Niet alle huisdieren. Goudvissen zijn niet cool. Springerige, luidblaffende honden zijn gruwelijk irritant. enz.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:05 schreef Pisces29 het volgende:
Laat ik dan ook maar afsluiten met; mensen met huisdieren zijn cool.
Kat en muis gaan soms best goed samenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:53 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ze gaat volgende keer in RL Laura Vlasblom/Ariël nadoen. Ik hoop voor haar de scenes waarin Ariël stil is, anders verwacht ik er niet veel van. Vlasblom is best een godin tegenover Jen.
Om toch nog iets liefs te zeggen. Ze heeft een kat. En katten zijn standaard cool.
Nee, ik heb gister gemist en vorige keer ook. Ff kieken of ik vanavond wat terug kan kijkenquote:Op donderdag 23 december 2010 18:11 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Heb je Meike's optreden voor haar pa en ma in RL al gezien?
En ik wil Anne's huiskamerdingetje nog zien, als het nog op de site staatquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:35 schreef Kekster het volgende:
Toch knap dat het glazen huis niet gebarsten is toen Miauwbank begon te zingen
waarom zouden de glazen moeten barsten ? zeheeft totaal geen kracht in haar stemquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:35 schreef Kekster het volgende:
Toch knap dat het glazen huis niet gebarsten is toen Miauwbank begon te zingen
quote:Op zondag 26 december 2010 03:18 schreef catwaezle het volgende:
Kijk de youtube filmpjes mensen. Als dat geen klasse is dan weet ik het niet meer.
quote:Op zondag 26 december 2010 03:18 schreef catwaezle het volgende:
Kijk de youtube filmpjes mensen. Als dat geen klasse is dan weet ik het niet meer.
En zo lang mensen blijven plaatsen dat ze niets kan gaan we die herhalenquote:Op zondag 26 december 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
GodverDie 2 filmpjes staan echt al 10x in dit topic ofzo
Blijkbaar werkt het niet zo, want ze zit er nog steeds in. Dus.quote:Op zondag 26 december 2010 13:07 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Je laat toch geen mensen door omdat ze goede youtubes hebben? Denk nou gewoon eens na.
Het is een Live Show en daar moet je het doen. En goed ook anders lig je eruit.
Zo werkt dat. Als je dat nu nog niet snapt dan weet ík het niet meer.
Pf wat is dat van effecten voorzienquote:Op zondag 26 december 2010 03:18 schreef catwaezle het volgende:
Plaats de filmpjes dan nog maar een keer. Misschien ga ik dan nog wel stemmen op Jen.quote:Op maandag 27 december 2010 13:18 schreef UltraR het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt het niet zo, want ze zit er nog steeds in. Dus.
En de Borsato-fans en het Gooi op nr 3, al is dat eik ook de symp-hoekquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
Vooral veel sympathy votes en geile pubers denk ik ja
Dus.
Ja, ze zijn helemaal bewerkt enzoquote:Op maandag 27 december 2010 13:24 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Pf wat is dat van effecten voorzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |