaleplaats ten koste van Pearl erin.
Oh ja dat zal wel gebeuren ja, terwijl Pearl die plaats verdient. _O-
Net als Lenny in de finale :')
pi_90709483
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Net als Lenny in de finale :')
dimmen over lenny, laat ben maar vertrekken , er zijn al zat zangers zoals hem in de wereld.
trouwens in nederland wordt het een eendagsvlieg na the voice
pi_90709753
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:11 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

dimmen
Doe jij zelf even kalm de eerste dag van het jaar zeg _O-
pi_90710694
daar heb je een punt, maar wel ff een aanpassinkje maken

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Net als Lenny Bart in de finale :')
:s)
  zondag 2 januari 2011 @ 20:18:59 #235
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_90760038

zou ook wel bij haar stem passen denk ik
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_90762707
Met die zangkwaliteiten zal ze zeker in de finale staan
pi_90794161
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:55 schreef robvg het volgende:
Met die zangkwaliteiten zal ze zeker in de finale staan
Geen twijfel mogelijk, in de HMH was ze nog beter dan in de Live shows hoor ik van velen.
pi_90794273
het zou wel een stunt zijn als ze zou winnen na weken van valsgezang :D hopelijk houdt ze dit nivo nu vast
pi_90808327
Net een dvd van Janet Jackson gezien. Jennifers stem lijkt aardig op die van Janet Jackson. Misschien kan ze Nederland vrijdag verrassen met het "that's the way love goes" van JJ. Denk dat ze dit heel goed zal kunnen.
  maandag 3 januari 2011 @ 21:16:49 #240
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_90811956
Het zou me niet verbazen dat ze tijdens de liveshows weer zo een zenuwen krijgt en weer gaat piepen en snakken naar adem.
pi_90823384
quote:
16s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:11 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

dimmen over lenny, laat ben maar vertrekken , er zijn al zat zangers zoals hem in de wereld.
trouwens in nederland wordt het een eendagsvlieg na the voice
Alleen niet in combinatie met dat uiterlijk! Ben's kracht is zijn stem gecombineerd met zijn uiterlijk en kan het daarom best eens ver gaan schoppen. Hij is namelijk best uniek.
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:49:26 #242
328941 liverpoolsnumbernine
Liverpool FC -supporter
pi_90890828
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
het zou wel een stunt zijn als ze zou winnen na weken van valsgezang :D hopelijk houdt ze dit nivo nu vast
Ze heeft niet weken lang vals gezongen.
Don't dream your life, but live your dream
pi_90894778
misschien niet vals maar wel met veel valse lucht, krachtloos, fluisterend en hijgend
pi_90895123
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 01:31 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Alleen niet in combinatie met dat uiterlijk! Ben's kracht is zijn stem gecombineerd met zijn uiterlijk en kan het daarom best eens ver gaan schoppen. Hij is namelijk best uniek.
uniek, maar woonachtig in het verkeerde land .nederland is hem zo vergeten wanneer hij niet meer op de buis verschijnt.
pi_90905889
Net in The voice Real life. Iedereen hoor je duidelijk een stukje zingen. Behalve bij Jennifer. Daar laat de regie bewust de andere deelnemers door haar gejengel heen praten. Zodat je haar niet goed kunt horen zingen. Het begint echt gênant te worden, hoe dat arme, argeloze kindvrouwtje wordt beschermd door de programmaleiding.
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:48:57 #246
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_90906103
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 21:45 schreef Nekkenbreker het volgende:
Net in The voice Real life. Iedereen hoor je duidelijk een stukje zingen. Behalve bij Jennifer. Daar laat de regie bewust de andere deelnemers door haar gejengel heen praten. Zodat je haar niet goed kunt horen zingen. Het begint echt gênant te worden, hoe dat arme, argeloze kindvrouwtje wordt beschermd door de programmaleiding.
Ja, dat vind ik ook opvallend. Ze komt sowieso weinig voor in TRL. Ze wordt zoveel mogelijk uit de wind gehouden.

Op zich beter, want te veel Jennifer zou ook beslist niet goed zijn :X
heitieh
pi_90914682
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:48 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook opvallend. Ze komt sowieso weinig voor in TRL. Ze wordt zoveel mogelijk uit de wind gehouden.

Op zich beter, want te veel Jennifer zou ook beslist niet goed zijn :X
Inderdaad, je ziet haar haast niet. Net als Meike trouwens, die dan WEL goed kan zingen.
pi_90918385
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:09 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

Inderdaad, je ziet haar haast niet. Net als Meike trouwens, die dan WEL goed kan zingen.
Maar ik denk dat Jennifer haar totaal wegblaast met haar Blowing in the wind en Hallelujah!

pi_90918645
Die filmpjes zijn nou toch wel genoeg geplaatst lijkt me :?
pi_90931385
ja die twee filmpjes waarop ze toevallig wel een noot raakt zijn nu wel genoeg geplaatst! :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')